quote:2 juni volgens mij ?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
wanneer is die dan uitgekomen
Wel cool dat 'ie weer wat nieuws brengt, nu maar hopen dat er weer een collabo aankomt met Pharoahe Monch
quote:Cool, dan heb ik 'm gewoon gemist. Maandag maar eens ff kijken. Is het een solo album of zijn er veel features (zoals gewoonlijk
Op zaterdag 21 juni 2003 14:18 schreef Steve-O het volgende:2 juni volgens mij ?
quote:hier ken je een paar nummers horen
Op zaterdag 21 juni 2003 14:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Cool, dan heb ik 'm gewoon gemist. Maandag maar eens ff kijken. Is het een solo album of zijn er veel features (zoals gewoonlijk
)
quote:Ik heb de eerste paar posts gelezen en ik heb verder geeneens de moeite genomen om het te lezen. Ik ben die kortzichtigheid in de wereld die muziek heet echt zat. Je blijft het uitleggen aan die boeren, maar het wil niet tot hun botte hersens doordringen. Ik ben in ieder geval blij, dat ik van elk genre genoeg kennis heb om mijn mening te onderbouwen.
Maar je blijft uitleggen aan mensen waarom je van hiphop houdt, temeer om dat 'de meeste' mensen zo denken als in dat andere topic hier ... ]:|
quote:Ik sta nog op de onder voorbehoudslijst he
gingen er trouwens nog meer hiphoppers hier mee naartoe, want Mr. Tear en ik zijn de enige
quote:Dat is dope om te horen, want daar zat je een paar maanden geleden nogal over in geloof ik he. Ik bedoel of ie dope zou zijn of niet. Zal em eens gaan cheke binnenkort, heb wel weer zin om freshe recente shit te hebben.
Nieuwe Gang Staar was zeker Worth Waiting 4
quote:Ik heb een nummer van die gasten op de cd Bring tha Ruckus a Loud Story, erg dope track.
Ook nog Cella Dwellas liefhebbers hier, of ben ik de enige
quote:Nee hoor, het is niet eens verplcht om 1 cd te kopen, alleen mezelf kennende kom ik met een aardige stapel thuis denk ik
Op zaterdag 21 juni 2003 14:48 schreef Mr.Tear het volgende:
Ik sta nog op de onder voorbehoudslijst he
Maar dikke kans dat ik wel gewoon meega, ga er vanuit dat je niet perse met een hele dikke stapel cd,s naar huis moet?
quote:Ja, een paar maanden geleden leek het of er alleen maar kut cd's uitkwamen, gelukkig zijn er weer een aantal dope dingen uit
Dat is dope om te horen, want daar zat je een paar maanden geleden nogal over in geloof ik he. Ik bedoel of ie dope zou zijn of niet. Zal em eens gaan cheke binnenkort, heb wel weer zin om freshe recente shit te hebben.
quote:Misschien is 'ie in Amsterdam wel te krijgen
Ik heb een nummer van die gasten op de cd Bring tha Ruckus a Loud Story, erg dope track.Wilde ooit al de cd's van dat album hebben, ben op de helft. Maar sommige albums kom je gewoon nooit tegen en dat is er een van.
Ik hoor er mixed reacties over van mensen in m'n omgeving. Op de singles na zou het een aardig album zijn volgens de een en de ander boort het de grond in...
quote:My name is vind ik nog wel aardig, maar het kunstje heeft 'ie nu te vaak herhaald
Op zaterdag 21 juni 2003 15:07 schreef Mr.Tear het volgende:
Kut is dat he. T.V. is eigenlijk sowieso kut, maar je moet wat. Op MTV is Eminem. YES!!!!!!!
quote:geen een van z'n vid's en al helemaal niet live.:N
Heeft iemand het album van Raymzter al gehoord?
Ik hoor er mixed reacties over van mensen in m'n omgeving. Op de singles na zou het een aardig album zijn volgens de een en de ander boort het de grond in...
quote:M'n zusje heeft hem
Op zaterdag 21 juni 2003 15:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heeft iemand het album van Raymzter al gehoord?
Dat is alles wat ik weet .
quote:Touche
Op zaterdag 21 juni 2003 15:14 schreef Mr.Tear het volgende:
Soms is Ignorance geen Bliss Tony.
quote:Ik sprak in sarcasm mode uiteraard.
My name is vind ik nog wel aardig, maar het kunstje heeft 'ie nu te vaak herhaald
quote:Hahahahahahahaha.
Touche
Ik zie al Gouden bergen voor me, want die skillz heb ik ook nog wel
quote:ooooh shit
Op zaterdag 21 juni 2003 13:19 schreef keeper het volgende:[..]
Ik kom zelf al vaak genoeg in de Get Records en de Concerto en heb toch niet echt geld om veel cd's aan te gaan schaffen at the moment (doe dat liever in New York over een maandje
.).
allemaal gemixt en maar ongeveer 30 sec per liedje.
ik vond het uiteindelijk niks en heb em toch maar geruild voor et ook nieuwe album : de la soul - the best of heeeerlijk
quote:Op Canal+ is nu iets van Underworld bezig en ik vind het nog goed ook
Op zaterdag 21 juni 2003 15:17 schreef Mr.Tear het volgende:Hahahahahahahaha.
Yes, weer Eminem, voor de afwisseling, op MTV.
Toch maar eens langs een huisarts gaan ofzo
quote:At the Speed of Life
Op zaterdag 21 juni 2003 16:32 schreef keeper het volgende:
Al ideeën voor een nwe titel? Over 9 posts alweer een nieuw topic namelijk.
quote:The M-Pire Shrikez Back, want die zit ik net te luisteren
Op zaterdag 21 juni 2003 16:32 schreef keeper het volgende:
Al ideeën voor een nwe titel? Over 9 posts alweer een nieuw topic namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |