quote:Ik denk het wel ja
Op maandag 16 juni 2003 14:16 schreef makaveli_nh het volgende:
ben ik hier met 15 eigenlijk de jongste?
Sprak de bijna bejaarde lul van 22
quote:Denk het wel.
ben ik hier met 15 eigenlijk de jongste?
Nog vergeten, Keeper, compliments for da title.
quote:Da's misschien ook wel een tof plan ja, dan hebben we ook niet te maken met eventuele voorkeuren enzo
Op maandag 16 juni 2003 14:14 schreef Mr.Tear het volgende:Maar wat mij betreft hoeven we voor een meeting niet perse naar een gig, ik vind een feest of gewoon ergens chillen ook dope.
quote:Dat kan een 2e keer natuurlijk ook nog
Op maandag 16 juni 2003 15:21 schreef Tdc het volgende:
tja ene kant maakt het natuurlijk niks uit, maar er werd ook gesproken over een eventueel nog te komen gangstarr concertje, denk niet dat iemand daar problemen mee heeft toch? als die lui hun album komen promoten tenminste...
quote:WTF is blockjam?
Op maandag 16 juni 2003 16:33 schreef Tdc het volgende:
gaan er eigenlijk nog mensen naar blockjam??
quote:Deze zondag !?
Op maandag 16 juni 2003 17:44 schreef Quez het volgende:
ziet er goed uit.
Donald D & Kurtis Blow ..
alleen beetje ver weg..
ik denk dat ik het bij Parkpop houdt op zondag.. met De La Soul, Ozomatli, Morgan Heritage en Youssou N Dour
Weet iemand hoe deze video heet ? En wie de MCs zijn ?
quote:Ik denk dat je dat nummer met Bone Thugs-N-Harmony bedoelt, de stad kwam me al bekend voor, nummer heet volgens mij home
Op maandag 16 juni 2003 17:58 schreef JimmyJames het volgende:
Hebben jullie trouwens die video gezien met Phil Collins en een aantal MC's ??? Best cool, omdat die video wordt opgenomen in Geneve ! daar kom ik vandaan !Weet iemand hoe deze video heet ? En wie de MCs zijn ?
quote:Off Topic :Ben jij weleens in Geneve geweest dan ?
Op maandag 16 juni 2003 18:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik denk dat je dat nummer met Bone Thugs-N-Harmony bedoelt, de stad kwam me al bekend voor, nummer heet volgens mij home
quote:Den Haag. www.parkpop.nl
Op maandag 16 juni 2003 17:48 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Deze zondag !?
waar ?
quote:Volgens de FAQ is dit een slowchat reeks, dus zo snel zijn we niet offtopic
Op maandag 16 juni 2003 18:09 schreef JimmyJames het volgende:Off Topic :Ben jij weleens in Geneve geweest dan ?
Yup, m'n pa heeft 5 jaar in Davos gewoont toen hij jong was. Vanaf dat ik klein was ben ik ieder jaar minimaal 1 keer in Zwitserland geweest
kom ook gezellig cd's kopen
quote:Als Gangstarr eventueel concerten komt pompen in NL, dan bestaat er een dikke kans dat ze ook nog op Lowlands staan, of ik rondom die tijd dan nog een keer naar een optreden ga, weet ik niet, ik niet niet dat ik dan nog veel geld heb ook omdat ik weer ga studeren. Zijn ze niet op Lowlands is het een ander verhaal.
tja ene kant maakt het natuurlijk niks uit, maar er werd ook gesproken over een eventueel nog te komen gangstarr concertje, denk niet dat iemand daar problemen mee heeft toch? als die lui hun album komen promoten tenminste...
quote:Precies.
Dat kan een 2e keer natuurlijk ook nog
quote:Joehoe
gaan er eigenlijk nog mensen naar blockjam??
laters
quote:Bone thugs & harmony - home
Op maandag 16 juni 2003 17:58 schreef JimmyJames het volgende:
Hebben jullie trouwens die video gezien met Phil Collins en een aantal MC's ??? Best cool, omdat die video wordt opgenomen in Geneve ! daar kom ik vandaan !Weet iemand hoe deze video heet ? En wie de MCs zijn ?
lekker nummer
thug world order is het album
ken altijd helemaal relaxen met bone thugs
lekkere wakker word muziek ( 1st of the month )
quote:Cool
Op maandag 16 juni 2003 18:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens de FAQ is dit een slowchat reeks, dus zo snel zijn we niet offtopic
Yup, m'n pa heeft 5 jaar in Davos gewoont toen hij jong was. Vanaf dat ik klein was ben ik ieder jaar minimaal 1 keer in Zwitserland geweest
Ik zie steeds overaal iederen praten over de nieuwe Gangstarr : Ownerz, ik ken Gangstarr eigenlijk bijna niet, moet ik veel verwachten van dat album ? Wat voor style is Gangstarr ?
quote:Gangstarr staat voor ijzersterke rhymes en jazzy beats. Je kan ze scharen in het hoekje Tribe Called Quest en De La Soul.
Op dinsdag 17 juni 2003 10:57 schreef JimmyJames het volgende:Cool
, voor mij is het andersom ik ging 1 keer per jaar naar Nederland..
Ik zie steeds overaal iederen praten over de nieuwe Gangstarr : Ownerz, ik ken Gangstarr eigenlijk bijna niet, moet ik veel verwachten van dat album ? Wat voor style is Gangstarr ?
Probeer de nummers DWYCK, Mass Appeal, Step In The Arena, Soliloquy of Chaos, JFK 2 LAX en Tons O' Gunz maar eens
quote:en Full Clip, Work part 2, You know my steez enz.
Op dinsdag 17 juni 2003 11:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Gangstarr staat voor ijzersterke rhymes en jazzy beats. Je kan ze scharen in het hoekje Tribe Called Quest en De La Soul.
Probeer de nummers DWYCK, Mass Appeal, Step In The Arena, Soliloquy of Chaos, JFK 2 LAX en Tons O' Gunz maar eens
quote:I Dig The Old School
Op dinsdag 17 juni 2003 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:en Full Clip, Work part 2, You know my steez enz.
je plaatje?? iron maidem, voor zover ik weet is dat geen hiphop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |