Zijn jullie van die mensen die als iemand zijn middelvinger opsteekt je hem helemaal totalloss schopt (of iig poogt).
Of zijn jullie meer van die mensen die als iemand je een stomp op je gezicht geeft je vraagt of de volgende wat zachter kan omdat je de volgende dag naar een verjaardag moet.
Ik ben tegenwoordig echt de zelfbeheersing zelve, zoek nooit ruzie, als iemand ruzie zoekt draai ik me rustig om en bestel nog een biertje, niks aan het handje.
alleen toen ik wat jonger was (12-18) had ik nog wel eens de neiging om om niks uit mijn vel te springen (kwam mede door mijn ADHD) toen kon echt niemand iets goed doen, je hoefde maar tegen me aan te lopen en uit automatisme gaf ik al een mep die kant op.
Dat is iets waar ik me later best voor schaam, zeker omdat hier in de buurt er nog steeds grappen over worden gemaakt dat ik de koning van de knietjes in de maag was vroeger
maargoed, totzover mijn verhaal, geen blije reacties hierover aub, geen stoer hoor opmerkingen ed. slaat namelijk nergens op, ik vraag gewoon serieus ... HOE AGRESSIEF BEN JE NOU ZELF????!!!!
wordt beoordeeld met 14 studie punten
Wel ben ik een keer helemaal uit mn dak gegaan toen mn portomonee werd gejat. Khad ook aardig wat op, dat scheelt, maar toen schrok ik gewoon zelfs even van mezelf hoe agressief ik daarvan werd. Duurde niet lang hoor.
Maar over het algemeen? Misschien wel druk, maar zeker niet agressief.
Dan ga ik echt door het lint. En dat wil je niet meemaken.
Laats liep ik met een meisje door de stad.. stopte bij het zebrapad.. was rood licht... komt er een jonge hard tussen de mensen door een duwt me bijna opzij... Dus ik zei van hey: 'Beetje rustig mag ook wel he!'
Nouja krijg je grote mond terug enzo... gewoon verder gelopen. Toen we onze fiets wouden pakken zaten daar bij onse fiets opeen zon 5 jongens ofzo
Gingen ze wat vervelend doen enzo. Stomme praat etc etc je weet wel.. verder niet op gereageerd. Ene sloeg me zelfs even tegen mijn arm , niet erg hard ofzo want ik had het idee dat ie me geen pijn wilde doen.
Pas toen andere mensen zich ermee gingen bemoeien taaide ze pas af.
Op terug weg kwamen ze weer tegen.. hetzelfde verhaal eigenlijk
maargoed... ik ging dus wel niet een vuist verkopen daar in me eentje tegen 5 andere mensen. Zeker niet waar een meisje bij is. Voor hetzelfdegeld kreeg zij ook een klap.
Die lui kan jet beste negeren denk ik. En gewoon weglopen!
quote:idem.
Op dinsdag 17 juni 2003 02:44 schreef static het volgende:
Helemaal niet, totdat er dierenmishandeling aan te pas komt.
voor de rest ben ik nogal vredelievend
quote:Hmmm als iemand aan mij of aan mijn spullen komt dan ga ik nog steeds wel helemaal door het lint, de gene die mij een klap had gegeven die had ik gelijk vol op z'n neus geramd, die grappen leren ze anders nooit af, alleen door grof fysiek geweld
Op dinsdag 17 juni 2003 02:44 schreef Tunerd het volgende:
Nou niet zo heel ergLaats liep ik met een meisje
door de stad.. stopte bij het zebrapad.. was rood licht... komt er een jonge hard tussen de mensen door een duwt me bijna opzij... Dus ik zei van hey: 'Beetje rustig mag ook wel he!'
Nouja krijg je grote mond terug enzo... gewoon verder gelopen. Toen we onze fiets wouden pakken zaten daar bij onse fiets opeen zon 5 jongens ofzo
Gingen ze wat vervelend doen enzo. Stomme praat etc etc je weet wel.. verder niet op gereageerd. Ene sloeg me zelfs even tegen mijn arm, niet erg hard ofzo want ik had het idee dat ie me geen pijn wilde doen.
Pas toen andere mensen zich ermee gingen bemoeien taaide ze pas af.
Op terug weg kwamen ze weer tegen.. hetzelfde verhaal eigenlijkmaargoed... ik ging dus wel niet een vuist verkopen daar in me eentje tegen 5 andere mensen. Zeker niet waar een meisje bij is. Voor hetzelfdegeld kreeg zij ook een klap.
Die lui kan jet beste negeren denk ik. En gewoon weglopen!
Ben verder niet kwaad te krijgen en erg onvoorspelbaar. Vecht nooit als het niet nodig is maar ga ook niks uit de weg. Heb een keertje gevochten op een kermis. Werd bedreigd (door Marokkaanse jongens).
Ze moesten m,n muntjes hebben. Heb er nog een litteken van op m,n hoofd. Die gasten liepen na een tijdje weg, had er namelijk drie zodanig pijn gedaan dat ze me smeekten om te stoppen. Omstanders deden niks en ze zaten me juist op te fokken (waren blij dat iemand de herrieschoppers aanpakte)
Ben wel echt doorgedraaid en kon niet meer stoppen. Bijna eentje doodgemept. Heb er echt veel gezeik mee gehad. Niet meer sporten, praatcursusje over woedebeheersing en gezeik met politie.
Zelf vond ik dat ze het hadden verdiend en de omstanders hielden zelfs vrienden van ze tegen zodat ik eerlijk (1 tegen 3) door kon gaan.
Nu ben ik veeeel rustiger en vecht ik alleen nog maar in de sportschool.
quote:Vinnik ook heel terrecht, die criminele teringleiers verdienen niet beter dan goed in elkaar gemept te worden door de gene die ze proberen te overvallen. Vind btw dat zoiets ook legaal moet worden, je mag je overvaller niet eens aanraken anders ben jij opeens de slechterik
Op dinsdag 17 juni 2003 02:56 schreef M2theC het volgende:
Geef 3 kansen of waarschuwingen. Doe alleen wat als anderen duidelijk hulp kunnen gebruiken of als men MIJ of VRIENDEN zodanig lastig vallen dat ze TE ver gaan.Ben verder niet kwaad te krijgen en erg onvoorspelbaar. Vecht nooit als het niet nodig is maar ga ook niks uit de weg. Heb een keertje gevochten op een kermis. Werd bedreigd (door Marokkaanse jongens).
Ze moesten m,n muntjes hebben. Heb er nog een litteken van op m,n hoofd. Die gasten liepen na een tijdje weg, had er namelijk drie zodanig pijn gedaan dat ze me smeekten om te stoppen. Omstanders deden niks en ze zaten me juist op te fokken (waren blij dat iemand de herrieschoppers aanpakte)
Ben wel echt doorgedraaid en kon niet meer stoppen. Bijna eentje doodgemept. Heb er echt veel gezeik mee gehad. Niet meer sporten, praatcursusje over woedebeheersing en gezeik met politie.
Zelf vond ik dat ze het hadden verdiend en de omstanders hielden zelfs vrienden van ze tegen zodat ik eerlijk (1 tegen 3) door kon gaan.Nu ben ik veeeel rustiger en vecht ik alleen nog maar in de sportschool.
quote:Dit soort neigingen heb ik dus totaal niet, bijvoorbeeld.
Op dinsdag 17 juni 2003 03:00 schreef GWD het volgende:[..]
Vinnik ook heel terrecht, die criminele teringleiers verdienen niet beter dan goed in elkaar gemept te worden door de gene die ze proberen te overvallen.
quote:Neej owkee door 1 of andere half geintregreerde je geld laten afpakken is ook een manier om eens echt lekker te kalmeren
Op dinsdag 17 juni 2003 03:09 schreef Tijn het volgende:[..]
Dit soort neigingen heb ik dus totaal niet, bijvoorbeeld.
quote:Ja, ik heb er dus blijkbaar alleen last van als ze mij persoonlijk iets afnemen ofzo.
Op dinsdag 17 juni 2003 03:10 schreef GWD het volgende:[..]
Neej owkee door 1 of andere half geintregreerde je geld laten afpakken is ook een manier om eens echt lekker te kalmeren
quote:Hmmm, ik wordt daar best kwaad om en als ik de kans krijg zal ik dan ook niet aarzelen om mijn daardoor aangewakkerde agressie eens flink op hem bot te vieren ... dan zal ie de volgende keer wel 2x nadenken.
Op dinsdag 17 juni 2003 03:11 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, ik heb er dus blijkbaar alleen last van als ze mij persoonlijk iets afnemen ofzo.
Door mensen zoals jij denkt die gast van, sooow, dat gaat hendig. lekker snel verdiend, wie is de volgende
Ik ben 1 keer wel heel feestelijk door het lint gegaan toen een jongen in een discotheek ruzie met mij zocht en ik zei dat hij moest ophouden. Toen kwamen al z'n vrienden erbij (beetje duwen en trekken). In het gewoel viel mijn vriendin op de grond, en ging 1 van die gasten op haar hoofd staan . Toen freakte ik wel een beetje boel, en dat was niet goed voor hem, en ook niet voor z'n vrienden zullen we maar zeggen.
Als iemand anders (die weerloos is bijvoorbeeld) iets wordt aangedaan, dan heb je aan mij een verkeerde!
vroeger had ik trouwens vaak ruzie, tegenwoordig niet
veel meer, maar het komt nog geregeld voor. klappen
vallen echter niet vaak.
Er zijn alleen 2dingen waa rik WEL agressief om kan worden:
grote bek volstaat doorgaans...
'k heb wel dat ik alle irritatie en agressie opkrop, en geconcentreerd weer kan kwijtraken... Druppeltje/emmer-idee... maar dan loopt 'ie wel over met een vloedgolf...
quote:Idem dito hier.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef GWD het volgende:
Hmm ik kreeg dus net te horen dat ik nu vooral redelijk haat dragend ben, je kunt bij mij niet snel iets fout doen, maar als je dat wel voor elkaar krijgt dan is het ook niet zomaar weer over
Ik ben vroeger op school nogal getreiterd, misschien dat die reaktie daar vandaan kwam.
nee ben niet agressief...
Momenteel ben ik het tegenovergestelde..
JA ik ben agressief..
en dan als in AGRESSIEF SIEF.
... hormonaal probleempje.
Ik maai zo alles van het aanrecht wat erop staat..
Ik heb nog maar net in kunnen houden en een zakkenroller zijn schedel niet gekraakt door er keihard op te springen..
ik denk dat het wel duidelijk is
Maar dan heeft het meer te maken met iemand die aan mijn familie komt, mijn moeder of zusje ofzo... Dat kan ik minder hebben dan opmerkingen oid over mij.
Vloeken doe ik "gewoon" net zoveel als de gemiddelde Nederlander denk ik "GVD" als je je op je duim slaat met hameren bijv
Echt iemand slaan of vechten oid heb ik tot nu maar 2 keer gedaan, en dat was één keer omdat iemand constant steentjes op het voetbal veld aan het gooien was, en één keer omdat iemand mijn zusje had geslagen.
Dit is overigens nog misschien 1 of 2 keer gebeurt, met een goede reden trouwens.
Voor de rest, ga ik meestal een discussie aan.. en lul ik mensen onder tafel.
Veel effectieren, en je kan mensen emt woorden stukken harder raken dan met je handen..
Maar kom je aan mijn familie OF mijn hond of beschuldig mij van iets wat ik niet gedaan heb, dan gaat er een knop bij mij om. En dan draai ik echt helemaal door. Maar dan moet je toch wel flink je best doen om mij zover te krijgen, maar dan heb je wel een probleem.
Doe mijn dierbaren en katten wat aan.. en je komt erachter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |