quote:Wat is er wazig aan Requiem for a Dream?
Op vrijdag 13 juni 2003 17:28 schreef _GdR_ het volgende:[..]
nou die was toch niet zo schokkend?
oke die film is zo wazig dat je wel stoned en dronken moet kijken wil je hem snappen.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 17:32 schreef Mini_rulez het volgende:
De scènes die ik wilde noemen (American History X, The Green Mile) zijn al genoemd.
Verder zou ik er zo gauw geen weten. In Sleepers zitten ook wel wat vreselijke dingen, maar daar zijn de allerergste stukken tenminste weggelaten.Trouwens, BlaatschaaP, nog bedankt voor de tip... Ik vond het een erg mooie film!
In Sleepers dus ook het euh.. keldermoment..
. Gatverdamme zeg.
quote:nja als je het ziet is t welgek jah.
Op vrijdag 13 juni 2003 17:27 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Als je er om kan lachen neem ik niet aan dat je het realistisch vindt
.
maar toen ik het voor het eerst zag lachte ik zeker niet hoor.
quote:Now we're talking.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:13 schreef frankthetank het volgende:
Ichy The Killer
-schindler's list (gewoon het hele verhaal)
-sobibor (misschien dat er nog iets voor de titel moet)
-mary shelly's frankenstein
en later
-Saving private ryan
-... misschien nog wat anders maar dat komt nog wel op
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:26 schreef MikeyMo het volgende:
Zooitje mietjes hiero... het enige wat mijn maag doet omdraaien zijn ECHTE opnames uit oorlogsgebieden e.d. filmpjes waarin een mes in een levend persoon z'n nek wordt gestoken en levend z'n kop eraf wordt gesneden... daar draait m'n maag van om maar van geregisseerd spul nah...
samen eens Faces of Death kijken ??
quote:kijk das nou een man! niks inlevingsvermogen, het moet bruut, hard, dichtbij en echt zijn wil t hem wat doen.
Zooitje mietjes hiero... het enige wat mijn maag doet omdraaien zijn ECHTE opnames uit oorlogsgebieden e.d. filmpjes waarin een mes in een levend persoon z'n nek wordt gestoken en levend z'n kop eraf wordt gesneden... daar draait m'n maag van om maar van geregisseerd spul nah...
quote:Idd en het concentratiekamp in BOB. Dat is echt realistisch.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:53 schreef Astronaut_Jones het volgende:
goed dat je dat zegt. dat was de meest indrukwekkende scene die ik ooit in de bios heb gezien(half gezien, wilde t niet zien), de beginscene van saving private ryan
quote:Beste man, ik denk dat er maar weinig van zulke filmpjes zijn. En al helemaal niet dat jij ze te zien krijgt
quote:noem eens een scene uit Ichy die realistisch was ??
Op vrijdag 13 juni 2003 20:13 schreef frankthetank het volgende:
Ichy The Killer
quote:kwist meteen welk clipje je bedoelt, en is voor zover ik weet het meest misselijkmakende wat ik ooit op een schermpje gezien heb
het enige wat mijn maag doet omdraaien zijn ECHTE opnames uit oorlogsgebieden e.d. filmpjes waarin een mes in een levend persoon z'n nek wordt gestoken en levend z'n kop eraf wordt gesneden... daar draait m'n maag van om maar van geregisseerd spul nah...
In Saving Private Ryan zit een scene waarin een jonge Amerikaanse soldaat door een duitser met een mes gedood wordt. Eng realistisch.
Kent iemand de belgische film C'est arrivé pres de chez vous nog ? Zit een scene in waarin een klein kind vermoord word....yuck.
De al eerder genoemde Henry, portrait of a serial Killer vond ik ook net iets 'te' realistisch op bepaalde momenten.
quote:het internet staat er vol mee, vooral uit oosteuropa is het een trend om gevangen genomen mensen voor de camera te executeren. Het feit dat het echt is geeft je het gevoel: dit kan mij ook overkomen. Soms zijn dat soort filmpjes nog in het nieuws ook: kent iemand Daniel Pearl wiens hoofd voor de camera getoond werd, of politicus Dwyer die zichzelf z'n hersenen eruit schiet en zo zijn er tal van minder bekende voorbeelden van vierendelen, en mijn eerder omschreven onthoofdsing. Dat kan alleen gefaked worden met hele complexe computeranimaties en dat kost heel veel geld, anders kun je het niet zo echt over laten komen wat dus inhoudt dat het wel echt moet zijn.
Op zaterdag 14 juni 2003 01:39 schreef Joppe het volgende:[..]
Beste man, ik denk dat er maar weinig van zulke filmpjes zijn. En al helemaal niet dat jij ze te zien krijgt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |