abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:44:19 #26
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11191876
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:36 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Handbal, zaalvoetbal, kickboksen, fitness, en hardlopen. Het gewicht maakt me opzich nog niet veel uit. Ik wil alleen 'droog' de vakantie ingaan.

dan moet je naar t centrale fitness topic . daar zijn ze ook met adviezen aan het smijten
ik wil trouwens meer wegen .
put
your
clothes
on!
pi_11191882
Over Herballife heb ik het een-en-ander gehoord. Is dat nu eigenlijk een vetverbrander of een afslankmiddel? Voorheen gebruikte ik wel eens Stackers voor verbranding en voor de trek tegen te gaan, die meestal weer voor die extra ongewenste vormen zorgt. Herballife schijnt 100% natuurlijk te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Wie?
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:46:14 #28
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11191928
Herbalife is een maaltijd vervanger. Die neem je dus ipv van ander eten.

Je staat in de openingspost.

-edit-
Maar probeer het eerst zonder maaltijdvervanger. Die dingen zijn duur en ooit moet je daar toch mee stoppen en dan moet je het zelf doen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11191969
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:44 schreef U-lerZzZ het volgende:
Over Herballife heb ik het een-en-ander gehoord. Is dat nu eigenlijk een vetverbrander of een afslankmiddel? Voorheen gebruikte ik wel eens Stackers voor verbranding en voor de trek tegen te gaan, die meestal weer voor die extra ongewenste vormen zorgt. Herballife schijnt 100% natuurlijk te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Dit schijnt Riann te doen. Misschien kan zij je meer vertellen.

Ik volg min of meer momenteel het schema uit een boekje dat m'n moeder bij de EGA heeft gekregen, en ben inmiddels ca. 6 kilo kwijt.

C’est Davie :o)
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:47:59 #30
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_11191977
mn vader heeft dat herballife gedaan geloof ik, weet niet oft 100% natuurlijk is, maar wat ik wle weet is dat echtt niet te eten is, wat is dat ontzettend vies spul zeg
Ti voglio bene!
pi_11192083
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:47 schreef Dave het volgende:

[..]

Dit schijnt Riann te doen. Misschien kan zij je meer vertellen.

Ik volg min of meer momenteel het schema uit een boekje dat m'n moeder bij de EGA heeft gekregen, en ben inmiddels ca. 6 kilo kwijt.

Het gaat me niet echt om de kilo's in totaliteit. Vorige zomer weegde ik 87 kilo en ik had bijna geen grammetje vet. Dit jaar heb ik iets te 'ruim' geleefd met eten en drinken en dat is nu ook wel te zien. Eigenlijk ben ik op zoek naar een product dat de vetverbranding stimuleert en niet mijn maaltijden vervangt.
Wie?
pi_11192261
Stack heb je toch in verschillende gradaties, U?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11192406
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:57 schreef Jarno het volgende:
Stack heb je toch in verschillende gradaties, U?
Ja, van 1 t/m 4. Ik heb ze allemaal gehad en ze zorgen bij mij voor een versneld hartritme en het beperken van mijn honger. Qua vetverbranding heb ik er weinig van gemerkt.
Wie?
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:08:33 #34
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11192529
we willen het afvallen hier graag gezond houden, voor stackers is een speciaal topic
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_11193151
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:59 schreef YPPY het volgende:Let je wel goed op xxsaskiaxx? Je bmi is nog niet té laag, maar als je een paar kilos verliest ga je wel die kant op. Plaatselijk overtollig vet kun je wegwerken met bijv. buikspieroefeningen.
Voor zover ik weet is het niet mogelijk plaatselijk vet te verbranden. Als je op google zoekt op plaatselijk vet verbranden kom je bijna alleen pagina's tegen die je vertellen dat dat onmogelijk is.
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:34:13 #36
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11193195
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:32 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is het niet mogelijk plaatselijk vet te verbranden. Als je op google zoekt op plaatselijk vet verbranden kom je bijna alleen pagina's tegen die je vertellen dat dat onmogelijk is.

Je krijgt dan wel meer spieren, waardoor het er strakker uit ziet.
*OUD heilige*
pi_11193299
herbalife was toch voor beide.
Als je wilt afvallen vervang je je maaltijden door herbalife,
Wil je aankomen, dan neem je naast de gewone maaltijden herbalife.

Een aantal tantes van mij hebben het geprobeerd. en allemaal zijn ze afgevallen. Maar de helft van hen heeft hun oude gewicht weer terug, of door slecht eten. of doordat ze stopten met roken.

woensdag 18 juni 2003 @ 14:42:17 #38
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11193454
woehow ik doe ook mee!!
Ben 2weken geleden begonnen met 67, weeg nu 63.7 en wil naar 60
Mijn manier: Sapvasten 4dagen lang, maar niet helemaaal vasten, wel avondeten gewoon, en verder 3x per week hardlopen. Hoop dat ik het vol kan houden....
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11193511
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:34 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je krijgt dan wel meer spieren, waardoor het er strakker uit ziet.

Is dat zo? Zelf vind ik zichtbare buikspieren bij vrouwen niet mooi. Daarbij komt dat buikspieren plaats nodig hebben, als je geen vet kwijtraakt wordt je buik dus alleen maar dikker volgens mij.
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:50:16 #40
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11193665
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:44 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Is dat zo? Zelf vind ik zichtbare buikspieren bij vrouwen niet mooi. Daarbij komt dat buikspieren plaats nodig hebben, als je geen vet kwijtraakt wordt je buik dus alleen maar dikker volgens mij.

Die rolletjes zijn eng. Dat is ook wel té.
Door de oefeningen verlies je wel wat vet, ook al is het niet vreselijk veel. Als je bijna ondergewicht hebt, is het niet verstandig minder te gaan eten. Dat is dan ongezond. Dan kun je beter wat meer bewegen. Het kan ook zijn dat het niet zozeer vet is dat er zit, maar wat losse huid. Die kun je wel wat verstrakken. Dit is tenminste wat ik uit alle topics geleerd heb.
*OUD heilige*
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:51:20 #41
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11193694
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:42 schreef EvilFaith het volgende:
woehow ik doe ook mee!!
Ben 2weken geleden begonnen met 67, weeg nu 63.7 en wil naar 60
Mijn manier: Sapvasten 4dagen lang, maar niet helemaaal vasten, wel avondeten gewoon, en verder 3x per week hardlopen. Hoop dat ik het vol kan houden....
Welkom. Wil je in de openingspost?
Is dat wel gezond? Pas 's avonds eten? Zit hier een uitgebalanceerd plan achter? Juist je ontbijt is ontzettend belangrijk.
*OUD heilige*
pi_11194290
Alles gaat nog goed vandaag hier

Zometeen weer kranten lopen, hond uitlaten en een uur fietsen!

pi_11197285
Ik heb net een broek aan mijn moeder verkocht omdat ie echt van mn kont afzakt!!
  woensdag 18 juni 2003 @ 16:59:34 #44
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_11197328
Ja, ik ga deze weken nog wle ff flink sporten en buikspier oefeningen doen toch proberen plaatselijk vet te verbranden en probeer gewoon gezond te eten en alleen wat lekker 's avonds bij de thee te eten verder wel gewoon 3 maaltijden en toetje (yougurt). Niet mn bedoeling om echt aftevallen maar hoop dat er zo wat vet van mn buik en heupen afgaat in de combinatie van sporten en gezond eten en niet snoepen..geen idee oft werkt...:?
Ti voglio bene!
pi_11197420
Ik wil niet vervelend zijn maar van buikspieroefeningen val je niet af, je kweekt alleen maar spier.
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:03:08 #46
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_11197437
ja naja ach het oogt wel wat beter
Ti voglio bene!
pi_11197473
Als je spierbundels hebt onder een laag vet zie je er bar weinig van

Ik wil je niet ontmoedigen hoor! Maar in combinatie met minder eten/verantwoord eten zal het zeker helpen

woensdag 18 juni 2003 @ 17:07:03 #48
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_11197560
haha we zien wel.. ik hoop het van wel.... tja anders pech hebben dan moet ik wat anders verzinnen
Ti voglio bene!
pi_11197579
Probeer eerst dit maar eens, als je het echt volhoudt MOET je wel resultaat gaan zien

Succes

woensdag 18 juni 2003 @ 17:10:23 #50
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_11197665
ja dankje, jij ook suc6 zie dat je al goed opweg bent!! (slimme zet je broek verkopen haha) xxx
Ti voglio bene!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')