Een echtpaar uit west-Friesland is gisteravond na een avondje uit in Enkhuizen zwaar mishandeld.
De 39-jarige vrouw maakte op de Westerstraat een opmerking over het mishandelen van een hond door een groep Marokkanen. Die vlogen direct daarna af op de auto waar het echtpaar in zat. De man en de vrouw werden daarbij naar eigen zeggen uitgemaakt voor 'teringblanken'. Nadat de antenne van het dak was gerukt, werd de vrouw zo zwaar mishandeld dat zij met drie losgeslagen boventanden, een zware hersenschudding en een gebroken neus naar het ziekenhuis moest. De 62-jarige echtgenoot werd ook afgetuigd en moest zijn mond laten hechten.
Het echtpaar heeft bij de politie in Enkhuizen aangifte gedaan van doodslag.
[Dit bericht is gewijzigd door Fullbrain op 17-06-2003 12:02]
Alsof wij sommigehollanders lieverdjes zijn....
quote:Kijk, nou spreek je eens de waarheid
Op dinsdag 17 juni 2003 12:02 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Ik zeg niks.
quote:Wel!
Op dinsdag 17 juni 2003 12:02 schreef nikk het volgende:[..]
Het zal wel eens niet.
quote:Maakt niet uit welk volk dit is, dit doe je gewoon niet, stelletje klereleijers
Op dinsdag 17 juni 2003 12:02 schreef SliderTPP het volgende:
En waarom moet dat in hoofdletters??Alsof wij sommigehollanders lieverdjes zijn....
quote:Ik neem aan dat je poging tot doodslag bedoeld, en je caps lock staat aan.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:01 schreef Fullbrain het volgende:
quote:Ik weet het wel zeker..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Topictitel aangepast, al heb ik zo'n vermoeden dat dit topic niet lang openblijft gezien het niveau van de reacties.
quote:De waarheid staat er... alleen die hoofdletters zijn idd wel irritant
Op dinsdag 17 juni 2003 12:03 schreef SCH het volgende:
Kun je die kapitalen even weghalen - en gewoon de waarheid in de topictitel zetten.
-edit- hoofdletters weggehaald zie ik net
[Dit bericht is gewijzigd door BigBear op 17-06-2003 12:08]
quote:thx, Strolie75.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Topictitel aangepast, al heb ik zo'n vermoeden dat dit topic niet lang openblijft gezien het niveau van de reacties.
Gezien de titel, de kapitalen en de openingspost vindt ik het niet gek.
quote:Welke waarheid?
- en gewoon de waarheid in de topictitel zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 17-06-2003 12:15]
quote:Mag jij mee, goed?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:06 schreef HARB het volgende:
Goh wat een verrassing, Marokkanen....In een vliegtuig stoppen en boven de oceaan neer laten storten.
quote:Welke waarheid zou dat moeten zijn? Echtpaar valt voorbeeldige jeugdige Marokkanen lastig?
Kun je die kapitalen even weghalen - en gewoon de waarheid in de topictitel zetten.
quote:Da's niet goed voor het millieu enzo...
Op dinsdag 17 juni 2003 12:06 schreef HARB het volgende:
Goh wat een verrassing, Marokkanen....In een vliegtuig stoppen en boven de oceaan neer laten storten.
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 17-06-2003 12:08]
Verder weinig discussie waarde denk ik
quote:Dat wil ik ook graag weten, arm beest.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:07 schreef Suphafly het volgende:
Maar wat is er met die hond gebeurd?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 17-06-2003 12:19]
En dan vindt men het tegenwoordig ook nog gek dat je niet optreedt als er iets gebeurd. Staat vaak genoeg te lezen dat iemand in elkaar geslagen wordt en dat omstanders dan niets doen - maar wat moet je dan? Kunt de grootste problemen krijgen door de held uit te gaan hangen....
Natuurlijk, niets doen lijkt te getuigen van 'lafheid', maar is dit wel zo...?
quote:Echtpaar in elkaar geslagen. Kan mij het nou bommen of het door marsmannetjes of blauwe wuppies gebeurt.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
Welke waarheid?
quote:weg = vandaan
Op dinsdag 17 juni 2003 12:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Hard straffen deze personen. Waar ze ook weg komen.
Rare brabo
quote:Kan ook een fries zijn die lullen ook zo
Op dinsdag 17 juni 2003 12:10 schreef Sjaakman het volgende:[..]
weg = vandaan
Rare brabo
quote:Ook niet als het aanzienlijk vaker door de marsmannetjes dan door de blauwe wuppies gebeurd?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:09 schreef SCH het volgende:[..]
Echtpaar in elkaar geslagen. Kan mij het nou bommen of het door marsmannetjes of blauwe wuppies gebeurt.
quote:Je mag het van mij duidelijk er bij zetten dat het Marokkanen waren geweest. Geeft anders de gemiddelde Nederlander ook weer een slechte naam. Laat staan de gemiddelde allochtoon.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:09 schreef SCH het volgende:
Echtpaar in elkaar geslagen. Kan mij het nou bommen of het door marsmannetjes of blauwe wuppies gebeurt.
edit: daarnaast is het domweg de waarheid dat het Marokannen zijn geweest
[Dit bericht is gewijzigd door nikk op 17-06-2003 12:12]
quote:of nog erger, een drenth
Op dinsdag 17 juni 2003 12:10 schreef Suphafly het volgende:[..]
Kan ook een fries zijn die lullen ook zo
quote:De Telegraaf heeft dat na al die jaren nog niet door. Eigenlijk zouden we voor de grap het boekje media en allochtonen in 1.000voud naar het hoofdkantoor van de Telegraaf moeten sturen. Dat zal ze leren!
quote:Ah... De bekende oogkleppen-theorie
quote:Dus marrokanen is niet de waarheid?
quote:Het is maar een kleine groep....
Op dinsdag 17 juni 2003 12:01 schreef Fullbrain het volgende:
Bron: De TelegraafEen echtpaar uit west-Friesland is gisteravond na een avondje uit in Enkhuizen zwaar mishandeld.
De 39-jarige vrouw maakte op de Westerstraat een opmerking over het mishandelen van een hond door een groep Marokkanen. Die vlogen direct daarna af op de auto waar het echtpaar in zat. De man en de vrouw werden daarbij naar eigen zeggen uitgemaakt voor 'teringblanken'. Nadat de antenne van het dak was gerukt, werd de vrouw zo zwaar mishandeld dat zij met drie losgeslagen boventanden, een zware hersenschudding en een gebroken neus naar het ziekenhuis moest. De 62-jarige echtgenoot werd ook afgetuigd en moest zijn mond laten hechten.
quote:en jij mag het boekje ook eens gaan lezen.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:11 schreef BigBear het volgende:[..]
Ah... De bekende oogkleppen-theorie
quote:Ik vind het sowieso dubieus.. Niets te vinden op de Telegraafsite en dit zinnetje;
quote:Lijkt me ook niet echt iets om in de krant te zetten, wie weet waren het wel Egyptenaren oid..
over het mishandelen van een hond door een groep Marokkanen.
Mensen stoppen meestal iedereen te snel in hokjes,
marokkanen zijn niet per definitie slecht ofzo.
Ik kan dat voorgeval niet goedkeuren, maar de meeste van jullie reacties ook niet.
De ouder: Want die hebben hun kinderen niet normaal opgevoed en nu hebben ze trauma's enz enz waardoor de agresief worden bla bla bla..
De overheid: Want die vangt deze arme kinderen niet goed op want als ze wat anders te doen hadden dan had dit nooit gebeurd..
De paus: Want die heeft sex voor het huwelijk goedgekeurd..
Andre van Duin: door dat stomme nummer over die pizza's
De jostiband: gewoon kut...
TMF: kweet niet waarom maar ze zullen er vast iets mee te maken hebben..
quote:da`s meer omdat de weekend knokploegen de krant nooit halen, dropveter.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:12 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Het is maar een kleine groep....
..wel apart dat die altijd het nieuws halen..... de BNers zijn toch ook niet met extreem veel... en die lees je ook niet altijd terug in de krant.
...op een of andere krullenbol met drank op en een auto na
quote:Soms staan dat soort berichten ook als kleine stukjes weggedrukt in de krant. Ik zie het redelijk vaak gebeuren dat een vechtpartij het grote nieuws niet meer haalt en slechts in de regionale kranten te vinden is. Misschien staat het alleen in de krant-versie van de Telegraaf. Maar een linkje of een scan zou handig zijn, ja.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:14 schreef Dagootje het volgende:
Ik heb nu nu.nl/teletekst/telegraaf en de berichten site van de politie enkhuizen gecheckt en er iets niet te vinden, ik vrees dat het een grapje is (haha) van de topicstarter.
quote:zou me niks verbazen want het stuk is vrij matig van opzet en taalgebruik.
Ik heb nu nu.nl/teletekst/telegraaf en de berichten site van de politie enkhuizen gecheckt en er iets niet te vinden, ik vrees dat het een grapje is (haha) van de topicstarter.http://www.politie.nl/noord-holland/data.htm
quote:Oh nee, Nederlanders doen dit niet. Boeren uit Drente slaan er nooit op
Op dinsdag 17 juni 2003 12:11 schreef BigBear het volgende:Ah... De bekende oogkleppen-theorie
Staat er dan: Drenten (Achterhoekers, Blanke Weespenaren) slaan echtpaar in elkaar
Wel eens aanmerking gemaakt op een groepje Ollanders hier in de sterrenwijk? Nou eh.......................
quote:Nee het bericht is waar, het staat op de voorpagina van de Telegraaf van vandaag.
Ik heb nu nu.nl/teletekst/telegraaf en de berichten site van de politie enkhuizen gecheckt en er iets niet te vinden, ik vrees dat het een grapje is (haha) van de topicstarter.http://www.politie.nl/noord-holland/data.htm
Laf tuig...
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:17 schreef Disorder het volgende:
Dit lijkt me een test van de topicstarter, daarom ook die uitlokkende capslock-titel.
quote:Okay, toch niet dus.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:17 schreef Nuoro het volgende:[..]
Nee het bericht is waar, het staat op de voorpagina van de Telegraaf van vandaag.
Laf tuig...
![]()
quote:Poging tot... wellicht?
Het echtpaar heeft bij de politie in Enkhuizen aangifte gedaan van doodslag
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:04 schreef Sjaakman het volgende:
Maakt niet uit uit welk land zo'n persoon komt.
Iedereen die zoiets doet is GEDIPLOMEERD BOSMONCHOOL!
Geen uitzonderingen.
quote:Verveling.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:22 schreef Jarno het volgende:
Er is vast een goede verklaring voor het gebeurde.
quote:zo van 'zij begonnen' of zo
Op dinsdag 17 juni 2003 12:22 schreef Jarno het volgende:
Er is vast een goede verklaring voor het gebeurde.
quote:West-Friesland ligt in Noord Holland..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:22 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Poging tot... wellicht?
Bovendien, Friesland, was dat niet die provincie waar Meindert Tjoelker door een paar nederlandse jongeren de andere wereld in werd gemept?
Triest verhaal van mishandeling, maar om dan in hoofdletters marokkanen in de titel te gaan rammen?
Beetje stemmingmakerij.
quote:Sta ik niet van te kijken, die echtparen van tegenwoordig.....
Op dinsdag 17 juni 2003 12:24 schreef milagro het volgende:[..]
zo van 'zij begonnen' of zo
quote:Heb ik dat ergens gezegd? Volgens mij niet hoor...
Op dinsdag 17 juni 2003 12:17 schreef SCH het volgende:[..]
Oh nee, Nederlanders doen dit niet. Boeren uit Drente slaan er nooit op
![]()
Staat er dan: Drenten (Achterhoekers, Blanke Weespenaren) slaan echtpaar in elkaar
Wel eens aanmerking gemaakt op een groepje Ollanders hier in de sterrenwijk? Nou eh.......................
Waar het mij om gaat is dat een relatief kleine groep in de maatschappij voor een relatief groot deel van dit soort criminaliteit verantwoordelijk is.
En die groep mag wat mij betreft best bij de naam genoemd worden. En natuurlijk zijn niet alle Marokkanen slecht, dat weet ik zelf ook wel
quote:Het was vast geen hond als deze, anders hadden ze het lef niet gehad.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:25 schreef Jarno het volgende:
En waarom bemoeide zij zich met die hond!
quote:Destijds was toch ook meteen duidelijk dat het om blanke Nederlanders ging? Waarom zou je dat niet bij Marokkanen mogen doen?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, klopt ongeveer hetzelfde verhaal. Over Meindert Tjoelker die wat tegen een paar Nederlanders zei van de ze geen fietsen de gracht in moesten gooien. En toen hebben ze hem doodgetrapt.
De politie moet die marokkanen gewoon harder aanpakken. Want in de cultuur van de ouders (marokko) is het gewoon dat de ouders de kinderen binnen opvoeden en dat de politie dat buiten doet. De ouders hebben er niks mee te maken wat hun kinderen buiten doen. Stop zo'n marokkaan gewoon 7 jaar in de bak, dan is de rest ook snel stil.
quote:idd, kan ook niets vinden.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Goed, het nieuwsbericht in de openingspost is alles behalve geloofwaardig..
"Aangifte van doodslag" (geen sprake van doodslag)
"Die vlogen direct daarna af op de auto"
"door een groep Marokkanen."
Zijn nou niet bepaald dingen die je in een krant leest..Zelfs niet in de Telegraaf..
En er is nergens iets te vinden over dit bericht.
Volgens mij is er niets van waar...
Verder moet je maar niet teveel meer het woordje 'Marokkanen' bezigen, sommige mensen komen dan in de knoop met hun leerboekjes waarin staat dat Marokkanen slachtoffer zijn van. En van wat, dat mag je zelf invullen want iedere keer staat er weer wat anders. Als je het mij vraagt zijn ze slachtoffer van hun cultuur en gebrekkige opvoeding. Het een sluit het ander niet uit, nietwaar?
En die meneer en mevrouw hadden beter hun mond gehouden, we weten onderhand allemaal wel dat je niet groepjes Noord-Afrikanen moet aanspreken als ze bij nacht en ontij door de straten schuimen op zoek naar hondjes om dood te kunnen trappen. Ze lezen zeker de Telegraaf niet.
Totdat er een fatsoenlijke bron gegeven wordt gaat hier dan ook een slot op.
quote:sorry voor het doorposten na het slotje, maar het artikel staat letterlijk op de voorpagina van de Telegraaf van vandaag.
Goed, het nieuwsbericht in de openingspost is alles behalve geloofwaardig..
"Aangifte van doodslag" (geen sprake van doodslag)
"Die vlogen direct daarna af op de auto"
"door een groep Marokkanen."
Zijn nou niet bepaald dingen die je in een krant leest..Zelfs niet in de Telegraaf..
En er is nergens iets te vinden over dit bericht.
Volgens mij is er niets van waar...
quote:zelfs dat staat letterlijk in de Telegraaf, in het vervolgstukje, pag6 kollom1
"Aangifte van doodslag"
quote:Goed bezig, daar bij de Telegraaf..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:31 schreef extreme het volgende:[..]
sorry voor het doorposten na het slotje, maar het artikel staat letterlijk op de voorpagina van de Telegraaf van vandaag.
quote:Nee, omdat de bron klopt
Op dinsdag 17 juni 2003 12:36 schreef SCH het volgende:
Waarom gaat ie weer open?Lekker Marokkanen-bashen???
quote:Begin jij maar!
quote:Doe maar
Op dinsdag 17 juni 2003 12:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een ontzettend slecht bericht. Zelfs voor een eerstejaars student journalistiek is dit een dikke onvoldoende. Ik heb veel zin om dat boekje naar de Telegraaf te sturen.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:31 schreef extreme het volgende:[..]
sorry voor het doorposten na het slotje, maar het artikel staat letterlijk op de voorpagina van de Telegraaf van vandaag.
quote:Telegraaf, fatsoenlijke bron...hmmm...
Op dinsdag 17 juni 2003 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik kan er ook nergens iets over vinden.Totdat er een fatsoenlijke bron gegeven wordt gaat hier dan ook een slot op.
quote:Ik krijg geen roddelbladen bezorgd op m'n werk
Op dinsdag 17 juni 2003 12:36 schreef milagro het volgende:
Ja dat krijg je als je enkel op internet zoekt
quote:Hij ging dicht omdat er geen "bron" bekend was..
quote:nu ja, soms moet je het uiterlijk beschrijven , hè en dan kun je idd ook zeggen een Noord Afrikaans uiterlijk...of zo
Op dinsdag 17 juni 2003 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Goed bezig, daar bij de Telegraaf..
Het is sowieso al een krant van niets, maar dit slaat echt imo echt alles...
Beetje triest om bij voorbaat al te melden dat het Marokkanen waren.. Er is niemand opgepakt en het lijkt me stug dat de daders het er even bij vermeld hebben...
Over stemmingmakerij gesproken..
Oh sorry je had het over dat hondje
quote:Je hebt echt wel gelijk. En alle buitenlanders zijn liev.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik kan er ook nergens iets over vinden.Totdat er een fatsoenlijke bron gegeven wordt gaat hier dan ook een slot op.
Het staat toch op de voorpagina van de telegraaf.
quote:wel, in de telegraaf toch!
Op dinsdag 17 juni 2003 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hij ging dicht omdat er geen "bron" bekend was..
"Bron" (Ik gebruik " " aangezien het de Telegraaf is) is inmiddels wel bekend..
Ik blijf het uiterst dubieus vinden dat er NERGENS iets over terug te vinden is..
quote:Sinds wanneer is de Telegraaf een bron??
Op dinsdag 17 juni 2003 12:39 schreef milagro het volgende:[..]
wel, in de telegraaf toch!
quote:als het zo uitkomt wel ja.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:38 schreef Nyrem het volgende:
Zijn het niet gewoon nederlanders?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik krijg geen roddelbladen bezorgd op m'n werk
.
quote:Omdat het echt gebeurt is misschien?
Waarom gaat ie weer open?
quote:Ze maken het ook wel erg gemakkelijk natuurlijk.
Lekker Marokkanen-bashen???
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 17-06-2003 12:40]
quote:ach gut..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik krijg geen roddelbladen bezorgd op m'n werk
.
quote:En dan ook alleen daar..
wel, in de telegraaf toch!
Als ik op straat mijn hond een rotschop wil geven, heb je je d'r maar buiten te houden. Dus.
quote:Ja, als ze bv een gezin uit een brandend huis redden.
als het zo uitkomt wel ja.
quote:Ja, en volgens het geloof van de Islam mag ik ook andere honden een rotschop verkopen. Zeker als die hond tegen mijn benen begint te pissen.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:41 schreef Jarno het volgende:
Idd Uilers.Als ik op straat mijn hond een rotschop wil geven, heb je je d'r maar buiten te houden. Dus.
quote:Precies, om dan bij voorhand in de krant al te melden dat het om Marokkanen gaat is echt fout..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:38 schreef milagro het volgende:[..]
nu ja, soms moet je het uiterlijk beschrijven , hè en dan kun je idd ook zeggen een Noord Afrikaans uiterlijk...of zo
quote:Ga lekker bomen knuffelen. Hippie.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:40 schreef Suphafly het volgende:
Nou jah wat maakt het uit of het bericht echt is of niet kijk is naar de reacties.. volgens mij hadden jullie liever duits willen praten..
Relatief gezien zijn Marokkaanse Nederlanders crimineler dan andere Nederlanders. Niks aan te doen. Is gewoon een feit.
quote:Racist.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:44 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Relatief gezien zijn Marokkaanse Nederlanders crimineler dan andere Nederlanders.
Oh en de daders zijn nog niet bekend? Tja, dan kan alleen de Telegraaf de indentiteit achterhalen.
Misschien was de volgende kop beter:
Anonieme daders bevestigen vooroordeel van bepaalde mensen
(tenminste ze zijn toch nog niet gepakt?)
. 17 juni
.
quote:wat jij wilt, lieverd
Op dinsdag 17 juni 2003 12:42 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja, als ze bv een gezin uit een brandend huis redden.
Dat bedoel je toch? Ja, dan schrijft de Telegraaf idd over Nederlanders.
quote:Mocht dit al zo zijn...wat bereik je ermee door dit continu in het nieuws te brengen? Los je hiermee problemen op of ontstaan ze hierdoor juist?
Ga lekker bomen knuffelen. Hippie.
Relatief gezien zijn Marokkaanse Nederlanders crimineler dan andere Nederlanders. Niks aan te doen. Is gewoon een feit.
quote:Het Centraal Bureau voor Statistiek is geen racistische organisatie.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:45 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Racist.
quote:Is het trouwens niet vermoeiend om de hele dag berichten te zoeken die je vooroordelen bevestigen?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:46 schreef milagro het volgende:[..]
wat jij wilt, lieverd
quote:moet je er ook even bij vertellen hoe dat sociologisch in elkaar zit. Je weet wel met F- en G-culturen? Dan kun je de oorzaak van dit probleem beter begrijpen. Zeggen dat het een feit is, daar heb je veel aan. Zoeken naar de oorsprong van dit soort problemen. Maar daar zijn veel mensen makkelijk in. Of lui eerder.
Ga lekker bomen knuffelen. Hippie.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:45 schreef Nyrem het volgende:
Beetje vreemd dat er niets in een friese krant staat geschreven over dit west-friese paar.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
West-Friesland ligt in Noord Holland..
.
quote:Waarom niet???
Op dinsdag 17 juni 2003 12:47 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Het Centraal Bureau voor Statistiek is geen racistische organisatie.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[..]
quote:Onder de aandacht brengen misschien? Net zolang totdat er daadwerkelijk maatregelen worden genomen.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:46 schreef Castor het volgende:
Mocht dit al zo zijn...wat bereik je ermee door dit continu in het nieuws te brengen? Los je hiermee problemen op of ontstaan ze hierdoor juist?
quote:toen ik melding maakte van twee knullen die zich verdacht ophielden (probeerde in te breken had ik het idee en klopte ook bleek later) moest ik een sigmalement geven..ik zei : donker uiterlijk. "Surinamers?" Nee, Noord Afrikaans.."Oh Marokkanen bedoelt u"
Op dinsdag 17 juni 2003 12:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Precies, om dan bij voorhand in de krant al te melden dat het om Marokkanen gaat is echt fout..
Als het er echt zo staat, ga ik er van uit dat ze nog wel op de vingers getikt worden..
Geheel terecht overigens...
Ja sorry zo sprak de politie hier..druk ik me keurig heel voorzichtig uit, krijg je dat
quote:Dat hier ter sprake brengen is echt vergeefse moeite.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
moet je er ook even bij vertellen hoe dat sociologisch in elkaar zit. Je weet wel met F- en G-culturen? Dan kun je de oorzaak van dit probleem beter begrijpen. Zeggen dat het een feit is, daar heb je veel aan. Zoeken naar de oorsprong van dit soort problemen. Maar daar zijn veel mensen makkelijk in. Of lui eerder.
quote:Waarom zou juist een Friese krant iets moeten schrijven over dit west-friese paar?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:45 schreef Nyrem het volgende:
Beetje vreemd dat er niets in een friese krant staat geschreven over dit west-friese paar.
Hint: Nieuw-Zeeland ligt ook niet in Zeeland.
quote:Dat verhaal bleek achteraf ook nogal anders in elkaar te zitten, zullen we hier misschien ook even wachten totdat we weten wat er echt aan de hand is?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, klopt ongeveer hetzelfde verhaal. Over Meindert Tjoelker die wat tegen een paar Nederlanders zei van de ze geen fietsen de gracht in moesten gooien. En toen hebben ze hem doodgetrapt.
quote:Als een groep mensen voor meer overlast zorgt dan andere mensen dan is het toch logisch om die als eerste aan te pakken? sim-pel
Op dinsdag 17 juni 2003 12:46 schreef Castor het volgende:[..]
Mocht dit al zo zijn...wat bereik je ermee door dit continu in het nieuws te brengen? Los je hiermee problemen op of ontstaan ze hierdoor juist?
Dat kunnen Marokkanen zijn, dat kunnen kampers zijn, dat kunnen voetbal-hooligans zijn.
quote:Dus gewoon doorgaan met stigmatische berichten verspreiden waardoor daadwerkelijk een schisma komt? Nee, daar zitten we op te wachten.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:49 schreef nikk het volgende:[..]
Onder de aandacht brengen misschien? Net zolang totdat er daadwerkelijk maatregelen worden genomen.
quote:Zoals?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:49 schreef nikk het volgende:[..]
Onder de aandacht brengen misschien? Net zolang totdat er daadwerkelijk maatregelen worden genomen.
quote:nee, heerlijk net zoals het dat voor jou is daar tot vervelens toe weer tegen ten strijde te trekken , dag schatje
Op dinsdag 17 juni 2003 12:47 schreef Nyrem het volgende:[..]
Is het trouwens niet vermoeiend om de hele dag berichten te zoeken die je vooroordelen bevestigen?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:50 schreef milagro het volgende:[..]
nee, heerlijk net zoals het dat voor jou is daar tot vervelens toe weer tegen ten strijde te trekken , dag schatje
quote:Ja joh, gewoon negeren.. dat is het beste...
Op dinsdag 17 juni 2003 12:46 schreef Castor het volgende:[..]
quote:.....waarom schrijft alleen de Telegraaf over dit soort dingen? Dat kan je je ook afvragen.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:50 schreef Halinalle het volgende:[..]
Waarom zou juist een Friese krant iets moeten schrijven over dit west-friese paar?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[West Friesland]
[Friesland]
quote:Beetje domme en overtrokken reaktie dit.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Goed bezig, daar bij de Telegraaf..
Het is sowieso al een krant van niets, maar dit slaat echt imo echt alles...
Beetje triest om bij voorbaat al te melden dat het Marokkanen waren.. Er is niemand opgepakt en het lijkt me stug dat de daders het er even bij vermeld hebben...
Over stemmingmakerij gesproken..
quote:De politie schrijft de berichten in de krant niet..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:49 schreef milagro het volgende:[..]
toen ik melding maakte van twee knullen die zich verdacht ophielden (probeerde in te breken had ik het idee en klopte ook bleek later) moest ik een sigmalement geven..ik zei : donker uiterlijk. "Surinamers?" Nee, Noord Afrikaans.."Oh Marokkanen bedoelt u"
...
Ja sorry zo sprak de politie hier..druk ik me keurig heel voorzichtig uit, krijg je dat
quote:Helemaal mee eens. De overheid moet de daders aanpakken. De media moet stoppen met stigmatiserende berichten over bepaalde bevolkingsgroepen.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:50 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Als een groep mensen voor meer overlast zorgt dan andere mensen dan is het toch logisch om die als eerste aan te pakken? sim-pel
Dat kunnen Marokkanen zijn, dat kunnen kampers zijn, dat kunnen voetbal-hooligans zijn.
quote:Het is maar wat je leuk vindt.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:49 schreef milagro het volgende:[..]
quote:Een harder aanpak van jeugdige criminelen misschien?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:50 schreef Castor het volgende:
Zoals?
quote:Uhm, West Friesland ligt in Noord Holland..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:52 schreef milagro het volgende:[..]
quote:Nee, dat Nyrem dat niet weet !!! en dan die droge
Op dinsdag 17 juni 2003 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Uhm, West Friesland ligt in Noord Holland..
What's so funny?.
quote:Want?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:52 schreef qbus het volgende:[..]
Beetje domme en overtrokken reaktie dit.
quote:Tja, wanneer is iets niet stigmatiserend meer? De grens hebben we nu langzamerhand wel bereikt lijkt het wel.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:52 schreef Castor het volgende:
Helemaal mee eens. De overheid moet de daders aanpakken. De media moet stoppen met stigmatiserende berichten over bepaalde bevolkingsgroepen.
quote:buh bye
Nederland, Nederland.
Politiek correct en tolerant.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!We krijgen een hele domme koning met een dikke kop.
Daar kan hij niets aan doen, maar het valt wel op.
Het komt omdat hij niet denkt maar lekker eet
Net als dat Argentijnse mokkel met die dikke reet.Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!Aan het einde van de oorlog, het verzet in allemaal.
En met de spullen van de weggevoerde Joden aan de haal.
Geen land waarin de oorlog zoveel Joden zijn verdwenen.
Want de lafheid zit diep geworteld in de genen inNederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!Weinig landen hebben zoveel slaven gedreven.
Het is hier een traditie is om de buren aan te geven.
Wij hebben ook nog heel veel Indonesiërs vermoord.
En apartheid is ook niet voor niets een Nederlands woord.Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!Dit is een heerlijk lied, een eerlijk lied.
Wie het tegendeel beweerd is hypocriet.
Ik ben slim en jullie zijn dom.
En mensen zoals jullie daar lach ik om.
Want ik kom uitNederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
Ik heb schijt aan arme landen.
Ik ben gelukkig en gezond.
Ik voel nog meer compassie voor een in de steek gelaten hond.
Echte risico's of offers daar ben ik niet aan gewend.
Ik zing een moralistisch liedje en dat heet engagement.Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 17-06-2003 12:56]
quote:Het is de discussie op een zijspoor trekken.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:54 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Want?
Het is erg slecht geschreven en aangezien niemand is opgepakt zeker wel stemmingmakerij..
De enige die dom is, is degene die het geschreven heeft..
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:53 schreef milagro het volgende:[..]
Nee, dat Nyrem dat niet weet !!! en dan die droge
van jou..
quote:Mee eens, maar dat bereik je niet door dit soort "objectieve" berichtgeving.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:52 schreef nikk het volgende:[..]
Een harder aanpak van jeugdige criminelen misschien?
quote:Als ik jou kan vervelen, is mijn missie geslaagd.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:50 schreef milagro het volgende:[..]
nee, heerlijk net zoals het dat voor jou is daar tot vervelens toe weer tegen ten strijde te trekken , dag schatje
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Overigens mag je alleen van 'marokkanen' spreken als de personen de Marokkaanse nationaliteit hebben. Ik heb echter het donkerbruine vermoeden, dat deze heren gewoon een nederlands paspoort hebben en in dit land geboren zijn. de titel van t topic is dus al verkeerd en stemmingmakend.
quote:Geef gewoon eens antwoord op wat ik zeg, ipv mijn reply te ontwijken met zo'n dooddoener..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:55 schreef qbus het volgende:[..]
Het is de discussie op een zijspoor trekken.
Stay on topic please!
quote:Ik denk van wel. Als duidelijk is dat het vooral Marokkanen zijn die zich met dit soort zaken bezighouden dan kan de politie zich ook meer richten op deze groep.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef Castor het volgende:
Mee eens, maar dat bereik je niet door dit soort "objectieve" berichtgeving.
quote:Het duurt echt niet lang meer voor de extreem rechtse groeperingen zoals WP etc weer groter worden.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:54 schreef nikk het volgende:[..]
Tja, wanneer is iets niet stigmatiserend meer? De grens hebben we nu langzamerhand wel bereikt lijkt het wel.
daar komt bij dat men zelf het recht in eigen hand gaat nemen.
Als je bij jezelf denkt, dat deze mensen je opa en je oma cq moeder vader zouden zijn...
quote:Ik dacht al, waar blijven ze toch
Op dinsdag 17 juni 2003 12:55 schreef Suphafly het volgende:Wo 2, slavernij, nationaal schuldgevoel.
buh bye
quote:Vrijwel elke persoon met Marokkaanse ouders heeft de Marokkaanse nationaliteit (al dan niet samen met de Nederlandse nationaliteit). Je mag dus gerust van Marokkanen spreken.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Overigens mag je alleen van 'marokkanen' spreken als de personen de Marokkaanse nationaliteit hebben. Ik heb echter het donkerbruine vermoeden, dat deze heren gewoon een nederlands paspoort hebben en in dit land geboren zijn. de titel van t topic is dus al verkeerd en stemmingmakend.
quote:Excessieve criminaliteit als het bijna doodslaan van oudjes is nieuws. Kleine winkeldiefstallen niet.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:52 schreef Castor het volgende:[..]
Helemaal mee eens. De overheid moet de daders aanpakken. De media moet stoppen met stigmatiserende berichten over bepaalde bevolkingsgroepen.
behalve bij de AH.
Als die excessieve criminalitiet steeds weer door dezelfde groep wordt gepleegd mag je die heus wel noemen.
Moeten we mediaberichten over kampers en voetbalhooligans dan ook weren? pff kom op zeg.
Het is fout wanneer je zegt: alle Marokkanen zijn crimineel, of allevoetbalsupporters zijn hooligans.
[Dit bericht is gewijzigd door Misanthroopia op 17-06-2003 13:00]
quote:De daders zijn niet gepakt, dus bij voorbaat melden dat het Marokkanen zijn is fout, erg fout..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:54 schreef nikk het volgende:[..]
Tja, wanneer is iets niet stigmatiserend meer? De grens hebben we nu langzamerhand wel bereikt lijkt het wel.
quote:Nee, dat ga ik niet. Dan verzand de discussie n.l weer in een off-topic gezeur.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Geef gewoon eens antwoord op wat ik zeg, ipv mijn reply te ontwijken met zo'n dooddoener..
.
.
Gewoon on topic blijven is toch niet zo moeilijk voor een mod ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-06-2003 13:00]
quote:...die lid zijn van de AEL
Op dinsdag 17 juni 2003 13:00 schreef Nyrem het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet spreken over marokkaanse moslims.....
quote:Ik ben absoluut geen racist. Maar er iets vreemds aan de hand tussen mij en Marokkanen. Op een een of andere manier begin ik deze groep steeds meer en meer als parasieten en beesten te zien. Met alle andere Nederlanders heb ik absoluut geen probleem en verwelkom ik zelfs.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:58 schreef SolidArt het volgende:
Het duurt echt niet lang meer voor de extreem rechtse groeperingen zoals WP etc weer groter worden.
Ik merk aan mezelf dat ik een racist aan het worden ben, omdat ik vaak te maken heb (gehad) met 'vervelende kleurlingen' om het netjes te houden.
quote:Goed, als je niets meer kan zeggen op een reply, reageer dan niet met zulke replies..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:00 schreef qbus het volgende:[..]
Nee, dat ga ik niet. Dan verzand de discussie n.l weer in een off-topic gezeur. Gewoon on topic blijven graag. Is toch niet zo moeilijk voor een mod ?
quote:Zeker, maar niet uitgaande van berichten uit de Telegraaf!!
Op dinsdag 17 juni 2003 12:58 schreef nikk het volgende:[..]
Ik denk van wel. Als duidelijk is dat het vooral Marokkanen zijn die zich met dit soort zaken bezighouden dan kan de politie zich ook meer richten op deze groep.
quote:wie zijn 'ze'?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:00 schreef Nyrem het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet spreken over marokkaanse moslims.....
quote:de media natuurlijk.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:02 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
wie zijn 'ze'?
quote:Nee, dat kan niet. De media zijn links-gedomineerd, dat werd ons continu verteld tijdens de verkiezingscampagne, en links doet dat niet
Op dinsdag 17 juni 2003 13:03 schreef SolidArt het volgende:[..]
de media natuurlijk.
quote:Maak ik zelf wel uit.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Goed, als je niets meer kan zeggen op een reply, reageer dan niet met zulke replies..
quote:Kijk, dat is een correcte vraagstelling. Daar is al dat off topic gezeik van je toch niet voor nodig ?
Is het uberhaupt wel waar...
quote:Ik schaam me eigen om een "Nederlander" te zijn..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:01 schreef nikk het volgende:[..]
Ik ben absoluut geen racist. Maar er iets vreemds aan de hand tussen mij en Marokkanen. Op een een of andere manier begin ik deze groep steeds meer en meer als parasieten en beesten te zien. Met alle andere Nederlanders heb ik absoluut geen probleem en verwelkom ik zelfs.
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 17-06-2003 13:08]
quote:Dan valt de telegraaf daarbuiten... die zijn al tijden rechtsdragend...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:05 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee, dat kan niet. De media zijn links-gedomineerd, dat werd ons continu verteld tijdens de verkiezingscampagne, en links doet dat niet
[Dit bericht is gewijzigd door Dandelion op 17-06-2003 13:07]
quote:Wat maakt het nou weer uit hoe ik het zeg..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:05 schreef qbus het volgende:Kijk, dat is een correcte vraagstelling. Daar is al dat off topic gezeik van je toch niet voor nodig ?
quote:Telegraaf@stigmatisering.nl
Op dinsdag 17 juni 2003 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik krijg de neiging om de Telegraaf is te mailen..
Weet iemand een mailadres waar je met dit soort vragen terecht kan?
quote:Haha wat een onzin zeg...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:06 schreef Suphafly het volgende:[..]
Ik schaam me eigen om een "Nederlander" te zijn..
Ik heb nog nooit zon hypocriet, kortzichtig en egoïstisch volk meegemaakt..
Alleen maar zeiken over hoe slecht we het hebben terwijl we praktisch niks meer zelf hoeven te doen.. Alleen maar zeuren over anderen.. Die kut Marokkanen die tering Turken.. enz enz enz. Het meest smerige achterbakse schijnheilige deel van de bevolking vergeten jullie te melden en dat zijn de rasechte Nederlander nou wees er trots op..
quote:Ga lekker een ander dat achterhaalde, "nationale schuldgevoel" decennia terug aanpraten
Alleen maar zeiken over hoe slecht we het hebben terwijl we praktisch niks meer zelf hoeven te doen.. Alleen maar zeuren over anderen.. Die kut Marokkanen die tering Turken.. enz enz enz. Het meest smerige achterbakse schijnheilige deel van de bevolking vergeten jullie te melden en dat zijn de rasechte Nederlander nou wees er trots op..
quote:Praat je zo vaak met ze?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:09 schreef SolidArt het volgende:[..]
Haha wat een onzin zeg...
wie zeurt hier nou het meest, juist die turken en die marokkanen.
Ik heb nog nooit een tevreden marokkaan gezien...
quote:Turken?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 13:09 schreef SolidArt het volgende:
Nee inderdaad zeg, neem dan de gemiddelde Nederlander
quote:Dat kan idd niet eens, want ze spreken geen nederlands
Op dinsdag 17 juni 2003 13:09 schreef jerney het volgende:[..]
Praat je zo vaak met ze?
quote:nieuwsdienst@telegraaf.nl
Wat maakt het nou weer uit hoe ik het zeg..
.
Het gaat mij er om dat ik er geen ruk van geloof..
Telegraaf Dagblad De
Basisweg 30
1043AP Amsterdam
020-5859111
abonnementen 0800-0535
bezorginformatie 0800-0501
gratis bellen
opgave van advertenties 020-4805805
redactie en overige afdelingen 020-5859111
redactie den haag 070-3891009
redactie rotterdam 010-4134814
en nog even alle telefoonnummers.
quote:Nee, het is meestal van 1 kant.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:09 schreef jerney het volgende:[..]
Praat je zo vaak met ze?
Ik heb een schurft hekel aan die gasten, en dat merken ze schijnbaar aan me...
ik geef er geen zak om.
quote:http://www.telegraaf.nl/krant/documenten/mail.html
Op dinsdag 17 juni 2003 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Natuurlijk, alle mensen die crimineel bezig zijn zijn niet helemaal fris. Het maakt niet uit welke ras, nationaliteit, opleiding, inkomen, etc hebt. Echter, er lijkt 1 specifieke bevolkingsgroep in Nederland aanwezig te zijn die toch wel erg vreemd bezig is (om het maar zo te zeggen).
Op dinsdag 17 juni 2003 13:06 schreef Suphafly het volgende:
quote:Ik gok: Redaktie@telegraaf.nl
.
Dit bericht is verder gewoon waarheid. totdat jij het tegendeel bewezen hebt. Tot die tijd blijven we hier on topic. Oke ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-06-2003 13:11]
quote:
Alleen maar zeiken over hoe slecht we het hebben terwijl we praktisch niks meer zelf hoeven te doen.. Alleen maar zeuren over anderen.. Die kut Marokkanen, die tering Turken.. enz enz enz. Het meest smerige, achterbakse, schijnheilige deel van de bevolking vergeten jullie te melden en dat zijn de rasechte "Nederlanders" nou wees er trots op..
quote:
quote:Ik dacht dat je alleen maar on-topic wilde reageren?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:09 schreef qbus het volgende:[..]
Ga lekker een ander dat achterhaalde, "nationale schuldgevoel" decennia terug aanpraten
quote:Ja stel je voor dat je van de geschiedenis leert
Ga lekker een ander dat achterhaalde, "nationale schuldgevoel" decennia terug aanpraten
quote:ach en daaraan lees jij af dat ze nooit te vreden zijn...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:11 schreef SolidArt het volgende:[..]
Nee, het is meestal van 1 kant.
Ik heb een schurft hekel aan die gasten, en dat merken ze schijnbaar aan me...
ik geef er geen zak om.
quote:Wie heeft het over een decennia geleden? Ik heb het over nu.. Alleen maar zeiken.. dat is het enige wat Nederland kan. Niemand kan elkaar gelijk geven want "ik" heb altijd gelijk.
Geschiedenis herhaalt zich. Als je er niet van leert gebeurd het weer.
quote:Het valt niet mee in OOG he. Kun je zien wat voor zwaar leven ik heb hier
Op dinsdag 17 juni 2003 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik dacht dat je alleen maar on-topic wilde reageren?.
Of zeg je dat alleen als je ergens geen antwoord op kan geven?.
quote:Ik geloof toch dat we in een maatschappij leven, waar mensen onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:11 schreef qbus het volgende:[..]
Ik gok: Redaktie@telegraaf.nl
Dit bericht is verder gewoon waarheid. totdat jij het tegendeel bewezen hebt. Tot die tijd blijven we hier on topic. Oke ?
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 17-06-2003 13:13]
quote:Alleen als het ze uitkomt.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:38 schreef Nyrem het volgende:
Zijn het niet gewoon nederlanders?
quote:Shit! Je hebt me door!
Op dinsdag 17 juni 2003 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik dacht dat je alleen maar on-topic wilde reageren?
.
Of zeg je dat alleen als je ergens geen antwoord op kan geven?.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-06-2003 13:13]
quote:Pot>>ketel..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:11 schreef qbus het volgende:
Tot die tijd blijven we hier on topic. Oke ?
quote:Familie van Milagro?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Alleen als het ze uitkomt.
quote:Das fijn voor je.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Pot>>ketel..
.
Er komt trouwens, in overleg met Gurgeh, GEEN deel 2..
quote:dat zeg ik.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:13 schreef dutchmage het volgende:
is het niet gewoon eens tijd om met een helehoop mensen die hier tegen zijn eens een bezoekje te gaan brengen aan die lui... en ze ff duidlijk maken dat dit eigenlijk absoluut niet kan....
Maar helaas is het verboden om in NL een extreem rechtse groepering te starten.
quote:Ah, okee. Een krant mag er alleen over mishandelde bejaarden berichten als de daders al door een rechter berecht zijn.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:12 schreef Nyrem het volgende:
Ik geloof toch dat we in een maatschappij leven, waar mensen onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen?
(ohnee ausländer zijn altijd schuldig)
quote:omg...
is het niet gewoon eens tijd om met een helehoop mensen die hier tegen zijn eens een bezoekje te gaan brengen aan die lui... en ze ff duidlijk maken dat dit eigenlijk absoluut niet kan....
quote:dubbel post
quote:Welke lui...de daders of gewoon marokkanen allochtonen in 't algemeen?
[Dit bericht is gewijzigd door Castor op 17-06-2003 13:16]
quote:shit, jammer .....kunnen we dan niet wat marokkanen ronselen die ff een kinderwagentje in een vijver duwen? Dan hebben we in ieder geval weer een nieuw topic.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Pot>>ketel..
.
Er komt trouwens, in overleg met Gurgeh, GEEN deel 2..
quote:Ja, wat wil je nou?
.
Het is in zoverre waar dat het bericht vandaag dus op de voorpagina van de Telegraaf staat. Of geloof je me soms niet? Fine, dan kun je vanavond je excuus aanbieden, eikel.
En de Telegraaf is wat mij betreft weliswaar een kut-krant, maar ik denk niet dat ze zover gaan om dit soort dingen uit de duim te zuigen.
Verder boeit het mij persoonlijk to-taal niet welke nationaliteit die daders hebben, maar dit is gewoon sick shit, hoe dan ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 17-06-2003 13:16]
quote:Nogal terecht lijkt me.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:14 schreef SolidArt het volgende:
quote:kijk, dit vind ik nu sympathiek.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:14 schreef SolidArt het volgende:[..]
dat zeg ik.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:39 schreef milagro het volgende:
als het zo uitkomt wel ja.
Die had ik niet eens gezien.
quote:39 ... bejaard?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:14 schreef nikk het volgende:[..]
Ah, okee. Een krant mag er alleen over mishandelde bejaarden berichten als de daders al door een rechter berecht zijn.
quote:Verklaar je eens nader?
quote:Tja, ik vind hem wel treffend .
quote:JIJ bent nu degene die zeikt. Misschien kun je overwegen te verhuizen naar een ander land.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:12 schreef Suphafly het volgende:[..]
Wie heeft het over een decennia geleden? Ik heb het over nu.. Alleen maar zeiken.. dat is het enige wat Nederland kan. Niemand kan elkaar gelijk geven want "ik" heb altijd gelijk.
Geschiedenis herhaalt zich. Als je er niet van leert gebeurd het weer.
Damn zeg. Als de ene groep crimineler is dan de andere dan gaat de grootste aandacht naar die eerste club. sim-pel.
quote:Het zou niet mijn eerste gedachte zijn maar ik kan me reuzegoed voorstellen dat de burger op een bepaald moment het heft een keer in eigen hand neemt.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Verklaar je eens nader?
Je bedoelt met knokploegen de straat op?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-06-2003 13:18]
quote:Als je het topic ff had gevolgd, dan wist je dat die 'grap' inmiddels al was gemaakt.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef qbus het volgende:[..]
Tja, ik vind hem wel treffend .
quote:ik wel
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Dandelion het volgende:[..]
39 ... bejaard?
Maar een krant kan nooit weten dat het marokkanen zijn... als ze nog niet opgepakt zijn... Kan jij dat aan de buitenkant zien?
quote:Doe is niet zo flauw zeg, berijk je niets mee..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:15 schreef Nyrem het volgende:[..]
shit, jammer .....kunnen we dan niet wat marokkanen ronselen die ff een kinderwagentje in een vijver duwen? Dan hebben we in ieder geval weer een nieuw topic.
quote:Je zegt het heel goed je bent inderdaad heeeeel simpel..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:17 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
JIJ bent nu degene die zeikt. Misschien kun je overwegen te verhuizen naar een ander land.
Damn zeg. Als de ene groep crimineler is dan de andere dan gaat de grootste aandacht naar die eerste club. sim-pel.
quote:hoeft toch niet perse extreem rechts te zijn..?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:14 schreef SolidArt het volgende:[..]
dat zeg ik.
quote:nee maar valt gauw genoeg achter te komen....
Op dinsdag 17 juni 2003 13:14 schreef Dandelion het volgende:[..]
omg...
Aan welke precies? jij hebt adressen en namen, begrijp ik?
quote:die lui zelf....
Op dinsdag 17 juni 2003 13:15 schreef Castor het volgende:[..]
Welke lui...de daders of gewoon marokkanen allochtonen in 't algemeen?
quote:Nee joh.. gewoon een willekeurige groep uitzoeken
Op dinsdag 17 juni 2003 13:14 schreef Dandelion het volgende:[..]
omg...
Aan welke precies? jij hebt adressen en namen, begrijp ik?
quote:D'r zat ook een zestigjarige bij hoor.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Dandelion het volgende:
39 ... bejaard?
Maar een krant kan nooit weten dat het marokkanen zijn... als ze nog niet opgepakt zijn... Kan jij dat aan de buitenkant zien?
quote:ja zoals de KKK.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:18 schreef qbus het volgende:[..]
Het zou niet mijn eerste gedachte zijn maar ik kan me reuzegoed voorstellen dat de burger op een bepaald moment het heft een keer in eigen hand neemt.
quote:ja
Op dinsdag 17 juni 2003 13:18 schreef Dandelion het volgende:[..]
Wat bejaard of dat je het kan zien?
quote:ja, en de eerste de beste marrokaan die een grote bek opzet en aggresief overkomt,even leren dat ze dat maar in hun eigen land moeten doen...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Verklaar je eens nader?
Je bedoelt met knokploegen de straat op?
quote:Stel je niet zo verschrikkelijk aan zeg... Het maakt mij geen kont uit tot wat voor ras jij behoord, maar ik ben gewoon mezelf hoor, al was ik 'n indiaan of 'n eskimo; iedereen heeft z'n slechte kanten, iedereen heeft z'n goede kanten. Mafkees.
Alleen maar zeiken over hoe slecht we het hebben terwijl we praktisch niks meer zelf hoeven te doen.. Alleen maar zeuren over anderen.. Die kut Marokkanen, die tering Turken.. enz enz enz. Het meest smerige, achterbakse, schijnheilige deel van de bevolking vergeten jullie te melden en dat zijn de rasechte "Nederlanders" nou wees er trots op..
quote:Grappig om te zien hoe sommige mensen terugvallen op flames als ze geen argumenten meer hebben. Superfly
Op dinsdag 17 juni 2003 13:18 schreef Suphafly het volgende:[..]
Je zegt het heel goed je bent inderdaad heeeeel simpel..
quote:Zie jij ook het verschil tussen een marokkaan en een tunesier?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:18 schreef milagro het volgende:[..]
ik wel
quote:Komop zeg, een knokploeg is nog geen KKK.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ja zoals de KKK.
quote:ja, sorry, echt
Op dinsdag 17 juni 2003 13:20 schreef jerney het volgende:[..]
Zie jij ook het verschil tussen een marokkaan en een tunesier?
quote:Doe ff normaal, en begin al helemaal niet met schelden..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:15 schreef Nuoro het volgende:[..]
Ja, wat wil je nou?
Het is in zoverre waar dat het bericht vandaag dus op de voorpagina van de Telegraaf staat. Of geloof je me soms niet? Fine, dan kun je vanavond je excuus aanbieden, eikel.
En de Telegraaf is wat mij betreft weliswaar een kut-krant, maar ik denk niet dat ze zover gaan om dit soort dingen uit de duim te zuigen.
Verder boeit het mij persoonlijk to-taal niet welke nationaliteit die daders hebben, maar dit is gewoon sick shit, hoe dan ook.
quote:nee nix stoer... het is toch gvd zo..
Op dinsdag 17 juni 2003 13:20 schreef Dandelion het volgende:[..]
stoer....
quote:aaaaltijd?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:20 schreef milagro het volgende:[..]
ja, sorry, echt
Tunesiers zien het verschil namelijk niet eens tussen tunesiers en sommige indo's *lacht Jerome uit*
quote:de SA dan
Op dinsdag 17 juni 2003 13:20 schreef Disorder het volgende:[..]
Komop zeg, een knokploeg is nog geen KKK.
quote:Juist
Op dinsdag 17 juni 2003 13:21 schreef dutchmage het volgende:[..]
nee nix stoer... het is toch gvd zo..
iedere marrokaan heeft een grote bek van hier tot casablanca en dat moeten ze maar eens afleren ze denken dat ze alles kunnen flikken...
u is niet helemaal goed snik...
quote:FF kijken:
Op dinsdag 17 juni 2003 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ja zoals de KKK.
Kwartet!
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-06-2003 13:23]
quote:En tussen een Marokkaan en een Algerijn?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:20 schreef milagro het volgende:
ja, sorry, echt
En zo ja, waar zie je dat aan?
[Dit bericht is gewijzigd door What op 17-06-2003 13:23]
ENKHUIZEN – In de nacht van zondag op maandag is er rond een uur een schermutseling ontstaan tussen een man en een vrouw uit Wijdenes en een groep van acht jongens uit Enkhuizen, die zojuist een examenfeest hadden gevierd. Over en weer werd er iets gezegd waarna de 39-jarige vrouw een klap in haar gezicht kreeg. Hierna kwam de vrouw ongelukkig ten val tegen haar auto waarbij zij twee tanden verloor en een hersenschudding opliep. De 62-jarige man had een klein sneetje in zijn hoofd. De jongens zijn na het gevecht weggelopen en de politie stelt een nader onderzoek in naar het gebeurde.
Bron:
http://www.westfrieslandradio.nl/progscms/redactie/regionieuws.php#%E2%80%9D4di%E2%80%9D
Schermutseling
Enkhuizen, maandag 16 juni 2003.
Omstreeks 00.50 uur ontstond op de Westerstraat een schermutseling tussen paar uit Wijdenes en een groep van acht jongens uit Enkhuizen die zojuist een examenfeest hadden gevierd. Over en weer is er iets gezegd waarna de 39-jarige vrouw een klap in haar gezicht kreeg. Hierna kwam de vrouw ongelukkig ten val tegen haar auto. Ze verloor hierbij twee tanden en liep een hersenschudding op. De 62-jarige man had een klein sneetje in zijn hoofd. De jongens liepen na het gevecht weg. De politie stelt een nader onderzoek in.
Bron:
http://www.politie.nl/Noord-Holland/persberichten/0616_2003.htm
D'r is dus wel iets gebeurd, maar nergens wordt een woord over Marokanen of wat dan ook gerept..
quote:Zo praat je niet tegen Dr. Daggla, je bent een goede peer Nuoro, dus bied je excuses aan - anders hebben we een probleem
Op dinsdag 17 juni 2003 13:15 schreef Nuoro het volgende:
Fine, dan kun je vanavond je excuus aanbieden, eikel.
quote:laat mij dan maar niet goed snik zijn... goeie marrokanen moet je zoeken met een lampje... en de slechte moet je doodschoppen klaar...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:22 schreef Dandelion het volgende:[..]
Juist
u is niet helemaal goed snik...
quote:Klote marokkanen zijn ze nog assertief ook.
iedere marrokaan heeft een grote bek van hier tot casablanca en dat moeten ze maar eens afleren ze denken dat ze alles kunnen flikken...
quote:je zult het nog moeilijk krijgen... maar ja, ze zit lekker anoniem hier te posten natuurlijk
quote:je vergeet neo nazisme, white pride, stormfront etc.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:22 schreef qbus het volgende:[..]
FF kijken:
wo2, slavernij, nationaal schuldgevoel, KKKKwartet!
quote:grotere lul
Op dinsdag 17 juni 2003 13:23 schreef What het volgende:[..]
En tussen een Marokkaan en een Algerijn?
Die vind ik zelf namelijk lastig.En zo ja, waar zie je dat aan?
quote:n nuance is je ook vreemd...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:23 schreef dutchmage het volgende:[..]
laat mij dan maar niet goed snik zijn... goeie marrokanen moet je zoeken met een lampje... en de slechte moet je doodschoppen klaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |