quote:gezamelijke inkoopactie? de vraag is alleen: 'waar?"
Op maandag 16 juni 2003 21:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wil eigenlijk ook weer zo'n shirt
quote:INKOOPACTIE!!!!!!!!
Op maandag 16 juni 2003 21:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wil eigenlijk ook weer zo'n shirt
quote:iemand die nog een partij heeft liggen?
Op maandag 16 juni 2003 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
INKOOPACTIE!!!!!!!!
![]()
quote:misschien moeten we een topicje in V&A hiervoor openen?
Op dinsdag 17 juni 2003 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
Loopt straks door een topic half nederland weer in een Fido dido shirt
Als ze iets weer op de markt willen brengen moet het absoluut dat zijn!!!
quote:O die moet wel behoorlijk oversized zijn gezien je avatar
Op dinsdag 17 juni 2003 20:35 schreef Treehugger het volgende:
ik heb er 1
Fido dido you are cool
'Fido's choice volume 3. More cool dance trax.'
De begin jaren 90-sfeer druipt aan alle kanten van het hoesje (en de inhoud ervan) af. Zo'n zwaar verouderwetst hoesje met zo'n typisch design van toen. Van de kleuren-combinatie tot aan de dansende bolletjes en lettertjes (en die Fido Dido-afbeelding natuurlijk).
Wat erop staat? East Side Beat, Salt 'n Pepa, Marky Mark & the Funky Bunch, C & C Music Factory, Crystal Waters, Color me Badd, Martika, Infobeat, enzovoort. Leuke cd voor een 'goed fout' feestje dus.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 23-06-2003 11:46]
quote:Top Cd dus... laat me raden: er waren ook veel fluoriscerende kleren gerbuikt in het design van het hoesje dat hadden alle dance cd's destijds: Turn up the base, Move the house, Technotrance
Op maandag 23 juni 2003 11:35 schreef postinggirl het volgende:
Hij bracht ook cd's uit. Bij de afschrijvings-verkoop van de bibliotheek heb ik er eens eentje weten te bemachtigen.'Fido's choice volume 3. More cool dance trax.'
De begin jaren 90-sfeer druipt aan alle kanten van het hoesje (en de inhoud ervan) af. Zo'n zwaar verouderwetst hoesje met zo'n typisch design van toen. Van de kleuren-combinatie tot aan de dansende bolletjes en lettertjes (en die Fido Dido-afbeelding natuurlijk).
Wat erop staat? East Side Beat, Salt 'n Pepa, Marky Mark & the Funky Bunch, C & C Music Factory, Crystal Waters, Color me Badd, Martika, Infobeat, enzovoort. Leuke cd voor een 'goed fout' feestje dus.
Overigens liep ik net langs een damesfiets met op de jasbeschermers een aantal Fido Dido sticker
En ja, dan waren ze stil he
En ja, ik doe mee met die inkoopactie!
quote:fucking stoer... en het is een flashbestand en wellicht dus te rippen
Op vrijdag 4 juli 2003 08:25 schreef micha het volgende:
http://digicc.com/fido/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |