Behalve don't you forget about me bestaat de film uit slappe amerikaanse 80s flutmuziek ala karate kid... nee jongen smaak heb je niet, hou nou toch op!quote:
Ik vind Dream Montage erg cool.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:36 schreef kamagurka het volgende:
Behalve don't you forget about me bestaat de film uit slappe amerikaanse 80s flutmuziek ala karate kid... nee jongen smaak heb je niet, hou nou toch op!
Ik zal het voor de zekerheid nog ns nagaan, maar dat nummer waarop estevez zijn stupide dansje doet (stoned en hyperactief..?) vond ik lachwekkend iig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Dream Montage erg cool.
En Karla DeVito - We Are Not Alone schopt ook enorm kont.
Ik vind dat hele stukje te beschamend, geweldige film hoor, maar waarom hebben ze in hemelsnaam dat belachelijke stuk erin gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zal het voor de zekerheid nog ns nagaan, maar dat nummer waarop estevez zijn stupide dansje doet (stoned en hyperactief..?) vond ik lachwekkend iig.
Schop! Even er aan herinneren.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Zondag 20 Februari op Veronica: 18:40 uur
Kan iedereen nog een keer kijken
Niet zeiken, het is op Veronica.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:56 schreef Praag het volgende:
Sinds wanneer vertaal je 'Physics club' met 'Scheikunde club'? Physics is nog altijd Engels voor Natuurkunde.
quote:Op zondag 20 februari 2005 18:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet zeiken, het is op Veronica.
Nee, dat lijkt me echt helemaal niks.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:30 schreef Patch het volgende:
Zou een sequel niet stoer zijn?
20 jaar later....Kijken wat er van de karakters geworden is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |