(Phew... gelukkig hoef ik niet te kiezen!)
vooor degene die mij NIET voor die keuze stelt.
en als een ander buitenstaand persoon het vraagt?
dan kies ik voor e mogelijkheid om jem een rotschop te verkopen.
quote:Idem
Op dinsdag 17 juni 2003 01:48 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ligt echt aan de situatie. Als mijn vrienden gaan eisen dat ik het uitmaak met m'n 'vriendin', dan kunnen ze van mij de boom in en andersom ook.
quote:is wel erg onduidelijk he ... ?
Op dinsdag 17 juni 2003 01:07 schreef Poezelewoekie het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je partner en je vrienden, wat zou je dan doen? Onafhankelijk van wiens 'schuld' het is. Kortom: wie is het belangrijkst voor je?(Phew... gelukkig hoef ik niet te kiezen!)
Biggs: beter AVATAR !!!
quote:Absoluut! Er moet namelijk plaats zijn in je leven voor allebei. Als jij een keertje wilt stappen met je maten, dan moet dat ook kunnen. En andersom als je meisje een keer naar de film wil moet dat ook kunnen.
Op dinsdag 17 juni 2003 01:09 schreef Steel_Rat het volgende:
ik zou kiezen (onafhankelijk van de situatie waar ik nu in zit, daar heef het niets mee te maken) voor degene die mij NIET voor die keus stelt... want het lijkt mij verkeerd om je voor zo'n keus te stellen....
Als een meisje je voor de keuze stelt om echt te kiezen tussen haar en je vrienden, dan denk ik dat de dame in kwestie niet echt open staat voor een relatie waarin allebei mogelijk is.
Als ik van mijn vriendin moet kiezen tussen mijn vrienden en haar dan ![]()
Vrouwen genoeg, echte vrienden zijn moeiljiker te vinden
quote:Niet alleen vrouwen, ook mannen. Als je een goeie relatie heb, zou je vriendin/vriend deze vraag nooit moeten stellen.
Op dinsdag 17 juni 2003 02:07 schreef W1ZZ het volgende:
Sowieso m'n vrienden... Geen enkele vrouw is het waard om m'n vrienden, die ik al jaren heb, te laten schieten...
Een vriendin is superleuk natuurlijk, maar NIETS is belangrijker voor mij dan mijn vrienden
Maar mocht het gebeuren dan is mijn keuze zeer afhankelijk van wat de reden er voor is. Dat is voor mij namelijk wel belangrijk, omdat ik niet kan geloven dat iemand dat zomaar zou doen. Verder ligt het er aan hoe lang je een relatie hebt en op welk punt je in die relatie bent.
En als ik dan nog niet zou weten wat ik zou moeten doen, zou ik er met onafhankelijke personen over praten, die me zouden kunnen adviseren en die relatief objectief kunnen blijven.
Antwoord op de vraag is dus: Dat ligt eraan...
Waar het dus eigenlijk op neerkomt: ik kies niet.
Of nog beter: ik kies voor mezelf.
Ik heb trouwens vaak het idee dat het veel correcter is om te zeggen 'vrienden', maar ik denk dat bij mij mijn vriend toch een grotere rol speelt in mijn leven. Het hangt er ook wel vanaf hoe je relatie is. Natuurlijk zou ik niet zomaar mijn vriendinnen laten vallen en verwaarloos ik die ook absoluut niet, maar toch... Ik heb ook geen vriendinnen die ik al tientallen jaren ken of zo. Dat hangt er denk ik ook vanaf. Of je pas een paar maanden een relatie hebt of al heel wat jaar, of je vrienden hebt met wie je al vanaf je kindertijd heel close bent of wat lossere vrienden. Enzovoort. Het wordt altijd zo correct gevonden om vrienden belangrijker te vinden, maar het hangt er net vanaf.
Ik denk dat mijn beste vriendin ook haar vriend het belangrijkste vindt en dat vind ik prima. Kiezen is helemaal niet aan de orde, wat je in je hoofd belangrijker vindt moet je zelf weten.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 17-06-2003 13:33]
quote:Je word dan voor de keus gesteld door medelijden. Dus toch 1 van de partijen steld jouw de (onbedoelde) keus. Waarom zou je er 1 pijn mee doen?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:24 schreef Poezelewoekie het volgende:
Maar als je nou niet door een van de twee voor de keus wordt gesteld? Dat je bijvoorbeeld moet kiezen omdat je anders een van de partijen vreselijk pijn doet ofzo... Dan is het niet iemands 'schuld', is het een onafhankelijke beslissing.
Als de 1 de ander iets heeft aangedaan ooit.. dan snap ik sowieso niet waaorm jij nog met die 1 omgaat.
quote:En wat als het juist die "vrienden" zijn die je voor de keus stellen ? Dan zijn dat toch niet je vrienden ?
Op dinsdag 17 juni 2003 02:07 schreef W1ZZ het volgende:
Sowieso m'n vrienden... Geen enkele vrouw is het waard om m'n vrienden, die ik al jaren heb, te laten schieten...
Ik ga mee met Steel_Rat:
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 01:09 schreef Steel_Rat het volgende:
ik zou kiezen (onafhankelijk van de situatie waar ik nu in zit, daar heef het niets mee te maken) voor degene die mij NIET voor die keus stelt... want het lijkt mij verkeerd om je voor zo'n keus te stellen....
quote:Nog ff voor de duidelijkheid: dit is geen gebaseerd-op-een-waar-verhaal-topic!!!
Op dinsdag 17 juni 2003 13:32 schreef EggsTC het volgende:Als de 1 de ander iets heeft aangedaan ooit.. dan snap ik sowieso niet waaorm jij nog met die 1 omgaat.
quote:is ook nogal leeftijdsbepalend. Op een gegeven moment wordt de partner op een andere manier belangrijker voor je. Je vrienden zullen ook een parter krijgen. Je moet het leren combineren hetgeen niet altijd even leuk is! Maar zeg nooit nooit....spreek ik je nog wel weer over een jaar of 5 a 6.
Op dinsdag 17 juni 2003 02:03 schreef GWD het volgende:
Vrienden altijd 100% zekerAls ik van mijn vriendin moet kiezen tussen mijn vrienden en haar dan
Vrouwen genoeg, echte vrienden zijn moeiljiker te vinden
quote:Ik zeg alleen wat ik zou doen, sorrie hoor.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:36 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Nog ff voor de duidelijkheid: dit is geen gebaseerd-op-een-waar-verhaal-topic!!!
quote:Was niet zo als kritiek bedoeld hoor, take it easy...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:40 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik zeg alleen wat ik zou doen, sorrie hoor.
quote:Bedoel dat gwoon als voorbeeld, een situatie waarin je niet gedwongen wordt te kiezen, maar dat toch het beste is.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:32 schreef EggsTC het volgende:[..]
Je word dan voor de keus gesteld door medelijden. Dus toch 1 van de partijen steld jouw de (onbedoelde) keus. Waarom zou je er 1 pijn mee doen?
Als de 1 de ander iets heeft aangedaan ooit.. dan snap ik sowieso niet waaorm jij nog met die 1 omgaat.
quote:Ik zou kiezen voor mijn vrienden.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:24 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Bedoel dat gwoon als voorbeeld, een situatie waarin je niet gedwongen wordt te kiezen, maar dat toch het beste is.
quote:let wel dat het meerendeel der reacties geschreven is door vrijgezellen
Op dinsdag 17 juni 2003 14:27 schreef Poezelewoekie het volgende:
Stand tot nu toe: bijna iedereen kiest voor zn vrienden!!!
quote:Very true, maar toen ik nog een relatie had had ik dezelfde gedachte.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
let wel dat het meerendeel der reacties geschreven is door vrijgezellen
quote:Daar kun je bij vrienden ook niet altijd van op aan hoor, ook al hoop en denk je van wel.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:26 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik zou kiezen voor mijn vrienden.
Goeie vrienden heb je 4life.
Een vriendin heb je vaak maar een paar maanden.
Je kan er nooit van op aan dat ze voor altijd bij je blijft.
Ik denk dat het ligt aan de situatie: wat is er aan vooraf gegaan, wat zijn de redenen dat je eventueel voor of een vriend of een vriendin moet kiezen, hoe serieus is je relatie etc.
Als iemand je zonder een begrijpelijk en legitieme reden voor de keuze stelt zou ik overigens nooit aan die eis voldoen.
Carry on!
quote:mee eens!
Op dinsdag 17 juni 2003 13:31 schreef Angeles het volgende:
Dat komt dan in zo'n geval toch nog niet uit de lucht vallen, dan moet er toch iets gebeurd zijn en dan is het toch geen onafhankelijke beslissing.Ik heb trouwens vaak het idee dat het veel correcter is om te zeggen 'vrienden', maar ik denk dat bij mij mijn vriend toch een grotere rol speelt in mijn leven. Het hangt er ook wel vanaf hoe je relatie is. Natuurlijk zou ik niet zomaar mijn vriendinnen laten vallen en verwaarloos ik die ook absoluut niet, maar toch... Ik heb ook geen vriendinnen die ik al tientallen jaren ken of zo. Dat hangt er denk ik ook vanaf. Of je pas een paar maanden een relatie hebt of al heel wat jaar, of je vrienden hebt met wie je al vanaf je kindertijd heel close bent of wat lossere vrienden. Enzovoort. Het wordt altijd zo correct gevonden om vrienden belangrijker te vinden, maar het hangt er net vanaf.
Ik denk dat mijn beste vriendin ook haar vriend het belangrijkste vindt en dat vind ik prima. Kiezen is helemaal niet aan de orde, wat je in je hoofd belangrijker vindt moet je zelf weten.
quote:Dan noem ik dat geen (goeie) vrienden .
Op dinsdag 17 juni 2003 14:46 schreef Ripley het volgende:[..]
Daar kun je bij vrienden ook niet altijd van op aan hoor, ook al hoop en denk je van wel.
quote:Dat weet je niet, dat is nu juist wat ik probeer te zeggen. Mensen kunnen altijd dingen doen die je niet van ze verwacht, ook als je ze al jaren redelijk door en door kent. Of je kunt door omstandigheden toch uit elkaar groeien, kijk maar om je heen. Hoeveel mensen van 50 hebben nog hun jeugdvrienden?
Op dinsdag 17 juni 2003 14:49 schreef EggsTC het volgende:[..]
Dan noem ik dat geen (goeie) vrienden .
Stel je voor: je hebt een hele goede relatie, die je voor geen goud op zou geven. Op een gegeven moment leer je iemand kennen die verliefd op je blijkt te zijn (waar je overigens niet op ingaat). Je huidige partner vindt dat erg vervelend, wordt er onzeker door, en vertrouwt diegene voor geen meter. Na een tijdje is de verliefdheid van 'de ander' over. Je zou wel vrienden willen blijven, omdat je goed met elkaar op kunt schieten. Helaas heeft de partner het er nog steeds moeilijk mee, en vindt 'de ander' te opdringerig. Er is weinig kans dat je partner en die ander op korte termijn vrienden zouden kunnen worden... moet je dan kiezen? Je wordt nergens toe gedwongen, maar je ziet dat t je partner toch pijn doet. Wat zou je doen? Het contact met 'de ander' verbreken, of koste wat kost contact blijven houden, met gevolg dat je je partner kwetst? ![]()
Dan gaan we hier maar mee verderr okeej?
quote:Da's waar. Maar daarmee zeg je dus dat jij eigenlijk niemand vertrouwt? Want iedereen kan dingen doen die je niet verwacht.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:51 schreef Ripley het volgende:[..]
Dat weet je niet, dat is nu juist wat ik probeer te zeggen. Mensen kunnen altijd dingen doen die je niet van ze verwacht, ook als je ze al jaren redelijk door en door kent.
quote:Dit komt meestal door verwatering van contact en verhuizingen e.d.
Of je kunt door omstandigheden toch uit elkaar groeien, kijk maar om je heen. Hoeveel mensen van 50 hebben nog hun jeugdvrienden?
Ow, en: hoe belangrijk is de vriendschap met die ander voor je? Zijn er echt geen onderliggende gevoelens meer?
quote:Dan kan je daar ook iets aan doen, overigens is het ook niet zo dat dat dan altijd terecht is. Sommige mensen verwachten dat als een van hun vrienden een relatie krijgt, alles gewoon hetzelfde blijft en er gewoon heel weinig begrip voor kunnen opbrengen, maar dat is natuurlijk niet zo. Je hebt nog evenveel tijd, maar moet het over meer mensen verdelen, plus dat iemand die net verliefd is in het begin sowieso heel erg met z'n hoofd bij die nieuwe liefde is. Daar kan je dan wel wat begrip voor opbrengen.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:48 schreef ZeroVince het volgende:
Even een extra dimensie aan de discussie geven: het is niet altijd zo dat een van de partijen het zonder reden van je eist ofzo.. Het kan b.v. ook zo zijn dat je vrienden zich verwaarloosd voelen o.i.d. en je door je dat te vertellen voor je gevoel ook voor de keuze zetten..Carry on!
Anders wordt het natuurlijk als je die persoon meteen nooit meer ziet, of dat die persoon zich alleen laat zien als hij of zij vrijgezel is en anders nooit. Maar ja, dan nog hoef je niet echt een keuze te maken. Dan moet je gewoon beter met dat soort dingen leren omgaan.
quote:De verliefheid is niet wederzijds geweest...
Op dinsdag 17 juni 2003 14:54 schreef Ripley het volgende:hoe belangrijk is de vriendschap met die ander voor je? Zijn er echt geen onderliggende gevoelens meer?
quote:Ik probeer dus gewoon aan te geven dat de meeste relaties niet voor altijd zijn, ook vriendschappen niet. Mensen zeggen dit vaak heel stellig, maar in de praktijk komen veel van die goede voornemens ed niet uit.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:54 schreef EggsTC het volgende:[..]
Da's waar. Maar daarmee zeg je dus dat jij eigenlijk niemand vertrouwt? Want iedereen kan dingen doen die je niet verwacht.
[..]Dit komt meestal door verwatering van contact en verhuizingen e.d.
En wat er al eerder is gezegd: op een gegeven moment wordt je partner je beste vriend, dan is die keuze gewoon heel moeilijk en zijn de omliggende omstandigheden gewoon de doorslaggevende factor.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:55 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
De verliefheid is niet wederzijds geweest... maar partner is dus juist bang dat de gevoelens van 'de ander' idd niet verdwenen zijn.
quote:Dat vraag ik niet, toch? Zijn er echt geen onderliggende gevoelens meer, van welke kant dan ook? Als je vriendin die ander als opdringerig ervaart, sluimert er bij die ander misschien nog wel wat en dat kan lastig zijn in vriendschappen en relaties.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:55 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
De verliefheid is niet wederzijds geweest...
quote:Ok, maar de tijd dat je met die vrienden omgaat en bent, gaat het wel altijd goed. Athans, bij mij en mijn vrienden. Onderlinge ruzies zijn natuurlijk onvermijdelijk(hoewel dit zelden voorkomt), en die worden dus vaak snel opgelost.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:56 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik probeer dus gewoon aan te geven dat de meeste relaties niet voor altijd zijn, ook vriendschappen niet. Mensen zeggen dit vaak heel stellig, maar in de praktijk komen veel van die goede voornemens ed niet uit.
En wat er al eerder is gezegd: op een gegeven moment wordt je partner je beste vriend, dan is die keuze gewoon heel moeilijk en zijn de omliggende omstandigheden gewoon de doorslaggevende factor.
Tuurlijk hoef je je jeugdvrienden niet meer te kennen als je 50 bent, maar als ik ze op mijn 50ste nog een keer zou tegen komen, zouden het voor mij nog even goede vrienden zijn als voorheen.
enne, wij blijven toch wel goede vrienden?
quote:vriendin=vriend... ik zei trouwens net (post voor jou) dat de partner bang is dat de gevoelens van 'de ander' niet verdwenen zijn. Dat is juist het probleem!
Op dinsdag 17 juni 2003 14:57 schreef Ripley het volgende:[..]
Dat vraag ik niet, toch? Zijn er echt geen onderliggende gevoelens meer, van welke kant dan ook? Als je vriendin die ander als opdringerig ervaart, sluimert er bij die ander misschien nog wel wat en dat kan lastig zijn in vriendschappen en relaties.
[Dit bericht is gewijzigd door Poezelewoekie op 17-06-2003 15:17]
quote:Is dat zo? Jij bent degene die er tussen inzit, twee vreemden spreken niet zo snel af. Dank dat het best wat misverstanden weghaalt als je vriend hem wat vaker heeft gezien en dingen met eigen ogen kan bekijken
Op dinsdag 17 juni 2003 15:00 schreef Poezelewoekie het volgende:
Partner en 'de ander' kennen elkaar verder niet ofzo... elkaar 1 keertje gezien. Is ook niet echt een goed idee om een ontmoeting te 'regelen', lijkt me zo... als ze elkaar willen spreken moet het initatief uit henzelf komen.
Een tussenoplossing kan zijn om af te spreken met je vriend dat je voorlopig even geen afspraken alleen met die ander maakt, maar alleen in gezelschap zodat de hele boel een beetje kan bedaren en je vriend op een gegeven moment kan zien dat het echt alleen pure vriendschap is geworden. Zo kom je je vriend tegemoet ( ik kan me voorstellen dat ie een beetje een naar gevoel er over heeft) en hoef je je andere vriend ook niet op te geven.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 01:22 schreef speedfreakssj het volgende:
wat de 2e poster zegt.vooor degene die mij NIET voor die keuze stelt.
en als een ander buitenstaand persoon het vraagt?
dan kies ik voor e mogelijkheid om jem een rotschop te verkopen.
quote:Ik ben bang dat het dan niet echt een gezellig gesprek tussen hen wordt, dat het het alleen maar erger maakt. K spreek trouwens expres zo weinig mogelijk prive af met de 'ander' ofzo hoor, dat lijkt me niet zo'n goed idee als ik wil dat het opgelost wordt.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:18 schreef Ripley het volgende:[..]
Is dat zo? Jij bent degene die er tussen inzit, twee vreemden spreken niet zo snel af. Dank dat het best wat misverstanden weghaalt als je vriend hem wat vaker heeft gezien en dingen met eigen ogen kan bekijken
Een tussenoplossing kan zijn om af te spreken met je vriend dat je voorlopig even geen afspraken alleen met die ander maakt, maar alleen in gezelschap zodat de hele boel een beetje kan bedaren en je vriend op een gegeven moment kan zien dat het echt alleen pure vriendschap is geworden. Zo kom je je vriend tegemoet ( ik kan me voorstellen dat ie een beetje een naar gevoel er over heeft) en hoef je je andere vriend ook niet op te geven.
Een vriendin heb je niet voor life, zeker niet als je nog jong bent
quote:maar het is ook: niet geschoten, altijd mis... nu vertrouwt jouw vriend die 'ander' dus duidelijk niet... dus veel erger kan het niet worden.... toch?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:21 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Ik ben bang dat het dan niet echt een gezellig gesprek tussen hen wordt, dat het het alleen maar erger maakt. K spreek trouwens expres zo weinig mogelijk prive af met de 'ander' ofzo hoor, dat lijkt me niet zo'n goed idee als ik wil dat het opgelost wordt.
quote:Ben 18... en toch behoorlijk zeker van hoor, dat t niet uitgaat
Op dinsdag 17 juni 2003 15:26 schreef brotherlouie98 het volgende:
Een vriendin heb je niet voor life, zeker niet als je nog jong bent
quote:hoelang heb je dan al met je vriend??
Op dinsdag 17 juni 2003 15:29 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Ben 18... en toch behoorlijk zeker van hoor, dat t niet uitgaat
quote:Ruim 13 maanden...
Op dinsdag 17 juni 2003 15:38 schreef Steel_Rat het volgende:[..]
hoelang heb je dan al met je vriend??
Iemand hier ervaring mee? (zie het lange verhaal hiervoor)
quote:Je wil een oplossing, maar communicatie tussen de mensen die het betreft is kennelijk uit den boze. Dat lijkt me toch wel een belangrijke factor hoor.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:40 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Ruim 13 maanden...
Jajaa geen geslowchat ik weet het... maar het is ook zo stil hier!Iemand hier ervaring mee? (zie het lange verhaal hiervoor)
quote:Ik WIL wel dat ze praten hoor, dit zijn alleen mijn bedenkingen erover... er zitten gewoon zoveel negatieve kanten aan!
Op dinsdag 17 juni 2003 15:42 schreef Ripley het volgende:[..]
Je wil een oplossing, maar communicatie tussen de mensen die het betreft is kennelijk uit den boze. Dat lijkt me toch wel een belangrijke factor hoor.
quote:Nee, deze situatie is prettig. Lijkt me beter om door de zure appel heen te bijten en eventuele misverstanden voor eens en voor altijd uit de weg te ruimen. Waarom ga je niet eens weg met een groepje, waaronder je vriend en die ander? Dan kan je vriend julle reactie op elkaar met eigen ogen zien.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:46 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Ik WIL wel dat ze praten hoor, dit zijn alleen mijn bedenkingen erover... er zitten gewoon zoveel negatieve kanten aan!
quote:waarom zou het uit den boze zijn (zie ook een vorige post)... want het kan toch alleen maar beter worden toch?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:42 schreef Ripley het volgende:[..]
Je wil een oplossing, maar communicatie tussen de mensen die het betreft is kennelijk uit den boze. Dat lijkt me toch wel een belangrijke factor hoor.
quote:Ik bedoel dat ze daar kennelijk geen interesse in heeft (gezien haar vorige posts), hetgeen ik persoonlijk niet handig vind.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:48 schreef Steel_Rat het volgende:[..]
waarom zou het uit den boze zijn (zie ook een vorige post)... want het kan toch alleen maar beter worden toch?
quote:Ik vind dat wel een goed idee hoor, afspreken met een groepje waar ze allebei bij zitten. Maarja, verzin maar eens iets! Ze hebben zowat nix gemeen, nogal leeftijdsverschil e.d.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:50 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik bedoel dat ze daar kennelijk geen interesse in heeft (gezien haar vorige posts), hetgeen ik persoonlijk niet handig vind.
quote:Bioscoop
Op dinsdag 17 juni 2003 15:52 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Ik vind dat wel een goed idee hoor, afspreken met een groepje waar ze allebei bij zitten. Maarja, verzin maar eens iets! Ze hebben zowat nix gemeen, nogal leeftijdsverschil e.d.
Ik noem maar een lijstje wat me direct te binnen schiet
quote:ze hebben vast wel iets gemeen.... uit jouw andere topics blijkt dat je gelooft... dan gelooft je vriend meestal ook wel (onder het motto: soort zoekt soort...)..... gelooft die 'ander' ook?? - dan heb je direct iets waarbij ze elkaar zouden kunnen ontmoeten ofzow...
Op dinsdag 17 juni 2003 15:52 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Ik vind dat wel een goed idee hoor, afspreken met een groepje waar ze allebei bij zitten. Maarja, verzin maar eens iets! Ze hebben zowat nix gemeen, nogal leeftijdsverschil e.d.
quote:Jaaaa laten we gezellig met zn allen naar de kerk gaan! Euw... dat kan je toch niet vragen!?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:58 schreef Steel_Rat het volgende:[..]
ze hebben vast wel iets gemeen.... uit jouw andere topics blijkt dat je gelooft... dan gelooft je vriend meestal ook wel (onder het motto: soort zoekt soort...)..... gelooft die 'ander' ook?? - dan heb je direct iets waarbij ze elkaar zouden kunnen ontmoeten ofzow...
quote:heb dat op dit moment ook, heb een hele liefe vriend en mijn beste vriendin is lesbisch en voelt meer voor mij dan alleen vriendschap
Op dinsdag 17 juni 2003 14:52 schreef Poezelewoekie het volgende:
Dit stond in mijn andere topic (waar een slotje op zit, grrrr)
Stel je voor: je hebt een hele goede relatie, die je voor geen goud op zou geven. Op een gegeven moment leer je iemand kennen die verliefd op je blijkt te zijn (waar je overigens niet op ingaat). Je huidige partner vindt dat erg vervelend, wordt er onzeker door, en vertrouwt diegene voor geen meter. ................
ik heb voor mijn vriendje gekozen omdat ik het gevoel heb dat hij de ware voor mij is
, maar ik kan me ook voorstellen dan veel mensen toch voor hun vrienden kiezen omdat vrienden meestal voor je levenlang zijn. Maar ik heb dat op dit moment ook bij mijn vriendje....
quote:Dat vind ik ook een heel begrijpelijke keuze.
Op dinsdag 17 juni 2003 18:42 schreef afhrodite het volgende:
heb dat op dit moment ook, heb een hele liefe vriend en mijn beste vriendin is lesbisch en voelt meer voor mij dan alleen vriendschap
... en wil dat ik kies tussen haar en mijn vriendje.ik heb voor mijn vriendje gekozen omdat ik het gevoel heb dat hij de ware voor mij is
, maar ik kan me ook voorstellen dan veel mensen toch voor hun vrienden kiezen omdat vrienden meestal voor je levenlang zijn. Maar ik heb dat op dit moment ook bij mijn vriendje....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |