[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 15-06-2003 08:32]
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 23:44 schreef gelly het volgende:
Is een tripje naar Turkije niks voor jou ? Hou je ook nog een zakcentje over.
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 15-06-2003 08:32]
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 15-06-2003 08:33]
Wat jammer voor je dat geen vriendje meer hebt...
Ik zou je aan willen raden om naar lloret te gaan. Ik ga er namelijk ook heen met een paar vrienden van me en we zoeken nog een jong dom sletje om in de aars te neuken
Tot snel!
quote:Ligt er denk ik maar net aan waar je zit....
Op zaterdag 14 juni 2003 23:48 schreef yakuza het volgende:
Rimini is kut. Veel oude duitsers en engelsen.
Salou zou ik voor gaan. Veel jongeren.
quote:ben ik de hele maand augustus
Op zaterdag 14 juni 2003 23:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Blanes.
quote:Ligt eraan wat je precies wilt.
Op zaterdag 14 juni 2003 23:43 schreef plukje84 het volgende:
yo, ik mag nu toch weg en ik wil dus naar die plekken...met een vriendin van mij, wat zal ik doen? waar zijn de vetste feesten en lekkerste jongens? ik hoorde datik nog makkelijk kom boeken, gelukkig maar ,want ik zou eerst met mijn vriend weggaan maar dat is uit, nu krijg ik geld van mijn moeder. lief he??? maar ik kan nog boeken zag ik bij de reisburo's dus dat gaat wel lekkertjes... maar duss rimini of loret, of salou, wat zou jij doen?
Zelf ervaring met gogo tours , toen ik budget gebonden was en ik op die manier naar de camping kon waar ik graag heen wilde.
Hier was ik van jongs af aan al veel geweest.
Dus naar Riccione (ligt meteen onder Rimini) dicht bij het strand en met je reisgenoten van gogo een eigen deel op de camping.
Vanuit gogo werden veel dingen georganiseerd waar je nog aan mee zou kunnen doen , discotheken , boot tocht , BBQ dagje uit naar Florance of Venetië.
Dit betaalde je dan extra als je je opgaf op de camping.
Als je dus zoiets zoekt vind ik dit erg geslaagd....
Maar dat is persoonlijk....
Offtopic verdwijnt natuurlijk.
quote:Okee, Blanes is het leukst omdat daar maar liefst 5 fokcrewleden rondhangen. Wat wil je nogmeer?
Op zondag 15 juni 2003 08:35 schreef YPPY het volgende:
De topictitel is aangepast. Alle twijfelaars kunnen hier terecht. Jullie mogen elkaar er van overtuigen dat jullie badplaats leuker is.
Waar is het strand net iets groter?
Waar heb je leukere mensen?
Waar zijn de discotheken goedkoper?Offtopic verdwijnt natuurlijk.
quote:Nerd..
Op zondag 15 juni 2003 12:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Okee, Blanes is het leukst omdat daar maar liefst 5 fokcrewleden rondhangen. Wat wil je nogmeer?
quote:Wij. En verder weet ik helemaal niks van Blanes, dus ook niet wat voor volk daar rondhangt.
Op zondag 15 juni 2003 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nerd..
.
Wie gaat er nou naar Blanes...
quote:Van dat "Het is hier fantastisch" volk..
Op zondag 15 juni 2003 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Wij. En verder weet ik helemaal niks van Blanes, dus ook niet wat voor volk daar rondhangt.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 23:48 schreef yakuza het volgende:
Rimini is kut. Veel oude duitsers en engelsen.
Salou zou ik voor gaan. Veel jongeren.
Hoe zijn de stranden enzo, beetje lekker?
Kun je lekker onopvallend tussen al die roodharige spierwitte Engelsen ladderzat op de boulevard liggen wippen
En die hebben veel geld.........echt iets voor jou hoor !!!
Salou meer voor de cafeetjes, en wat minder toffe discotheken...
In Lloret was de verhouding man:vrouw duidelijk in het voordeel van de man, in Salou ligt dat meer gelijker; veel meer vrouwen dan in Lloret.
Lloret vond ik in zn geheel wat toffer...
quote:Dus we hebben een goede keus gemaakt? We gaan van 25 juli tot 14 augustus
Op maandag 16 juni 2003 11:16 schreef YPPY het volgende:
Het strand is warm!En je kunt er heel veel uitgaan. Wij zaten in Riccicone, dat is tegen Rimini aan en het is net Lloret of Salou. Wel minder Nederlanders, maar je kunt er wel veel uitgaan.
en natuurlijk in Mallorca is de grootste discotheek van Europa! BCM!!!!!
Mallorca moet je gewoon echt geweest zijn!
Bodrum kan je leuk uitgaan
Gumbet heeft een strand.
Ligt vlak bijelkaar,
Goedkoop eten en drinken, enuhhh mooie jongens (want wij komen)
Groeten
ThaBanco
quote:Heuvelachtig, de bergen op de achtergrond. Bergen zijn nooit ver weg in Italie, aangezien het in zijn geheel doorkruist wordt door de Dolemieten.
Op maandag 16 juni 2003 13:03 schreef Robbie007 het volgende:
Ik wil moet en zal ook gaan bungeejumpen op de vakantie, mijn eerste keer. Zijn daar in die omgeving ook bergen >> bruggen waar vanaf gesprongen word? Wat moet ik me van ut landschap voorstellen? helemaal vlak of bergachtig?
quote:Uhm, nou toen ik in Salou was, stonden er ongeveer 5 jongens bij 1 meisje...Er lopen dus veel meer jongens dan meiden.
Op maandag 16 juni 2003 11:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Als je van discotheken houdt: LloretSalou meer voor de cafeetjes, en wat minder toffe discotheken...
In Lloret was de verhouding man:vrouw duidelijk in het voordeel van de man, in Salou ligt dat meer gelijker; veel meer vrouwen dan in Lloret.
Lloret vond ik in zn geheel wat toffer...
quote:Blijf me verbazen dat er iedere keer weer mensen serieus op ingaan.. maar voor degene die dat doen, here's your eyeopener..
Op zaterdag 14 juni 2003 23:43 schreef plukje84 het volgende:
yo, ik mag nu toch weg en ik wil dus naar die plekken...met een vriendin van mij, wat zal ik doen? waar zijn de vetste feesten en lekkerste jongens? ik hoorde datik nog makkelijk kom boeken, gelukkig maar ,want ik zou eerst met mijn vriend weggaan maar dat is uit, nu krijg ik geld van mijn moeder. lief he??? maar ik kan nog boeken zag ik bij de reisburo's dus dat gaat wel lekkertjes... maar duss rimini of loret, of salou, wat zou jij doen?
quote:
Op zondag 15 juni 2003 12:23 schreef pascalheister het volgende:
Calellaschitterend plaatsje
Calella heeft in vergelijking met de andere badplaatsjes in de Costa Brava het voordeeldat het er niet zo ontiegelijk druk is en de verhouding jongens-meiden is redelijk gelijk.
Blanes ben ik maar één keer heen geweest want daar was geen ruk aan..(Las Vegas )
Lloret is ook leuk, maar heeft veels te veel proppers en is ook erg duur (20 pleuro voor een entree-kaartje)
Dit jaar gaan we ook eens Malgrat en Salou bekijken..
quote:dan hebben wij dat kennelijk anders ervaren
Op maandag 16 juni 2003 16:55 schreef c0ne het volgende:[..]
Uhm, nou toen ik in Salou was, stonden er ongeveer 5 jongens bij 1 meisje...Er lopen dus veel meer jongens dan meiden.
Vorig jaar was ik op Kreta, daar lopen ongeveer net zo veel meiden als jongens..beter! En kreta is ook veel gezelliger dan Spanje..
Ik blijf er bij dat er veel meer vrouwelijk schoon rondliep in Salou dan in Lloret, en 5 op 1, nee, dat zag ík er iig niet in
Llorret zitten in verhouding wel veel meer jochies idd.
quote:Deze ervaringen mogen dan in het topic dat Hannie en Esmee ook gevonden hebben: [centraal] Rimini 2003
Op vrijdag 20 juni 2003 22:15 schreef Esmee_en_Hannie het volgende:
Hey, kent iemand misschien het hotel "Oceanic" in Rimini.Alle ervaringen en reacties over dit hotel zijn welkom, want wij gaan er namelijk heen van 15 t/m 25 aug. Hoe zijn de kamers , hoe is het ontbijt etc...
groetjes Hannie en Esmee
En nu zal ik ook maar wat ontopics zeggen.
Als je veel wilt uitgaan, kun je beter naar Rimini dan naar Malgrat. In Rimini was er toch wel meer en je hoeft niet de treinrails over om bij het strand te komen. Dat is ook wel erg handig.
Ain't that funny..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |