Uhh...sommige dingen herinner ik me liever zoals ze waren. Die Michael Praed bijvoorbeeld. Denk niet dat die er zoveel lekkerder op is geworden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef isapaardje het volgende:
GOED NIEUWS .... voor alle fans:
Er loopt een petitie om een vervolg te gaan krijgen op de Robin Hood serie, en wel eentje die zich afspeelt 21 jaar na de laatste aflevering. ALLE, jawel ALLE spelers schijnen terug te komen, en allemaal ook in de leeftijd die ze nu zijn. Zelfs Michael, die dan voor Robin-of-Loxley in "het hiernamaals" gaat spelen, evenals Herne. Hoe ze het met Gisburne gaan doen zijn ze nog niet uit, maar dmv knipscenes willen ze zelfs hem erin proberen te krijgen.
Dus ik zou hierbij willen vragen ... tekenen jullie ook?
http://www.petitiononline.com/reward06/
Hij is van mij!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:59 schreef Klare het volgende:
Ik weet ook niet of het zo`n goed idee is. Vind de serie zo mooi, kan alleen maar tegen vallen. (Mag tussen m`n studie door als pauze steeds een aflevering kijken....Nasir)
Prima, ren jij maar op me af met die twee zwaarden....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef Klare het volgende:
[..]
Moeten we er maar een zwaardbooggevecht om houden......![]()
Ik weet niet hoeveel bloopers er zijn, maar wel dat er in de dvd-boxen er heel veel zitten. Erg leuk en de meeste die hierboven staan beschreven, zitten erbij.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:07 schreef isapaardje het volgende:
[...]
Wel jammer dat de originele bloopers nooit allemaal op DVD zijn uitgebracht. Ze schijnen kapitalen gekost te hebben en alleen in privebezit te zijn van de acteurs (en deels ervan ooit verkocht voor goed doel). Als je de originele box koopt, schijnen er wel een paar bij te zitten als extra bonus materiaal.
Die hadden ze al welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef Gin het volgende:
En volgens mij waren er in de middeleeuwen uberhaupt nog geen schoenen met hakken.
welke extra's?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Potus het volgende:
Ik heb de boxen (per seizoen) gekocht, want ik moest en zou alle extra's. Het kan goed zijn dat bij de losse dvd's geen extra's zaten. Maar werden ze wel los verkocht eigenlijk? Ik moet nog zien dat ze met Nederlandse ondertiteling uitkomen. Voor mij hoeft het niet, maar zo te lezen is er wel behoefte aan. Maar is de "fanbase" groot genoeg om er een Nederlandse versie van te maken? Ik heb gene idee.
Gewoon naar Amazon.co.uk ofzo gaan, en alle seizoenen van Robin of Sherwood bestellen (dus vooral niet Robin Hood: Prince of Thieves. Brrrrr, Kevin Costner als Robin Hood. Had verboden moeten worden). Dan krijg je, de naam zegt het al, alle afleveringen van elk seizoen, met een heel stapel fijne extra's: het commentaar is bovengemiddeld leuk, de interviews met de acteurs, de zwaardvechtinstructie van Mark Ryan (Nasir) en de bloopers. Geen Nederlandse ondertiteling, maar dat vond ik geen enkel bezwaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef McCarthy het volgende:
nou lees ik weer dat als ik een DVD koop ik niet het origineel krijg![]()
alle dondergoden bij elkaar. Ik wil gewoon fuckin robin hood kijken.
bedankt, ik kan hem alleen niet vinden op amazon (ik ben echt onhandig met dit soort dingen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Potus het volgende:
[..]
Gewoon naar Amazon.co.uk ofzo gaan, en alle seizoenen van Robin of Sherwood bestellen (dus vooral niet Robin Hood: Prince of Thieves. Brrrrr, Kevin Costner als Robin Hood. Had verboden moeten worden). Dan krijg je, de naam zegt het al, alle afleveringen van elk seizoen, met een heel stapel fijne extra's: het commentaar is bovengemiddeld leuk, de interviews met de acteurs, de zwaardvechtinstructie van Mark Ryan (Nasir) en de bloopers. Geen Nederlandse ondertiteling, maar dat vond ik geen enkel bezwaar.
die zou ik er zeker bij bestellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bedankt, ik kan hem alleen niet vinden op amazon (ik ben echt onhandig met dit soort dingen)
wel vond ik dit
[afbeelding]
Mwah ... ik vind zelf persoonlijk dat hij er nu ook nog wel mag wezen :quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Die Michael Praed bijvoorbeeld. Denk niet dat die er zoveel lekkerder op is geworden.
Maak me niet wakker...
bedankt potusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Potus het volgende:
Bij Amazon zijn alle delen te krijgen. Niet de complete alles kopen, daar zitten de extra's niet bij.
Dus serie 1
http://www.amazon.co.uk/e(...)/202-9070014-3512614
serie 2
Serie 3 deel 1
Serie 3 deel 2
Grom...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef isapaardje het volgende:
[..]
Mwah ... ik vind zelf persoonlijk dat hij er nu ook nog wel mag wezen :
[afbeelding]
(uit musical contact 2003)
Volgens Network, die de DVD's heeft uitgegeven, zit er bij series 2 en 3 toch echt allemaal extra's:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef isapaardje het volgende:
Als ik het goed gezien heb nu zit al het extra op de eerste DVD-box ... dus serie 1 (in bovengenoemde lijst de bovenste). Want in alle andere 3 zie ik geen DVD-extra's bij staan.
Dus wil je alleen het extra hebben, koop dan alleen serie 1 ... Maar er staat niet bij welke delen hierin zitten. Ik neem aan de helft![]()
Je hebt ook boxen met maar een paar afleveringen per keer ... 3 of zo. Daar zit dan neem ik aan dat extra's niet tussen.
Maar aangezien ik nu zie dat ze voor de hoezen dezelfde foto's gebruiken is het inderdaad soms wat verwarrend wat nu wat is ...
Het is inderdaad wat sneu als je pas later ontdekt dat je toch niet dat hebt gekocht wat je graag wilde hebben![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |