weet iemand een soort gel die niet hard word?
quote:Remix, van l'oreal
Op zaterdag 14 juni 2003 17:34 schreef Raz0r81 het volgende:
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan gel, omdat gel altijd zo keihard word en het daarom nogal viezig is enzo. Daarom zoek ik een soort gel die niet echt hard word, maar toch wel blijft zitten ( och och wat ben ik toch een moeilijk jong ) omdat dat toch wel zo handig is. Ook ehm geen wax ofzo want daar zou ik heel veel van moeten gebruiken.. of doe ik dan iets fouts?weet iemand een soort gel die niet hard word?
quote:ik heb zegmaar een bos krullen en jah als ik uit de doesj kom ofzo zit het wel, maar anders ben ik net een afro ofzo.. dus dan zou ik heeel veel wax moeten gebruiken, voor mn hele haar, snapje?
Op zaterdag 14 juni 2003 17:38 schreef Matthew_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe jij je haar hebt zitten maar, coco's vet of wax zou je opzich wel kunnen gebruiken en voor de rest heb je van die fiber gel etc etc van JUNIOR daar kun je ook lekker mee stylen beetje wild. En het word niet echt hard hou je je natuurlijke kleur en een beetje glans erbij. Dusssss kijk maar:)
quote:anders noem je even de naam?
Op zaterdag 14 juni 2003 17:40 schreef Natalie het volgende:
Hmmm, ik heb een wax die niet echt een wax is.. je haar wordt er niet hard van, maar ook niet vet & het is gewoon met water uit te spoelen. Is dat misschien iets voor je?
quote:Soft Permanent Erecting Robust Mousse
Op zaterdag 14 juni 2003 17:42 schreef robin0223 het volgende:[..]
anders noem je even de naam?
quote:die is na 10 min hard hoor...
Op zaterdag 14 juni 2003 17:35 schreef VanDerBen het volgende:[..]
Remix, van l'oreal
Je haar wordt er wel een beetje vet van. . .
quote:idd, brylcreem is daar echt ideaal voor, ik meen dat ze nu ook nog een andere hebben, ipv die standaard in het rooie potje, volgens mij word je haar daar minder snel vet van..
Op zaterdag 14 juni 2003 17:49 schreef Uncle_Al het volgende:
Ik gebruik al jaren Brylcreem. Echt ideaal en het wordt niet hard.Je haar wordt er wel een beetje vet van. . .
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:50 schreef Bigs het volgende:
BrylcreemGebruikte ik vroeger ook.. kun je je haar best aardig mee in model brengen en het wordt niet hard. Ranzig spul was het eigenlijk
maar dat is niet de reden dat ik het niet meer gebruik (weet niet meer wat de reden daarvan was).
Heb ik nu vanmorgen net een potje brylcreem gekocht om te proberen hoe dat is
quote:KMS Hair Play (configure creme)
Op zaterdag 14 juni 2003 17:42 schreef robin0223 het volgende:anders noem je even de naam?
quote:Het klinkt alsof het niet echt goed bevalt..
Op zaterdag 14 juni 2003 17:51 schreef amnesiac het volgende:[..]
Heb ik nu vanmorgen net een potje brylcreem gekocht om te proberen hoe dat is
Maar als je wilt dat een gel niet hard wordt, en je wil iets moderners, dan moet je iets kiezen waar géén alcohol in zit. Dat verdampt namelijk en dan wordt het hard.
quote:Wie smeert er dan ook gel in zijn schaamhaar?
Op zaterdag 14 juni 2003 17:42 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
ik heb zegmaar een bos krullen en jah als ik uit de doesj kom ofzo zit het wel, maar anders ben ik net een afro ofzo.. dus dan zou ik heeel veel wax moeten gebruiken, voor mn hele haar, snapje?
quote:Alle tubes zijn groen
Op zaterdag 14 juni 2003 17:51 schreef xstatic1975 het volgende:
Fructis Style van Garnier , groene tube, wordt niet hard
quote:Niet van Wella, van Fudge gewoon dus.
Op zondag 15 juni 2003 00:05 schreef Lenntheman het volgende:
Fudge, van Wella dacht ik, klein rond potje kost alleen wel 15 euro () maar werkt errug goed!
Gebruik dit merk zelf ook en ben er erg over te spreken. Maar goed, bijna 15 euro voor een potje blijft errug veel ja.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 21:28 schreef Scope het volgende:
Ja, dat Brylcreem werkt echt goed, beter dan al die andere snufjes. Nadeel is idd zoals eerder gezegd dat je haar er nogal vettig van wordt.Maar als je wilt dat een gel niet hard wordt, en je wil iets moderners, dan moet je iets kiezen waar géén alcohol in zit. Dat verdampt namelijk en dan wordt het hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |