quote:1933-1945
Op vrijdag 13 juni 2003 23:44 schreef Scepsis het volgende:
Sorry, ik ben hier blij om, maar heb je misschien bewijzen ervan, ik ben erg nieuwsgierig naar.
quote:Inderdaad, we horen in de media helemaals niet over de grijze wolven, moslimfundamentalisten of marokanen.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:45 schreef smash789 het volgende:
Je hebt gelijk, al JAAARENlang krijgen we zeer selectieve berichtgeving voorgeschoteld. Doodziek word ik ervan als ik al die leugens zie en hoor in de media, terwijl ik zie wat er buiten gebeurt.
quote:Ik heb geen reden om je te haten. Ik heb ook nooit gezegd dat ik alle buitenlanders haat. Ik zei dat ik een groot deel bedoel. Ik heb me dus niet klemgeluld, hoe graag je dat ook zou willen.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:44 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Heb je inmiddels een antwoord bedacht op:
[..]Of heb je jezelf nu klemgeluld?
quote:Het is net zo'n soort uitdrukking als 'fighting a war for peace'
Op vrijdag 13 juni 2003 23:46 schreef nikk het volgende:[..]
De uitdrukking heb ik zowieso nooit begrepen, volgens mij krijg je dan namelijk een grotere brand.
quote:Das eigenlijk niet extreem-rechts.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:46 schreef Gil-galad het volgende:[..]
1933-1945
quote:Heh? In dat periode ging toch juist welvarend met Duitsland (afgezonderd oorlog), dus extreem-rechts werkt wel goed als regeersysteem?
Op vrijdag 13 juni 2003 23:46 schreef Gil-galad het volgende:[..]
1933-1945
[Dit bericht is gewijzigd door Scepsis op 13-06-2003 23:49]
quote:Of over radicale imams natuurlijk.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:47 schreef nikk het volgende:
Inderdaad, we horen in de media helemaals niet over de grijze wolven, moslimfundamentalisten of marokanen.
Dat wordt allemaal gecensureerd door NOVA.
quote:Waarom zeg je dan:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:47 schreef smash789 het volgende:
Ik heb geen reden om je te haten. Ik heb ook nooit gezegd dat ik alle buitenlanders haat. Ik zei dat ik een groot deel bedoel. Ik heb me dus niet klemgeluld, hoe graag je dat ook zou willen.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:37 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een pokkehekel aan buitenlanders.
quote:Hier lopen 12 jarige allochtone meisjes de boel te terroriseren. Klinkt lachwekkend... Maar je zou het zelf moeten zien.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:45 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, er is ook enorm veel overlast door allochtone meisjes
quote:Nee, 1925(begin weet ik niet zeker)-1929 ging het goed met de economie, daarna juist heel slecht weer.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:48 schreef Scepsis het volgende:[..]
Heh? In dat periode ging toch juist welvarend met Duitsland (afgezonderd oorlog), dus extreem-rechts werkt wel goed als regeersysteem?
quote:Ik had het niet over de economie, maar over de sociale gevolgen van dat misdadige nazi-regime.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:48 schreef Scepsis het volgende:
Heh? In dat periode ging toch juist welvarend met Duitsland (afgezonderd oorlog), dus extreem-rechts werkt wel goed als regeersysteem?
quote:En dat is een reden om meisjes van wie je niet weet of ze de boel terroriseren of niet van hun fiets af te schoppen en te bespugen?
Op vrijdag 13 juni 2003 23:49 schreef smash789 het volgende:
Hier lopen 12 jarige allochtone meisjes de boel te terroriseren. Klinkt lachwekkend... Maar je zou het zelf moeten zien.
quote:...welke discussie in C&H thuishoort
Op vrijdag 13 juni 2003 23:49 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik had het niet over de economie, maar over de sociale gevolgen van dat misdadige nazi-regime.
quote:Maar je kunt me niet garanderen dat, als ik ooit door Rotterdam loop, en je ziet me lopen, dat je dan niet denkt "ah, daar heb je weer zo'n [scheldwoord]-buitenlander".
Op vrijdag 13 juni 2003 23:47 schreef smash789 het volgende:[..]
Ik heb geen reden om je te haten. Ik heb ook nooit gezegd dat ik alle buitenlanders haat. Ik zei dat ik een groot deel bedoel. Ik heb me dus niet klemgeluld, hoe graag je dat ook zou willen.
quote:http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Extreemrechts/inhoud.html
Op vrijdag 13 juni 2003 23:44 schreef Scepsis het volgende:Sorry, ik ben hier blij om, maar heb je misschien bewijzen ervan, ik ben erg nieuwsgierig naar.
daar staat een aardige samenvatting van wat extreem-rechts is. Op zulke leest geschoolde regimes (links en rechts, want daar zit weinig verschil tussen) houden het nooit langer dan 20 jaar vol
Het gaat uit van onderdrukking en dat pikken mensen gewoonweg niet
quote:Oh, dan is de vraag als een extreem-rechtse bewind aan de macht is, het beter gaat met de economie, dan een extreem-linkse bewind?
Ik had het niet over de economie, maar over de sociale gevolgen van dat misdadige nazi-regime.
helaas denk ik het van wel
quote:Lees eens wat verder...
Waarom zeg je dan:
[..]
quote:En welk grote deel bedoel je dan ? Het deel dat je niet als vriend hebt ? Ben benieuwd of je je allochtone "vrienden" deze lariekoek ook vertelt.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:47 schreef smash789 het volgende:[..]
quote:
Waarom zeg je dan:
[..]
quote:In Rusland hebben ze het toch nog aardig lang volgehouden.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Extreemrechts/inhoud.html
daar staat een aardige samenvatting van wat extreem-rechts is. Op zulke leest geschoolde regimes (links en rechts, want daar zit weinig verschil tussen) houden het nooit langer dan 20 jaar vol
quote:Zo denk ik niet. Misschien wel als je een bepaalde indruk uitstraalt, maar dit heb ik ook bij blanken.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:50 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Maar je kunt me niet garanderen dat, als ik ooit door Rotterdam loop, en je ziet me lopen, dat je dan niet denkt "ah, daar heb je weer zo'n [scheldwoord]-buitenlander".
quote:Ik lees wat er staat. Als je geen hekel hebt aan alle buitenlanders moet je het maar niet zeggen.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:51 schreef smash789 het volgende:
Lees eens wat verder...
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:05 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Oh nee? Vorig jaar trapten 1,6 miljoen mensen er weer in hoor
quote:Leer eens lezen... Ik zei toch niet dat het goed was dat dat gebeurde, ik zei: What comes around, goes around.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:50 schreef Gil-galad het volgende:[..]
En dat is een reden om meisjes van wie je niet weet of ze de boel terroriseren of niet van hun fiets af te schoppen en te bespugen?
quote:Da's een uitzondering en China ook.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:51 schreef NightH4wk het volgende:In Rusland hebben ze het toch nog aardig lang volgehouden.
Maar zelfs die landen zijn voor een groot deel bijgedraaid (China is iig hard op weg), iets dat je een kleine 20 jaar geleden niet durfde te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |