quote:Thanx!
Op woensdag 18 juni 2003 19:48 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Verder (met excuses aan Gil en SCH, maar ik heb de post waar jullie op reageren weggehaald en om nou alle reacties te gaan zitten modden heeft dan ook geen zin, dus reacties gewist)
Zwak van je hoor, ergens diep triest.
quote:Sorry, je post klopte van geen kant. Je beweerde allerlei dingen die je onmogelijk kunt onderbouwen.
Op woensdag 18 juni 2003 20:51 schreef Turismo het volgende:
Zo te zien kan Wile niet tegen de waarheid. De waarheid is hard he..
De waarheid is hard, ja. Maar jouw waarheid is onzin(nig).
-edit- staat die WP in je avatar voor White Power?
[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 18-06-2003 20:53]
quote:Dat soort "waarheid" ga je maar op Polinco posten, maar niet hier.
Op woensdag 18 juni 2003 20:51 schreef Turismo het volgende:
Zo te zien kan Wile niet tegen de waarheid. De waarheid is hard he..Zwak van je hoor, ergens diep triest.
quote:Ik kan alles heel goed onderbouwen,
Op woensdag 18 juni 2003 20:52 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Sorry, je post klopte van geen kant. Je beweerde allerlei dingen die je onmogelijk kunt onderbouwen.
De waarheid is hard, ja. Maar jouw waarheid is onzin(nig).
Wiley dit las ik en deze topic: Zal extreem-rechts groeien?
quote:Jij bent zeker ook zo'n milieu fan die er zo een doodschiet als hij in jou ogen iets verkeerds doet? Pim was niet extreem rechts hoe vaak moet ik het nog zeggen...
Oh nee? Vorig jaar trapten 1,6 miljoen mensen er weer in hoor
quote:Mag ik geen WP in mijn avart hebben??
/edit
Als ik het in BP verander is het wel goed of dan ook niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Turismo op 18-06-2003 20:59]
quote:Oke, onderbouw dan maar eens hoe de AEL de macht gaat overnemen in 2006, als de partij mag meedoen aan de landelijke verkiezingen.
Op woensdag 18 juni 2003 20:56 schreef Turismo het volgende:
Ik kan alles heel goed onderbouwen,
zucht...
quote:Maar jij wel toch? Jij hebt wp in je avatar en je zegt een openlijke racist te zijn. Als je dat stelt is er niet zoveel meer over om over te praten. Voor jou ben ik trouwens niet bang, je weet te weinig van de context af maar het is wel jammer dat je zo jong al die richting op gaat.
Op woensdag 18 juni 2003 20:56 schreef Turismo het volgende:
Pim was niet extreem rechts hoe vaak moet ik het nog zeggen...
quote:Dat was de vraag niet. Waar staan die letters voor ?
Op woensdag 18 juni 2003 20:59 schreef Turismo het volgende:
Mag ik geen WP in mijn avart hebben??![]()
quote:Ja, want BP is een benzinepomp
Op woensdag 18 juni 2003 20:59 schreef Turismo het volgende:[..]
Mag ik geen WP in mijn avart hebben??
![]()
/edit
Als ik het in BP verander is het wel goed of dan ook niet?
quote:Stel je eens niet zo aan joh. Probeer ook eens andersdenkende te accepteren en niet alleen je eigen mening als norm te zien...
Op woensdag 18 juni 2003 21:06 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Laatste waarschuwing... Volgende keer blijft ie dicht..
quote:Andere meningen, geen probleem. Racisme, probleem. Welk deel van deze zin snap je niet?
Op woensdag 18 juni 2003 21:10 schreef Tikorev het volgende:[..]
Stel je eens niet zo aan joh. Probeer ook eens andersdenkende te accepteren en niet alleen je eigen mening als norm te zien...
quote:Het lijkt me handig als we ons hier gewoon aan de Nederlandse wet houden, dat heeft niks met de mening en de norm van de mod te maken.
Op woensdag 18 juni 2003 21:10 schreef Tikorev het volgende:[..]
Stel je eens niet zo aan joh. Probeer ook eens andersdenkende te accepteren en niet alleen je eigen mening als norm te zien...
Ik vond het wel opmerkelijk dat zo'n user de AEL dus als een extreem-linkse partij ziet. Dat geeft toch te denken. Veel jonkies huppelen maar weer ergens achter aan zonder zich er blijkbaar ook maar even in te verdiepen.
quote:Zal je er nog eens aan helpen herinneren als je Amerikanen weer eens voor achterlijk volk uitmaakt vanwege de daden van 0,000001% van hen. Dan is Wile_E_Coyote meestal niet zo correct
Op woensdag 18 juni 2003 21:14 schreef SCH het volgende:[..]
Het lijkt me handig als we ons hier gewoon aan de Nederlandse wet houden, dat heeft niks met de mening en de norm van de mod te maken.
quote:Lijkt me niet zo'n gekke conclusie aangezien ze samen met de extreem linkse PVDA (de Belgische) de lijst Resist vormen...
Ik vond het wel opmerkelijk dat zo'n user de AEL dus als een extreem-linkse partij ziet. Dat geeft toch te denken. Veel jonkies huppelen maar weer ergens achter aan zonder zich er blijkbaar ook maar even in te verdiepen.
quote:Jij denkt dat deze user daarvan op de hoogte was? Zou kunnen...
Op woensdag 18 juni 2003 21:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tjah... AEL kwam in Belgie samen op met PvdA, vandaar misschien...
Maar ik wil maar zeggen dat de know-how over het algemeen laag is bij de extreem-rechtse aanhangers.
quote:als je geen zin hebt moet je ook geen mod worden.
Op woensdag 18 juni 2003 19:48 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Verder (met excuses aan Gil en SCH, maar ik heb de post waar jullie op reageren weggehaald en om nou alle reacties te gaan zitten modden heeft dan ook geen zin, dus reacties gewist)
quote:Lijkt me niet uitgesloten. In de krant en op het nieuws is het toch behoorlijk aan bod gekomen.
Op woensdag 18 juni 2003 21:18 schreef SCH het volgende:[..]
Jij denkt dat deze user daarvan op de hoogte was? Zou kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |