Ik wil alleen aangeven dat ik het jammer vind dat het op deze manier is afgelopen. Emoties liepen gister vrij hoog op waardoor er vrij snel een einde kwam aan het Gijsjes topic. Iets dat ik persoonlijk erg jammer vind, het klopt wel wat Bastard zei, de laatste tijd werd er vrij inhoudloos gepost. Maar is dat bij de Gijsjes-topic niet altijd het geval geweest? Slaap ouwhoeren maar als iemand zijn ei kwijt wilde dan kon dat altijd. Of het nu de stress van een verhuizing was, instortende balkons of het onbehagelijke gevoel van het verliezen van je baan. Ook luchtige onderwerpen konden besproken worden, computergames (bijna alle Gijsjes zijn Gamers), films en culinaire hoogstandjes (want de Gijsjes waren nu eenmaal Bourgondisch in hart en nieren).
Dips hou je altijd, het is warm en zonnig weer dus veel mensen gaan andere dingen doen. Ook de vakantieperiode staat voor de deur. Maar is een dip een reden om een hele reeks op te heffen? Moeten de Gijsjes topics persé in sneltreinvaart worden gevuld? Of is het gewoon leuk om af en toe eens te posten en van gedachte te wisselen met mensen die aanwezig zijn? Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de vakantieverhalen van Ker, het zoeken naar een baan door Bastard en de nieuwe werkplekken van Ker, Slurfer en Tiggy. Ook voor mij zitten er groter veranderingen aan te komen, en het van me af schrijven daarvan is een manier om met de spanning die dit met zich meebrengt om te gaan.
Wat ik hiermee wil aangeven is dat de Gijsjes zeker een aanvulling zijn op mijn (Fok!) ervaring. Tenslotte wilde ik opmerken dat ik de meet erg geslaagd vond, en ik hoopte eigenlijk dat er nog wel een aantal zouden volgen. Als ik te melodramatisch ben en ik zoek er teveel achter moeten jullie het maar zeggen hoor. Als de Gijsjes echt uitgegijst zijn leg ik me daar bij neer. Dit vind ik alleen een mooiere afsluiting dan dat topic van gisteravond.
tis maar fok!
quote:*goede tijden, slechte tijden deuntje fluit*.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Emoties liepen gister vrij hoog op
quote:Niet huilen
Emoties liepen gister vrij hoog op
Dat en ik mis jullie.
quote:Boeiend zeg!
Op vrijdag 13 juni 2003 09:28 schreef Chocobo het volgende:
ga toevallig vandaag een proefrit tijden in een auto
quote:
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de vakantieverhalen van Ker, het zoeken naar een baan door Bastard en de nieuwe werkplekken van Ker, Slurfer en Tiggy. Ook voor mij zitten er groter veranderingen aan te komen, en het van me af schrijven daarvan is een manier om met de spanning die dit met zich meebrengt om te gaan.
quote:Wederzijds Gijs!
Op vrijdag 13 juni 2003 09:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis de Gijsjesreeks nu al vreselijkIk wil ze terug........ ga toevallig vandaag een proefrit tijden in een auto en dat wilde ik kwijt aan jullie maar dat ging niet want er was geen topic
Dat en ik mis jullie.
Wanneer stuurde je trouwens dat MSN-bericht? Mijn computer is de hele nacht aangebleven omdat tijdens het afsluiten iets vastliep.
quote:Een uur nadat de reeks dicht was
Op vrijdag 13 juni 2003 09:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wederzijds Gijs!
Wanneer stuurde je trouwens dat MSN-bericht? Mijn computer is de hele nacht aangebleven omdat tijdens het afsluiten iets vastliep.
quote:Gijs,.......... ik schaam me diep en diep maar kwam er eigenlijk achter dat ik niet zonder een Gijsjes topic kan
Op vrijdag 13 juni 2003 09:34 schreef Bastard het volgende:
Krijg er wel een warm gevoel van StrolWie wil er neuken?
Ik ben verslaafd,........... vorig jaar met roken gestopt en Fok voor teruggekomen
Ik vond het een leuke reeks en 't is jammer dat 't zo gestopt is.
Dat één of meerdere Gijsjes om welke (persoonlijke?) redenen geen zin meer hebben in deze reeks betekend eigenlijk niet dat hij helemaal opgeheven moet worden.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk echt dat de Gijsjesreeks voortgezet kan worden, maar dan dient er echt een mentaliteitsverandering te komen. Wij als mods willen de bagger uit onzin halen. Een klein begin is misschien de bagger uit de Gijsjes reeks te halen? Alleen posten als je daadwerkelijk iets leuks te melden hebt, en niet alleen posten om het posten.Dat één of meerdere Gijsjes om welke (persoonlijke?) redenen geen zin meer hebben in deze reeks betekend eigenlijk niet dat hij helemaal opgeheven moet worden.
Ik mis zelfs de lurkers
quote:
Alleen posten als je daadwerkelijk iets leuks te melden hebt, en niet alleen posten om het posten.
1. Gemeenschapsgeld nuttig besteden door daadwerkelijk 40 uur per week te gaan werken.
2. Weer ga deelnemen aan de "discussies" in OOG en POL.
3. Minder liev ga doen tegen de Games-posters.
quote:Klopt, ik wilde eigenlijk alleen maar aangeven dat ik er geen hol meer aan vond de laatste tijd, en daarom besloot gewoon niet meer te komen. De Gijsjes werken als een magneet soms lijkt wel, en dat is gezellig ook hoor.. maar ik zeg het, het gemiddelde nivea ging me een beetje de strot uithangen. Twas inderdaad bagger geworden..
Dat één of meerdere Gijsjes om welke (persoonlijke?) redenen geen zin meer hebben in deze reeks betekend eigenlijk niet dat hij helemaal opgeheven moet worden.
Tis inderdaad wel zo wat chocobo zei, je wil graag delen met andere mensen wat je avonturen zijn.. nieuwe auto, nieuw leven, vakantie, tv, film, game, .. en dat ben je gewend te lozen bij de Gijsjes.
quote:Dat ook! Hoe kon ik dat vergeten! Dat is nog het belangrijkste van alles. Ik leef echt met jullie mee.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:31 schreef Chocobo het volgende:Ik ook. Tevens wil ik mijn vol trots mijn toekomstige zoon of dochter showen
![]()
Ik mis elk Gijsje eigenlijk.... Nadine, Nuon, Tiggy, Strol, Surfer, Ker, Noot, mezelf , Bastard, Troela, Lord Dreamer, Irvine, ChOas, Facial, de in de soap vallende lurker, Gijsje79, Yvonne en Muus..... (nog uit de Chocobo reeks)
mis ik Gijsjes dan spijt me dat,......... ik weet het ff niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 13-06-2003 09:57]
quote:Godver
Op vrijdag 13 juni 2003 09:41 schreef Bastard het volgende:
Tis inderdaad wel zo wat chocobo zei, je wil graag delen met andere mensen wat je avonturen zijn.. nieuwe auto, nieuw leven, vakantie, tv, film, game, .. en dat ben je gewend te lozen bij de Gijsjes.
quote:Ik kon je gisteravond ook geen ongelijk geven. Dat bedoel ik dus ook met mentaliteitsverandering. Gewoon leuke dingen posten, zaken die je meemaakt. En alleen reageren als je er iets nuttigs over te zeggen hebt. Het is tenslotte geen wedstrijd topic-vullen.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:41 schreef Bastard het volgende:
quote:Yep,...
Op vrijdag 13 juni 2003 09:44 schreef Bastard het volgende:
Ik zit hier nu eigenlijk hardop te lachen.. ik bevind mij wederom achter een pc, net uit bed, en zit een woordenwisseling (serieus) door te lezen over het bestaan van Gijsjes![]()
Gaat het nog ergens over vandaag?
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op vrijdag 13 juni 2003 09:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ook. Tevens wil ik mijn vol trots mijn toekomstige zoon of dochter showen
![]()
quote:Nu weten we wie de dader is...
Op vrijdag 13 juni 2003 09:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
moet eigenlijk nog koffie halen
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:46 schreef Nadientje het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
quote:Zie topictitel
Op vrijdag 13 juni 2003 09:44 schreef Bastard het volgende:
Gaat het nog ergens over vandaag?
We moeten trouwens ook af van dat idee dat je verplicht je gezicht moet laten zien in elk Gijsjes-topic. We vergeten heus iemand niet als hij een paar topics niet post. Als je geen zin hebt of iets beters te doen hebt, post dan niet. Dit geld overigens voor iedereen hoor, is niet persoonlijk tegen jou gericht.
quote:Gaat het dan niet verzakken... of hoort dat ook bij de Gijsjes?
Op vrijdag 13 juni 2003 09:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik kon je gisteravond ook geen ongelijk geven. Dat bedoel ik dus ook met mentaliteitsverandering. Gewoon leuke dingen posten, zaken die je meemaakt. En alleen reageren als je er iets nuttigs over te zeggen hebt. Het is tenslotte geen wedstrijd topic-vullen.
quote:Jeej
Op vrijdag 13 juni 2003 09:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
,........... je krijgt een hele fotosessie in je mailbox rond die tijd ok ?
![]()
quote:Ik denk dat we de dip hebben overschat,....... waarom zou een reeks geen dip mogen krijgen, ik bedoel,..... een aantal van ons hadden het even druk... ik zat in Hoofddorp,.. Ker was op vakantie,.... het weer sucked, etc etc. En ik weet tevens dat het goed moet zijn want ik miste de reeks na een paar uur al vriend... das toch niet normaal. Tevens vind ik dat we een hele coole reeks zijn,....
Op vrijdag 13 juni 2003 09:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Gaat het dan niet verzakken... of hoort dat ook bij de Gijsjes?
Ik wist het!! En ik vind het ook leuk als het weer gewoon door gaat... Tis toch niet erg als er ff niets leuks, interssants, of uberhaupt iets gepost wordt.
Ik ben voor doorgaan.... als je geen zin meer hebt dan post je toch even niet...
Gijsjes..
quote:Geen "Kmoe poepen" meer
Op vrijdag 13 juni 2003 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Darwin zei ooit dat soorten die niet evolueren en dus stil blijven staan uiteindelijk uitsterven. Dit geld dus blijkbaar ook voor de Gijsjes-reeks. Ik denk dat dit een mooi moment voor zelfreflectie is. Ik heb al een aantal zaken aangegeven waarmee we de reeks, naar mijn idee, kunnen voortzetten. Als jullie het daarmee eens zijn gaan we voor de doorstart. Onder voorbehoud dat het nu om de kwaliteit van de posts gaat en niet meer om de kwantiteit.
quote:en tevens veel anderen volgens mij
Op vrijdag 13 juni 2003 09:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tevens vind ik dat we een hele coole reeks zijn,....
quote:Surfer
Op vrijdag 13 juni 2003 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
Dus toch weer??Ik wist het!! En ik vind het ook leuk als het weer gewoon door gaat... Tis toch niet erg als er ff niets leuks, interssants, of uberhaupt iets gepost wordt.
Ik ben voor doorgaan.... als je geen zin meer hebt dan post je toch even niet...
![]()
Gijsjes..
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Je verhaal en woordgebruik hebben me aangeslagen mijn Limburgse vlaaienliefhebber. Ik ben een Gijsje in hart en ziel en merk dat ik dat zelfs digitaal terugvindErg hoor,........
Ik mis elk Gijsje eigenlijk.... Nadine, Nuon, Tiggy, Strol, Ker, Noot, mezelf
, Bastard, Troela, Lord Dreamer, Irvine, ChOas, Facial, de in de soap vallende lurker, Gijsje79, Yvonne en Muus..... (nog uit de Chocobo reeks)
mis ik Gijsjes dan spijt me dat,......... ik weet het ff niet meer.
quote:Daar zijn we zelf bij lijkt me. Ik ga me in elk geval niet als mod gedragen in deze topics. Ik heb hiermee een aanzet gegeven omdat ik mijn mening kwijt moest en omdat ik het erg zonde vond. Maar ik doe dit dus geen 2e keer.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:49 schreef Bastard het volgende:
Gaat het dan niet verzakken... of hoort dat ook bij de Gijsjes?
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om deze reeks op een leuke manier voort te zetten.
quote:Goed gesproken strol
Op vrijdag 13 juni 2003 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Darwin zei ooit dat soorten die niet evolueren en dus stil blijven staan uiteindelijk uitsterven. Dit geld dus blijkbaar ook voor de Gijsjes-reeks. Ik denk dat dit een mooi moment voor zelfreflectie is. Ik heb al een aantal zaken aangegeven waarmee we de reeks, naar mijn idee, kunnen voortzetten. Als jullie het daarmee eens zijn gaan we voor de doorstart. Onder voorbehoud dat het nu om de kwaliteit van de posts gaat en niet meer om de kwantiteit.
Ik miste jullie ook meteen gisteravond.
quote:Jawel,.... in de oprisping was ik je even vergeten,....
Op vrijdag 13 juni 2003 09:55 schreef silver-surfer het volgende:[..]
..... ik hoor er niet meer bij....
Je staat er ondertussen bij
Terecht overigens
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 13-06-2003 09:57]
quote:Je limburgse accent galmt er door heen
Op vrijdag 13 juni 2003 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Daar zijn we zelf bij lijkt me. Ik ga me in elk geval niet als mod gedragen in deze topics. Ik heb hiermee een aanzet gegeven omdat ik mijn mening kwijt moest en omdat ik het erg zonde vond. Maar ik doe dit dus geen 2e keer.
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om deze reeks op een leuke manier voort te zetten.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed gesproken strol
Ik miste jullie ook meteen gisteravond.
quote:Gijs.....
Op vrijdag 13 juni 2003 09:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sucked het trouwens momenteel op werk ?
YB en MP .... het is zoooooo stil hier.
Maaar ik kan er ook wel weer omlachen... dat leven van me....
Ik hou van de gijsjes
quote:Na jaaaa.......
Op vrijdag 13 juni 2003 09:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jawel,.... in de oprisping was ik je even vergeten,....
Je staat er ondertussen bij
Terecht overigens
En Slurfer je hebt gelijk, zoals ik al aangaf het is echt niet erg als iemand een paar topics lang niet post. Uit het zicht is niet uit het hart!
quote:Godver
Op vrijdag 13 juni 2003 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Uit het zicht is niet uit het hart!
quote:Tyfus cunt!! Ik haat je...... neuken?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:01 schreef Bastard het volgende:
Maar ik wil wel meer bitchfights zien hoor!!
quote:*Gewillig boxer op enkels laat zakken.*
Op vrijdag 13 juni 2003 10:02 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Tyfus cunt!! Ik haat je...... neuken?
quote:Helemaal mee eens!!
Op vrijdag 13 juni 2003 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Titel aangepast!En Slurfer je hebt gelijk, zoals ik al aangaf het is echt niet erg als iemand een paar topics lang niet post. Uit het zicht is niet uit het hart!
quote:*Planten ziet groeien*
Op vrijdag 13 juni 2003 10:03 schreef Bastard het volgende:[..]
*Gewillig boxer op enkels laat zakken.*
*Toch neukt*
quote:Ja, waar ging dat gisteravond over, Tiggy en Nadien geloof ik, iets met de MAcDonalds.
Op vrijdag 13 juni 2003 10:01 schreef Bastard het volgende:
Maar ik wil wel meer bitchfights zien hoor!!
quote:Tiggy was Mcdonalds aant promoten
Op vrijdag 13 juni 2003 10:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, waar ging dat gisteravond over, Tiggy en Nadien geloof ik, iets met de MAcDonalds.
quote:Accepteer dan je niet zonder kunt. Hoop alleen niet dat Yvonne boos is
Op vrijdag 13 juni 2003 10:03 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Helemaal mee eens!!
Ik wist zonet gewoon ff niet wat ik moest doen hier... zat maar een beetje op imdb te surfen..
quote:*proest*
Op vrijdag 13 juni 2003 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
*Planten ziet groeien**Toch neukt*
Zulke opmerkingen heb ik dus gemist! Ik lach nu hardop achter mijn bureau. Collega's kijken me weer allemaal vreemd aan.
quote:Weeeeet iiikk veeeeel
Op vrijdag 13 juni 2003 10:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, waar ging dat gisteravond over, Tiggy en Nadien geloof ik, iets met de MAcDonalds.
Iets wat een keer gezegd is, en nadien loopt er op te zuigen, en tiggy is er woest om ofzo.
quote:Proest
Op vrijdag 13 juni 2003 10:04 schreef Nadientje het volgende:[..]
Tiggy was Mcdonalds aant promoten
Tiggy had weer eens een bui denk ik. Misschien wel wat flauw om dat te doen als een reeks dichtgaat. Als je ergens mij zit moet je het er gewoon uitgooien vind ik. Persoonlijk snap ik niet dat je daar zo lang mee gaat zitten,.... heb eerlijk gezegd de posts van gisteren ook niet echt aandachtig gelezen
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 13-06-2003 10:07]
quote:Ik denk dat je bedoelt: Accepteer dat je niet zonder cunt....
Op vrijdag 13 juni 2003 10:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Accepteer dan je niet zonder kunt.
quote:Ik stuur Roy wel even langs om het "goed te maken" met Yvonne.
Op vrijdag 13 juni 2003 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Accepteer dan je niet zonder kunt. Hoop alleen niet dat Yvonne boos isIk denk dat ze onze gezamelijke beslissing wel kan waarderen aangezien we niet echt een lastige reeks zijn. Meer een vermaakreeks voor derden !
quote:Soort van GTST gevoel kan ik hier niet onderdrukken. kweet niet wat Yvonnen er van zal zeggen.. is ze GTST fan?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Accepteer dan je niet zonder kunt. Hoop alleen niet dat Yvonne boos is
Ik denk dat ze onze gezamelijke beslissing wel kan waarderen aangezien we niet echt een lastige reeks zijn. Meer een vermaakreeks voor derden !
quote:Ja,........ laat die chubby motherfucker maar even surfen ja
Op vrijdag 13 juni 2003 10:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik stuur Roy wel even langs om het "goed te maken" met Yvonne.
quote:Make her an offer she can't refuse.
Op vrijdag 13 juni 2003 10:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik stuur Roy wel even langs om het "goed te maken" met Yvonne.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:07 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Ik denk dat je bedoelt: Accepteer dat je niet zonder cunt....
quote:Waren dat die enorme lappen tekst van Tiggy gisteravond??
Op vrijdag 13 juni 2003 10:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Weeeeet iiikk veeeeel
Maar twas wel lachen!!
Iets wat een keer gezegd is, en nadien loopt er op te zuigen, en tiggy is er woest om ofzo.
quote:Dingen opkropen om het er vervolgens in één keer uit te gooien is vrouwen eigen. Zo is mijn kuiken ook, heb je weer eens ruzie dan krijg je zon opmerking van maar jij deed 3 maanden geleden dit of zei dat, ik weet dat echt allang niet meer waar ze het over heeft! Zeg het dan meteen doos!
Op vrijdag 13 juni 2003 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Tiggy had weer eens een bui denk ik.Misschien wel wat flauw om dat te doen als een reeks dichtgaat. Als je ergens mij zit moet je het er gewoon uitgooien vind ik. Persoonlijk snap ik niet dat je daar zo lang mee gaat zitten,....
quote:Damn,...... wat sucken vrouwen eigenlijk zeg
Op vrijdag 13 juni 2003 10:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dingen opkropen om het er vervolgens in één keer uit te gooien is vrouwen eigen. Zo is mijn kuiken ook, heb je weer eens ruzie dan krijg je zon opmerking van maar jij deed 3 maanden geleden dit of zei dat, ik weet dat echt allang niet meer waar ze het over heeft! Zeg het dan meteen doos!
*Wegrent*
quote:Yep, en dan noemt ze mij dement.
Dingen opkropen om het er vervolgens in één keer uit te gooien is vrouwen eigen. Zo is mijn kuiken ook, heb je weer eens ruzie dan krijg je zon opmerking van maar jij deed 3 maanden geleden dit of zei dat, ik weet dat echt allang niet meer waar ze het over heeft! Zeg het dan meteen doos!
Ik ben geloof ik gisteren weer geflitst Dit keer in Leiden, dat is nieuw.
quote:Klopt....... ze weten het meestal wel zo goed te verdraaien dat het altijd jouw schuld is!!
En toch kan je niet zonder..
quote:Dat ze sucken is eigenlijk wel lekker.
Op vrijdag 13 juni 2003 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Damn,...... wat sucken vrouwen eigenlijk zeg
quote:Hoe snel reed je?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:11 schreef Bastard het volgende:
Ik ben geloof ik gisteren weer geflitstDit keer in Leiden, dat is nieuw.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Damn,...... wat sucken vrouwen eigenlijk zeg
*Wegrent*
Goedemorgen allemaal
Goede beslissing trouwens dat de Gijsjes doorgaan.
Ook al post ik niet meer zo vaak,
Ik heb het gewoon zo druk gekregen ( oftwel een leven gekregen )
Maar Fok zonder gijsjes
.
quote:Je wil bij de familie horen
Op vrijdag 13 juni 2003 10:20 schreef Jarno het volgende:
Hmpf, nou heb ik opeens in een Gijsjes-topic gepost!
.
quote:Hoe kan het dan dat vrouwen zich wel altijd het meest schuldig voelen
Op vrijdag 13 juni 2003 10:12 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Klopt....... ze weten het meestal wel zo goed te verdraaien dat het altijd jouw schuld is!!
[Dit bericht is gewijzigd door Nadientje op 13-06-2003 10:23]
quote:Ik gok 70 of misschien iets harder.. ik was een straat aan het zoeken en kon het niet vinden. Toen ging met mn kwaaie kop Leiden weer uit, en kwam ik een bord tegen wat zei "U rijd te hard" .. Ja klopt, dacht ik nog. Maar achter die kast staat een flitsapparaat
Op vrijdag 13 juni 2003 10:17 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Hoe snel reed je?
&
Hoeveel gaat je dit kosten gijsje??
quote:Ain't it cool
Op vrijdag 13 juni 2003 10:20 schreef Jarno het volgende:
Hmpf, nou heb ik opeens in een Gijsjes-topic gepost!
.
quote:Zoals ik al zei, dat is helemaal niet erg! We houden nog steeds van je!
Op vrijdag 13 juni 2003 10:18 schreef Nuongirl het volgende:
Ik heb het gewoon zo druk gekregen ( oftwel een leven gekregen)
Maar Fok zonder gijsjes
quote:Nuon
Op vrijdag 13 juni 2003 10:18 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Goedemorgen allemaal
Goede beslissing trouwens dat de Gijsjes doorgaan.
Ik heb het gewoon zo druk gekregen ( oftwel een leven gekregen)
Maar Fok zonder gijsjes
En je moet idd weer wat meer posten
quote:Omdat wij het ontkennen en naast ons neerleggen
Op vrijdag 13 juni 2003 10:22 schreef Nadientje het volgende:[..]
Hoe kan het dan dat vrouwen zich wel altijd het meest schuldig voelen
[Dit bericht is gewijzigd door Nadientje op 13-06-2003 10:25]
quote:Dat is dan weer de kracht van de man!!
Op vrijdag 13 juni 2003 10:22 schreef Nadientje het volgende:[..]
Hoe kan het dan dat vrouwen zich wel altijd het meest schuldig voelen
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:23 schreef Khadgar het volgende:
Poeh! Gelukkig blijft het bestaan! Ik als postende lurker ben ook enigzins verslaafd geraakt aan jullie!
quote:En het is wederzijds
Op vrijdag 13 juni 2003 10:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zoals ik al zei, dat is helemaal niet erg! We houden nog steeds van je!
quote:Nee maar een klein zwembad is ook groot genoeg
Op vrijdag 13 juni 2003 10:23 schreef Nadientje het volgende:
ik ga dus geen meer maken hier met Tiggy dus die popcorn kunnen jullie wel vergeten
quote:Ken ik er nog 1 van
Op vrijdag 13 juni 2003 10:24 schreef Nadientje het volgende:
Nuon is liefen zij moet weer vaker komen
quote:Als julliewat taken van me kunnen overnemen kan ik hier weer wat vaker komen
Op vrijdag 13 juni 2003 10:24 schreef Nadientje het volgende:
Nuon is liefen zij moet weer vaker komen
quote:je verandert mijn post
Op vrijdag 13 juni 2003 10:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee maar een klein zwembad is ook groot genoeg
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:26 schreef Nuongirl het volgende:
Senna heeft trouwens sportdag vandaag, ze was vanmorgen zo zenuwachrig dat ze om half 7 al naar school wilde
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:26 schreef Nadientje het volgende:[..]
je verandert mijn post
quote:Ja dat hadden wij ook vroeger
Op vrijdag 13 juni 2003 10:27 schreef Nadientje het volgende:[..]
ik weet nog hoe leuk ik dat ook altijd vond.. we kregen voor ieder ding dat we deden een stickertje op zo'n kaart
![]()
quote:Verschrikkelijk vond ik dat.. ik deed altijd of ik mn enkel had verstuikt..
Op vrijdag 13 juni 2003 10:26 schreef Nuongirl het volgende:
Senna heeft trouwens sportdag vandaag, ze was vanmorgen zo zenuwachrig dat ze om half 7 al naar school wilde
Vanmiddag kleine gijs borrel geeft!!
quote:Bastard en sport..
Op vrijdag 13 juni 2003 10:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Verschrikkelijk vond ik dat.. ik deed altijd of ik mn enkel had verstuikt..
Kan me nog herrineren dat we een rondje om een meer heen moesten.. had ik geen zin in dus ik ging de bosjes in, om dan terug te lopen en stiekem doen alsof ik het had gelopen. Maar toen raakte ik een beetje de weg kwijt in de bosjes, heb ik een heel eind moeten lopen, en kwam ik nog als laatste aan
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Verschrikkelijk vond ik dat.. ik deed altijd of ik mn enkel had verstuikt..
Kan me nog herrineren dat we een rondje om een meer heen moesten.. had ik geen zin in dus ik ging de bosjes in, om dan terug te lopen en stiekem doen alsof ik het had gelopen. Maar toen raakte ik een beetje de weg kwijt in de bosjes, heb ik een heel eind moeten lopen, en kwam ik nog als laatste aan
Ik vond sportdag altijd erg leuk, vooral het hardlopen omdat ik daar toen ( op de lagere school wel goed in was )
Na de lagere school was dat trouwens niet meer zo
quote:Prima,... gister een van de laatste checks gehad. Alles tiptop in orde. Nu is het de laatste 3 a 4 maanden chillen en wachten op de komst van onze Gijs / Gijsin
Op vrijdag 13 juni 2003 10:28 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Ja dat hadden wij ook vroeger
Over kids gesproken.
Hoe is het me je vrouw en uk Bobo ?
quote:Spanennd hoor
Op vrijdag 13 juni 2003 10:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Prima,... gister een van de laatste checks gehad. Alles tiptop in orde. Nu is het de laatste 3 a 4 maanden chillen en wachten op de komst van onze Gijs / Gijsin
En zijn jullie al klaar met de babykamer ?
quote:Nope,... daar ben ik nu druk mee bezig
Op vrijdag 13 juni 2003 10:34 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Spanennd hoor
En zijn jullie al klaar met de babykamer ?
quote:Dat vond ik leuk om de babykamer in te richten .
Op vrijdag 13 juni 2003 10:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nope,... daar ben ik nu druk mee bezig
Wel al alles gekocht
Wat niet grappig
Heb ik vannacht daarvoor dat hele fucking stuk geschreven?
(deze dus: En nu?)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 13-06-2003 10:37]
quote:De HOMO's hebben dat ook even gehad, zonder die emoties dan
-knip-
[Dit bericht is gewijzigd door Tizmo op 13-06-2003 10:37]
quote:Ooknamens mij alvast een fijne dag.
Op vrijdag 13 juni 2003 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Fijne middag Gijsjes*Vrolijk is*
quote:Moet je weer naar Hoofddorp? Fijna middag Gijs!
Op vrijdag 13 juni 2003 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Fijne middag Gijsjes
quote:Hoewas je avond gisteren met je date ?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja halllooooooHeb ik vannacht daarvoor dat hele fucking stuk geschreven?
quote:Twas echt gezellig
Op vrijdag 13 juni 2003 10:37 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Hoewas je avond gisteren met je date ?
quote:Wat een mooi stuk! Plaats hem ook even hier!
*traantje wegpinkt*
quote:Je bent een gijs in hart en nieren Noot!!
En je bent Chubby, en dat heerst!!
quote:Vooruit:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat een mooi stuk! Plaats hem ook even hier!
*traantje wegpinkt*
Tja, zoals jullie allemaal al wel weten (of in ieder geval horen te weten) is de Gijsjes reeks opgeheven. Hij is niet meer.
In het laatste deel, De Gijsjes zijn uitgeteld...The End..., is eigenlijk Bastard die zegt wat ik ook eigenlijk al voelde aankomen (zie die openingspost) tis over.
Nadine en Tiggy ruzien nog ff wat, Yvonne post weer ff mee en zelfs QyRoZ komt afscheid nemen.
Ik was afwezig op het moment dat het dichtging terwijl ik er wel nog wat over wil zeggen. Vandaar dit topic ook. Ik moet even wat kwijt enzo...
Toen ik hier in oktober 2002 als newbie (Lid geworden voor de LotR:TT Prijsvraag voor een reis naar New Zeeland) kwam duurde het nog ff voordat ik ging posten. Ik lurkte overal en nergens. Op een gegeven moment kwam ik het newbie aanmeld topic tegen waarin ik dit poste:
quote:Ik dacht dus ff stoer te zijn
Op dinsdag 19 november 2002 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens de regels moet ik me hier voorstellen... Maar dat doe ik dus niet, ik heb een hekel aan regels
Toen kwam ik in GAM
wat natuurlijk het leukste forum is van heel Fok! Hier zag ik Nintendo topics, Final Fantasy topics en daar voelde ik me thuis. Ging lekker meeposten en nieuws lezen daar.
Op een gegeven moment zat ik er een keer snachts te kijken en het was uitgestorven... Gamers slapen vroeg blijkbaar. Wat nu?
Kijk, een optie "active topics"
Daar zag ik toen een topic geopend door Chocobo, en die herkende ik weer van die Nintendo en Final Fantasy topics. Daar meegelezen en dat was best grappig allemaal Verder niet gepost want er was voor mij nix te zoeken, ik herkende immers alleen Chocobo.
Na nog meer posten in GAM (en langzaam maar zeker ook daar buiten) begon ik ook meer posters en reeksen te herkennen. De Usuals, de HOMO's en VV... Allemaal vaste users die met elkaar een gezellige tijd op Fok hadden. Dat leek me dus ook wel leuk uiteraard Maar ja, welke past het best bij je? Waar word je geaccepteerd?
Nou, ik heb toen een post gezet Gijsjes II ... Meppen of gemept worden! en toen ben ik zeg maar gebleven...
Toen was DrPurno er nog en postten Gijsje, Gijsje79 en Nuon nog erg actief mee bij de Gijsjes. Ik had eindelijk een reeks
In de tussentijd ga je meer leren van Fok (de search gebruiken, hoe je je eigen posts kan terugvinden dmv het klikken op je naam, Fotoboek, etc). Je gaat de hierarchie begrijpen (waarom in hemelsnaam zoveel kleuren, zwart, lichtblauw, blauw, donkerblauw, groen, roze, rood) en je gaat ook steeds meer tijd besteden aan Fok.
Op een gegeven moment (en ik maak een sprongetje nu) is er een vacture voor een Moderator op GAM. Smots stopt ermee en Strolie75 heeft een collega nodig. Daar ook Strolie75 in de Gijsjes topics meepostte en ik op Fok goed met hem kon opschieten en veel post in GAM (en omdat ik uiteraard zeer capabel ben) ben ik uiteindelijk moderator geworden. Dit was 5 mei 2003.
Het is nu 13 juni 2003, zit nog steeds officieel in mijn proeftijd als mod.
Het lijkt allemaal hetzelfde nog, ik blijf immers mod op GAM en blijf daar actief meeposten, alleen ik zit nu dus zonder reeks...
Hierbij wil ik alle Gijsjes (en Gijs lurkers) uit de hele periode bedanken, het was een leuke tijd!
Respect als je dit allemaal gelezen hebt
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Respect als je dit allemaal gelezen hebt
![]()
![]()
Oh snotslurper, I know you're out there... Chaos komt vanmiddag het kaartje al brengen bij je...
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 12:38 schreef Bastard het volgende:Oh snotslurper, I know you're out there... Chaos komt vanmiddag het kaartje al brengen bij je...
Snotsluper is opzeker de meest vieze van alle namen die ik heb gekregen!
quote:Waaaaaaaaaaaaat??? En nu?
Op vrijdag 13 juni 2003 12:43 schreef Bastard het volgende:
Krijg net een smsje.. van mn huisneger.. hij kan niet mee Dinsdag.. GVD, kan hij dat niet eerder bedenken?
Voor straf een week geen eten voor hem..
Negers......
Verdomme, ik zou vanmiddag gesprek hebben met mijn manager over de verhuizing naar A'dam en opleidingen! Is zijn vader overleden! Gesprek is dus opgeschoven.
quote:Kaartjes voor:
Op vrijdag 13 juni 2003 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Kaartjes waarvoor?Verdomme, ik zou vanmiddag gesprek hebben met mijn manager over de verhuizing naar A'dam en opleidingen! Is zijn vader overleden! Gesprek is dus opgeschoven.
Eminem
Klote ... van dat gesprek, gaat wel weer ff duren natuurlijk!
quote:Ik onthoud mijn van commentaar.
Op vrijdag 13 juni 2003 12:56 schreef silver-surfer het volgende:
Kaartjes voor:Eminem
quote:Nja, zal volgende week wel worden. Welkom in de wereld van het UWV waar alles ff duurt.
Klote ... van dat gesprek, gaat wel weer ff duren natuurlijk!
quote:Dat verwachtte ik al...
Op vrijdag 13 juni 2003 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik onthoud mijn van commentaar.
quote:Ja, we moesten weer wakker geschud worden.
Op vrijdag 13 juni 2003 13:10 schreef kepler het volgende:we zijn weer terug
![]()
quote:Dat is niet zo leuk Gijs, wat voor tentamen?
ik heb weer eens een tentamen verneukt![]()
quote:Tsja, ik weet het ook niet.. Tiggy is mol, Negers kan niet, Chaos geen zin, nog meer mensen een excuus??
Op vrijdag 13 juni 2003 12:46 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Waaaaaaaaaaaaat??? En nu?
Noot misschien mee?Negers......
quote:een mechanica tentamen, wel voor de 1e keer gemaakt. Maar ik had echt goed geleerd ervoor
Op vrijdag 13 juni 2003 13:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, we moesten weer wakker geschud worden.
[..]Dat is niet zo leuk Gijs, wat voor tentamen?
zit nu te twijfelen of ik doorga, maar dat is ook weer zo zonde van die drie jaar. Maar als ik doorga ben ik in totaal iets van 9 jaar bezig met mn studie ofzo
twijfels twijfels
quote:de studie duurt 5 jaar, er staat gem 7,5 jaar voor (moeilijke studie). En het probleem is dat ik al 2 jaar over mijn 1e jaar heb gedaan. En nu ben ik bezig met het 2e jaar, en ik heb pas 1 tentamen gehaald (van de 5!!).
Op vrijdag 13 juni 2003 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Na een mislukt tentamen nadenken over de toekomst van je studie is nooit zo'n goed idee. Duurt die studie in totaal 9 jaar? Dat is ook lang. En zonde van die 3 jaar weet je niet, misschien kun je bij een andere studie instromen.
maar pos denken!! TSJAKKA, de rest haal ik wel
quote:Ik ga eeecht wel!!! Jij toch ook gijs??
Op vrijdag 13 juni 2003 13:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Tsja, ik weet het ook niet.. Tiggy is mol, Negers kan niet, Chaos geen zin, nog meer mensen een excuus??
quote:waar hebben jullie het over?
Op vrijdag 13 juni 2003 13:29 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Ik ga eeecht wel!!! Jij toch ook gijs??
quote:Concert van Emenim.
Op vrijdag 13 juni 2003 13:31 schreef kepler het volgende:
waar hebben jullie het over?
Op zich wel grappig, de beste rapper is een blanke en de beste golfer is een neger.
quote:en de beste Formule 1 coureur een mietje
Op vrijdag 13 juni 2003 13:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Concert van Emenim.
Op zich wel grappig, de beste rapper is een blanke en de beste golfer is een neger.
quote:topic-killer
Op vrijdag 13 juni 2003 13:39 schreef kepler het volgende:[..]
en de beste Formule 1 coureur een mietje
en ik heb ons hotel in NY gereserveerd
vlakbij Tom's restaurant (die ene van Seinfeld). Ik doe Kramer wel de groeten als ik hem zie
quote:Daar zouden we niet meer aan doen, alleen posten als je iets te melden heb. Lees het topic maar eens door.
