quote:Goed hoor! Erg knap van je dat je bent doorgegaan en al zoveel bent kwijtgeraakt!!
Op vrijdag 4 juli 2003 09:00 schreef lilithu het volgende:
Ik kom officieel melden dat ik officieel 25 kg ben afgevallen. Eindelijk.Vanmorgen wees de weegschaal 85,5 aan.
En eindelijk begint iedereen te merken dat ik heel wat ben afgevallen, want dat kwam ook maar niet op gang.. Maar nu kan ik geen winkel meer binnenstappen of geen vage kennis meer tegen het lijf lopen zonder open monden en grote ogen te zien. En dat is allemaal best leuk.
Nu ben ik plots weer heel erg gemotiveerd om een zeven vooraan te zien. Dat is per slot van rekening al tien jaar geleden... Ik ga er weer voor.![]()
quote:Geweldig, echt geweldig! Heel erg gefeliciteerd.
Op vrijdag 4 juli 2003 09:00 schreef lilithu het volgende:
Ik kom officieel melden dat ik officieel 25 kg ben afgevallen.
Verder allemaal bedankt voor de felicitaties. En ja hoor, ik kom wel zo af en toe vertellen hoeveel ik ben aangekomen *zucht* ![]()
Yp: misselijk ben ik vrijwel niet, tot nu toe *afklop* . Vorige keer was dat wel anders. Ik wordt alleen vreselijk beroerd als ik niet op tijd eet.
ATTENTIE COCOLADE-FANS: In Zaandam is nu en de komende dagen een grote cacao-brand. Tussen de Zaan en Amsterdam kan je het prima ruiken: meteen genezen van de cocodrang.
Alles ruikt ernaar en mijn adem, mond en snot proeven naar cacao: echt vies. Net of je in een bad aangebrande chokolademelk kopje onder bent.
Ruik dit en je bent afgecickt van je eventuele verslaving. Komt allen hierheen als je niet van dat goedje af kon blijven. Ruikt, walgt en weet: dit is puur vet wat hier walmt en fikt.
Chokolade is vet. En hoe vet dat zien we nu. Alleen een oliebrand is erger want nog iets vetter.
Maar bovenal is het 't luchtje wat ik aanraad te komen opsnuiven. Ik heb nergens trek meer in. Al helemaal niet in iets met chokolade.
Dat is een goed idee Lurky. Zo'n thearapie is echt iets voor mij. Wel jammer dat ik moet werken en dat het zo ver is. Kun je niet wat richting Rotterdam blazen?
Verder nog een vraagje..
Ik drink normaal altijd cola light (nu water) maar ik heb gehoord dat dat helemaal niet zo goed is. En dat als je serieus wilt afvallen je dat beter niet kan drinken. Weet iemand hier meer over?
quote:Als je net begonnen bent, kan het best zijn dat je alleen vocht verloren bent.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:21 schreef dikkiedik87 het volgende:
Huh ik sta net op de weegschaal omdat ik me normaal altijd Nu weeg.
Heb me alleen even woensdag gewogen om in de openingspost gezet te worden
Staat er 68.8 kg, dus 1.7 kg af in de 2 dagen dat ik nu aan het lijnen ben .....gaat wel erg snelVerder nog een vraagje..
Ik drink normaal altijd cola light (nu water) maar ik heb gehoord dat dat helemaal niet zo goed is. En dat als je serieus wilt afvallen je dat beter niet kan drinken. Weet iemand hier meer over?
Zelf dronk ik ook veel cola-light. Maar ik heb nu de regel aangehouden dat ik op een dag 1,5 tot 2 liter water drink en daarnaast drink ik met mate cola light of andere light spul... Zal wel slecht zijn omdat er caffeine in zit (ja, en de beruchte stuiver truc) maar verder zou ik het ook niet weten... Ik zou als ik jou was als basis water nemen en voor erbij cola light. Doe ik ook en ik val er gewoon mee af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |