abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2003 @ 10:04:47 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11102197

Fire down below

After F.B.I. agent Jack Taggart looses his best friend to the hands of a corrupt toxic dump coverup, he decides to visit the town and find out what he can about the coverup. In the process he is met by unfriendly town folk who are being paid to keep the dumping secret. With the help of an old man and a young woman, he takes on the corporate head of the toxic dumping with a vengeance.

Deze film komt vanavond om 21.00 op Yorin en is een van de weinige Seagal films die ik nog niet heb gezien. Op het gebied van pretentieloos vermaak zijn z'n films wel te pruimen dus ik wil deze wel zien. Weet iemand wat ik kan verwachten? Is hij net zo dom als 'on deadly ground' of meer richting 'under siege'?

Nou ja, ik zal zowiezo de videorecorder ff aanzetten

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 14-06-2003 12:43]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11102266
volgens mij vond ik deze wel goed, het is gewoon een seagal film, daar moet je van houden, hoop vechten, patsen en altijd wat overdreven, als je dat niets vind dan zul je deze ook wel niets vinden.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 10:16:11 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11102276
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 10:14 schreef juanp het volgende:
volgens mij vond ik deze wel goed, het is gewoon een seagal film, daar moet je van houden, hoop vechten, patsen en altijd wat overdreven, als je dat niets vind dan zul je deze ook wel niets vinden.
oh maar dat vind ik altijd wel grappig om te zien... tapen dus.

oh bij deze een nl beschrijving voor dengelstalige leken hier

Hoofdagent van de afdeling milieuzaken, Jack Taggart, onderzoekt de brute moord op zijn collega. Tijdens zijn onderzoek belandt Jack in een klein gehucht, waar de verlaten mijnschachten vol zitten met gedumpt gif. De inwoners van het dorp houden echter angstvallig hun mond dicht wanneer Jack probeert te achterhalen wie er achter deze vervuiling zit. Dan ontmoet hij Sarah Kellog, wiens vermoorde vader vroeger mijnwerker was. Sarah deelt haar eenzame bestaan met haar broer Earl en het familiegeheim, dat net zo dodelijk blijkt te zijn als het brandende gif in de mijnschachten

[..]
  zaterdag 14 juni 2003 @ 11:24:16 #4
13495 TinToR
fair dinkum
pi_11102923
De meeste films van Seagal zijn goed te pruimen, maar dit is toch wel een van de slechtste. Na On Deadly Ground is dit de 2e keer dat Seagal opkomt voor moedertje natuur, en deze keer is er helemaal weinig plezier te beleven. Ondanks dat er in deze ook weer een ex-topacteur bereid werd gevonden om de bad guy te spelen is alles wat een Seagal film zo genietbaar maakt onder de maat; slechte knokscenes, slechte one-liners en duidelijk onder het ontbrekende budget lijdende stunts.
Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
pi_11102969
slecht film verhaal is helemaal bagger
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 14 juni 2003 @ 12:43:25 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11103829
Ow, dat stemt me niet enthousiast... nou was Ondeadly ground wel te pruimen, alleen dat stomme ecogelul in het midden van die film, om maar niet van de wonderbaarlijke vage genezingsprocessen te spreken...
[..]
  zondag 15 juni 2003 @ 19:09:44 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11127222
Gezien. Hijw as wel aardig alleen jammer dat Seagal de hele film weer geen waardige tegenstander tegenkomt en hij dus geen enkele keer gewond raakt waardoor de spanning ver te zoeken is. Gewoon eens tandaard Seagal-vehikel dus met de nodige 'grappige' scenes.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')