Wat vinden jullie van Henk?
En wat zijn jullie favoriete hits?
quote:Dat is wel een echte classic ja.
Op zaterdag 14 juni 2003 14:56 schreef ilona-scuderia het volgende:"Met de pijp in de vlam"
quote:Zou best kunnen kloppen,hij schijnt de laatste tijd nogal opvliegerig en depressief te zijn
Op zaterdag 14 juni 2003 15:01 schreef pekel het volgende:
Ik haat Henk Wijngaard, hij woont hier vlakbij en is een dikke egoist en een lul.
Volkszanger Henk Wijngaard heeft donderdag van de kantonrechter in zijn woonplaats Emmen 1000 euro boete en vier maanden voorwaardelijke rijontzegging gekregen wegens te hard rijden. Wijngaard is bekend van zijn hit Met de vlam in de pijp.
De zanger reed in februari op de A37 bij het Drentse Zwinderen 186 kilometer per uur waar 120 is toegestaan. Terwijl hij naar eigen zeggen zijn nieuwe Mercedes aan het testen was, werd hij door de politie aan de kant gezet. De officier van justitie eiste vier maanden rijontzegging. Wijngaard zei dat hij dan voor 28.000 euro een chauffeur zou moeten inhuren, wat tot zijn faillissement zou leiden.
Ook de rechter vond dat de eis te grote financiële gevolgen voor de artiest zou hebben en liet het bij een boete van 1000 euro, naast de voorwaardelijke rijontzegging. De Emmer zanger toonde zich na het milde vonnis opgelucht, doordat hij aan een faillissement is ontsnapt. Hij kondigde aan ,,de vlam in de pijp'' voortaan achterwege te laten.
quote:vertel vertel...roddels willen we
Op zaterdag 14 juni 2003 15:01 schreef pekel het volgende:
Ik haat Henk Wijngaard, hij woont hier vlakbij en is een dikke egoist en een lul.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:00 schreef Rijmer het volgende:
In een auto met volle tank,
luister ik graag naar onze Henk.
Uren rijden is zo een plezier,
met geen ander dan henk zoveel vertier.
quote:Hij haat kinderen. Als er bedrijven bij hem komen (bijv. tuin aanleggen o.i.d.) geeft hij geen koffie
Op zaterdag 14 juni 2003 15:04 schreef TheFrankey het volgende:[..]
vertel vertel...roddels willen we
quote:is het niet "met de vlam in de pijp"?
Op zaterdag 14 juni 2003 14:57 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Dat is wel een echte classic ja.
quote:Een chauffeur voor vier maanden kost 28.000 Euro?
Op zaterdag 14 juni 2003 15:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
De zanger reed in februari op de A37 bij het Drentse Zwinderen 186 kilometer per uur waar 120 is toegestaan. Terwijl hij naar eigen zeggen zijn nieuwe Mercedes aan het testen was, werd hij door de politie aan de kant gezet. De officier van justitie eiste vier maanden rijontzegging. Wijngaard zei dat hij dan voor 28.000 euro een chauffeur zou moeten inhuren, wat tot zijn faillissement zou leiden.
Henk wijngaard is leuk
als je dom / dronken bent.
quote:ALS JE DOM / DRONKEN BENT JA
Op zaterdag 14 juni 2003 15:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
ALS EEN WALS!! STOOM IK DOOR HET W.O.W. DIE MIJN PAD KRUIST!! KIJK MAAR UIT HIER KOM IK AAN!! DENDEREND OVER DE GROTE BAAN IK WIL NAAR HUIS!!!Henk wijngaard is leuk
![]()
als je dom / dronken bent.
Ik voel me rijk, als een koning
ik heb een truck als mijn woning
ik rij door zon, en door regen
je komt me overal tegen
quote:ja dat waren de echte krakers! en
Op zaterdag 14 juni 2003 15:14 schreef floppie86 het volgende:
met de vlam in de pijp ga ik door de brennerpas, met mijn 30tonner diesel, ver van huis maar in mijn sas.
He Suzie... jaja (ik was dus net op www.henkwijngaard.nl)
Meewarig denk ik aan de tijd van de 7"singletjes waarop deze spontane dikke trucker (NIET GESPEELD) trots voor zijn dertigtonnerdiesel staat te glimmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |