quote:Als ze het eens waren met Fortuyn waren ze het ook eens met het LPF programma. Fortuyn droeg dat namelijk uit.
Op maandag 16 juni 2003 15:17 schreef LuQas het volgende:[..]
Dat heeft alles met sentiment en onderbuikgevoelens te maken. Mensen die om deze redenen op de LPF stemden, deden dat omdat Fortuyn min of meer de enige was die ze hier in erkende, niet omdat ze het nou zo eens waren met het partij-programma van de LPF.
quote:Proteststem.. net zoals die van mijn baas.. typerend gevoel van aandachttekort en aanverwante zaken, maar verder geheel oneens met het partijprogramma van de LPF.
Op maandag 16 juni 2003 15:21 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als ze het eens waren met Fortuyn waren ze het ook eens met het LPF programma. Fortuyn droeg dat namelijk uit.
Hoe kun je anders wel zonder sentiment of onderbuikgevoelens op een partij stemmen?
quote:Fortuyn erkende hen in hun woede. Daarom stemden ze op hem en dachten ze dat hetgene wat hij zei ook wel het juiste was. Als Marrijnissen degene was geweest die hen in die gevoelens erkende hadden al deze mensen en masse SP gestemd.
Op maandag 16 juni 2003 15:21 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als ze het eens waren met Fortuyn waren ze het ook eens met het LPF programma. Fortuyn droeg dat namelijk uit.
Hoe kun je anders wel zonder sentiment of onderbuikgevoelens op een partij stemmen?
quote:Communisme wil ook de revolutie en is daarom zeker niet minder gewelddadig dan fascisme.
Op maandag 16 juni 2003 15:02 schreef LuQas het volgende:[..]
Ik heb op school ooit de negen kenmerken van het fascisme moeten leren en een daarvan was zeker ook het met geweld bestrijden van alles wat geen fascisme is. Geweld is dus wel een inwendig kenmerk van het fascisme.
quote:Dat vroeg ik niet. Ik vroeg:
Op maandag 16 juni 2003 15:13 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
De Doodstraf
Net zoals voor 'overspel'
http://www.amnesty.org.au/women/report-nigeria.htmlHaleluja die Shaira.
quote:Ik heb het dus niet over de straf op overspel, ik heb het over de straf op het niet-moslim zijn. Volgens jou staat daar een straf op in de Sharia, dus ik wil van jou horen, welke straf en waar je dat vandaan haalt.
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 16 juni 2003 14:59 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
[..]Nu ja, de AEL pleit voor invoering vd Shaira. En weet je wat voor straf daar in staat voor het niet-moslim zijn?
--------------------------------------------------------------------------------Nee, vertel? Met bronvermelding, graag.
quote:Ooh please...
Op maandag 16 juni 2003 15:26 schreef freako het volgende:[..]
Communisme wil ook de revolutie en is daarom zeker niet minder gewelddadig dan fascisme.
quote:Zegt ook niemand! Het is gewoon allebei fout klaar. Geen gehoer over die heeft meer slachtoffers enz.
Communisme wil ook de revolutie en is daarom zeker niet minder gewelddadig dan fascisme.
quote:
quote:Marijnissen had dat nooit voor elkaar gekregen. Fortuyn wel, omdat hij sterke standpunten innam wat betreft immigratie.
Op maandag 16 juni 2003 15:25 schreef LuQas het volgende:[..]
Als Marrijnissen degene was geweest die hen in die gevoelens erkende hadden al deze mensen en masse SP gestemd.
quote:Klopt, waar slaat je onderschrift trouwens op?
Op maandag 16 juni 2003 15:28 schreef Tikorev het volgende:[..]
Marijnissen had dat nooit voor elkaar gekregen. Fortuyn wel, omdat hij sterke standpunten innam wat betreft immigratie.
Zonder die standpunten had hij nooit zoveel stemmen gekregen.
quote:Is het ook. Ben alleen dat schijnheilige gezeur over dat communisme zat. Dat de doden van Hitler/Franco/Mussolini verklaard kunnen worden omdat dat inherent is aan de ideologie, terwijl de doden van Lenin/Stalin/Mao verklaard kunnen worden omdat ze het communisme verkeerd uitvoerden, oftewel links is van nature geweldloos, rechts is van nature gewelddadig.
Op maandag 16 juni 2003 15:27 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Zegt ook niemand! Het is gewoon allebei fout klaar. Geen gehoer over die heeft meer slachtoffers enz.
quote:Hoho, communisme gaat per definitie uit van de gewelddadige revolutie. Zie Marx.
Op maandag 16 juni 2003 15:28 schreef LuQas het volgende:[..]
quote:Op blasphemy staat de doodstraf
Op maandag 16 juni 2003 15:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg:
[..]Ik heb het dus niet over de straf op overspel, ik heb het over de straf op het niet-moslim zijn. Volgens jou staat daar een straf op in de Sharia, dus ik wil van jou horen, welke straf en waar je dat vandaan haalt.
quote:Gelul. Fortuyn kreeg zo veel stemmen omdat hij de gevestigde orde met loze kreten (Borst is Osama Bin Laden etc. hoezo demonisering?) bestookte. Het waren de taboes die hij doorbrak, niet zijn meningen.
Op maandag 16 juni 2003 15:28 schreef Tikorev het volgende:[..]
Marijnissen had dat nooit voor elkaar gekregen. Fortuyn wel, omdat hij sterke standpunten innam wat betreft immigratie.
Zonder die standpunten had hij nooit zoveel stemmen gekregen.
quote:Sovjet-Unie wint genocide-competitie 20e eeuw
Op maandag 16 juni 2003 15:27 schreef Ronny2K het volgende:[..]
Ooh please...
![]()
![]()
quote:Het marxisme gaat uit van een dictatuur van het proletariaat. Idd. Dit is echter een kortstondige periode van onderdrukking, waarna iedereen - volgens de marxist - 'bekeerd' is en samenwerkt binnen de perfecte communistische staat.
Op maandag 16 juni 2003 15:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Hoho, communisme gaat per definitie uit van de gewelddadige revolutie. Zie Marx.
En dat laatste stadium is het communisme, en bevat dus - wanneer je zuiver naar de ideologieen kijkt - geen geweld in tegenstelling tot het fascisme.
quote:Wel gek dan dat hij vooral steun kreeg van mensen uit plekken in Nederland die erg multicultureel waren.
Op maandag 16 juni 2003 15:35 schreef LuQas het volgende:[..]
Gelul. Fortuyn kreeg zo veel stemmen omdat hij de gevestigde orde met loze kreten (Borst is Osama Bin Laden etc. hoezo demonisering?) bestookte. Het waren de taboes die hij doorbrak, niet zijn meningen.
Bovendien heeft Fortuyn nooit gezegd dat Borst gelijk is aan Osama Bin Laden...
quote:Gelul. Blasphemy is het beledigen van een godheid. De Moslims geven de Christenen, omdat ze aan dezelfde god geloven, weliswaar niet alle 7 hemelen, maar ook voor de Christenen is een hemel beschikbaar. Lees de Koran maar eens in plaats van dit soort dingen te blaten.
Op maandag 16 juni 2003 15:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Op blasphemy staat de doodstraf
http://www.hraic.org/capital_punishment_and_prophet_muhammad.html
Het niet zijn van een moslim is het ontkennen van allah, dus blasphemy
quote:Ik heb de koran gelezen.
Op maandag 16 juni 2003 15:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Gelul. Blasphemy is het beledigen van een godheid. De Moslims geven de Christenen, omdat ze aan dezelfde god geloven, weliswaar niet alle 7 hemelen, maar ook voor de Christenen is een hemel beschikbaar. Lees de Koran maar eens in plaats van dit soort dingen te blaten.
Slecht boek.
quote:Ja, en weet je wat er volgens markx moest gebeuren met hen die niet 'bekeerd' waren? Juist
Op maandag 16 juni 2003 15:37 schreef LuQas het volgende:[..]
Het marxisme gaat uit van een dictatuur van het proletariaat. Idd. Dit is echter een kortstondige periode van onderdrukking, waarna iedereen - volgens de marxist - 'bekeerd' is en samenwerkt binnen de perfecte communistische staat.
quote:Jawel. Dit heeft ie gezegd als leider van Leefbaar Nederland en is hier later in een interview nog mee geconfronteerd, en nam het niet terug. Volgens zijn redeneringen was ze 'een Bin Laden' omdat ze verantwoordelijk was voor vele doden als zijnde minister van VWS.
Op maandag 16 juni 2003 15:39 schreef Tikorev het volgende:[..]
Wel gek dan dat hij vooral steun kreeg van mensen uit plekken in Nederland die erg multicultureel waren.
Bovendien heeft Fortuyn nooit gezegd dat Borst gelijk is aan Osama Bin Laden...
quote:Wat de fuck man?! Ben het er helemaal mee eens, maar waar slaat dit op?!
Op maandag 16 juni 2003 15:40 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik heb de koran gelezen.
Slecht boek.
quote:Is niet helemaal waar volgens mij. Moslims zijn volgens mij verplicht andere geloven te respecteren (zeker joden en christenen). Omdat zij in principe dezelfde god aanhangen. Zij zien Jezus dan ook als profeet van Allah. Niet vor niets wonen op veel plekken joden, christenen en moslims al heel lang vrij vreedzaam naast elkaar. Het is echter de laatste 100 jaar een beetje minder goed gegaan. Dat kan je de Sharia en Mohammed uit het jaar 700 niet meer verwijten denk ik.
Op maandag 16 juni 2003 15:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Op blasphemy staat de doodstraf
http://www.hraic.org/capital_punishment_and_prophet_muhammad.html
Het niet zijn van een moslim is het ontkennen van allah, dus blasphemy
quote:Helemaal niet. In dat interview zegt hij dat het beleid van Borst jaarlijks even veel doden tot gevolg heeft dan dat BinLaden heeft veroorzaakt in het WTC.
Op maandag 16 juni 2003 15:41 schreef LuQas het volgende:[..]
Jawel. Dit heeft ie gezegd als leider van Leefbaar Nederland en is hier later in een interview nog mee geconfronteerd, en nam het niet terug. Volgens zijn redeneringen was ze 'een Bin Laden' omdat ze verantwoordelijk was voor vele doden als zijnde minister van VWS.
Borst = BinLaden heeft hij nooit gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |