abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34436625
Ik heb de eerste 3 delen teruggezien net, en het valt niet tegen. De gevechtssequenties zijn natuurlijk wat traag en soft vergeleken bij Matrix-scènes, maar het verhaal staat nog en de principes die gebracht worden ook.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34449105
Ik zit inmiddels de hele serie te kijken en vind eigenlijk alles nog niet tegen vallen ...

Zelfs de overgang naar die Jason viel me niet tegen. Laten we wel wezen, de schrijver heeft er wel moeite voor gedaan zich in de Michael aanhangers te verplaatsen ...

Jason krijgt heel wat klappen van de overige leden iedere keer weer als hij zich voorsteld als "Herne's son"
Hij gaat er niet zomaar in bij de groep en moet er wel wat voor voor doen en zich bewijzen als de nieuwe Robin. Kennelijk heeft men gedacht dat het publiek hem daarna wel zou accepteren.

Heb inmiddels zo links en rechts zitten lezen en het houdt de gemoederen nog altijd fiks bezig 20 jaar na het eindigen van de serie
pi_34451468
Op e-bay staan ze nu ook ... nieuw ... eh stonden

[ Bericht 73% gewijzigd door isapaardje op 26-01-2006 11:19:39 ]
pi_34474753
GOED NIEUWS .... voor alle fans:

Er loopt een petitie om een vervolg te gaan krijgen op de Robin Hood serie, en wel eentje die zich afspeelt 21 jaar na de laatste aflevering. ALLE, jawel ALLE spelers schijnen terug te komen, en allemaal ook in de leeftijd die ze nu zijn. Zelfs Michael, die dan voor Robin-of-Loxley in "het hiernamaals" gaat spelen, evenals Herne. Hoe ze het met Gisburne gaan doen zijn ze nog niet uit, maar dmv knipscenes willen ze zelfs hem erin proberen te krijgen.

Dus ik zou hierbij willen vragen ... tekenen jullie ook?

http://www.petitiononline.com/reward06/
pi_34475105
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef isapaardje het volgende:
GOED NIEUWS .... voor alle fans:

Er loopt een petitie om een vervolg te gaan krijgen op de Robin Hood serie, en wel eentje die zich afspeelt 21 jaar na de laatste aflevering. ALLE, jawel ALLE spelers schijnen terug te komen, en allemaal ook in de leeftijd die ze nu zijn. Zelfs Michael, die dan voor Robin-of-Loxley in "het hiernamaals" gaat spelen, evenals Herne. Hoe ze het met Gisburne gaan doen zijn ze nog niet uit, maar dmv knipscenes willen ze zelfs hem erin proberen te krijgen.

Dus ik zou hierbij willen vragen ... tekenen jullie ook?

http://www.petitiononline.com/reward06/
Uhh...sommige dingen herinner ik me liever zoals ze waren. Die Michael Praed bijvoorbeeld. Denk niet dat die er zoveel lekkerder op is geworden.
Maak me niet wakker...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 26 januari 2006 @ 12:59:27 #156
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34477798
Ik weet ook niet of het zo`n goed idee is. Vind de serie zo mooi, kan alleen maar tegen vallen. (Mag tussen m`n studie door als pauze steeds een aflevering kijken....Nasir )
pi_34477976
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 12:59 schreef Klare het volgende:
Ik weet ook niet of het zo`n goed idee is. Vind de serie zo mooi, kan alleen maar tegen vallen. (Mag tussen m`n studie door als pauze steeds een aflevering kijken....Nasir )
Hij is van mij!
pi_34480966
Och ik vraag me ook af hoe ze het gaan doen hoor en ben niet de enige fan die zich dat afvraagt, maar het lijkt me aan de andere kant wel humor. Zeker omdat er nog altijd zoveel discussies zijn over het waarom het fout ging ...
Ook ik was een Michael fan, althans zoals hij toen was ...foto's die ik nu van hem zie denk ik ook, van " laat maar zitten". Maar och beetje schminck en wat haargroei doet wonderen ... daarbij denk ik dat deze filmj ook meer voor de fun wordt geschreven en om een einde te maken aan al het gediscussier,want als je even zoekt kom je nogal wat tegen zo links en recht. De jonge generatie die de serie helemaal niet kent, zal waarschijnlijk zelfs geen bal gaan begrijpen van deze eventueel komende Robin Hood film

Toch teken ik ... ben wel benieuwd hoe de andere spelers er inmiddels uitzien na 20 jaar ... er zijn er bij die niet veel rollen hebben gehad naast deze serie. Oa Much en Tuck zijn niet echt "grote" artiesten geworden ... zou Much al verstandiger zijn inmiddels

Zien we de sheriff weer eens en Herne the Hunter En Michael als "visioen in het hiernamaals"
pi_34489514
Vind het supergaaf dat er maybe een nieuwe aflevering komt! K hoop het echt dat het doorgaat!!
Ik bedoel we moeten toch weten hoe het afloopt met Robin & de Merries en de Sherrif en Gisburne... Zou King John ze eindelijk 'gedismissed' hebben? Stemmen dus!
It's not over, it'll never be over.
pi_34489633
Oh ik wist trouwens niet dat Michael ook mee zou gaan doen!! Wat gààààfff!!
Natuurlijk is ie niet meer zo hot als 20 jaar geleden, maar hé, dat was ook 20 jaar geleden!! Ahh but those eyes..... heeft ie nog steeds hoor
pi_34496987
Aangezien ik niet zo goed ben in vreemde talen en voordat ik het verkeerd vertaal zal ik hier neerzetten wat ik over "Robin of Sherwood, the reward" gelezen heb:

Alright , fellow wolfsheads ... this is the moment you've been waiting for , for all these years ! We need your support on this exciting piece of news we've received from Nickolas Grace . Vanessa Greatorex has written a RoS script called 'Robin of Sherwood : The Reward' and it take's place 21 years after the events that happened in 'Time of the Wolf' . This would make the original cast the same age as the characters they'd be playing . The action resolves the unanswered questions surrounding Robin , Marion , Guy of Gisburne and the Sheriff of Nottingham , and reveals what has befallen Robin's companions . The supernatural element is supplied by Herne , Mad Mab and visions of Robin of Loxley , while historical figures such as Ranulf de Blundeville (sixth Earl of Chester) and his nephew , John le Scot , add authenticity to the plot . So far several original cast members have responded favourably to her script and a director has stepped forward , but there's still some way to go before the script can be translated on to screen . A convincing show of public interest could make all the difference in attracting sponsors and getting the programme commissioned .
This is were you guys step in ... If you want this project to be realised then send a brief e-mail of support to Vanessa .
Vanessa then will collate the messages to the appropriate people .

I've also started a online petition for
'Robin of Sherwood : The Reward' .
To sign the petition click below :

RoS : The Reward

PLEASE - do support this petition - and if we are lucky we may see
our favourite RoS characters back on our screen !!!
pi_34497078
It is 1 May 1232 , almost twenty-one years since The Time of the Wolf .
(Robin of Sherwood , Series 3 , Episodes 12 & 13)
The Fifth Crusade has been fought and lost , and England is now ruled by Henry III ,
cultured but capricious son of King John and Isabella of Angoulême .
The King quarrels constantly with his earls , but has recently healed a breach with Ranulf de Blundeville , sixth Earl of Chester and uncle of John le Scot (Earl of Huntingdon , Ranulf’s heir and Robin Hood’s cousin) . The marriage of John le Scot to Helen , the daughter of Llewelyn , Prince of Gwynedd , has stopped raids on Ranulf’s borders , but the land-hungry Llewelyn is still marauding Marcher territory further south . Meanwhile , the King’s
extravagance means he has little cash to spend on eliminating the Welsh threat .

Troubled in spirit and in search of divine approval , John le Scot wants to restore the earldom of Huntingdon to the now-pardoned Robin Hood . But by so doing , he could provide Llewelyn with the excuse he seeks to wage war on England . The Earl of Chester is determined to prevent this national catastrophe regardless of individual cost .

Pardoned in 1217 for helping to suppress Louis of France’s claim to the English throne , Robin is now Sherwood’s Chief Forester , safeguarding his domain with the lightest of touches . Under his rule , villagers prosper , oppression is extinct , and , surrounded by his men , Robin has convinced himself that he is content . Except … he has not seen Marion since leaving her at Halstead Priory . He is about to leave on a mission of mercy which will test his self-control to the limit .
And he has just become the quarry of the most powerful earl in England .

© Vanessa Greatorex , 2005

[ Bericht 59% gewijzigd door isapaardje op 26-01-2006 21:55:47 ]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 08:05:57 #163
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34507453
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij is van mij!
Moeten we er maar een zwaardgevecht om houden......
pi_34507548
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef Klare het volgende:

[..]

Moeten we er maar een zwaardbooggevecht om houden......
Prima, ren jij maar op me af met die twee zwaarden....
pi_34646205
Inmiddels bericht gehad van de VPRO dat ze aan het kijken zijn of ze de serie kunnen herhalen.
Maar het blijkt dat de firma waar ze ooit de rechten hebben gekocht, niet meer bestaat.

Ik heb ze even wat sites doorgegeven ... ze zouden het gaan uitzoeken.

Als ik meer weet (als er dus een herhaling komt) dan laat ik het weten uiteraard.
pi_34646434
Misschien moet de VPRO eens informeren bij het bedrijf dat de DVD's heeft uitgebracht (Network?). Als die niet weten wie de rechten heeft, dan hebben ze die DVD's illegaal gemaakt
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
pi_35084457
Inmiddels niets meer vernomen van de VPRO ... mocht iemand anders zich ook geroepen voelen ... VPRO aanschrijven dus
pi_35086280
Ik heb de 1e serie afgekeken. Hij groeit echt een beetje (meer humor enzo). Ga nú de tweede serie aanschouwen
pi_35144253
Ik was inmiddels ook weer de series aan het kijken en inderdaad wat je zegt, ze "groeien". Ik vind nu de 2e serie (met Jason dus) ook lang niet meer zo slecht als ik hem destijds vond ... zal toen wel te teleurgesteld zijn dat Loxley dood ging hahaha.

Maar weet je wat ook leuk is om op te letten ... op de "bloopers" op tv ... er zitten in vrijwel iedere serie dingen die niet kunnen; een omschrijving is te vinden op http://ce.et.tudelft.nl/%7Etirza/RoS/bloopers.html

Vooral het vallen van de bladeren daar vergisten ze zich wel eens in. Volop voorjaar in het begin van een aflevering en dan op het eind volop winter ... in de verte een trein die je nog net zou kunnen zien door de bomen heen, en dat soort dingen
pi_35145305
Hahaha, het zijn niet alleen regelrechte bloopers maar ook soms kleine knulligheden die t m doen.
Zo zie je in de aflevering waarin de vader van Marion de zee opgaat in een bootje met "Mark", de verrader, het bootje wegvaren, Robin en Marion op het strand achterlatend, als net Much aan komt stormen op een paard om ze te waarschuwen voor de verrader. Staan ze een beetje hysterisch te gillen van "Kom terug! Ga uit de boot!" Men roeit stug door totdat de vader iets doorkrijgt en Mark hem met een mes aanvalt. Robin springt daarop op een paard en rijdt de zee in. Springt van het paard, blijkt het water zo ongeveer tot zijn enkels te komen. Nou, dat zal zwaar roeien geweest zijn. Nochtans springt de vader niet uit de boot maar wacht tot Robin Mark uit de boot sleurt het water in (wat opeens diep genoeg is om in te zwemmen.
Dat is gewoon vrij hilarisch
pi_35230991
Tsja... Ook zo knap van Robin of Loxley in 'RH & the Sorcerer' dat ie de kettingen waarmee Marion aan dat pentakel is vastgemaakt 'doorsnijdt' met zijn zwaard. En dat ie in 'Swords of Wayland 2', als ie de trap afdaalt, 2 nonnen neerSTEEKT met alleen zijn boog. Ook grappig, het profiel onder de schoenen dat je af en toe ziet (vooral serie 3). En volgens mij waren er in de middeleeuwen uberhaupt nog geen schoenen met hakken. Maar wat geeft het allemaal, RoS is en blijft de beste TVserie ooit.
pi_35283297
Haha ja dat zijn leuke dingen ...
Overigens als Ros de kettingen in the sorceror losmaakt van Marion zie je haar een plotselinge beweging maken met haar hoofd. Er slaat dan echt wat tegen haar hoofd aan ...

Ook dat ene paard (met die scheve bles) die 2x meeloopt in 1 en dezelfde achtervolging ... vind ik ook humor.
Maar zo hadden ze ook ooit een hoefijzer gemerkt van een paard aan de onderzijde. Later komt dan iemand van Robins groep met dat hoefijzer aanlopen (kennelijk is het paard het verloren) en zit het merkje ineens aan de binnenkant van het ijzer .. dus de kant die normaal tegen de hoef aan zit
Is humor ...

Maar och dat heb je denk ik wel in iedere film dit soort dingen.

Wel jammer dat de originele bloopers nooit allemaal op DVD zijn uitgebracht. Ze schijnen kapitalen gekost te hebben en alleen in privebezit te zijn van de acteurs (en deels ervan ooit verkocht voor goed doel). Als je de originele box koopt, schijnen er wel een paar bij te zitten als extra bonus materiaal.
pi_35283450
Ik kwam deze foto tegen ergens ... ook wel humor ... echt middeleeuws ook

pi_35284739
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:07 schreef isapaardje het volgende:
[...]
Wel jammer dat de originele bloopers nooit allemaal op DVD zijn uitgebracht. Ze schijnen kapitalen gekost te hebben en alleen in privebezit te zijn van de acteurs (en deels ervan ooit verkocht voor goed doel). Als je de originele box koopt, schijnen er wel een paar bij te zitten als extra bonus materiaal.
Ik weet niet hoeveel bloopers er zijn, maar wel dat er in de dvd-boxen er heel veel zitten. Erg leuk en de meeste die hierboven staan beschreven, zitten erbij.
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
pi_35298179
Maar is het zo dat deze dan alleen in de "complete" DVD boxen zitten ? Dus niet als je losse delen koopt zeg maar (per zoveel in een box)? Iets was er mee, maar weet zo gauw even niet meer wat

Ik las net overigens dat hij eind dit jaar in het duits wordt uitgebracht op DVD (de serie dan). Wie weet komt er dus ook nog een keer een Nederlandse versie ??
pi_35305027
Ik heb de boxen (per seizoen) gekocht, want ik moest en zou alle extra's. Het kan goed zijn dat bij de losse dvd's geen extra's zaten. Maar werden ze wel los verkocht eigenlijk? Ik moet nog zien dat ze met Nederlandse ondertiteling uitkomen. Voor mij hoeft het niet, maar zo te lezen is er wel behoefte aan. Maar is de "fanbase" groot genoeg om er een Nederlandse versie van te maken? Ik heb gene idee.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:59:31 #177
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_35306204
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef Gin het volgende:
En volgens mij waren er in de middeleeuwen uberhaupt nog geen schoenen met hakken.
Die hadden ze al wel
  maandag 20 februari 2006 @ 22:31:25 #178
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35307822
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Potus het volgende:
Ik heb de boxen (per seizoen) gekocht, want ik moest en zou alle extra's. Het kan goed zijn dat bij de losse dvd's geen extra's zaten. Maar werden ze wel los verkocht eigenlijk? Ik moet nog zien dat ze met Nederlandse ondertiteling uitkomen. Voor mij hoeft het niet, maar zo te lezen is er wel behoefte aan. Maar is de "fanbase" groot genoeg om er een Nederlandse versie van te maken? Ik heb gene idee.
welke extra's?
ik durf nooit een DVD te kopen omdat ik bang ben dat er een andere editie is of nog komt met extra's die mijn DVDtje inferieur maakt.

oh wat slecht van de marketing mensen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 20 februari 2006 @ 22:34:23 #179
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35307986
nou lees ik weer dat als ik een DVD koop ik niet het origineel krijg

alle dondergoden bij elkaar. Ik wil gewoon fuckin robin hood kijken.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35320398
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef McCarthy het volgende:
nou lees ik weer dat als ik een DVD koop ik niet het origineel krijg

alle dondergoden bij elkaar. Ik wil gewoon fuckin robin hood kijken.
Gewoon naar Amazon.co.uk ofzo gaan, en alle seizoenen van Robin of Sherwood bestellen (dus vooral niet Robin Hood: Prince of Thieves. Brrrrr, Kevin Costner als Robin Hood. Had verboden moeten worden). Dan krijg je, de naam zegt het al, alle afleveringen van elk seizoen, met een heel stapel fijne extra's: het commentaar is bovengemiddeld leuk, de interviews met de acteurs, de zwaardvechtinstructie van Mark Ryan (Nasir) en de bloopers. Geen Nederlandse ondertiteling, maar dat vond ik geen enkel bezwaar.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:44:23 #181
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35321358
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Potus het volgende:

[..]

Gewoon naar Amazon.co.uk ofzo gaan, en alle seizoenen van Robin of Sherwood bestellen (dus vooral niet Robin Hood: Prince of Thieves. Brrrrr, Kevin Costner als Robin Hood. Had verboden moeten worden). Dan krijg je, de naam zegt het al, alle afleveringen van elk seizoen, met een heel stapel fijne extra's: het commentaar is bovengemiddeld leuk, de interviews met de acteurs, de zwaardvechtinstructie van Mark Ryan (Nasir) en de bloopers. Geen Nederlandse ondertiteling, maar dat vond ik geen enkel bezwaar.
bedankt, ik kan hem alleen niet vinden op amazon (ik ben echt onhandig met dit soort dingen)

wel vond ik dit
pi_35323403
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef McCarthy het volgende:

[..]

bedankt, ik kan hem alleen niet vinden op amazon (ik ben echt onhandig met dit soort dingen)

wel vond ik dit
[afbeelding]
die zou ik er zeker bij bestellen
pi_35323532
Bij Amazon zijn alle delen te krijgen. Niet de complete alles kopen, daar zitten de extra's niet bij.

Dus serie 1
http://www.amazon.co.uk/e(...)/202-9070014-3512614

serie 2

Serie 3 deel 1

Serie 3 deel 2
pi_35340833
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Die Michael Praed bijvoorbeeld. Denk niet dat die er zoveel lekkerder op is geworden.
Maak me niet wakker...
Mwah ... ik vind zelf persoonlijk dat hij er nu ook nog wel mag wezen :

(uit musical contact 2003)
pi_35341155
Owah ... beetje grote foto ... sorry, was niet zo bedoeld, maar laad hem ook maar van een andere site ... haha ben ook beetje blond af en toe

Maar die amazing.co ... levert die alleen maar binnen de UK ??
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:11:00 #186
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35341156
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Potus het volgende:
Bij Amazon zijn alle delen te krijgen. Niet de complete alles kopen, daar zitten de extra's niet bij.

Dus serie 1

serie 2

Serie 3 deel 1

Serie 3 deel 2
bedankt potus (ga ze kopen als ik dat kan, kopen via internet vind ik ook i n g e w i k k e l d).
pi_35341691
Als ik het goed gezien heb nu zit al het extra op de eerste DVD-box ... dus serie 1 (in bovengenoemde lijst de bovenste). Want in alle andere 3 zie ik geen DVD-extra's bij staan.

Dus wil je alleen het extra hebben, koop dan alleen serie 1 ... Maar er staat niet bij welke delen hierin zitten. Ik neem aan de helft

Je hebt ook boxen met maar een paar afleveringen per keer ... 3 of zo. Daar zit dan neem ik aan dat extra's niet tussen.

Maar aangezien ik nu zie dat ze voor de hoezen dezelfde foto's gebruiken is het inderdaad soms wat verwarrend wat nu wat is ...
Het is inderdaad wat sneu als je pas later ontdekt dat je toch niet dat hebt gekocht wat je graag wilde hebben
pi_35342121
Hier staan de series ook:

http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=8&type=4

Maar nog altijd voor veel geld ... althans als je de complete serie wilt hebben, want bij deze firma is alleen de complete serie weer met al het extra's ... dat staat niet bij de delen zoals bij amazing genoemd vermeld ...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:22:27 #189
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35346519
zou dit nou echt de verkoop opstuwen?
voor mij is dit soort gedrag echt een uitstelfactor
pi_35355865
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef isapaardje het volgende:

[..]

Mwah ... ik vind zelf persoonlijk dat hij er nu ook nog wel mag wezen :

[afbeelding]

(uit musical contact 2003)
Grom...
pi_35356130
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef isapaardje het volgende:
Als ik het goed gezien heb nu zit al het extra op de eerste DVD-box ... dus serie 1 (in bovengenoemde lijst de bovenste). Want in alle andere 3 zie ik geen DVD-extra's bij staan.

Dus wil je alleen het extra hebben, koop dan alleen serie 1 ... Maar er staat niet bij welke delen hierin zitten. Ik neem aan de helft

Je hebt ook boxen met maar een paar afleveringen per keer ... 3 of zo. Daar zit dan neem ik aan dat extra's niet tussen.

Maar aangezien ik nu zie dat ze voor de hoezen dezelfde foto's gebruiken is het inderdaad soms wat verwarrend wat nu wat is ...
Het is inderdaad wat sneu als je pas later ontdekt dat je toch niet dat hebt gekocht wat je graag wilde hebben
Volgens Network, die de DVD's heeft uitgegeven, zit er bij series 2 en 3 toch echt allemaal extra's:

Serie 2:
http://www.networkdvd.co.uk/product.php?GROUP_ID=28&PROD_ID=181

Serie 3 deel 1:
http://www.networkdvd.co.uk/product.php?GROUP_ID=28&PROD_ID=182

Serie 3 deel 2:
http://www.networkdvd.co.uk/product.php?GROUP_ID=28&PROD_ID=183

Bovendien: ze liggen hier bij me thuis, met alle extra's. Zolang je maar de Complete Series 1, de Complete Series 2 etc. koopt, moet het volgens mij goed zitten.
pi_35504504
Als je de complete box-set koopt heb je gewoon alles, àlle geweldige afleveringen en ook nog alle extra's, die ZEER de moeite waard zijn. Het is even een investering maar ik zou echt niet meer zonder kunnen leven! Idd geweldige commentaries, making of's, foto's enzo.
Ik kan me echt slap lachen om de bloopers, ge-wel-dig gewoon. Als ik me wat triest voel ga ik dat gewoon even kijken en dan MOET je gewoon wel lachen. Dat scheten latende paard....
pi_35678963
Als je de stem van Michael Praed wilt horen; hij doet het achtergrondcommentaar van de serie Timewatch, vanavond op de BBC.

http://www.michael-praed.com/
pi_35679758
Je kan ze ook gewoon in nederland bestellen. Bij Boudisque

http://www.boudisque.nl/zoek/index.asp?artiest_select=1&artiest=&titel_select=1&titel=robin+of+sherwood&soort=2&zoek=++Zoek++

Voor de Losse boxjes 17 euro dus in totaal voor alle afleveringen betaal je 68 euro
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_35759809
Ik begrijp tot op heden nog steeds niet goed waarom de complete box nu zoveel duurder moet zijn dan de delen apart als er qua inhoud hetzelfde opstaat. Je betaald dan meer dan 80 euro alleen voor het omhulsel??

Ik heb zelf inmiddels de losse delen voor 13 euro per stuk besteld bij play.com (nog niet binnen).

Michael overigens spreekt ook luisterboeken in (voor blinden) en ik begreep van iemand naar een musical is geweest van hem dat hij heel goed kan zingen ook. Zijn voorkeur ligt tegenwoordig op het toneel/theater en niet in films.
pi_35774941
Dit was echt 'n geweldige serie toentertijd. Niet alleen door de mooi neergezette en uitgewerkte personages, maar ook door die Keltische muziek die er onder werd gezet.

Kwam deze site ook nog tegen: http://www.robinofsherwood.org/
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_35887057
Twee sites op zijn Duits ... de eerste geeft ook de opname locaties aan:

http://www.robinofsherwood.de
http://www.robin-of-loxley.de

De serie schijnt eind dit jaar in het duits op DVD uit te komen.
Ik zag bij de Blokker dat Dick Turpin nu op DVD in NL ondertitelt uitkomt ... dat was de serie die net voor RoS door Carpenter en Paul Knight was gemaakt en geschreven ... dus wie weet is RoS bij ons nu ook wel aan de beurt een kr met ondertiteling ...
pi_35909198
Dick Turpin? Geweldig! Zolang terug dat ik die serie gezien heb.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 21:39:35 #199
58063 uppie83
Sousousou
pi_35923977
*Uppie83 ook gekeken heeft toen hij een kleine jongen was

Binnenkort ga ik de hele serie downloaden regelen.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_35949368
Voor de liefhebber ... diverse foto's van Michael Praed zijn te vinden op:

http://www.chm.michaelpraed.org/c1.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')