Op vrijdag 13 juni 2003 13:56 schreef kepler het volgende:
topic-killer
quote:Ik zat tegenover Carneggy Hall, vlakbij Central Park.
en ik heb ons hotel in NY gereserveerd
vlakbij Tom's restaurant (die ene van Seinfeld). Ik doe Kramer wel de groeten als ik hem zie
quote:dit was degelijk een zinvolle melding, het is zelfs een feit. Ook vervolg ikde post met een redelijk zinnig onderwerp
Op vrijdag 13 juni 2003 13:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Daar zouden we niet meer aan doen, alleen posten als je iets te melden heb. Lees het topic maar eens door.
quote:wij zitten bij 100d street aan de East-side.
Ik zat tegenover Carneggy Hall, vlakbij Central Park.
ik ga er weer vandoor
quote:Mmm, dat is toch helemaal in het noorden van Manhattan? Had je niet beter iets in het centrum kunnen nemen?
Op vrijdag 13 juni 2003 14:04 schreef kepler het volgende:
wij zitten bij 100d street aan de East-side.
EAST-SIDE rulez
Ben jij trouwens Roy zijn vakantieregel-neger?
quote:Plagiaat!!!! En nu...
quote:Ja... dat topic heb ik nog niet zo lang geleden gelezen..
Op vrijdag 13 juni 2003 14:16 schreef ChOas het volgende:[..]
Plagiaat!!!! En nu...
Vrouwen.......
Hoe is het nu met je gijs?
quote:Wel okay hoor, maar mijn fiets is gejat
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Ja... dat topic heb ik nog niet zo lang geleden gelezen..
Vrouwen.......
Hoe is het nu met je gijs?
Ik kom trouwens straks ook even op de borrel althans.. ik kom niet
voor de borrel (moet coden) maar reken maar dat ik wat ga drinken
Ik heb het Eminem kaartje ook bij me...
Tot straks!!
quote:Is goed gijsje!!
Op vrijdag 13 juni 2003 14:40 schreef ChOas het volgende:[..]
Wel okay hoor, maar mijn fiets is gejat
Ik kom trouwens straks ook even op de borrel
althans.. ik kom niet
voor de borrel (moet coden) maar reken maar dat ik wat ga drinkenIk heb het Eminem kaartje ook bij me...
Tot straks!!
--------------------
Wat een kutleven heb je dan zeg!!!
quote:Dat is last zeg
Op vrijdag 13 juni 2003 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
Dubbel drama voor Taiwanees op vrijdag de 13e
quote:Ja dat is idd uptown, maar kost maar 100 euro per persoon, voor 4 overnachtingen. Meer downtown zit je algauw aan 160 euro per persoon. Dit was de goedkoopste oplossing
Op vrijdag 13 juni 2003 14:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mmm, dat is toch helemaal in het noorden van Manhattan? Had je niet beter iets in het centrum kunnen nemen?
Ben jij trouwens Roy zijn vakantieregel-neger?
Roy mag in zijn handjes klappen dat ik het regel, als hij het zou regelen zou hij op een bankje in het park slapen
[Dit bericht is gewijzigd door kepler op 13-06-2003 15:24]
quote:dan doe je toch iets niet goed, en je vriendin pleegt zelfmoord en ze blijkt nog man te zijn ook
Op vrijdag 13 juni 2003 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
Dubbel drama voor Taiwanees op vrijdag de 13e
hij heeft geen zelfmoord gepleegd? Gelukkig was ze niet zwanger
quote:Taxi's zijn vrij goedkoop dus dat is wel goed te doen!
Op vrijdag 13 juni 2003 15:21 schreef kepler het volgende:
Ja dat is idd uptown, maar kost maar 100 euro per persoon, voor 4 overnachtingen. Meer downtown zit je algauw aan 160 euro per persoon. Dit was de goedkoopste oplossing
quote:tips zijn altijd welkom, mail ze maar naar mij of Roy
Op vrijdag 13 juni 2003 15:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Taxi's zijn vrij goedkoop dus dat is wel goed te doen!
Wil je nog wat tips trouwens?
quote:Done...
Op vrijdag 13 juni 2003 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zou je het niet eens rap vertellen dan?
Dus nu heb ik een kaartje voor Eminem van niemand.....
WIE OH WIE WIL ER MEE NAAR ONZE RAP HELD?????
quote:Ik post straks wel wat, ik ga eerst even sporten.
Op vrijdag 13 juni 2003 16:02 schreef kepler het volgende:
tips zijn altijd welkom, mail ze maar naar mij of Roy
of zet ze hier neer. Ik was van plan om elke dag een dagkaart voor de metro te kopen, of een weekkaart. Kost maar 20 dollar geloof ik, en taxi is ook weer zo decadent
Taxi's zijn in NY echt niet decadent hoor! Is net zo normaal als de metro of de bus. En als je met pijnlijke voetjes op 5th Avenue staat ben je blijk als je zo'n geel blik ziet.
quote:wrom niet?
Op vrijdag 13 juni 2003 16:40 schreef silver-surfer het volgende:
Done...
Maar ze wil niet posten!
quote:*stormlooptopic*
Op vrijdag 13 juni 2003 16:58 schreef silver-surfer het volgende:
Dus nu heb ik een kaartje voor Eminem van niemand.....WIE OH WIE WIL ER MEE NAAR ONZE RAP HELD?????
quote:ik zou wel willen.. heb je er niet 2
Op vrijdag 13 juni 2003 16:58 schreef silver-surfer het volgende:
Bastard..... ik krijg net het kaartje van Choas!!
Hahahaha en je huisneger gaat niet mee.....Dus nu heb ik een kaartje voor Eminem van niemand.....
WIE OH WIE WIL ER MEE NAAR ONZE RAP HELD?????
De kans is er dus dat ik meega
Wanneer is het? 17 juni toch?
*Twijfel
En Gast (Kepler dus... Twijfels houd je toch... ik ook )
quote:Sjoo heeft een account voor mij gemaakt.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:27 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Hi Mevr. Sjoo
quote:zoiets dacht ik al
Op vrijdag 13 juni 2003 18:28 schreef Quinny het volgende:[..]
Sjoo heeft een account voor mij gemaakt.
quote:Dat moest van Sjoo anders maakte hij geen account voor mij.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:29 schreef Tigress74 het volgende:[..]
zoiets dacht ik al
Duidelijk te zien aan de registratie van hobbies en intresses
quote:Meppen mag hoor
Op vrijdag 13 juni 2003 18:31 schreef Quinny het volgende:[..]
Dat moest van Sjoo anders maakte hij geen account voor mij.
Nog succes gehad mbt auto trouwens ?
Mevr Choco!
Choco doet er echt alles aan om de Gijsjes te behouden heh... Gooit zelfs zijn vrouw in de strijd
Met vriendelijke rettekettet,
JD
quote:Hey !!
Op vrijdag 13 juni 2003 18:40 schreef Jan-Diederik het volgende:
Sorrie dat ik me er even tegenaan bemoei !Met vriendelijke rettekettet,
JD
Alles goed daar ??
quote:Jahaaaaa, alles erg praat hier ! Het zou wat warmer mogen zijn, maar verder alles helemaal rettekettet !
Op vrijdag 13 juni 2003 18:41 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Hey !!
Alles goed daar ??
Hoe is het met jullie ? (Degenen die ik ken dan .... !) Alles praat mevrouw Tigress ?
(Sorrie dat ik er zomaar ineens tussendoor ram !)
Daaaaaaag,
JD
ps. Gisteren Southern Right Whales (nederlandse naam weet ik nog niet ... zucht) gezien !!! De beesten komen hier zowat op het strand liggen ... letterlijk 20 of 30 meter vanaf de kustlijn ....heeeeeeel erg indrukwekkend !
ps2. Hoeveel weken moet mevrouw Sjoo nog ? En gaat alles goed ? En hoe is het met meneer Sjoo hemself ?
quote:Meppen is al gebeurt en ja we hebben wel een auto op het oog.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:37 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Meppen mag hoor
![]()
Nog succes gehad mbt auto trouwens ?
quote:Cho vind je cool
Op vrijdag 13 juni 2003 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een eer !Mevr Choco!
Choco doet er echt alles aan om de Gijsjes te behouden heh... Gooit zelfs zijn vrouw in de strijd
quote:Hier is het weer lekker benauwd
Op vrijdag 13 juni 2003 18:46 schreef Jan-Diederik het volgende:[..]
Jahaaaaa, alles erg praat hier ! Het zou wat warmer mogen zijn, maar verder alles helemaal rettekettet !
Hoe is het met jullie ? (Degenen die ik ken dan .... !) Alles praat mevrouw Tigress ?
Daaaaaaag,
JD
ps. Gisteren Southern Right Whales (nederlandse naam weet ik nog niet ... zucht) gezien !!! De beesten komen hier zowat op het strand liggen ... letterlijk 20 of 30 meter vanaf de kustlijn ....heeeeeeel erg indrukwekkend !
ps2. Hoeveel weken moet mevrouw Sjoo nog ? En gaat alles goed ? En hoe is het met meneer Sjoo hemself ?
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:47 schreef Quinny het volgende:[..]
Meppen is al gebeurt en ja we hebben wel een auto op het oog.
Alles goed met je , heb je avonddienst?
Ja hoor alles prima...ik adem nog steeds
Ik heb heerlijk een avonddienst in mijn eentje vanavond....dus geen voetbal op tv
quote:Terecht
Op vrijdag 13 juni 2003 18:49 schreef Quinny het volgende:[..]
Cho vind je cool
quote:Ik ben nu 25 weken zwanger, .... met cho gaat alles goed,.... je krijgt de groeten van hem. Heel veel plezier verder met je reis.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:46 schreef Jan-Diederik het volgende:[..]
Jahaaaaa, alles erg praat hier ! Het zou wat warmer mogen zijn, maar verder alles helemaal rettekettet !
Daaaaaaag,
JD
quote:Hallooow,
Op vrijdag 13 juni 2003 18:49 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Hier is het weer lekker benauwd
Maar gaaf zeg die wales !!! Ik wil ook weer op pad dammit !
Gaaf dat jullie zoveel zien...waar zitten jullie nu ?
´t is ook nooit goed met dat weer, heh !
Dan doe je dat toch !!!!!
We zijn nu in Puerto Madryn in Argentinië en gaan morgen richting Buenos Aires met een tussenstop in Bahia Blanca (wat volgens mij een behoorlijk toeristenoord is ... maar als we geen tussenstop doen daar wordt de busreis zo ongelovelijk lang ... en ik heb geen zin in een houten r##t ! :-)
Volgende week verhuizen jullie heh !?
Heb je daar
A) Wel zin in
B) Geen zin in
C) Maakt je niet uit
Een vriendelijke daaaaaag,
JD
Tiggy
is er weer, en mevrouw Chocobo!
quote:Ja ik ga wel weer op vakantie hoor.. zodra ik de kans krijg
Op vrijdag 13 juni 2003 18:55 schreef Jan-Diederik het volgende:[..]
Hallooow,
´t is ook nooit goed met dat weer, heh !
Dan doe je dat toch !!!!!
We zijn nu in Puerto Madryn in Argentinië en gaan morgen richting Buenos Aires met een tussenstop in Bahia Blanca (wat volgens mij een behoorlijk toeristenoord is ... maar als we geen tussenstop doen daar wordt de busreis zo ongelovelijk lang ... en ik heb geen zin in een houten r##t ! :-)Volgende week verhuizen jullie heh !?
Heb je daar
A) Wel zin in
B) Geen zin in
C) Maakt je niet uitEen vriendelijke daaaaaag,
JD
En je weet als het warm is in nederland dan is het benauwd...maar het is nu wel weer te doen gelukkig
Heb je daar
A) Wel zin in
B) Geen zin in
C) Maakt je niet uit
Maar dan alleen vanwege de enorme stijging in reistijd
quote:Heb je mij gemailed? Je moet me op mijn privé mail mailen, niet via mijn Fok!account.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:59 schreef Bastard het volgende:
Mail je een mod, krijg je geen antwoord.. typical
quote:Hi Strolliebollie
Op vrijdag 13 juni 2003 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, het Gijsjes topic is niet alleen uit den doden herrezen (op een goede wijze dan, niet kop eraf blazen met shotgun manier) maar bloeit als nooit tevoren!
Tiggy
quote:Ik heb je gemist lieverd!
Op vrijdag 13 juni 2003 19:01 schreef Tigress74 het volgende:
Hi Strolliebollie
Ja ik kwam toch maar ff langs....
quote:Super !!!! Ik wens jullie heel veel geluk, plezier en heel veel meer positieve dingen toe met het kleine Quinnytje of Sjootje !!!!
Op vrijdag 13 juni 2003 18:51 schreef Quinny het volgende:[..]
Ik ben nu 25 weken zwanger, .... met cho gaat alles goed,.... je krijgt de groeten van hem. Heel veel plezier verder met je reis.
Doe meneer Sjoo de groeten terug !!! En dank je wel !!!!
Groetjes,
JD
quote:Mooi zo ! Doen !
Op vrijdag 13 juni 2003 19:01 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ja ik ga wel weer op vakantie hoor.. zodra ik de kans krijg
quote:Kan ik me EEEERRRRGGGG goed voorstellen
[..]B) Geen zin in
Zodra ik terug ben kom ik een bakkie doen !
Daaaaaaaaaag moet weer ff verder,
JD
ps. Heeeeeel veel succes met de verhuizing !!!!
quote:Thanks...ja zeker bakkie doen..wil de verhalen horen !!
Op vrijdag 13 juni 2003 19:07 schreef Jan-Diederik het volgende:[..]
Mooi zo ! Doen !
[..]Kan ik me EEEERRRRGGGG goed voorstellen
Zodra ik terug ben kom ik een bakkie doen !
Daaaaaaaaaag moet weer ff verder,
JD
ps. Heeeeeel veel succes met de verhuizing !!!!
Heel veel plezier jullie !!!!
quote:Ja, ik kom de vrouwelijke gijsjes versterken tegen al die mannen
Op vrijdag 13 juni 2003 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, het Gijsjes topic is niet alleen uit den doden herrezen (op een goede wijze dan, niet kop eraf blazen met shotgun manier) maar bloeit als nooit tevoren!
Tiggy
quote:kuiken ook!
Op vrijdag 13 juni 2003 18:54 schreef Bastard het volgende:
Wat een respect, choco's kuiken is er
quote:Handig zon account dan
Op vrijdag 13 juni 2003 19:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb je mij gemailed? Je moet me op mijn privé mail mailen, niet via mijn Fok!account.
quote:Mijn kuiken is zo af en toe op FOK aan het kijken.. nickname Rooiegrapjas.
Op vrijdag 13 juni 2003 19:57 schreef Quinny het volgende:[..]
kuiken ook!
Wanneer komt jouw kuiken op het fok?
quote:Doe de groetjes aan Rooiegrapjas
Op vrijdag 13 juni 2003 19:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Mijn kuiken is zo af en toe op FOK aan het kijken.. nickname Rooiegrapjas.
Ik heb vandaag het huis voor mij alleen Heb alleen geen ruk te doen... Ik ga strax denk ik maar een Disney DVD kijken ofzo
We worden gevolgd door een modje
Alles naar wens hier?
quote:Hai schatje
Op vrijdag 13 juni 2003 20:02 schreef Nuongirl het volgende:
Goedenavond
quote:Hai
Op vrijdag 13 juni 2003 20:15 schreef CartWOman het volgende:Carry on.
Neuken iemand ?
quote:We zouden bijna medelijden met je krijgen
Op vrijdag 13 juni 2003 20:32 schreef Chocobo het volgende:
Mijn vrouw wilt niet neuken
quote:Terecht !
Op vrijdag 13 juni 2003 20:32 schreef Chocobo het volgende:
Mijn vrouw wilt niet neuken
quote:Hij verdient echt geen medelijden, geloof me.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:36 schreef Nuongirl het volgende:[..]
We zouden bijna medelijden met je krijgen
Hai nuo Alles goed?
quote:Hai vrouwvanchoco
Op vrijdag 13 juni 2003 20:39 schreef Quinny het volgende:[..]
Hij verdient echt geen medelijden, geloof me.
![]()
Hai nuo
Alles goed?
Hier alles prima
En met jou ? En jullie mini bobo ?
quote:Toch niet die nieuwe megane he ?
Op vrijdag 13 juni 2003 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag de hele dag bezig geweest om een auto te zoeken. We hebben weer proefgereden maar weer was het niks. Tis al de 4e auto waar we nee tegen zeggen. We hebben nu onze ogen gericht op een Renault Megane. Daar gaan we volgende week een proefrit mee makenNeuken iemand ?
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:39 schreef Quinny het volgende:[..]
Hij verdient echt geen medelijden, geloof me.
![]()
[..]
Terecht !
[
/quote]
Ik moet zeggen dat je sucked, maar ik vind je wel lief hoor je moet hem maar laten kletsen.
quote:Wat een stinknewbie
Op vrijdag 13 juni 2003 20:41 schreef Quinny het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 juni 2003 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Terecht !
[
/quote]Ik moet zeggen dat je sucked, maar ik vind je wel lief hoor je moet hem maar laten kletsen.
quote:Ik suck ook
Op vrijdag 13 juni 2003 20:41 schreef Quinny het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 juni 2003 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Terecht !
[
/quote]Ik moet zeggen dat je sucked, maar ik vind je wel lief hoor je moet hem maar laten kletsen.
Hoe doen jullie de kinderkamer? Gaan jullie die zelf verbouwen / inrichten / etc? Of laten jullie mensen komen?
quote:We hebben hier liever je chick
Op vrijdag 13 juni 2003 20:43 schreef D-Devil het volgende:
/ignore.
quote:Proest
Op vrijdag 13 juni 2003 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
We hebben hier liever je chick
quote:Met mij en kleine bobo gaat alles goed.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:40 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Hai vrouwvanchoco
Hier alles prima
En met jou ? En jullie mini bobo ?
quote:Ik zie nu al helemaal voor me hoe Sjoo een paar *PETSEN* krijgt van Mevr. Sjoo
Op vrijdag 13 juni 2003 20:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een stinknewbie
quote:Nee helaas is die iets te duur voor ons. Het is de versie hiervoor.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:41 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Toch niet die nieuwe megane he ?
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee helaas is die iets te duur voor ons. Het is de versie hiervoor.
quote:Het gaat prima met Senna
Op vrijdag 13 juni 2003 20:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Met mij en kleine bobo gaat alles goed.
Hoe gaat het met Senna?
quote:Wel een goede verstop plek.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:48 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Het gaat prima met Senna
Ze had vandaag sportdag en heeft een echte heksenmuts gemaakt , waar ze heel erg trots op is
En het vaderdag cadeautje dat ze heeft gemaakt moest worden verstopt in de oven van mevrouw
quote:Moet er iemand niet de oven gaan aandoen
Op vrijdag 13 juni 2003 20:51 schreef Quinny het volgende:[..]
Wel een goede verstop plek.
quote:Dat hoeft meneer nuon natuurlijk niet te doen
Op vrijdag 13 juni 2003 20:51 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Moet er iemand niet de oven gaan aandoen
En je gaat gewoon geen eten koken waarbij er dingen in de oven moeten
quote:Heb je het druk op je werk?
Op vrijdag 13 juni 2003 20:45 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik zie nu al helemaal voor me hoe Sjoo een paar *PETSEN* krijgt van Mevr. Sjoo
quote:En anders hebben we ook nog de magnetron oven dus dat maakt niet zoveel uit.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat hoeft meneer nuon natuurlijk niet te doen
Tis immers vaderdag bijna
En je gaat gewoon geen eten koken waarbij er dingen in de oven moeten
ik niet .
quote:Nee valt mee..paar standaard dingetjes is alarm enzo...voor de rest eindelijk iedereen weg dus heb ff rust
Op vrijdag 13 juni 2003 20:53 schreef Quinny het volgende:[..]
Heb je het druk op je werk?
quote:Ik zit op het balkon
Op vrijdag 13 juni 2003 20:55 schreef D-Devil het volgende:
Hallo allen. Dat jullie achter je pc zitten met dat warme weer stelletje verslaafden
.
ik niet
.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:55 schreef Quinny het volgende:
Oh help!
Sjo is zich aan het wegen
quote:Ben je alleen vanavond op je werk?
Op vrijdag 13 juni 2003 20:55 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Nee valt mee..paar standaard dingetjes is alarm enzo...voor de rest eindelijk iedereen weg dus heb ff rust
quote:jep ..... collega heeft een vrije dag..zijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd
Op vrijdag 13 juni 2003 20:57 schreef Quinny het volgende:[..]
Ben je alleen vanavond op je werk?
quote:We hebben maar een pc en moet erg vechten om er achter te mogen blijven zitten.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meneer en mevrouw Choco, hebben jullie 2 pc's? Of posten jullie om te beurten?
quote:Ohw, dat moet je makkelijk kunnen winnen
Op vrijdag 13 juni 2003 20:59 schreef Quinny het volgende:[..]
We hebben maar een pc en moet erg vechten om er achter te mogen blijven zitten.
quote:Boven de 85 kilo
Op vrijdag 13 juni 2003 20:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
geef alsjeblieft het resultaat door
![]()
quote:Raden wie er net gewonnen heeft !
Op vrijdag 13 juni 2003 20:59 schreef Quinny het volgende:[..]
We hebben maar een pc en moet erg vechten om er achter te mogen blijven zitten.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:01 schreef Quinny het volgende:[..]
Boven de 85 kilo
quote:Heerlijk he weer alleen,........ gelukkig morgen ook weer alleen en heb er veel zin in.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:58 schreef Tigress74 het volgende:[..]
jep ..... collega heeft een vrije dag..zijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:03 schreef Chocobo het volgende:
Genoeg Chocobo insider info weer voor vandaag vinden jullie niet?
Ohw en Sjoo...bij mij is er net weer een kilo af
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:03 schreef Tigress74 het volgende:[..]
hij is nog steeds aan het groeien dus
quote:Bill Clinton zei ook geen sex gehad te hebben met Monica cunt
Op vrijdag 13 juni 2003 21:04 schreef Tigress74 het volgende:