Wie weet er meer van, of heeft dat laten doen? Wat zijn de voor- en nadelen?
quote:Waarom niet? Als je er een complex aan over houdt
Op zondag 15 juni 2003 13:36 schreef Christmuz het volgende:
Ik denk dat er weinig tandartsen zijn die tanden bijslijpen omdat je zelf niet tevreden bent met de grootte. Het gebeurt over het algemeen alleen om medische redenen. En dan gaat het nog om kleine delen.
[ontopic]Maare, kan dat wel, zomaar dwars door het glazuur heen?! en door de kern van zo'n tand, het lijkt me niet! Maarja, vragen is vrij, geen ervaring... succes
En het is lang niet de kern van de tand hoor. Er zou maar 2mm van af moeten ofzo. Het glazuur gaat er wel aan denk ik.
Evenals dat de snijfunctie van de tanden wel minder kan worden. :S
quote:Die speen ga ik ook halen
Op zondag 15 juni 2003 13:39 schreef questionmark het volgende:
[afbeelding]
quote:ziet er wel schattig uit he!
Op zondag 15 juni 2003 14:03 schreef Phuturistixxx het volgende:
Die speen ga ik ook halen
quote:haha het is dat jij t zegt anders had ik niet eens gezien dat t een speen was
Op zondag 15 juni 2003 14:06 schreef questionmark het volgende:[..]
ziet er wel schattig uit he!
Alleen aan de hoeken, ivm glazuur. Maar ik ben dik tevreden.
Jezus, een halve centimeterquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:44 schreef Mugen_Honda het volgende:
Ik ga ook naar de tandarts, om mijn voortanden te laten bijslijpen, ongeveer 0,5 cm schat ik.
Zou zoiets kunnen, ook als de tanden nog leven?
Is dat teveel?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jezus, een halve centimeter
Dat is erg veel ja, tenzij je tanden tot halverwege je kin komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:05 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Is dat teveel?
Ik vind het er niet echt beter op geworden, ik vind hem zelf niet echt knap, maar nu lijkt het ook nog alsof hij een slecht gebit heeft...quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:06 schreef schatje het volgende:
Keith Duffy (ex Boyzone en nu in de soap Corrie), heeft van die hoekjes laten slijpen in zijn twee voortanden. Op deze foto kun je het een beetje zien:
[afbeelding]
ziet eruit alsof ie z'n bierflesjes met z'n tanden open maaktquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:06 schreef schatje het volgende:
Keith Duffy (ex Boyzone en nu in de soap Corrie), heeft van die hoekjes laten slijpen in zijn twee voortanden. Op deze foto kun je het een beetje zien:
[afbeelding]
Oke, er moet dus geen hoekje eraf, maar een lengte. Dus geen hoekjes afslijpen, ik vraag me af tot welke afstand de zenuwen zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:08 schreef heaven7 het volgende:
Je zult er trouwens niets van voelen, in tanden zit namelijk (net zoals in haar) op zich geen gevoel, het doet pijn wanneer ze zenuwen gaan raken die helemaal binnenin zitten.
Echt bedankt voor je antwoorden, heb tandartsvrees, weet je.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:09 schreef heaven7 het volgende:
Dat begreep ik hoor, Maar evengoed is een lengte van 0.5 centimeter een boel
En ik denk dat je er op zich niks van zult voelen.. neem nou bv een groot gaatje doe je moet laten vullen, dan moet de tandarts dus diep boren, dat doet pijn. Heb je een heel klein oppervlakkig gaatje is het in een vloek en een zucht gebeurd en voel je hooguit wat druk op je tanden van de boor.
Hoeft niet perse. Bij mij zijn mn rechtervoortand en de tand rechts daarnaast een stukje korter geslepen, en dat deed wel degelijk pijn. Best nog wel erg zelfs. Dus bereid je er in ieder geval maar op voor dat het wel wat pijn kan doen, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:03 schreef heaven7 het volgende:
UhmneeIk weet het niet, heb wel veel "ervaring" omdat ik heel wat gaatjes heb gehad in het verleden
En er ookwel eens wat bijgevijld is. En ik interesseer me wel voor zulke dingen
Maar echt hoor, als het je puur gaat om een stukje bijvijlen zul je er bar weinig van voelen.
Zoals ik al zei spreek ik uit eigen ervaring en zolang ze de zenuwen niet raken (wat ze van simpelweg bijvijlen niet zullen doen lijkt me) voel je hooguit druk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:14 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Bij mij zijn mn rechtervoortand en de tand rechts daarnaast een stukje korter geslepen, en dat deed wel degelijk pijn. Best nog wel erg zelfs. Dus bereid je er in ieder geval maar op voor dat het wel wat pijn kan doen, dan kan het alleen maar meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |