abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11107230
Heb een beetje een suf probleem!! Ik heb echt een geweldige vriendin, slim, super knap, onafhankelijk, lang etc.... Maar ik heb steeds enorme behoefte aan de aandacht van leuke mooie meiden waar ik normaal verliefd op zou worden. Dat gaat allemaal ook erg goed, maar na verloop van tijd krijg ik 's-avonds laat smsjes van die andere meiden en dat botst. Ik heb geen geheimen, maar als mijn vriendin ziet wat ik krijg hebben we weer super ruzie. Ik ga NIET lichamelijk vreemd, maar mijn gedachte is ook niet helemaal gerust gesteld. Ik zou het ook niet leuk vinden als zij met jongens zo zou omgaan, maar ik kan er maar niet mee stoppen.

Heeft iemand misschien een harde maar doeltreffende oplossing voor mijn psychische aandachts probleem?? Thanking in advance

pi_11107247
Duidelijk aangeven dat je bezet bent? En je daar ook naar gedragen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11107257
Ik vind het ook niet onprettig om aandacht te krijgen van het andere geslacht als ik een relatie heb, maar ik zou nooit mijn telefoonnummer aan andere mannen geven! Wat dat betreft ga je te ver in je zucht naar aandacht.
pi_11107263
dat wordt wel latig omdat hij het blijkbaar toch een klein beetje wel wil..
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_11107270
Lijkt me duidelijk je bent gewoon eigenlijk niet toe aan een vriendin , en dat uit zich op die manier , eigenlijk zou je nog liever vrije jongen willen zijn . Soort stukje bindingsangst ???
Ik denk dat je vooral eerlijk naar je vriendin en naar je omgeving moet zijn over jouw relatie met haar .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_11107290
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:34 schreef Jordy-B het volgende:
Duidelijk aangeven dat je bezet bent? En je daar ook naar gedragen...
Ja, dat ben ik vergeten op te schrijven.. Dat weten ze namelijk allemaal. Ik heb hen vaak samen met mijn prinses leren kennen. Vervolgens wil ik dat ze me leuk gaan vinden en pas ik mijn zelf verzonnen taktiek toe. Tot nu toe werkt het verbluffende goed..
Ik wil zo graag die aandacht naar me toe trekken totdat ze gek van me worden en dan word ik bang.. Ik weet dat het een onderbewuste onzekerheid zou moeten zijn die dit voed. Maarre ik voel me nooit onzeker
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:37:59 #7
34793 neo567
You know who
pi_11107303
Het klinkt alsof je ook een beetje verliefd op die andere meiden bent (enorme behoefte aan hun aandacht), terwijl je zoals jezelf zegt al een hele lieve vriendin hebt. Ik zou zeggen houd jezelf wat meer in als je weer kriebels krijgt van die andere meiden..

[Dit bericht is gewijzigd door neo567 op 14-06-2003 16:38]

pi_11107310
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:36 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Lijkt me duidelijk je bent gewoon eigenlijk niet toe aan een vriendin , en dat uit zich op die manier , eigenlijk zou je nog liever vrije jongen willen zijn . Soort stukje bindingsangst ???
Ik denk dat je vooral eerlijk naar je vriendin en naar je omgeving moet zijn over jouw relatie met haar .
Ik heb denk ik geen bindingsangst. Met deze prinses wil ik echt wel verder.... Ook weet ik dat het niet goed is wat ik doe, maar het voelt soms zo goed.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:40:02 #9
34793 neo567
You know who
pi_11107324
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik heb denk ik geen bindingsangst. Met deze prinses wil ik echt wel verder.... Ook weet ik dat het niet goed is wat ik doe, maar het voelt soms zo goed.

Zelf-verheerlijking
pi_11107332
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:37 schreef neo567 het volgende:
Het klinkt alsof je ook een beetje verliefd op die andere meiden bent (enorme behoefte aan hun aandacht), terwijl je zoals jezelf zegt al een hele lieve vriendin hebt. Ik zou zeggen houd jezelf wat meer in als je weer kriebels krijgt van die andere meiden..
Als het weer is zover is, kan ik de desbetreffende dame idd bijna niet uit mijn hoofd krijgen... Ik voel me dan wel een klootzak en probeer ik wel weer afstand te scheppen...
pi_11107338
quote:
Ik heb hen vaak samen met mijn prinses leren kennen
grow up!!
pi_11107347
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:41 schreef stay_fun het volgende:

[..]

grow up!!

????
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:43:38 #13
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_11107376
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

????

Naja, dat was idd ook wel wat het eerste in mijn hoofd op kwam.. zonder kotssmiley, dat wel.
pi_11107380
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

????

Als het jouw prinses is (wat een jeuk woord), dan zou je haar gewoon netjes respectvol behandelen.

Oftwewel lekker van een afstandje naar de rest van de prinsessen kijken, maar wel van een afstandje, geen zeker nummers uitdelen.

Maar goed kennelijk ben jij onweerstaanbaar en dringen vrouwen zich aan jou op

pi_11107394
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:40 schreef draaijer het volgende:

[..]

Als het weer is zover is, kan ik de desbetreffende dame idd bijna niet uit mijn hoofd krijgen... Ik voel me dan wel een klootzak en probeer ik wel weer afstand te scheppen...

Smoesje is goed, praatje deugt niet.

Kappen met dat gedrag of kappen met je vriendin.
Geen gelul van ik kan dat niet.
Klinkklare onzin is dat.
Je wilt het niet echt.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_11107406
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Klinkklare onzin is dat.

Sjees ik probeer ook altijd veel te aardig te blijven hier:
AGREE
pi_11107426
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:43 schreef stay_fun het volgende:

[..]

Als het jouw prinses is (wat een jeuk woord), dan zou je haar gewoon netjes respectvol behandelen.

Oftwewel lekker van een afstandje naar de rest van de prinsessen kijken, maar wel van een afstandje, geen zeker nummers uitdelen.

Maar goed kennelijk ben jij onweerstaanbaar en dringen vrouwen zich aan jou op

Dat laatste is lekker flauw.. Dat is het niet, ik doe gewoon keihard m'n best.... Nummers uitdelen doen zowel ik als mijn vriendin aan mensen die we hebben leren kennen en waarmee het super klikt. Vaak thuis nummer of voor het gemak mobiel nummer.

Ik behandel haar zeker met veel respect bla bla bla, maar dit is het enige wat niet OK is, maar wat ik niet kan stoppen.

pi_11107436
Zo raar vind ik het eigelijk niet hoor, als ik ga stappen kom ik ook heel vaak leuke jongens tegen met wie je dan bijv. nog een keertje ga stappen, daar is toch niks mis mee zolang het maar niet te ver gaat....
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_11107440
Bedenk gewoon hoe gelukkig je jezelf moet prijzen met je vriendin!
Hoe lief ze voor je is, wat ze allemaal voor je doet en voor je over heeft, hoeveel je van haar geniet...

Als je je dat bedenkt, dan wil je haar NO WAY opgeven...
En als je echt verliefd bent op je vriendin, dan moet je die andere meisjes nieteens WILLEN!!!

Zoja, maak het uit, want dan ben je haar niet waard.

zaterdag 14 juni 2003 @ 16:48:09 #20
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_11107443
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:47 schreef draaijer het volgende:
maar wat ik niet kan wil stoppen.
pi_11107480
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Klinkklare onzin is dat.
Je wilt het niet echt.

Je wilt het niet echt. <-- dat is het..
Voor mijn vriendin zou ik wel willen stoppen.
Ik heb van mijn 17e tot mijn 23e een relatie met 1 meid gehad. Daarne ff vrijgezel geweest en toen heb ik mijn huidige vriendin leren kennen. Daar heb ik nu al 2 jaar mee, waarvan we 1,5 jaar samen wonen..
Ik denk dat ik een gedeelte gemist heb, en dat ik dat nu wil inhalen.....
Deze vriendin wil ik echt NOOIT NIET kwijt, dus heb ik idd maar 1 mogelijkheid...
pi_11107497
huhmz
Ik heb dat ook tijdje gehad. Als je je vriendin uitlegt dat dat voor jou normaal is en dat je verders geen extra behoeftes krijgt ofzow is r toch nix an de hand?

smsjes van die andere meisjes is toch leuk ? Laat ze lezen aan je gf, heeft ze wat om te lachen. En dan weet ze hoe geliefd je bent.. altijd handig want dan zal ze altijd dr best voor je blijven doen.

als r geen vertrouwen meer is; meteen dumpen zonder genade.. das kut...

Grtz JP | visit http://www.jpschadde.nl
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:51:45 #23
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_11107505
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:49 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik heb van mijn 17e tot mijn 23e een relatie met 1 meid gehad. Daarne ff vrijgezel geweest en toen heb ik mijn huidige vriendin leren kennen. Daar heb ik nu al 2 jaar mee, waarvan we 1,5 jaar samen wonen..
Deze vriendin wil ik echt NOOIT NIET kwijt, dus heb ik idd maar 1 mogelijkheid...

IDD.. kappen met die onzin.

Ik zeg heus niet dat je niet naar andere vrouwen mag kijken of ermee praten.

Maar als ze om een of andere reden 's nachts smsjes naar je gaan sturen en jij vindt het nog geweldig ook.. zou ik iig niet leuk vinden als ik naast je zou liggen.

pi_11107544
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:51 schreef jerney het volgende:

[..]

IDD.. kappen met die onzin.

Ik zeg heus niet dat je niet naar andere vrouwen mag kijken of ermee praten.

Maar als ze om een of andere reden 's nachts smsjes naar je gaan sturen en jij vindt het nog geweldig ook.. zou ik iig niet leuk vinden als ik naast je zou liggen.

Als ik jou dame was, dan zou ik je bij het eerste, okay het tweede nachtelijke SMS-je eens goed aan de tand voelen.

Kerel dit is niet normaal

pi_11107564
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:49 schreef draaijer het volgende:

[..]

Iemand deelt geen gsm-nummer uit aan bevallige dames om een goed gesprek te hebben over de zorgwekkende toestand van de wachtlijsten in de gezondsheidszorg.

Kap om te beginnen eens om zo met je gsm-nummer te hoereren, dat scheelt al een slok op een borrel.

En als je je wilde haren nog niet kwijt bent, je vriendin is GEEN kapster of wel?!

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 14-06-2003 16:57]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')