in deze film zit de meest duffe scene allertijden:
Steven Seagal komt een bar binnenlopen alwaar een hele grote man een eskimo treitert. Seagal komt tussenbeide en wil handjeklappen (knokkelen) met de man waarbij degene die mist door de ander een tik op z'n smoel krijgt. Uiteraard mag enkel Seagal tikken uitdelen en hij schopt die vent helemaal verrot. De man strompelt en vraagt genade waarop Seagal zegt: What is the essence of man? en daarop zegt die vent: I need time to change. :?
waar slaat dat nou weer op? in het kader van meest onwaarschijnlijke dialogen allertijden staat deze bij mij met stip op 1.
check it out vanavond op Yorin: 23:30
maar waarom zo'n bullebak dan in een zegt: I need time to change dat snap ik niet
quote:Denk een beetje boeddhistisch dan snap je hem misschien!
Op zondag 15 juni 2003 19:20 schreef MikeyMo het volgende:
waar slaat dat nou weer op? in het kader van meest onwaarschijnlijke dialogen allertijden staat deze bij mij met stip op 1.
quote:nogmaals dan:
Op zondag 15 juni 2003 19:26 schreef TechXP het volgende:[..]
Denk een beetje boeddhistisch dan snap je hem misschien!
Steven Seagal is namelijk boeddhist.
quote:Hij heeft zijn onderbroek bevuild --> What is the essence of a man?
Op zondag 15 juni 2003 19:25 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens imdb trivia: Forrest Taft, played by Steven Seagal, asks the question "What is the essence of man?" to an oil worker. This question is posed and answered in an aftershave commercial by Kelly LeBrock, who was married to Seagal at the time.maar waarom zo'n bullebak dan in een zegt: I need time to change dat snap ik niet
[Dit bericht is gewijzigd door nuk3 op 15-06-2003 19:27]
quote:Wat is de essentie van mensen? Ik heb tijd nodig om te veranderen.
Op zondag 15 juni 2003 19:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nogmaals dan:
maar waarom zo'n bullebak dan in een zegt: I need time to change dat snap ik niet
Zoiets ongeveer
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:30 schreef TechXP het volgende:[..]
Wat is de essentie van mensen? Ik heb tijd nodig om te veranderen.
Kortom mensen veranderen niet zomaar! De tijd zal het leren.Zoiets ongeveer
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:33 schreef MadMarine het volgende:[..]
jij maakt er helemaal iets moois van
bijna nog erger dan het origineel
edit: spelvout
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 15-06-2003 19:40]
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:39 schreef Abbadon het volgende:
eignelijk is dit dus de sleutelscene waar de hele film om draait!
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:43 schreef InWonderland het volgende:
tis idd een hele diepe scene eigenlijk...
quote:Nah je kan zeggen van hem wat je wilt maar z'n hart zit wel opd e goede plek. Hij is een van de weinige die vervuiling van de natuur door grote bedrijven enigzins onder ogen van de gewone burger probeert te brengen.
Op zondag 15 juni 2003 19:44 schreef Abbadon het volgende:[..]
respect for the man with the ponytail!
Hulde daarvoor, alleen jammer dat hij het altijd in van die slechte films doet
quote:
Op maandag 16 juni 2003 08:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nah je kan zeggen van hem wat je wilt maar z'n hart zit wel opd e goede plek. Hij is een van de weinige die vervuiling van de natuur door grote bedrijven enigzins onder ogen van de gewone burger probeert te brengen.
Hulde daarvoor, alleen jammer dat hij het altijd in van die slechte films doet
Ook voor de organisatie PETA heeft hij wat gedaan. Ook heeft hij olifantenleed in thailand aan de kaak gesteld. Goede man!
inmiddels een 3.5 maar hij si wel uit de bottom 100 verdwenenquote:Op zondag 15 juni 2003 19:24 schreef Wolve000 het volgende:
duidelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Slechtste scene vind ik komen uit Face Off. John Travolta speelt daar sowieso al kut. Face Off is een kut film. Ahja, John Travolta is een kut acteur ook.
maar zo zijn er zo veelquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Slechtste scene vind ik komen uit Face Off. John Travolta speelt daar sowieso al kut. Face Off is een kut film. Ahja, John Travolta is een kut acteur ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |