En ik moet zeggen: hij is fantastisch! Bijna 1,5 uur prachtige humor in een met actie overgoten scenario! Een aanrader!
O ja, hij's franstalig, met nederlandse ondertiteling. En op 't doosje staat dat 'ie Dolby Surround 2.0 is, maar dat klopt niet. Hij's Dolby Digital 5.1, en die effecten worden ook prima gebruikt.
Ik heb ze allebei in Frankrijk gezien en ook allebei in Frankrijk op DvD gehaald (http://www.fnbac.fr). Echt de moeite waard.
Ze zijn overigens leuker als je Frans spreek (wat ik doe), de vertalling is soms niet echt geweldig.
quote:Ehmmm.... Besson maakt niet "best leuke" films!
Op 19 februari 2001 08:57 schreef Kimmie het volgende:
Ik vond die film echt om te huilenterwijl Luc Besson best leuke films maakt en ik Franse films over het algemeen erg kan waarderen.
OK, dit was geen Léon, Le Grand Bleu, The Messenger of The Fifth Element, maar in z'n genre is en blijft 't m.i. een meesterwerkje!
quote:Ik woonde toen nog in Enschede, en in die regio ben ik 'm in iedergeval niet in de bioscopen tegengekomen...
Op 19 februari 2001 09:28 schreef Hubo het volgende:
Taxi2 is wel wat minder dan deel 1 (heb deel 2 in Franrijk gezien. Deel 1 is trouwens wel in Nederland in bioscoop geweest in ieder geval wel in Rotterdam.
quote:Hebben die Franse versies ook nederlands als keuzemogelijkheid voor de ondertiteling?
Op 19 februari 2001 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb ze allebei in Frankrijk gezien en ook allebei in Frankrijk op DvD gehaald (http://www.fnbac.fr). Echt de moeite waard.
quote:Ik spreek het niet echt vloeiend, maar versta het prima. Al vind ik vaak ondertiteling wel prettig.
Ze zijn overigens leuker als je Frans spreek (wat ik doe), de vertalling is soms niet echt geweldig.
quote:Er zit helaas geen ondertiteling bij. Blijkbaar teveel moeite
Op 19 februari 2001 20:05 schreef Afterlife het volgende:
Ik spreek het niet echt vloeiend, maar versta het prima. Al vind ik vaak ondertiteling wel prettig.
Kun je je Taxi 1 beter bij de FRS kopen (als hij maar fl.29,95 kost), ik heb er toen FF 210 voor betaald
Ik heb er 10 jaar gewoond, maar ik had bij deze films ook af en toe moeite met het volgen van de gespreken...ze spreken namelijk hip/straat-frans. Wel leuk is dat ik bij iedere keer kijken er weer meer uithaal.
Le Grand Bleu was overigens een zeer mooie film
The 5th Element en Joan of Arc waren wat minder...
La Femme Nikita en Leon blijven top!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 20-02-2001 09:40]
Zaterdag NED 2 20:30 Taxi
Actie, Fr, 1998. Met Samy Naceri,Frederic Diefental e.a.
had net verkeerde taxi topic omhoog gegooid, die mag terug.
over paar minuutjes op ned. 2
en de mensen bij ned. 2 maar denken "hey wat zijn de kijkcijfers aan het eind van de EO Jongerendag hoog "
quote:thnx!
Op zaterdag 7 juli 2001 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Heb taxi nog niet gezien, maar de video staat klaar:Zaterdag NED 2 20:30 Taxi
Actie, Fr, 1998. Met Samy Naceri,Frederic Diefental e.a.had net verkeerde taxi topic omhoog gegooid, die mag terug.
quote:neeeeeee, een amerikaanse interpretatie (ik ga het geen remake noemen) van Taxi. Dat kan gewoon niet zo goed/leuk zijn als het origineel.
Taxi: Filmjerk recently scored a hell of a lot of details about the US remake of the Luc Besson action hit and here's a sampling. The plot "focuses on Belle (Queen Latifah), the best taxi driver in Manhattan. A single mother and former pizza deliverer, she becomes renowned for her racing through the city streets at speeds upwards of 135 miles per hour. Brought into the NYPD fold when Washburn (Fallon), the worst driver on the force, screws up a drug bust, she teams with him in order to stop a team of bank robbers. The film is a translation of the 1998 film directed by Luc Besson, who serves as a producer here". Amongst the supporting characters on hand there' Latifah's construction worker boytoy, an "exotic Latin spitfire" bank robbing gang leader, and Jimmy Fallon's drunken mother. Filming begins September 15th in LA & NYC.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef Herald het volgende:
Ohja en die vriendin van Daniel is natuurlijk erg
Big Fish van Tim Burtonquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam Marion Cotillard btw nog tegen in een grote Amerikaanse film.. welke was dat ook alweer?![]()
Dat weet ik. Ik ben de TS van het B&H topic over haar geloof ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar zijn veel onthullendere plaatjes van te vinden dan alleen uit deze film hoor.
frappant was dat ze in die scene eerst haar beha aandeed, toen haar jurk en daarna pas haar slip. Aparte volgordequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb deel 1 t/m 3En ze zijn geniaal.
Ik kwam Marion Cotillard btw nog tegen in een grote Amerikaanse film.. welke was dat ook alweer?![]()
Wat brakke screens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |