ben benieuwd naar de 10seconden!
Kon eerst altijd tijdens het downen film kijken, maar tegenwoordig doet ie dat niet meer met DivX
quote:heej daar heb ik een programma voor! is heel klein, kan het wel mailen als je wilt
Op maandag 16 juni 2003 15:24 schreef Ballebek het volgende:
Ikzelf ookKon eerst altijd tijdens het downen film kijken, maar tegenwoordig doet ie dat niet meer met DivX
quote:Wel rustiger, maar wel drempel galore.. Ik krijg al last van m'n rug als ik aan die weg denk zeg.
Op maandag 16 juni 2003 12:23 schreef jozef444 het volgende:[..]
waarschijnlijk rij ik vorstenbosch,nistelrode, heesch oss das wat rustiger s' ochtends
quote:Tis de Telesync, kan niet anders. Waarschijnlijk de SVCD van TCF of van PV.. En dan een reencode naar divx dus. In principe is zo'n telesync best kijkbaar (die van PV was beter dan van TCF meen ik) maar een reencode =
Zoals beloofd; ik plaats 10 seconde van die film zodra ik hem helemaal binnen heb...
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 16-06-2003 15:39]
quote:mwoah tvalt wel mee hoor alleen maar vorstenbosch en dara ben je in 5 min. doorheen
Op maandag 16 juni 2003 15:33 schreef DIJK het volgende:[..]
Wel rustiger, maar wel drempel galore.. Ik krijg al last van m'n rug als ik aan die weg denk zeg.
ohja welke plaats woon je eigenlijk da je hier de omgeving zo goed kent
quote:Downen duurt bij mij maar 40 secs
Op maandag 16 juni 2003 15:24 schreef Ballebek het volgende:
Ikzelf ookKon eerst altijd tijdens het downen film kijken, maar tegenwoordig doet ie dat niet meer met DivX
quote:Mjah dat stuk tussen Vbosch en nistelrode bedoelde ik.. Verhoogde kruisingen
Op maandag 16 juni 2003 15:35 schreef jozef444 het volgende:[..]
mwoah tvalt wel mee hoor alleen maar vorstenbosch en dara ben je in 5 min. doorheen
(is alleen kut op dat stuk tussen vorstenbosch en nistelrode datze in die bossen ook van die heuveltjes neer hebben gepleurd)
quote:Veghel (wat anders)
ohja welke plaats woon je eigenlijk da je hier de omgeving zo goed kent
quote:Ik geef je 5 euro dan moet je met Boink op de zijkanten rijden...
Op maandag 16 juni 2003 15:43 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zoek nog sponser voor mn cross auto....
iemand?
http://www.driversonly.nl/testzone/autoweek/motortheorie.asp
quote:eh eh das mijn tekst
Op maandag 16 juni 2003 15:44 schreef DIJK het volgende:[..]
Mjah dat stuk tussen Vbosch en nistelrode bedoelde ik.. Verhoogde kruisingen
.
[..]Veghel (wat anders)
. (nou ja gemeente dan iig)
quote:Vanaf Arnhem moet je op 45 min rekenen, daar staan nauwelijks file's door de week, dus Zat denk ik ook niet, reken er alleen wel op dat de A1 heel druk is, dat duurt langer dan normaal dus.
Op maandag 16 juni 2003 09:15 schreef jozef444 het volgende:[..]
Ik moet toch eerst nog iemand ophalen in oss kweet alleen niet of je vanuit oss well bij oss oost derop kan en anders pakken we gewoon de volgende oprit
quote:Ik geeft 10 Euro als je op de voor en achterkant I HATE OPEL zet.
Op maandag 16 juni 2003 15:43 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zoek nog sponser voor mn cross auto....
iemand?
quote:Owww ging t om zaterdag, heb ik weer niet goed gelezen.. Dan rij je er wel binnen 2 uur heen.. zeg 1 uur en 45 min. Dus dan zou ik gewoon 2 uur pakken.
Op maandag 16 juni 2003 16:01 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vanaf Arnhem moet je op 45 min rekenen, daar staan nauwelijks file's door de week, dus Zat denk ik ook niet, reken er alleen wel op dat de A1 heel druk is, dat duurt langer dan normaal dus.
quote:Neuuuhhh ik heb vroeger in de leest gewoond. Maar tegenwoordig ietsie buiten veghel.
(oh god toch neit zo iemand die vindt dat erp en mariahei weer onafhankelijk moeten worden he )
quote:ehm ik vroeg om vrijdag dus je had wel goed gelezen peurac is der ff vanaf
Op maandag 16 juni 2003 16:06 schreef DIJK het volgende:[..]
Owww ging t om zaterdag, heb ik weer niet goed gelezen.. Dan rij je er wel binnen 2 uur heen.. zeg 1 uur en 45 min. Dus dan zou ik gewoon 2 uur pakken.
[..]Neuuuhhh ik heb vroeger in de leest gewoond. Maar tegenwoordig ietsie buiten veghel.
quote:Ach ik rij de A50 Arnhem-Apeldoorn elke dag (k begin bij, de A18 in Doetinchm via de A12) Dus ik kan je met zekerheid zeggen dat je geen file tegen zult komen op de A50 (ongelukken daargelaten), heuvel op zal het alleen iets langzamer gaan (komt door de vrachtwagens). Hoewel er sinds Wo een spits strook is.
Op maandag 16 juni 2003 16:10 schreef jozef444 het volgende:[..]
ehm ik vroeg om vrijdag dus je had wel goed gelezen peurac is der ff vanaf
Er wordt daar ook nooit gecontroleerd, dus lekker door rijden is mogelijk.
quote:Regel een foto dan van haar
Op maandag 16 juni 2003 12:53 schreef Ballebek het volgende:[..]
Dat meisje heb ik al 2 weken niet meer gezien
Best wel heeel jammer eigenlijk...Ach je hebt de auto van "De Daab met de Saab" gezien.
Geschikte vent; de enige die het allemaal wel spannend vind dat wij er wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |