quote:Maakt ook niet uit....
Op vrijdag 13 juni 2003 22:41 schreef Boink het volgende:[..]
En waarschijnlijk zal die moeten roeien
quote:Welcome back dan he!
Op zaterdag 14 juni 2003 01:38 schreef GizartFRL het volgende:
Ze ik ben der weer.![]()
klote chello
![]()
Hmmm, nu is er weer een moderator in ons midden....... Geen reltopics meer dus...
Je had nog niet gereageerd op mijn topic...
Dalijk weer examen voor mijn vaarbewijs
De vorige keer gezakt, miste toen 4 puntjes....
Ben benieuwd hoe het dalijk gaat
quote:Veel succes in ieder geval, enneuh als een boot met smurfen van rechts komt dan heeft die boot voorrang toch?
Op zaterdag 14 juni 2003 11:42 schreef Darknezz het volgende:
Hmm...
GoedemorgenDalijk weer examen voor mijn vaarbewijs
De vorige keer gezakt, miste toen 4 puntjes....
Ben benieuwd hoe het dalijk gaat
quote:Is wel goed, maar nu ga ik eerst: Foto's maken ( zoals belooft).
Op zaterdag 14 juni 2003 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
Thnx voor de reactie Giz!
quote:Jaaaa, werd tijd ook he...
Op zaterdag 14 juni 2003 12:04 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Is wel goed, maar nu ga ik eerst: Foto's maken ( zoals belooft).
quote:Hier niet, maar dat komt vanzelf wel.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:08 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Jaaaa, werd tijd ook he...
Maar is je cabrio niet nu aan 't veranderen in een badkuip? Hier bij 't werk regent 't namelijk best hard (Sittard)
quote:En of die voorrang hebben...
Op zaterdag 14 juni 2003 12:04 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Veel succes in ieder geval, enneuh als een boot met smurfen van rechts komt dan heeft die boot voorrang toch?
Ze staan nu in mijn topic.
Ik ben weer wakker na een zware nacht
Lady Dana is heel erg klein Maar ze was wel lekker aan het beuken. En ik als zware Dana hater moet zeggen dat het een super set was en dat ik echt helemaal naar me zin had
quote:BOENKEBOENKEx 10.000
Op zaterdag 14 juni 2003 13:42 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgenIk ben weer wakker na een zware nacht
Lady Dana is heel erg kleinMaar ze was wel lekker aan het beuken. En ik als zware Dana hater moet zeggen dat het een super set was en dat ik echt helemaal naar me zin had
zo, het optreden is afgelopen, dat was leuk...
-edit- pagina weer leesbaar gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 14-06-2003 17:22]
quote:er zit ook nog een melodie in hoor
Op zaterdag 14 juni 2003 15:04 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
BOENKEBOENKEx 10.000
zo, het optreden is afgelopen, dat was leuk...
-edit- pagina weer leesbaar gemaakt
quote:Als ik Dana in de cd-speler heb dan gaat t voetje meestal vanzelf
Op zaterdag 14 juni 2003 13:42 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgenIk ben weer wakker na een zware nacht
Lady Dana is heel erg kleinMaar ze was wel lekker aan het beuken. En ik als zware Dana hater moet zeggen dat het een super set was en dat ik echt helemaal naar me zin had
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:34 schreef PeuRac het volgende:[..]
Als ik Dana in de cd-speler heb dan gaat t voetje meestal vanzelf
naar beneden. En rijd ik toch meestal iets minder netjes
(maar ben ik wel eerder op plaats van bestemming)
quote:Totdat je je sub opblaast
Op zaterdag 14 juni 2003 17:38 schreef ook_gek het volgende:
Dat soort muziek moet ik niet luisteren als ik in de auto zit. Dan ga ik toch wat gekker rijden
Enige probleem is ik heb gewoon 24/7 techno in me hoofd
quote:op zaterdag na het stappen is het slecht... dan rij ik sowiezo wat harder, maar met dana oid op, wordt het soms wat asociaal
Op zaterdag 14 juni 2003 17:38 schreef ook_gek het volgende:
Dat soort muziek moet ik niet luisteren als ik in de auto zit. Dan ga ik toch wat gekker rijden
FF ander vraagje...
mij werd net verweten dat ik aso rij vanwege het volgende:
binnen de bebouwde kom (dorp, doorgaande weg tussen de winkels) ik rij 45 a 50 (redelijk druk, je mag 50). Linkerweghelft staat een auto geparkeerd, vrouwtje van midden 40 staat daarachter te wachten, en gooit hem naar links, waardoor ik duidelijk op de rem moet. Ik vond dat lichtelijk onbeschoft en heb wat minder geremd, zodat ik tot stilstand kwam op een plek dat zij duidelijk rustig en redelijk strak terug moet sturen naar rechts (niet KRAP, maar zeker niet ruim).
Mijn medepassagier vond dat asociaal, terwijl ik zoiets van, laat dat mens dan wat beter kijken...
Aso of moraalridder als passagier?
quote:dat 2e mensen moeten maar wat beter opletten en daar mogen ze best voor gestraft worden
Op zaterdag 14 juni 2003 17:44 schreef Xtreem het volgende:[..]
op zaterdag na het stappen is het slecht... dan rij ik sowiezo wat harder, maar met dana oid op, wordt het soms wat asociaal
FF ander vraagje...
mij werd net verweten dat ik aso rij vanwege het volgende:
binnen de bebouwde kom (dorp, doorgaande weg tussen de winkels) ik rij 45 a 50 (redelijk druk, je mag 50). Linkerweghelft staat een auto geparkeerd, vrouwtje van midden 40 staat daarachter te wachten, en gooit hem naar links, waardoor ik duidelijk op de rem moet. Ik vond dat lichtelijk onbeschoft en heb wat minder geremd, zodat ik tot stilstand kwam op een plek dat zij duidelijk rustig en redelijk strak terug moet sturen naar rechts (niet KRAP, maar zeker niet ruim).
Mijn medepassagier vond dat asociaal, terwijl ik zoiets van, laat dat mens dan wat beter kijken...
Aso of moraalridder als passagier?
grr nou nog ff de ergernis van me afschrijven van afgelopen 2 dagen, gisteren gewerkt bij de ptt rijdt een collega van me zen auto aan gort moeten we met 2 man 2 routes in 1 bus rijden ]:| en vandaag rijdt er een of andere randmongool in een oude toyota in men schuideur aaargh wat is er aan de hand met de wereldn
quote:dat is euh... kut... dat 2e dan... 2 man in 1 auto is jammer maar niet dodelijk
Op zaterdag 14 juni 2003 17:52 schreef jozef444 het volgende:[..]
dat 2e mensen moeten maar wat beter opletten en daar mogen ze best voor gestraft worden
(ik doe zoiets trouwens nooooit
)
grr nou nog ff de ergernis van me afschrijven van afgelopen 2 dagen, gisteren gewerkt bij de ptt rijdt een collega van me zen auto aan gort moeten we met 2 man 2 routes in 1 bus rijden ]:| en vandaag rijdt er een of andere randmongool in een oude toyota in men schuideur aaargh wat is er aan de hand met de wereldn
dinsdag en donderdag mooi ff in huurautootjes raggen eindelijk ongelimiteerd de handrem aantrekken
quote:Hmm ja die collega had zen koppelingskabel kapotgetrapt (aargh ik haat die ducato's waar we in rijden) gelukkig heb ik de nieuwe lt 35 bus met tdi motor
Op zaterdag 14 juni 2003 17:55 schreef Xtreem het volgende:[..]
dat is euh... kut... dat 2e dan... 2 man in 1 auto is jammer maar niet dodelijk
dinsdag en donderdag mooi ff in huurautootjes raggen
eindelijk ongelimiteerd de handrem aantrekken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |