abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11213670
Gisteravond, we lagen net in bed, moest vriendlief gaan kijken wat "dat enge geluid" toch was.
Bleek de kraan te zijn. Die had ik na het tandenpoetsen dus gewoon aan laten staan....
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2003 @ 10:45:43 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_11213756
Ik heb me net het lazerus gezocht naar mn portemonnee... hij lag al sinds gistermiddag in de koelkast.. net als mijn fietssleutel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_11214790
Ik ben nu veel feller merk ik. Eerder boos en minder geduldig.

Als ik dat topic ''Bevallingen op TV" lees, en daar zie dat vrouwen die gillen zich aanstellen spring ik bijna uit mn vel terwijl ik anders mn schouders zou ophalen zo van: ach ze weten niet beter.
Maar nu maakt me dat heel boos.
En als de kinderen niet meteen opruimen en ik 4x over de prut gestruikeld ben gooi ik alles in de prullebak. Ipv ff te helpen opruimen. Dat soort dingen. Of als ik iets 2x tegen mn man moet zeggen omdat ie me niet verstond omdat ie ff tv kijkt dan snauw ik meteen dat ie zn oren moet laten uitspuiten

Zo dus. Lijkt me best hormonaal, want dat doe ik anders nooit!

Screw them.
We're going home.
pi_11217248
Tja en nou ikke.
- Ik ben pas geleden mijn schaar kwijt geraakt die s'morgens had gebruikt in de tuin. Ik heb hem nu nog niet gevonden en dus maar een nieuwe gekocht. Heel erg vergeetachtig dus.
- drink veel karnemelk.
- ik kon in het begin echt heel erg veel fruit eten, dat was ook bijna het enigste wat ik kon verdragen, verders vond ik niks lekker.
- op het moment kan niet veel me boeien, dan alleen baby praat. Mijn eigen druk maken om iets doe ik al helemaal niet.
- weinig fut en dus schoonmaken doe ik wel maar niet zo uit de kunst als ik altijd deed.
- op het moment kan ik echt janken om niks.
- mijn man wordt echt af en toe helemaal gestoord van mij, want sarcastische opmerkingen kan ik beslist niet hebben.
- soms heb ik echt wel eens een beetje last van een zeer kleine depressie, dan zie ik het gewoon niet helemaal meer. Ik wordt dan gewoon helemaal gek van mijzelf.

Eigenlijk heb ik alles hiervoor al gelezen, dus meiden allemaal heel herkenbaar. Af en toe heb ik echt het gevoel dat mijn hormonen een loopje nemen met mij. En sexs, totaal niet geinteresseerd, arme hubby van mij.

Maar wat me nu nog het meeste irriteerd is dat ik niet aan een stuk door slaap. Ik ben gewoon heel erg moe, en het valt me zwaar om hele dagen te werken.

pi_11280289
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:56 schreef Catootje het volgende:
:
- Koopaanvallen: en dan liefst de megatruttige dingen...zo heb ik een sleutel gekocht met een lieveheersbeestjesmotief....

Nu jullie!!! Make my day.....

En nu weten we waarom je je zo voelde he

Ga in dit topic maar vaak verslag doen van je hormonale gekte, op jouw speciale Catootje manier. Dat is leuk voor ons

Zolang er was is, is er leven.
pi_11283306
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:45 schreef moussy het volgende:
Ik heb me net het lazerus gezocht naar mn portemonnee... hij lag al sinds gistermiddag in de koelkast.. net als mijn fietssleutel
*proest*

Dat deed ik laatst met mijn tampons, is overigens niet aan te raden, koude tampons..

pi_11286080
Glorix hygiënische doekjes doen het bevroren ook niet zo goed, weet ik uit ervaring.
mooi he, alles
  zondag 22 juni 2003 @ 10:12:15 #38
30488 coolbabe
My little pwny
pi_11286106
onderzettes horen ook niet in de koelkast geloof ik
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 22 juni 2003 @ 10:12:58 #39
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_11286111
De koelkast en de vriezer zijn wel favoriet geloof ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 22 juni 2003 @ 10:23:12 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_11286173
Hebben jullie nou ook altijd rode koppen tijdens het pinnen? Ik vergeet constant mijn pincode Ik schiet al in de stress als ik zie dat mn knip leeg is.
pi_11286395
quote:
Op zondag 22 juni 2003 10:23 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie nou ook altijd rode koppen tijdens het pinnen? Ik vergeet constant mijn pincode Ik schiet al in de stress als ik zie dat mn knip leeg is.
Ik vergeet steeds mijn sleutels, heb mijn vriend van de week huilend opgebeld: "ik zit hier opgeslo-hotehhh!!!" (wassie niet blij mee..)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2003 @ 11:55:38 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11287246
quote:
Op zondag 22 juni 2003 10:45 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ik vergeet steeds mijn sleutels, heb mijn vriend van de week huilend opgebeld: "ik zit hier opgeslo-hotehhh!!!" (wassie niet blij mee..)

E.T. en Toot, ik kijk al met veel vreugde uit naar jullie capriolen

*lachtranen wegveegt*

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2003 @ 16:48:04 #43
7074 moussy
kuttekop
pi_11347098
Heeeeeerlijk die hormonen

Ik ben net tegen iemand uit mn dak gegaan, omdat zijn hond onze pup greep.. vorige week had ie onze andere hond al....

pi_11349098
word je lekker assertief van he mous?

Gesprek met mijn vriend:
vriend: "goh, lig je weer op bed, ben je zo moe?"
Toot: "oh. Dus jij wil zeggen dat ik me aanstel, alsof ik hier voor mijn lol lig *rent naar puter om allerlei sites aan te klikken waar vermoeidheid genoemd staat* Hysterisch kwaaie toon: "Ik doe het niet voor mezelf hoor, IK BEN EEN KIND AANT MAKEN!!!" (arme, arme vriend.....)

DANYEL EN THIJS
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:06:32 #45
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11351196
Ik ben vandaag zo vreselijk boos geworden op mijn werk in een vergadering . En ik mag met al mijn fouten van de laatste tijd eigenlijk al helemaal niks meer zeggen. Als ik zo doorga, ben ik misschien wel de eerste vrouw die ontslagen wordt wegens hormonale stuipen.
Nu maar snel donderdag mijn excuses aanbieden. Gelukkig heb ik een redelijke baas, maar ook aan zijn geduld komt een einde, vrees ik.

Bij mijn eerste zwangerschap was het ook al zo erg, maar toen moest vooral mijn vriend het ontgelden. Hij heeft later wel eens gezegd dat als ik niet zwanger was geweest, hij bij me weg zou zijn gegaan in die tijd.

Nee, ik zit echt niet goed in mijn vel tijdens zwangerschappen.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:29:24 #46
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_11351766
Hmmmm, als ik dit zo terug lees hebben wij mannen het tamelijk zwaar te verduren

Wij krijgen overal de schuld van, proberen we er wat aan te doen, krijgen we daar ook nog eens de schuld van !!!

tis nie eerlijk

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_11354022
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 18:24 schreef Catootje het volgende:

>>>> Hysterisch kwaaie toon: "Ik doe het niet voor mezelf hoor, IK BEN EEN KIND AANT MAKEN!!!" (arme, arme vriend.....)

Je moet het nog uitbuiten ook hoor! Op de bank gaan liggen en dan meedelen dat je de baby een groeispurtje laat maken.
En ohja, hij moet dan maar even een appel voor de baby schillen, je hoeft het toch niet allemaal alleen te doen

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 24-06-2003 21:58]

Zolang er was is, is er leven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 juni 2003 @ 22:41:27 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11355614
Met E.T. is nix aan de hand.

En daarnaast ben ik wel zo dat ik het gewoon straal zou negeren

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 juni 2003 @ 22:44:17 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11355695
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Met E.T. is nix aan de hand.

En daarnaast ben ik wel zo dat ik het gewoon straal zou negeren

Wacht maar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 juni 2003 @ 22:47:15 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11355791
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wacht maar

Is goed hoor.
Geloof me, als ze onredelijk is door de hormonen negeer ik 'r gewoon.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:00:56 #51
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_11356116
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is goed hoor.
Geloof me, als ze onredelijk is door de hormonen negeer ik 'r gewoon.

Whahaha, ik hoor het je zeggen
Ik wens je het beste vent !!! werkelijk waar !!!
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:09:14 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11356350
Ja hoor Swets....gewoon negeren.
deed mijn vent ook, als ie me negeerde gooide ik gewoon het meubilair door de kamer. Mag je van mij ook proberen te negeren, daar niet van
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:13:08 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_11356465
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:06 schreef livelink het volgende:
Als ik zo doorga, ben ik misschien wel de eerste vrouw die ontslagen wordt wegens hormonale stuipen.
Nee hoor, dat ben ik al. Tenminste, ik had zelf ontslag genomen tijdens een ruzie op mijn werk en toen ik dit terug wou trekken en mijn excuses aan wou bieden werd dit niet meer geaccepteerd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_11361015
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ben ik al. Tenminste, ik had zelf ontslag genomen tijdens een ruzie op mijn werk en toen ik dit terug wou trekken en mijn excuses aan wou bieden werd dit niet meer geaccepteerd.

Dat is idd erg lullig ...

Ik ben aan mijn laatste 2 weekjes begonnen en wat ander mensen zeggen of denken kan me momenteel helemaal niets meer schelen.. Iedereen met commentaar kan een grote mond ( of zelfs een hengst ) krijgen.

Ik wil alleen nog maar bevallen en gaarkoken in mijn sop.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_11361929
Tinkepink!!!! *schrikt er van* Dat is bizar zeg....dan voel je je teleurgesteld
DANYEL EN THIJS
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:12:03 #56
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11362403
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oeps! Ik moet dus echt uitkijken. Ik kan het me echt niet veroorloven om mijn baan te verliezen, want de baan van mijn vriend staat ook al op de tocht. Ik had gisteren eigenlijk mijn beoordelingsgesprek moeten hebben, maar mijn baas stelde gelukkig zelf voor om het uit te stellen tot na mijn zwangerschapsverlof. Hij moet het alleen nog even met PZ bespreken. Hij snapt dus kennelijk wel dat ik op het moment soms niet even altijd toerekeningsvatbaar ben. Neemt niet weg dat ik echt, echt, echt mijn best ga doen om mijn leven te beteren.

O, en wat betreft dat negeren, dat werkte bij mij ook averrechts. Wat wel hielp was als mijn vriend gewoon even wegging. Dat vond ik niet leuk, maar dan had ik wel even de tijd om tot rust te komen en in te zien dat ik (meestal) onredelijk bezig was geweest.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_11364293
Hier zou mijn vriend me ook niet moeten negeren..het is ook niet zo dat ik met dingen loop te smijten of zo (nog maar vijf weken zwanger en nu al spatjes...maar we hebben natuurlijk al een lange hormoongeschiedenis hiervoor gehad) ...net als van de week was ik gewoon oprecht beledigd en dacht ik echt dat hij lullig deed. Toen hij uitlegde wat hij bedoelde, voelde ik me meteen schuldig en toen besefte ik ook dat ik onredelijk was. Bij mij werkt het altijd het beste als we er over praten. Dan snapt hij ook wat beter hoe ik er over dacht (redelijk of niet)...Ik kan me voorstellen dat hij 'gooien met huisraad' anders zou ervaren dan ruzietjes en onbegrip. Om mijn hormonale onhandigheden moet hij alleen maar lachen. Hij vindt het erg komisch dat ik moeite heb een fatsoenlijk pot koffie te zetten ..

Ik voel me nu al soms zo kwetsbaar, laat staan dat ik me op mijn werk niet zou kunnen inhouden...oef! En het rotte is: niemand begrijpt het, als ze tenminste niet pas uit de pubertijd komen of anderszins hormonaal gestoord zijn geweest....Ik dacht vroeger ook dat je je best kan inhouden. We zijn per slot van rekening volwassenen. Maar het lukt soms echt niet, tot ergernis van iedereen.

DANYEL EN THIJS
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:54:36 #58
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11364422
Wat ik vanmorgen in de auto bedacht: ik was ook best wel lief toen ik zwanger was. Heel knuffelig en zorgzaam. Dat is natuurlijk de andere kant......
pi_11364474
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:54 schreef Gaoxing het volgende:
Wat ik vanmorgen in de auto bedacht: ik was ook best wel lief toen ik zwanger was. Heel knuffelig en zorgzaam. Dat is natuurlijk de andere kant......
jaaa, ik zeg ook idd heeeele lieve dingen tegen mensen (die het daar spans benauwd van krigjen, want zo kennen ze me ook weer neit)
DANYEL EN THIJS
pi_11364529
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:56 schreef Catootje het volgende:
Waar heb jij last van gehad toen jij/je partner zwanger was? Ik slik nu hormonen en ik herken mezelf soms niet terug, heel vervreemdend is het soms. Een aantal dingen die niet bij me passen, maar me wel steeds meer gebeuren:

- poetsaanvallen: ik heb een halve fles Cif verbruikt voor de woonkamer, waarin ik werkelijk alles heb afgestoft: de verwarmingsbuizen, de stopcontacten...en ik moet nog acht kamers..
- huilbuien: sowieso vreselijk emotioneel, maar dus ook huilbuien (en ik ben echt geen jankerd, normaliter)..ik huil bij reclames, bij slechte tv, bij de kassa van de super....
- Koopaanvallen: en dan liefst de megatruttige dingen...zo heb ik een sleutel gekocht met een lieveheersbeestjesmotief....

Nu jullie!!! Make my day.....

Anders ga je even in het openbaar vertellen hoe triest je bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')