abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11159440
Ik vraag me toch af hoe agressief onze FOK!kers zijn, ik lees vaak dingen over die en die geslagen en zus en zo knokken. maar hoe agressief zijn jullie nou echt

Zijn jullie van die mensen die als iemand zijn middelvinger opsteekt je hem helemaal totalloss schopt (of iig poogt).

Of zijn jullie meer van die mensen die als iemand je een stomp op je gezicht geeft je vraagt of de volgende wat zachter kan omdat je de volgende dag naar een verjaardag moet.

Ik ben tegenwoordig echt de zelfbeheersing zelve, zoek nooit ruzie, als iemand ruzie zoekt draai ik me rustig om en bestel nog een biertje, niks aan het handje.

alleen toen ik wat jonger was (12-18) had ik nog wel eens de neiging om om niks uit mijn vel te springen (kwam mede door mijn ADHD) toen kon echt niemand iets goed doen, je hoefde maar tegen me aan te lopen en uit automatisme gaf ik al een mep die kant op.

Dat is iets waar ik me later best voor schaam, zeker omdat hier in de buurt er nog steeds grappen over worden gemaakt dat ik de koning van de knietjes in de maag was vroeger

maargoed, totzover mijn verhaal, geen blije reacties hierover aub, geen stoer hoor opmerkingen ed. slaat namelijk nergens op, ik vraag gewoon serieus ... HOE AGRESSIEF BEN JE NOU ZELF????!!!!

wordt beoordeeld met 14 studie punten

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_11159446
Niet. Ik val meer onder de noemer 'schijnheil'. Ik scheld mensen pas uit als ze zelf al weg zijn.
pi_11159451
ben ook redelijk kalm.
is toen ik nog wat meer aan het puberen was wel iets minder, maar echt eroplos rossen om niets kwam niet echt voor.
misschien achteraf gezien was het wel zinloos, maar toen in mijn ogen niet
  dinsdag 17 juni 2003 @ 02:41:28 #4
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_11159457
Totaal niet. Hooguit wat gevloek, maar zelfs daarvoor moet je het al best bont maken.

Wel ben ik een keer helemaal uit mn dak gegaan toen mn portomonee werd gejat. Khad ook aardig wat op, dat scheelt, maar toen schrok ik gewoon zelfs even van mezelf hoe agressief ik daarvan werd. Duurde niet lang hoor.

Maar over het algemeen? Misschien wel druk, maar zeker niet agressief.

pi_11159458
ik word vaak alleen aggresief als mij of iemand waar ik om geef iets aan word gedaan...
verder blijf ik over het algemeen kalm:)
pi_11159459
ben alleen agressief als iemand aan me zit, na al een waarschuwing gehad te hebben
meestal is een blik genoeg
soms moeten ze gewoon direct klappen hebben
pi_11159462
Nog nooit echt bij een vechtpartij of iets dergelijks betrokken geraakt tijdens het stappen. Dat zegt denk ik genoeg.
X
X
X
  dinsdag 17 juni 2003 @ 02:44:27 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_11159471
Helemaal niet, totdat er dierenmishandeling aan te pas komt.

Dan ga ik echt door het lint. En dat wil je niet meemaken.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_11159472
Nou niet zo heel erg

Laats liep ik met een meisje door de stad.. stopte bij het zebrapad.. was rood licht... komt er een jonge hard tussen de mensen door een duwt me bijna opzij... Dus ik zei van hey: 'Beetje rustig mag ook wel he!'

Nouja krijg je grote mond terug enzo... gewoon verder gelopen. Toen we onze fiets wouden pakken zaten daar bij onse fiets opeen zon 5 jongens ofzo
Gingen ze wat vervelend doen enzo. Stomme praat etc etc je weet wel.. verder niet op gereageerd. Ene sloeg me zelfs even tegen mijn arm , niet erg hard ofzo want ik had het idee dat ie me geen pijn wilde doen.
Pas toen andere mensen zich ermee gingen bemoeien taaide ze pas af.
Op terug weg kwamen ze weer tegen.. hetzelfde verhaal eigenlijk

maargoed... ik ging dus wel niet een vuist verkopen daar in me eentje tegen 5 andere mensen. Zeker niet waar een meisje bij is. Voor hetzelfdegeld kreeg zij ook een klap.
Die lui kan jet beste negeren denk ik. En gewoon weglopen!

pi_11159480
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 02:44 schreef static het volgende:
Helemaal niet, totdat er dierenmishandeling aan te pas komt.
idem.
X
X
X
  dinsdag 17 juni 2003 @ 02:52:13 #11
57963 Perforatie
Slackerbitch
pi_11159508
ik kan alleen agressief worden als mij groot onrecht aangedaan wordt.

voor de rest ben ik nogal vredelievend

Cocaine, Cocaine..straight from Bolivia
  dinsdag 17 juni 2003 @ 02:54:58 #12
39017 Herion
The truth is @ fok
pi_11159524
Totaal niet, alleen als ik boos op mezelf ben, maarja ik ben ook weer niet zo gek dat ik mezelf ga slaan
pi_11159525
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 02:44 schreef Tunerd het volgende:
Nou niet zo heel erg

Laats liep ik met een meisje door de stad.. stopte bij het zebrapad.. was rood licht... komt er een jonge hard tussen de mensen door een duwt me bijna opzij... Dus ik zei van hey: 'Beetje rustig mag ook wel he!'

Nouja krijg je grote mond terug enzo... gewoon verder gelopen. Toen we onze fiets wouden pakken zaten daar bij onse fiets opeen zon 5 jongens ofzo
Gingen ze wat vervelend doen enzo. Stomme praat etc etc je weet wel.. verder niet op gereageerd. Ene sloeg me zelfs even tegen mijn arm , niet erg hard ofzo want ik had het idee dat ie me geen pijn wilde doen.
Pas toen andere mensen zich ermee gingen bemoeien taaide ze pas af.
Op terug weg kwamen ze weer tegen.. hetzelfde verhaal eigenlijk

maargoed... ik ging dus wel niet een vuist verkopen daar in me eentje tegen 5 andere mensen. Zeker niet waar een meisje bij is. Voor hetzelfdegeld kreeg zij ook een klap.
Die lui kan jet beste negeren denk ik. En gewoon weglopen!

Hmmm als iemand aan mij of aan mijn spullen komt dan ga ik nog steeds wel helemaal door het lint, de gene die mij een klap had gegeven die had ik gelijk vol op z'n neus geramd, die grappen leren ze anders nooit af, alleen door grof fysiek geweld
  dinsdag 17 juni 2003 @ 02:56:03 #14
52636 M2theC
You designed yourself
pi_11159528
Geef 3 kansen of waarschuwingen. Doe alleen wat als anderen duidelijk hulp kunnen gebruiken of als men MIJ of VRIENDEN zodanig lastig vallen dat ze TE ver gaan.

Ben verder niet kwaad te krijgen en erg onvoorspelbaar. Vecht nooit als het niet nodig is maar ga ook niks uit de weg. Heb een keertje gevochten op een kermis. Werd bedreigd (door Marokkaanse jongens).
Ze moesten m,n muntjes hebben. Heb er nog een litteken van op m,n hoofd. Die gasten liepen na een tijdje weg, had er namelijk drie zodanig pijn gedaan dat ze me smeekten om te stoppen. Omstanders deden niks en ze zaten me juist op te fokken (waren blij dat iemand de herrieschoppers aanpakte)
Ben wel echt doorgedraaid en kon niet meer stoppen. Bijna eentje doodgemept. Heb er echt veel gezeik mee gehad. Niet meer sporten, praatcursusje over woedebeheersing en gezeik met politie.
Zelf vond ik dat ze het hadden verdiend en de omstanders hielden zelfs vrienden van ze tegen zodat ik eerlijk (1 tegen 3) door kon gaan.

Nu ben ik veeeel rustiger en vecht ik alleen nog maar in de sportschool.

There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
pi_11159544
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 02:56 schreef M2theC het volgende:
Geef 3 kansen of waarschuwingen. Doe alleen wat als anderen duidelijk hulp kunnen gebruiken of als men MIJ of VRIENDEN zodanig lastig vallen dat ze TE ver gaan.

Ben verder niet kwaad te krijgen en erg onvoorspelbaar. Vecht nooit als het niet nodig is maar ga ook niks uit de weg. Heb een keertje gevochten op een kermis. Werd bedreigd (door Marokkaanse jongens).
Ze moesten m,n muntjes hebben. Heb er nog een litteken van op m,n hoofd. Die gasten liepen na een tijdje weg, had er namelijk drie zodanig pijn gedaan dat ze me smeekten om te stoppen. Omstanders deden niks en ze zaten me juist op te fokken (waren blij dat iemand de herrieschoppers aanpakte)
Ben wel echt doorgedraaid en kon niet meer stoppen. Bijna eentje doodgemept. Heb er echt veel gezeik mee gehad. Niet meer sporten, praatcursusje over woedebeheersing en gezeik met politie.
Zelf vond ik dat ze het hadden verdiend en de omstanders hielden zelfs vrienden van ze tegen zodat ik eerlijk (1 tegen 3) door kon gaan.

Nu ben ik veeeel rustiger en vecht ik alleen nog maar in de sportschool.

Vinnik ook heel terrecht, die criminele teringleiers verdienen niet beter dan goed in elkaar gemept te worden door de gene die ze proberen te overvallen. Vind btw dat zoiets ook legaal moet worden, je mag je overvaller niet eens aanraken anders ben jij opeens de slechterik
  dinsdag 17 juni 2003 @ 03:09:12 #16
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_11159572
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 03:00 schreef GWD het volgende:

[..]

Vinnik ook heel terrecht, die criminele teringleiers verdienen niet beter dan goed in elkaar gemept te worden door de gene die ze proberen te overvallen.

Dit soort neigingen heb ik dus totaal niet, bijvoorbeeld.
pi_11159577
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 03:09 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dit soort neigingen heb ik dus totaal niet, bijvoorbeeld.

Neej owkee door 1 of andere half geintregreerde je geld laten afpakken is ook een manier om eens echt lekker te kalmeren
  dinsdag 17 juni 2003 @ 03:11:24 #18
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_11159580
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 03:10 schreef GWD het volgende:

[..]

Neej owkee door 1 of andere half geintregreerde je geld laten afpakken is ook een manier om eens echt lekker te kalmeren

Ja, ik heb er dus blijkbaar alleen last van als ze mij persoonlijk iets afnemen ofzo.
pi_11159589
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 03:11 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik heb er dus blijkbaar alleen last van als ze mij persoonlijk iets afnemen ofzo.

Hmmm, ik wordt daar best kwaad om en als ik de kans krijg zal ik dan ook niet aarzelen om mijn daardoor aangewakkerde agressie eens flink op hem bot te vieren ... dan zal ie de volgende keer wel 2x nadenken.

Door mensen zoals jij denkt die gast van, sooow, dat gaat hendig. lekker snel verdiend, wie is de volgende

dinsdag 17 juni 2003 @ 05:02:13 #20
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_11159676
Als iemand mij iets doet, dan ben ik gewoon de goedheid zelfe eigenlijk. Geen enkel probleem.

Ik ben 1 keer wel heel feestelijk door het lint gegaan toen een jongen in een discotheek ruzie met mij zocht en ik zei dat hij moest ophouden. Toen kwamen al z'n vrienden erbij (beetje duwen en trekken). In het gewoel viel mijn vriendin op de grond, en ging 1 van die gasten op haar hoofd staan . Toen freakte ik wel een beetje boel, en dat was niet goed voor hem, en ook niet voor z'n vrienden zullen we maar zeggen.

Als iemand anders (die weerloos is bijvoorbeeld) iets wordt aangedaan, dan heb je aan mij een verkeerde!

If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_11159685
tegen mijzelf kun je veel kutten voordat ik boos wordt.
als echter mijn vrienden of familie worden gekut moet
je toch echt erg oppassen voor me. klinkt misschien
stoer maar dan ben ik meteen in staat meppen te ver-
kopen.

vroeger had ik trouwens vaak ruzie, tegenwoordig niet
veel meer, maar het komt nog geregeld voor. klappen
vallen echter niet vaak.

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_11159734
Ik ben sinds ik Tijs ken iets agressiever, ik haal eerder uit om een plagend tikje te geven.. Maar dat doet 'ie ook bij mij
Mon 'en!
pi_11159746
Redelijk agressief. Ik ga niet snel knokken of zo en zoek het niet op, maar ik laat zeker geen kaas van mijn brood eten. Ik word wel redelijk snel uit mijn tent gelokt, en als het dan op een confrontatie uit loopt en het knokken of weglopen wordt (en dat merk je wel op een gegeven moment), dan sla ik als eerste, en door totdat die andere uitgeschakeld is. Doe je dat niet, dan ben je 9 vd 10 keer zelf de lul. Zo heb ik al regelmatig gezeik gehad in de tram met teringgastjes die tof liepen te doen en dat ook bij mij probeerde te doen. Mja dan heb je aan mij de verkeerde. Tevens is iedere poging om mij te overvallen uitgelopen op een pak slaag voor de overvaller de laatste paar jaar. Vreemd genoeg schijn ik het wel uit te lokken, ik heb echt vaak ruzie op straat terwijl anderen dat nooit hebben .
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 07:13:15 #24
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11159784
het ligt eraan...soms heb ik van die buien dan ga ik eerder op de vuist dan andere keren. Heb al paar keer een vechtpartij gehad tijdens uitgaan. Het was nooit 'zinloos' maar of het erg zinvol was...nee.
Maar heb nu al 3/4 jaar niet meer gevochten dus het gaat prima.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 08:32:07 #25
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_11160020
Als het echt niet nodig is ga ik de confrontatie altijd uit de weg, je kunt wel stoer gaan doen en een mep verkopen, maar 9 van de 10 keer ondervindt je zelf ook nadeel daarvan dus. Ik ben aan de andere kant ook niet de persoon die als het uit de hand loopt de eerste klap op zijn bek krijgt . (ligt ook erg aan de situatie, 5 tegen 1 ergens verlaten,dan ga ik nooit de confrontatie aan de mogen ze mijn portomonee hebben, aan zelfmoord (dat is in die situatie een gevecht aangaan deze dagen wel) doe ik niet
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  dinsdag 17 juni 2003 @ 09:36:30 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11160867
Nee, agressief ben ik niet. Ik zou mensen/dieren nooit slaan oid. Maar er bestaat wel zoiets als een grens. Als iemand die overschrijdt dan kan diegene toch echt wel wat kwade woorden verwachten.
(Un)masking for the greater good.
pi_11160904
Ik ben totaal niet agressief, ik ben meer het opkrop type en dat ik dan om het kwijt te raken een gewelddadig spelletje speel....

Er zijn alleen 2dingen waa rik WEL agressief om kan worden:

• Dierenmishandeling
  • Het behandelen van vrouwen zonder respect, op welke manier dan ook
  • pi_11160959
    'k ben niet agressief...

grote bek volstaat doorgaans...

'k heb wel dat ik alle irritatie en agressie opkrop, en geconcentreerd weer kan kwijtraken... Druppeltje/emmer-idee... maar dan loopt 'ie wel over met een vloedgolf...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 10:56:29 #29
    42123 Manji
    Cursed with Immortality
    pi_11162506
    Bij mij is 't heel dubbel. Ik ben redelijk snel op de kast te jagen (vooral na een paar biertjes) maar verder dan wat geduw over en weer, is 't de laatste jaren niet gekomen.
    The Horizons Of The Spring
    Glare Of Autumn
    ...And Winter Becomes
    pi_11165687
    Hmm ik kreeg dus net te horen dat ik nu vooral redelijk haat dragend ben, je kunt bij mij niet snel iets fout doen, maar als je dat wel voor elkaar krijgt dan is het ook niet zomaar weer over
      dinsdag 17 juni 2003 @ 12:57:58 #31
    39741 dJ-Zcore
    Groenvoorziening.
    pi_11165734
    Ik praat altijd alles uit en pas als ik een klap krijg, sla ik terug. Ik zal nooit uit mezelf gaan slaan.
    Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 12:59:22 #32
    39741 dJ-Zcore
    Groenvoorziening.
    pi_11165778
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef GWD het volgende:
    Hmm ik kreeg dus net te horen dat ik nu vooral redelijk haat dragend ben, je kunt bij mij niet snel iets fout doen, maar als je dat wel voor elkaar krijgt dan is het ook niet zomaar weer over
    Idem dito hier.
    Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 13:00:53 #33
    36646 Helaaz
    Onee toch niet!
    pi_11165815
    Ik ben verbaal behoorlijk agressief soms, en als ik echt boos word, kan ik ook wel gaan slaan, maar ik ben maar een klein meisje en sla dus niet zo hard....
    Hooguit een tik in het gezicht met de vlakke hand, en dan gaat het ook meer om de vernedering.
    Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
      dinsdag 17 juni 2003 @ 13:17:19 #34
    20716 tonja
    twitch.tv/tonjatekenshow
    pi_11166263
    Ik ben agressiever dan ik dacht.
    Laatst zat ik ergens een broodje te eten, toen 2 puberkutmarokkaantjes me gingen treiteren.
    Voor ik het wist stond ik met een stoel boven me hoofd te zwaaien.
    Het hielp wel trouwens

Ik ben vroeger op school nogal getreiterd, misschien dat die reaktie daar vandaan kwam.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
      dinsdag 17 juni 2003 @ 13:18:37 #35
    42975 GrymReaper
    En dat bedoel ik nou!
    pi_11166298
    WAT MOETEN JULLIE NOU?
    -PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
      FOK!fotograaf dinsdag 17 juni 2003 @ 13:36:12 #36
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_11166845
    ik ben volgens mij helemaal niet agressief, aangezien er dit vaak gebeurt:
    zodra ik ook maar mijn zelfbeheersing dreig te verliezen, knapt er binnen in iets... dat het 2 oorzaken:
    1 ik vind vechten of bekvechten gewoon super stom/dom/nergens voor nodig enz
    2 ik verlies (ben niet sterk)

nee ben niet agressief...

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_11171162
    Normaal gesproken ben ik niet zo agressief, behalve tijdens m'n PMS periode. Dan wordt ik zowat agressief om alles.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:03:57 #38
    55476 Dinalfos
    www.achterklap.nl
    pi_11171244
    Echt agressief ben ik niet, hoewel ik erg graag vloek.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:05:36 #39
    21066 Potter
    At your service
    pi_11171302
    agressie in een instrument van Satan en daarom ben ik nooit agressief..
    "Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:08:42 #40
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_11171388
    ik ben echt de rust zelve, behalve bij mijn broerke, dan krijg ik het voor elkaar gaten in de deur te slaan of m helemaal de tyfus te trappen.... echt vaag .
    put
    your
    clothes
    on!
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:08:55 #41
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_11171392
    Normaal ben ik heel rustig en heb ik volledige controle over mijzelf.
    Ik ben in staat emotie compleet uit te zetten en op een doordachte beheerste manier toch voor mijzelf op te komen.

Momenteel ben ik het tegenovergestelde..

JA ik ben agressief..
    en dan als in AGRESSIEF SIEF.
    ... hormonaal probleempje.

Ik maai zo alles van het aanrecht wat erop staat..
    Ik heb nog maar net in kunnen houden en een zakkenroller zijn schedel niet gekraakt door er keihard op te springen..

ik denk dat het wel duidelijk is

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:09:22 #42
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_11171412
    Ik kan me meestal redelijk rustig houden. Het moet wel erg ver gaan wil je mij echt agressief krijgen.

Maar dan heeft het meer te maken met iemand die aan mijn familie komt, mijn moeder of zusje ofzo... Dat kan ik minder hebben dan opmerkingen oid over mij.

Vloeken doe ik "gewoon" net zoveel als de gemiddelde Nederlander denk ik "GVD" als je je op je duim slaat met hameren bijv

Echt iemand slaan of vechten oid heb ik tot nu maar 2 keer gedaan, en dat was één keer omdat iemand constant steentjes op het voetbal veld aan het gooien was, en één keer omdat iemand mijn zusje had geslagen.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:14:36 #43
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11171608
    Ik ben het type lichtontvlambaar, word snel woest... maar meer verbaal als dat ik meteen mensen op hun bek ram. Dat laatste schuw ik overigs niet.
    The truth was in here.
    pi_11172771
    Ik schreeuw nooit, vloek nooit.. maar mijn uitstraling maakt mensen bang als ik doorsla, ze schrikken als ze zien wat een enorme woede, anger en haat ik uitstraal. aAs mensen dan verder gaan, krijg ik losse handjes.. maar dat is dan na een paar tikken ook meteen weer over, en ben ik de rust zelfde.

Dit is overigens nog misschien 1 of 2 keer gebeurt, met een goede reden trouwens.

Voor de rest, ga ik meestal een discussie aan.. en lul ik mensen onder tafel.

Veel effectieren, en je kan mensen emt woorden stukken harder raken dan met je handen..

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
    pi_11172890
    Ik word alleen heel aggressief als er iets ergs is gebeurd. En meestal hou ik me dan nog in.
    Vroeger, toen ik 11 was, heb ik een keer een tuinhek van de buren kapotgeschopt. Iederen schopte daar altijd tegenaan, en dat kon helemaal geen kwaad, dat ding was zo flexibel als wat. Totdat ik te horen kreeg dat mijn opa in het ziekenhuis lag. Kort daarvoor was mijn oma al overleden, dus ik zag de ellende alweer aankomen. En BAM!!! Hek doormidden...
    pi_11173736
    Ik ben best wel redelijk snel agressief, 1 verkeerde opmerking en ik begin de persoon al uit te schelden, maar nooit slaan natuurlijk al zou ik dat dan wel graag willen.
    Vaak is een blik al genoeg om iemand te laten weten dat je het er niet mee eens bent ofzoiets...
    Iedereen is uniek, behalve ik.
    pi_11174030
    Ben zelf heel rustig en bijna niet kwaad te krijgen. Ik kan echt een hele hoop hebben.

Maar kom je aan mijn familie OF mijn hond of beschuldig mij van iets wat ik niet gedaan heb, dan gaat er een knop bij mij om. En dan draai ik echt helemaal door. Maar dan moet je toch wel flink je best doen om mij zover te krijgen, maar dan heb je wel een probleem.

Nijmegenaar
    pi_11174069
    Ik heb een zeer duidelijke grens..

Doe mijn dierbaren en katten wat aan.. en je komt erachter.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')