quote:Vergelijk het met een samen leven van een groep katten en honden..
Op zaterdag 14 juni 2003 13:06 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Dit is dus precies wat ik bedoel! Door mensen met dit soort standpunten kan extreem-rechts groeien.
Je hebt niet door waar je mee bezig bent.
Heel soms kan een kat samen leven met een hond, bijna altijd loopt het fout af. Links beweerd het tegengestelde, afentoe gaat het mis.. Maar ja, links is van het soort struisvogel.
Kijk nou afgelopen weekend in tilburg, een moord voor een fiets!!! en wij worden honden genoemd!
quote:Nee ik vergelijk Donkere en blanken mensen eerder allebei als honden, en als je zonder vooroordelen en iedereen met gelijke kansen bij elkaar zet gaat het goed.
Op zondag 20 juli 2003 23:43 schreef CyberRat het volgende:
Vergelijk het met een samen leven van een groep katten en honden..Heel soms kan een kat samen leven met een hond, bijna altijd loopt het fout af. Links beweerd het tegengestelde, afentoe gaat het mis.. Maar ja, links is van het soort struisvogel.
Kijk nou afgelopen weekend in tilburg, een moord voor een fiets!!! en wij worden honden genoemd!
Ik zie Donkere mensen niet als een inferieur ras, jij wel want jij vergelijkt het met katten en honden bij elkaar zetten.
Ik zie het als honden bij elkaar zetten, maar de Donkere honden hebben een achterstand op de Blanke honden, waardoor ze eerder geneigd zijn tot bepaalde foute dingen.
quote:- In Nederland heeft iedereen gelijke kansen, daarvoor zijn we gelijkwaardig. De ene moet er alleen meer moeite voor doen dan de ander en vice versa. Zoiets heet leven.
Op maandag 21 juli 2003 01:03 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Nee ik vergelijk Donkere en blanken mensen eerder allebei als honden, en als je zonder vooroordelen en iedereen met gelijke kansen bij elkaar zet gaat het goed.
Ik zie Donkere mensen niet als een inferieur ras, jij wel want jij vergelijkt het met katten en honden bij elkaar zetten.
Ik zie het als honden bij elkaar zetten, maar de Donkere honden hebben een achterstand op de Blanke honden, waardoor ze eerder geneigd zijn tot bepaalde foute dingen.
- Volgens mij werden de term "kat" en "hond" gebruikt om een verschil aan te duiden en niet om te wijzen op superieur of inferieur.
quote:Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens! Als je als ali wordt geboren in de schilderwijk heb je echt wel veel minder kansen dan wanneer je geboren wordt als jeroen in een mooie nieuwbouwwijk in een provinciestadje.
Op maandag 21 juli 2003 01:12 schreef Sickie het volgende:
- In Nederland heeft iedereen gelijke kansen, daarvoor zijn we gelijkwaardig. De ene moet er alleen meer moeite voor doen dan de ander en vice versa. Zoiets heet leven.
quote:Heel slechte vergelijking. Katten en honden kunnen instinctief niet met elkaar leven, terwijl mensen daar bewust voor kiezen (rechts-extremisten en islamitische fundamentalisten).
Op zondag 20 juli 2003 23:43 schreef CyberRat het volgende:
Vergelijk het met een samen leven van een groep katten en honden..Heel soms kan een kat samen leven met een hond, bijna altijd loopt het fout af. Links beweerd het tegengestelde, afentoe gaat het mis.. Maar ja, links is van het soort struisvogel.
quote:Ik zeg ook dat de een er meer moeite voor moet doen dan de ander. Dus je bent het wel met me eens
Op maandag 21 juli 2003 01:26 schreef du_ke het volgende:[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens! Als je als ali wordt geboren in de schilderwijk heb je echt wel veel minder kansen dan wanneer je geboren wordt als jeroen in een mooie nieuwbouwwijk in een provinciestadje.
Soms moet je gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Zeker in een land als het onze. Ik ben ook niet in een rijk gezin ter wereld gekomen. Toch zou ik niet willen ruilen met iemand die dat wel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |