En ze hebben hem in het begin een afschuwelijke pruik opgezet zodat zijn bijgroeiende haar "niet zo opvalt" terwijl het echt to-taal niet klopt bij zijn eigen haarstructuur. Het is net een ontplofte haarbal op zijn hoofdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:05 schreef isapaardje het volgende:
Qua kapsel ... jaja dat is oa mooi te zien bij Little John. In Adam Bell. Aan het begin heeft hij nauwelijks een baard en kort haar. Aan het eind heeft hij volop baardgroei en probeert dat dan ook met zijn hand te verbergen![]()
Ik heb inmiddels ook alle delen via Play.com binnen ... nog geen 52 euro voor de hele serie. Enorm mooie DVD's, beeld en geluidskwaliteit zijn echt stukken verbeterd. Mooie indeling, mooie foto's. Interviews helaas voor mij niet altijd goed te volgen, maar bloopers ook erg lachen. De superlijm van Gisburn vind ik wel heel erg steengoed ... hoezo met voorbedachte rade![]()
Outtakes van de derde serie staat hij op.quote:en wat is er met superlijm en Gisburne?
Bij series 2 idd geen last, alleen bij 'the making of series 1&2' deel 3, daar doet het geluid het heel slecht. Je kunt de interviews bijna niet horen en de 'achtergrondmuziek' staat loeihard.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:13 schreef Klare het volgende:
Ik wilde net heel enthoudiast de Complete series 2 gaan kijken, doet het geluid het niet. Bij series 1 had ik hier geen last van.... Iemand ook dit probleem gehad?
Nee, dat is voor eigen gebruik. Verspreiding en het faciliteren daarvan is verboden. Althans, dat laatste daar zijn nu rechtzaken over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef linieboer het volgende:
Vraagje, is het verboden om publiekelijk uitgezonden beelden vast te leggen?
Op geen enkele opname die ik van TV heb opgenomen staat in het Nederlands iets van copyright o.i.d..
Het is een geheel nieuwe serie die we nu te zien krijgen. En ik vind er geen moer aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef Borizzz het volgende:
En nu is de vierde serie op TV, zaterdagavond op de BBC.
Ik heb de oude series nog ergens op video. Ga die nog maar eens kijken. Geweldige serie was dat. Tenminste met de bruinharige Robin....
Is de oude 4e serie op de BBC te zien?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef Borizzz het volgende:
Ik zei alleen iets over de oude serie... niet over de nieuwe; die moet ik eerst nog ns gaan zien....
Niet mee eensquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is een geheel nieuwe serie die we nu te zien krijgen. En ik vind er geen moer aan.
Dat las ik ook op bol.com. Vreemd, want ze zouden toch identiek moeten zijn (geen PAL naar NTSC conversie ofzo). Maar aangezien de Britse uitgave omgerekend maar EUR 10 per seizoen kost (seizoen 3 is EUR 20 want dat zijn twee boxen), en de NL versie twee x zoveel is de keuze toch snel gemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:54 schreef Borizzz het volgende:
Geen idee, maar de beeldkwaliteit schijnt i.e.g. wel beter te zijn.
En er staan bloopers en extra's op de DVD van seizoen 2! Leuk om te zien!
De Engelse uitgave heeft geen ondertiteling, maar wel de extra's zoals die hierboven ook zijn beschreven.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vraagje: Inmiddels liggen de eerste twee seizoenen in de winkels voor EUR 20 per stuk. Op amazon.co.uk zijn ze echter te koop voor EUR 12,- per stuk, omgerekend. Bovendien hebben ze daar ook al het 3e seizoen uitgebracht. Nu maakt het mij niet zoveel uit of er NL ondertiteling op zit, maar weet iemand of de UK uitgave toevallig wel Engelse ondertiteling heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |