Wat vinden jullie van hem en wat zijn volgens jullie zijn topnummers?
quote:
Joe Cocker feat. Jennifer Warnes - Up Where We Belong.mp3
Joe Cocker - Summer In The City.mp3
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends.mp3
quote:Nou nou... Joe Cocker verdient wel wat meer respect, al was het alleen maar om zijn Woodstock-optreden
Op zaterdag 14 juni 2003 14:36 schreef hyperfuzz het volgende:
Vreselijke wannabe, zeker de laatste tientallen jaren.
quote:Het origineel niet, nee, maar hij heeft een paar jaar geleden wel een hit gehad met een coverversie.
Op maandag 8 december 2003 19:38 schreef MrAbagnale het volgende:
summer in the city is niet van cocker.
quote:ja klopt, het is wel een heel erg mooi lied. Luisterde het afgelopen zomer voor de eerste keer, savonds laat in de stad, bij de openlucht bioscoop, erg kick gevoel was dat
Op maandag 8 december 2003 19:39 schreef Zander het volgende:[..]
Het origineel niet, nee, maar hij heeft een paar jaar geleden wel een hit gehad met een coverversie.
Die spastische bewegingen van hem vind ik best geniaal gevonden, eigenlijk...
Heb ook nog het cd singeltje Night Calls. Maar als ik eerlijk ben heb ik deze alleen maar omdat deze geschreven en geproduceerd was door Jeff Lynne.
quote:
Wat is wel nog origineel van Cocker? Die man heeft toch geen enkel nummer zelf geschreven...quote:Op maandag 8 december 2003 19:39 schreef Zander het volgende:
[..]
Het origineel niet, nee, maar hij heeft een paar jaar geleden wel een hit gehad met een coverversie.
Hij komt deze zomer naar Nederland. Bospop heeft hem geboekt als afsluiter.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:30 schreef golfer het volgende:
Laatste album van hem net binnen.
Hymn For My Soul.
Ik heb hier zijn debuutalbum in de kast staan, daar staan wel een aantal nummer op die hij zelf geschreven heeft, zij het samen met Chris Stainton.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wat is wel nog origineel van Cocker? Die man heeft toch geen enkel nummer zelf geschreven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |