Wie nog meer?
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 19-02-2001 16:08]
quote:als in: "I need a little room to breathe" en dergelijke
Op 19 februari 2001 16:03 schreef Noodles het volgende:
zit meer emotie in.
quote:Nou ja, een zanger en een schreeuwlelijk
Ook FL!PNEUS zei nog eens iets hierover, maar aangezien je niet leuk 2x kan kwooten zoals op GoT moet ik het zelf weer intikken
vinnik de stem(men, want het zijn twee zangers) heel erg goed.
quote:Nou nou, of je hem nou mooi vind of niet, bijzonder is ie toch wel, of zie ik dat nou verkeerd?
Ik vind juist de stem van de zanger van NOFX nou niet echt speciaal ofzow.
[Dit bericht is gewijzigd door johnny_appleseed op 11-03-2001 00:36]
ps(was nei als schop bedoelt, iwst nie dat te topic al weer 10 maanden oud was )
ik zou ze weleens live willen zien, maar weet niet of ik daar wel 50 of 60 piek voor over heb
quote:Maar wel weer ontdekt door de Deftones....
Op donderdag 17 januari 2002 13:06 schreef Sjaakman het volgende:
Linkin Park is GOED!
quote:Ach zo? Dat wist ik niet, dat ze door de Deftones zijn ontdekt.
Op donderdag 17 januari 2002 13:13 schreef JeMoeder het volgende:[..]
Maar wel weer ontdekt door de Deftones....
=> Al het goede komt van de Deftones
*Deftones minder leuk vind dan Linkin Park*
quote:Neej echt ni? Ze mochten niets voor niets int voorprogramma spelen vorig jaar.
Op donderdag 17 januari 2002 13:14 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Ach zo? Dat wist ik niet, dat ze door de Deftones zijn ontdekt.
*Deftones minder leuk vind dan Linkin Park*
BAD RELIGION
quote:Ze staan ook op 2 in mijn lijstje, maar dan van homo NU-metal boybands
Op maandag 19 februari 2001 00:39 schreef bfm het volgende:
Deze band maakt echt prachtige muziek! Komt op nr. 2 op me lijssie
Ze zijn een beetje beperkt qua muzikale kwaliteit. Nou hoeft dat niet uit te maken (zie Nirvana etc), maar het zorgt wel voor een vrij smal lijntje waarop je je muziek maakt. Ik zie liever bands die een wat bredere kennis en muzikaal talent hebben en daardoor grotere diversiteit in hun muziek kunnen brengen. In de nu-metal-hoek slaagt een band als P.O.D. daar imho een stuk beter in dan Linkin Park.
quote:Alleen jammer dat ze hun huidige single zo ONTZETTEND uitmelken op de radiostations...
Op donderdag 21 maart 2002 13:54 schreef Bami_EWOK het volgende:
Ik vind Linkin Park echt wel koel, goeie combinatie van raps en zang!!
quote:yupz
Op donderdag 21 maart 2002 15:22 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Alleen jammer dat ze hun huidige single zo ONTZETTEND uitmelken op de radiostations...
Daarnaast vindt ik het hele gezeur over "commercieel" zo zielig. Ik blijf het zeggen: iedere band (rock, metal, punk of wat dan ook) is commercieel.
waarom zouden ze dan bijv. bij een platenmaatschappij zitten, geld voor hun cd's vragen waar ze zat winst op maken, geld vragen voor hun concerten waar ze ook veel winst op maken
Ze zijn echt niet meer of minder commercieel dan de rest. ze hebben alleen meer suc6! ze hebben een nummer geschreven dat toevallig een hit wordt. en dat is echt niet geschreven omdat ze zo nodig een hit nodig hebben. Tja als je dan een hit hebt dan wordt je uitgenodigd door tvprogramma's enzo. en er is geen band die dat afslaat hoor.
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 19:51 schreef LenL het volgende:
Hmmm ik vind linkin park geen reet aan, ze bakken er lijf niets van en In the en kan zo een cover van de BSB zijn. Ik heb sowieso heel weinig met (nu)-metal. Allemaal slegte muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |