Dustin Hoffman is een acteur die je eigenlijk niet als Dustin Hoffman herkent in zijn rollen. Misschien komt dat door zijn niet heel opvallende uiterlijk, misschien is het iets anders maar het maakt hem wel bijzonder.
hetzelfde gevoel heb ik bij Edward Norton: onopvallend qua uiterlijk, kameleonachtig en gewoon een heel goede acteur.
Iemand anders nog goede voorbeelden in deze richting?
Verder een goed punt. Iedereen beschouwd bijv. Pacino als groot acteur. Ik ook. Maar hij doet wel bijna altijd zijn Pacino-dingetje. Ik ga eens nadenken over acteurs die het anders doen.
quote:Hmm, dat is niet wat ik dus bedoelde. Ik bedoelde meer iets van: Norton is de Hoffman van deze generatie (voor zover je op die manier kunt generaliseren). Wie is de Redford, de De Niro of de Pacino van deze generatie. Vandaar de topictitel. Is ie nu wat duidelijker?
Op maandag 16 juni 2003 11:43 schreef RedWind het volgende:
[off topic]
Topic titel is een beetje vaag.
[/off topic]Verder een goed punt. Iedereen beschouwd bijv. Pacino als groot acteur. Ik ook. Maar hij doet wel bijna altijd zijn Pacino-dingetje. Ik ga eens nadenken over acteurs die het anders doen.
quote:exactly.
Op maandag 16 juni 2003 11:43 schreef RedWind het volgende:
[off topic]
Topic titel is een beetje vaag.
[/off topic]Verder een goed punt. Iedereen beschouwd bijv. Pacino als groot acteur. Ik ook. Maar hij doet wel bijna altijd zijn Pacino-dingetje. Ik ga eens nadenken over acteurs die het anders doen.
Euh.....Brad Pitt doet zijn best om heel vaak anders over te komen.
Opzich heel goed gedaan, heeft toch wel verschillende soortrollen, maar je blijft de echte "brad er toch wel in herkennen.
hoeft natuurlijk niet erg te zijn, maar als je het vergelijkt met een Johnny Depp, die je (mij iig) meesleept in zijn rol en waarbij je soms vergeet dat je naar een acteur zit te kijken, mag Brad daar nog wel aan werken.
edit: blijkt niet de bedoeling, nu snap ik hem
[Dit bericht is gewijzigd door Jolan op 16-06-2003 11:53]
spelen samen in de score
quote:thanx for sharing.
Op maandag 16 juni 2003 11:55 schreef LaTiNo het volgende:
Vind nog steeds Norton in American History X fantastisch!
Goser kan een nurd spelen en een nazi-leider!
quote:Jawel! Dat bedoel ik juist wel. En dta is inderdaad een aardige vergelijking qua uitstraling ed.
Op maandag 16 juni 2003 11:48 schreef Joppe het volgende:
Ik wilde naar aanleiding van de topic titel hier al een mooie vergelijking gaan trekken tussen Natalie Portman en Audrey Hepburn, maar ik zie dat dat de bedoeling dus niet is
Stijlvol, lief, niet overdreven sexy op de voor de hand liggende manier.
quote:Yeah en ze kunnen/konden allebei nog acteren ook. Dat is tegenwoordig ook al bijzonder.
Op maandag 16 juni 2003 11:57 schreef Ripley het volgende:[..]
Jawel! Dat bedoel ik juist wel. En dta is inderdaad een aardige vergelijking qua uitstraling ed.
Stijlvol, lief, niet overdreven sexy op de voor de hand liggende manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |