niet dat ik zelf kinderen heb maar ik vroeg me dat af wat je dan zegt als je je kind zo betrapt.....
* videocamera pakt *
quote:betrapt?
Op zondag 15 juni 2003 13:10 schreef SqueaK het volgende:
Wat zou jij doen als je bijvoorbeeld thuis komt of een kamer binnen loopt en je ziet daar dat je eigen zoon zich aan het af trekken is ?? of je dochter vingert zich zelf kan ook......niet dat ik zelf kinderen heb maar ik vroeg me dat af wat je dan zegt als je je kind zo betrapt.....
alsof het iets walgelijks/ slechts is.
gewoon reageren zou ik van: oh sorry, ik had beter even kunnen kloppen. even glimlachen en weggaan.
en verder geen woorden over vuil maken. schaamte over dat soort dingen is imho het naarste wat je als kind kan hebben.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:12 schreef MrAbagnale het volgende:
misschien leuker om te vragen; Is er hier ooit iemand betrapt of heeft zijn of haar zoon/dochter betrapt. En hoe reageerde je toen?
quote:Als ik die zoon zou zijn, had ik mn pa of ma afgemaakt als ze binnen komen zonder te kloppen
Op zondag 15 juni 2003 13:12 schreef kiw het volgende:[..]alsof het iets walgelijks/ slechts is.
gewoon reageren zou ik van: oh sorry, ik had beter even kunnen kloppen. even glimlachen en weggaan.en verder geen woorden over vuil maken. schaamte over dat soort dingen is imho het naarste wat je als kind kan hebben.
quote:Om 11 uur savonds
Op zondag 15 juni 2003 13:10 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik zou zegge 'hey, kom je zo eten', en weer weglopen.
quote:Wel ff erbij zeggen dat hij/zij zijn/haar handen moet wassen
Op zondag 15 juni 2003 13:10 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik zou zegge 'hey, kom je zo eten', en weer weglopen.
zoiets denk ik
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:29 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik zou naast hem op bed gaan zitten en zeggen dat het heel normaal is en even zeggen dat zijn oom het vroeger stoking the Salami noemde. Daarna zou ik wat lectuur in de winkel gaan halen om het hele proces te vergemakkelijken.
en geen woordt aan vuil maken.
een oeps of srry op dat moment -> want ze weten BEST dat je dat gezien hebt
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:28 schreef min6 het volgende:
'ben je nou helemaal gek geworden! denk je dat de schepper je die slurf gegeven heeft om er zelf aan te gaan liggen racen terwijl ik aan het werk ben? als ik dit aan meneer pastoor vertel kun je het wel vergeten jongeman, of jongedame, wat je dan ook moge zijn!!! zo!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |