Daarom wie kent ze, en wat vind je ervan?
quote:precies
Op zondag 15 juni 2003 13:55 schreef SilentSimon het volgende:
Het hoort eigenlijk gewoon bij de Nederlandse opvoedingchild in time helemaal, Led Zeppelin en Pink Floyd horen daar ook bij.
/snif
Ik vind dat de meeste jeugd van tegenwoordig zich moet schamen
quote:Nee ik ga idd naar Arrow Classic Rock concert, maar als men Deep Purple al niet kent dan hoef ik niet eens over Uriah Heep te beginnen, die zijn ook egt gaaf!
Op zondag 15 juni 2003 13:57 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
precies
![]()
Is geloof ik het Arrow Classic Rock concert toch ? of hebben ze ook een Deep Purple 'only' concertIk vind dat de meeste jeugd van tegenwoordig zich moet schamen
Child in Time
Highway Star
Smoke on the Water
quote:grapjas
Op zondag 15 juni 2003 14:02 schreef Wisp het volgende:
Deep Purple? hmm is dat niet die nieuwste remix van Dj Boozywoozy.. die is strak man
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:05 schreef MadMarine het volgende:
wel eens van de naam gehoord.
en ik zal ook vast wel eens muziek van ze gehoord hebben, onwetend dat het deep purple was.
En Sex Pistols
quote:met name het eerste en het laatste nummer moeten bij iedere muziekliefhebber bekend zijn
Op zondag 15 juni 2003 14:02 schreef Dragonfly het volgende:
Tuurlijk ken ik Deep Purple!!Child in Time
Highway Star
Smoke on the Water
Echt geweldig wat ze gepresteerd hebben. Geweldige nummers als Smoke on The Water, Space Truckin', Fireball, Anyone's Daughter, Highway Star en Strange Kind of Woman.
Hij zit nu in mijn auto-wisselaar, benieuwd hoeveel bekeuringen dat gaat kosten..
quote:Correct
Op zondag 15 juni 2003 14:47 schreef FlyingFox het volgende:
SMOOOOOOOOKE on the water! toch?
quote:Die zullen de meesten wel van de versie van Kula Shaker (wie
Op zondag 15 juni 2003 14:50 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Correct
en Hush
En smoke on the water is hét rifje voor de beginnende rockgitarist dacht ik zo haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |