quote:yep, dat is 'm wel, met die playstation achterin
Op vrijdag 13 juni 2003 16:16 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
ik weet m niet meer
ik dacht iets met hakke ofzo... maja, dat issie niet volges mij.... euhm, hoezo wazig?
quote:whehe oke dan
Op vrijdag 13 juni 2003 16:25 schreef extreme het volgende:[..]
yep, dat is 'm wel, met die playstation achterin
quote:geen idee, ik heb m'n 5GTT al een tijdje geleden verkocht, ik kom dus ook niet meer op meetings,
Op vrijdag 13 juni 2003 16:27 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
whehe oke dan
maar hij had m toch verkocht nu? wel echt een vette bak!! op die intercooler stond 'hakke'
quote:biar? euh wat betekent dat?
Op vrijdag 13 juni 2003 15:43 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
biar?
goed hele korte uitleg.
ik rijd over de a28 kom stuk bumper tegen op de weg en rag dr overheen omdat ik geen mogelijkheid meer had tot uitwijken. krak zei bumper en ik stop bij het pompstation 200m verderop. check de auto na, maar met alleen een krasje op de voorbumper is het gedaan. kijk ik onder de auto zie ik dar er zooi aan het druppen is dus ik denk oh-shit. toen mijn ouder gebeld die zeiden dat ik eerst de Politie moest bellen om er melding van te maken, en dan met de VW. dus ik belle met de politie geen probleem ze zouden iemand langs sturen en een wegbeheerder zal de bumper opzoeken. toen naar de VW gebeld die zei dat ik met de verzekering moest bellen. maar ik had geen flauw idee waar dat ding verzekerd is, waar een groene kaart lag en waar de rest van de belangrijke documenten lag.
ik gezegd ik bel mijn ouders wel weer, tabee. ondertussen was mijn vader onbereikbaar, en mijn ma had geen flauw idee waar hij verzekerd was, laat staan een nummer van die gasten.
vond ik in de auto nog een europees schadeformulier. dat nummer maar opgebeld. toen heeft de vrouw aan de andere kant voor mij uitgezocht waar de auto verzekerd is, en meteen een autoberger (zo heet dat toch) langs gestuurd.
ondertussen ik maar wachten en wachten. totdat er op het gegeven moment idd polietie langs kwam rijden. *whieeeee hehe eindelijk dacht ik. dus ik zwaaien naar die gasten van kommaar. maar ik die lui hadden denk ik een beetje last van acute blindheid, en reden gewoon door!!!! ik denk wtf wat zullen we nou krijgen??? dus ik de pliesie in zwolle weer opgebeld om te melden dat er wel iemand langs kwam, maar dat hij net zo vrolijk weer door reed .
bleek dat die kerel die langs reed niet degene was die naar mij toe aan het rijden, was en dat het "wat langer" zou gaan duren, omdat ze bij een dodelijk ongeval moesten kijken. dus ik denk dat gaat ook weer de halve dag duren.... na 3 sigaretten 1/2 liter water een ijsje een zak snoep en een half uur wachten, kwam er eindelijk een bergingsdienst aanzetten, die keek ff onder onder de auto om te kijken wat voor iets de auto lekte.. wat bleek... condenswater van de airco (duuuh dat ik daar niet aan had gedacht) maargoed, ik hoefde dus nie op die bergingsbak, heb nog ff een peuk met de chauffeur gerookt, en we zijn weer vertrokken...
quote:bier
Op vrijdag 13 juni 2003 16:29 schreef Ultimora het volgende:[..]
biar? euh wat betekent dat?
dat is er toch op een examen feest neem ik aan?
quote:Had je geen tentamens vandaag?
Uitleg
quote:jawel, was op de terugweg... maar ook nog ff in apeldoorn en omstreken lopen stampen, echt mooie wegen daar. gewoon achter die witte peug 205 GTI die vaak voor school staat (klasgenoot van me) en ook gewoon bijhouden he
Op vrijdag 13 juni 2003 17:30 schreef PeuRac het volgende:[..]
Had je geen tentamens vandaag?
quote:Moet je nu geen voor rij kosten betalen dan voor die bergings gebeuren?
om te kijken wat voor iets de auto lekte.. wat bleek... condenswater van de airco
quote:Dat is een mooie auto idd, jammer dat ie net wat te duur is om te rijden
Op vrijdag 13 juni 2003 18:24 schreef Ultimora het volgende:[..]
jawel, was op de terugweg... maar ook nog ff in apeldoorn en omstreken lopen stampen, echt mooie wegen daar. gewoon achter die witte peug 205 GTI die vaak voor school staat (klasgenoot van me) en ook gewoon bijhouden he
Ik heb net gekeken naar wat een Peugeot 405 (1.9) tD nou kost, en dat valt best mee, dus ik denk dat ik na mn stage (na de kerst dus semester 6) er een ga kopen. (90 Pk 12.7 sec naar de 100, maar een brandstof pomp met verdeler van een 2.1 en een intercooler doen wonderen, meer als 100 Pk)
Een lekkere luxe, met min CV+afst, elek ramen V+A, Elec spiegels+ verwarmd, velours bekleding. Ik hoop dat ik een mooie met airco kan vinden das lekker, of een elek schuif/kantel dakje dat mag ook.
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 13-06-2003 19:14]
2.8ltr v6, biturbo, 284pk, rwd, electronisch instelbaar onderstel, in 5.7sec van 0-100 en 260km/uur top.
Jummie!
quote:Idd Mods rename please into * Peugeot 406 SVEdt 2.1
Op vrijdag 13 juni 2003 19:22 schreef Boink het volgende:
dan is tie 7 topics te vroeg
quote:optiefen met die Peugeot
Op vrijdag 13 juni 2003 19:30 schreef PeuRac het volgende:[..]
Idd Mods rename please into * Peugeot 406 SVEdt 2.1
quote:Maaaaaammmmmmmmaaaaaaaaaaaaa
Op vrijdag 13 juni 2003 19:44 schreef ThaFreak het volgende:[..]
optiefen met die Peugeot
.....
modjes zet er ander ff deeltje 21 bij
Ze zitten mn toekomstige auto af te kraken
quote:waarom doe je jou alfa weg dan?
Op vrijdag 13 juni 2003 19:46 schreef PeuRac het volgende:[..]
Maaaaaammmmmmmmaaaaaaaaaaaaa
Ze zitten mn toekomstige auto af te kraken
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 13-06-2003 19:59]
quote:je de je je de weg doe alfa waarom?
Op vrijdag 13 juni 2003 19:51 schreef ThaFreak het volgende:[..]
waarom doe je de je je alfa weg?
quote:heey niet stiekem mijn tekst veranderen he...
Op vrijdag 13 juni 2003 19:57 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
je de je je de weg doe alfa waarom?
quote:Omdat ik na de kerst elke dag 140 tot 160 km moet rijden (hangt ervan af of ik van huis kom of van mn vriendin) naar school. En dan ga ik dus dieselen, dat combineer ik dan meteen met een wat grotere auto.
Op vrijdag 13 juni 2003 19:51 schreef ThaFreak het volgende:[..]
waarom doe je de je je alfa weg?
Het zal btw niet meteen een 406 worden (dat is iets te duur), maar waarschijnlijk een 405 SXR 1.9 dT (92 Pk) lekker zuinig en luxe. Hoewel ik ook naar een Alfa 155 2.5 TD gekeken (125 Pk sneller als mn 33).
Ik denk dat het wel een 405 wordt, is nl goedkoop in onderhoud voor mij (verkoop-ass bij Pug), is comfortabel en heeft geen patser imago.
-edit- ik zet er wel meteen een brandstof pomp/verdeler van een 2.1 dT en de bijbehorende intercooler op. Dan komt ie op de 100 Pk ongeveer.
Was een Opel Kadett Station 1.6 (denk ik) uit 88 met een stuk dakgoot boven het achterraam, ouwe sportvelgen eronder en een dubbele uitlaat.
Heb nog nooit zo errug in een scheur gelegen om foute tuning, maar dit was toch wel de topper. Incl. een brok troep voor het achterraam hangen met de tekst "Recycled Ferarri"
quote:Nee, ben net weer klaar met studeren voor me vaarbewijs..
Op vrijdag 13 juni 2003 21:29 schreef Boink het volgende:
Is iedereen weg?
met de auto aan het rijden?
quote:valt niet onder dit forum
Op vrijdag 13 juni 2003 22:10 schreef t0n het volgende:[..]
Nee, ben net weer klaar met studeren voor me vaarbewijs..
Waar gaat dit forum over?
Over alles dat maar met vervoer te maken heeft!
Een aantal voorbeelden: Auto's, boten, vliegtuigen, routeplanners, openbaar vervoer, je v8 blok, motoren, fietsen, racing, karting etc etc. Oftewel, zitten er banden onder of moet er brandstof in? Dan hoort het hier thuis!
quote:En waarschijnlijk zal die moeten roeien
Op vrijdag 13 juni 2003 22:36 schreef -Eddow- het volgende:
Dus wel
Uit de FAQ:Waar gaat dit forum over?
Over alles dat maar met vervoer te maken heeft!
Een aantal voorbeelden: Auto's, boten, vliegtuigen, routeplanners, openbaar vervoer, je v8 blok, motoren, fietsen, racing, karting etc etc. Oftewel, zitten er banden onder of moet er brandstof in? Dan hoort het hier thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |