A.s. papa's en mama's:
26 juni 2003 : coolbabe
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Astrid & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
februari 2004: Catootje
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Babietjes:
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-06-2003 09:36]
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:54 schreef phileine het volgende:Ik ben weer thuis. Doodmoe en beurs en nog volledig hyper van de shock maar vooral heel gelukkig en smoorverliefd op Isa. Een ontzettend guitig meisje, met appelwangetjes, hele felle ogen en al mini driftbuitjes als ze de tepel niet direct kan vinden. Het drinken gaat overigens verder prima, tot mijn grote opluchting
De bevalling was natuurlijk een droombevalling, maar ik vond het een hele dobber. Ik wist natuurlijk ook niet dat het zo snel zou gaan, en als je midden in zo'n weeënstorm zit dan is het idee dat dit nog uren door kan gaan niet te verdragen. Ik heb uiteindelijk gesmeekt om een verdoving (ik stond blijkbaar voor het oog zo kalm de weeën op te vangen, dat ze eerst niet geloofden dat ik het echt niet meer volhield), en toen daar na een uur eindelijk over viel te praten kon ik niet meer antwoorden omdat de persweeën zich aandienden. Toen was het in een record-tijd gebeurd. Wat een oerkrachten zijn dat, ongelofelijk. Schaamde me achteraf voor mijn paniek en mijn aanstellerij, maar volgens de verloskundigen gebeurt dat bijna iedereen als die weeën zo snel en zo heftig zijn. Als de ene net wat afnam, begon de nieuwe al, dat is heel moeilijk vol te houden. Petje af voor de mensen met uren en uren ontsluiting, mij zou je kunnen opvegen.
Ik voel me nu alsof ik een gangbang-marathon met vijf groot geschapen negers achter de rug heb, en ik loop als een gorilla die in zijn broek heeft gepoept, maar het kan me allemaal niets meer schelen. Hier naast me ligt een meisje te slapen dat voorgoed mijn leven zal veranderen en dat nu al heeft gedaan. Wat een enorm wonder is het toch.
En die bevalling, ik heb zelf geen weeen gehad, dus ik neem mijn petje af voor iedereen die een bevalling doorstaat.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:25 schreef phileine het volgende:
Nog eentje dan, om het af te leren. Daarna ga ik naar bed, want ik stuiter nog steeds rond op 3 uur slaap sinds gistermiddag.
quote:aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
Op zondag 15 juni 2003 21:25 schreef phileine het volgende:
Nog eentje dan, om het af te leren. Daarna ga ik naar bed, want ik stuiter nog steeds rond op 3 uur slaap sinds gistermiddag.
*wegsmelt*
*hormonen ziet vliegen*
Wat een poepie!!!
en wat een lange vingers!
ik wil een emo-smiley.. lachend met een traan
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 21:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Gogogogogogoooo, morgen een fotootje plaatsen van je kindje he?
quote:Ja, ikke ook. Was Swets daar niet erg goed in, smileys
Op zondag 15 juni 2003 21:42 schreef E.T. het volgende:[..]
ik wil een emo-smiley.. lachend met een traan
Van harte gefeliciteerd jullie beiden
Oh, Isa stond (als naam dus) ook bij ons op het lijstje. Het betekent regenboog in het Chamorro.
Phileine, wat een bevalling! Vreselijk he, zo'n weeënstorm? Ik schaamde me ook dood, achteraf, maar kwam daar toch een beetje van terug nadat ik de verhalen van vriendinnen hoorde. Ik heb er verschillende die twee heel verschillende bevallingen hadden: een langzame en een snelle, pijnlijke. Bij zo'n snelle kun je gewoon weinig anders doen dan het maar over je heen te laten komen. Niks geen energie over om emoties in de hand te houden!
Coolbabe: wow, wat een buik! Tijd voor Coolbaby om eruit te komen.....
Wij verwachten onze baby op 27 september 2003.
Het gaat allemaal perfect, de babykamer is super geworden (plaats binnenkort wel een paar mooie foto,s)
Namen verzinnen is moeilijker, maar we komen er wel uit. Sugesties?
MIster-X van harte hoor!!
We hebben een Cool, we hebben een babe: we hebben een coooooooolllllbaaaaabbbbeeee!!!!!
Straks naar de gyn....
Coolbabe die buik is echt gigantisch! Je gaat geen kant meer op zeker.
En je hoeft je nergens voor te schamen hoor, volgens mij vindt men het al heel normaal dat vrouwen raar doen.
Ik had binnen een half uur weeen om de minuut. Na 2 uur had ik "pas" 2 cm ontsluiting en een uurtje daarna kon ik niet meer (vooral ook omdat ik bang was dat het nog maar het begin was en dit nog veel erger en langer ging duren). Ik heb de hele tijd geroepen dat ik het niet leuk vond en dat het zo'n pijn deed terwijl ik van te voren mezelf had voorgenomen een beetje normaal te doen. En toen de mogelijkheid keizersnee boven mijn hoofd hing werd ik vreselijk opstandig, deed niet meer wat met wilde enzo. Hartstikke eigenwijs. Ging overal tegenin.
Een paar dagen later had de verpleegkundige die mij begeleid had weer dienst en kwam even kijken. Ik heb meteen mijn verontschuldigingen aangeboden maar zij was het alweer vergeten, ze was het wel gewend. Volgens haar had ik niet zo ontzettend raar gedaan (zegt ze misschien wel tegen iedereen).
Coolbabe wat een buik Wat zal jij het zat zijn.
Mister-X van harte gefeliciteerd! Ik zal je in het lijstje erbij zetten.
Bedenk een originele naam voor Kruimeltje hier staan misschien wel wat suggesties voor namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |