quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:00 schreef Grobbel het volgende:Echt geweldig concert gezien gisteren! The Brunettes waren verrassend leuk, met meer vrolijke blazers dan op plaat. En BSS, tja, wat kun je er over zeggen? Een briljant zooitje ongeregeld. Echt een superlange set (2 uur en 20 minuten), met erg veel grapjes, spontane jams en interactie met het publiek tussendoor. Zo een beetje elk nummer gehoord wat je vooraf wellicht had willen horen.
De bandleden zijn trouwens ook megasympathiek, naderhand nog een beetje mee staan babbelen. Die hebben sowieso tot diep in de nacht nog bij Roosje rondgehangen.

Ik ging uiteindelijk zelf ook pas om een uur of 3 bij Roosje weg, geloof ik. Erg toffe avond!
Niet veel aan toe te voegen. Echt fe-no-me-naal!

Je kon echt zien dat er echt veel lol in hadden. "You know what. Let's play two more songs!"

Jammmer alleen dat ik de trein moest halen, en dus niet langer kon blijven hangen.
Gefietst in iets van 3 minuten, een nieuwe record
En ook wel aardig van Kevin dat 'ie zegt dat de nieuwe Wolf Parade op internet staat. Dat wist ik niet
LastFM03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor