quote:dan moet je naar t centrale fitness topic
Op woensdag 18 juni 2003 13:36 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Handbal, zaalvoetbal, kickboksen, fitness, en hardlopen. Het gewicht maakt me opzich nog niet veel uit. Ik wil alleen 'droog' de vakantie ingaan.
Je staat in de openingspost.
-edit-
Maar probeer het eerst zonder maaltijdvervanger. Die dingen zijn duur en ooit moet je daar toch mee stoppen en dan moet je het zelf doen.
quote:Dit schijnt Riann te doen. Misschien kan zij je meer vertellen.
Op woensdag 18 juni 2003 13:44 schreef U-lerZzZ het volgende:
Over Herballife heb ik het een-en-ander gehoord. Is dat nu eigenlijk een vetverbrander of een afslankmiddel? Voorheen gebruikte ik wel eens Stackers voor verbranding en voor de trek tegen te gaan, die meestal weer voor die extra ongewenste vormen zorgt. Herballife schijnt 100% natuurlijk te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Ik volg min of meer momenteel het schema uit een boekje dat m'n moeder bij de EGA heeft gekregen, en ben inmiddels ca. 6 kilo kwijt.
quote:Het gaat me niet echt om de kilo's in totaliteit. Vorige zomer weegde ik 87 kilo en ik had bijna geen grammetje vet. Dit jaar heb ik iets te 'ruim' geleefd met eten en drinken en dat is nu ook wel te zien. Eigenlijk ben ik op zoek naar een product dat de vetverbranding stimuleert en niet mijn maaltijden vervangt.
Op woensdag 18 juni 2003 13:47 schreef Dave het volgende:[..]
Dit schijnt Riann te doen. Misschien kan zij je meer vertellen.
Ik volg min of meer momenteel het schema uit een boekje dat m'n moeder bij de EGA heeft gekregen, en ben inmiddels ca. 6 kilo kwijt.
quote:Ja, van 1 t/m 4. Ik heb ze allemaal gehad en ze zorgen bij mij voor een versneld hartritme en het beperken van mijn honger. Qua vetverbranding heb ik er weinig van gemerkt.
Op woensdag 18 juni 2003 13:57 schreef Jarno het volgende:
Stack heb je toch in verschillende gradaties, U?
quote:Voor zover ik weet is het niet mogelijk plaatselijk vet te verbranden. Als je op google zoekt op plaatselijk vet verbranden kom je bijna alleen pagina's tegen die je vertellen dat dat onmogelijk is.
Op woensdag 18 juni 2003 10:59 schreef YPPY het volgende:Let je wel goed op xxsaskiaxx? Je bmi is nog niet té laag, maar als je een paar kilos verliest ga je wel die kant op. Plaatselijk overtollig vet kun je wegwerken met bijv. buikspieroefeningen.
quote:Je krijgt dan wel meer spieren, waardoor het er strakker uit ziet.
Op woensdag 18 juni 2003 14:32 schreef prinsrob het volgende:[..]
Voor zover ik weet is het niet mogelijk plaatselijk vet te verbranden. Als je op google zoekt op plaatselijk vet verbranden kom je bijna alleen pagina's tegen die je vertellen dat dat onmogelijk is.
Een aantal tantes van mij hebben het geprobeerd. en allemaal zijn ze afgevallen. Maar de helft van hen heeft hun oude gewicht weer terug, of door slecht eten. of doordat ze stopten met roken.
quote:Is dat zo? Zelf vind ik zichtbare buikspieren bij vrouwen niet mooi. Daarbij komt dat buikspieren plaats nodig hebben, als je geen vet kwijtraakt wordt je buik dus alleen maar dikker volgens mij.
Op woensdag 18 juni 2003 14:34 schreef YPPY het volgende:[..]
Je krijgt dan wel meer spieren, waardoor het er strakker uit ziet.
quote:Die rolletjes zijn eng. Dat is ook wel té.
Op woensdag 18 juni 2003 14:44 schreef prinsrob het volgende:[..]
Is dat zo? Zelf vind ik zichtbare buikspieren bij vrouwen niet mooi. Daarbij komt dat buikspieren plaats nodig hebben, als je geen vet kwijtraakt wordt je buik dus alleen maar dikker volgens mij.
quote:Welkom.
Op woensdag 18 juni 2003 14:42 schreef EvilFaith het volgende:
woehow ik doe ook mee!!
Ben 2weken geleden begonnen met 67, weeg nu 63.7 en wil naar 60
Mijn manier: Sapvasten 4dagen lang, maar niet helemaaal vasten, wel avondeten gewoon, en verder 3x per week hardlopen. Hoop dat ik het vol kan houden....
Ik wil je niet ontmoedigen hoor! Maar in combinatie met minder eten/verantwoord eten zal het zeker helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |