quote:Ik heb dat met Boney M
En hebben jullie ook bands/zangers die enorm fout zijn, maar toch ergens weer lekker om te horen?
Toevallig heb ik Sinatra laatst ook 'ontdekt'... hele lekkere muziek.
quote:ehhmm, jawel hoor, als in de pijp
Op zaterdag 14 juni 2003 15:32 schreef yvonne het volgende:
Sinatra is nooit "uit" geweest,
BTW: Sinatra en Tony Bennett, allemaal super!
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:30 schreef Rijmer het volgende:
Hoezo is deze legende "fout"?
ook al is hij heel erg oud
je luistert toch geen muziek omdat het "in" is,
maar omdat je het mooi vindt, zelfs met geslis
Luister trouwens ook regelmatig naar Elton John....nog zo'n "foute" artiest die stiekum toch wel erg goede nummers schrijft en erg lekker kan zingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Aschkael op 14-06-2003 15:51]
quote:Ik ben ook stiekem een groot liefhebber van Steely Dan, tot leedvermaak van mijn gehele vriendenkring.
En hebben jullie ook bands/zangers die enorm fout zijn, maar toch ergens weer lekker om te horen?
quote:Hey wat leuk!
Op zaterdag 14 juni 2003 15:27 schreef Mechamage21 het volgende:
De laatste maanden ben ik me steeds meer gaan verdiepen in Frank Sinatra
Moet je bijvoorbeeld eens naar 'A Cottage For Sale' luisteren, van de cd 'No One Cares'. Daar krijg je al liefdesverdriet van terwijl je partner nog gewoon naast je ligt!
Frank Sinatra
is God!
Eigenlijk was hij het eerste 'popidool', al waren dat begrip en de muziek toen nog niet uitgevonden. En zijn stem is echt onovertroffen, ook al houd je misschien van een andere soort muziek.
Mijn Sinatra top 15 heb ik hier al eens gepost: Wat is jouw Frank Sinatra top 5?
Eigenlijk houd ik van best wel veel artiesten/muziek die nu niet 'cool' gevonden worden, maar om dat nou 'fout' te noemen? Sinatra is zeker niet fout. En ook Brel niet. Of Charles Aznavour. Of Johnny Cash. Of noem maar op....
quote:Sinatra heeft er geloof ik in z'n eentje voor gezorgd dat Jazz minder populair werd.
Op zondag 15 juni 2003 23:13 schreef Jane het volgende:
Sinatra is OK!Eigenlijk was hij het eerste 'popidool', al waren dat begrip en de muziek toen nog niet uitgevonden. En zijn stem is echt onovertroffen, ook al houd je misschien van een andere soort muziek.
quote:Zit ik net te luisteren, ook ik vind dat Frank Sinatra goede muziek maakt, vooral voor op een zondag.
Op zaterdag 14 juni 2003 15:46 schreef Aschkael het volgende:
Strangers in te night is echt een fantastisch nummer.
Geweldig toch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You wanna meet monday, we pick out the furniture?.
Erg lastig idd, er mist iets en toch lijkt het Sinatra...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:52 schreef PLAE@ het volgende:
Poeh....ik denk toch Sinatra...maar snap waarom je twijfelt.
Whehe, heb je Oprah zitten kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef grasmat het volgende:
Check ook Tony Benett en Michael Buble als je Sinatro tof vindt
Precies de man die was in de jaren 30-40 een ster en zelfs een popstar met zijn zoetgevooisde stem.Totdat Elvis langs kwam. Hier zie je ze samen in de Welcome Home Elvis TV Show Raden die het meeste gekrijs kreeg..quote:Op zaterdag 14 juni 2003 15:32 schreef yvonne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |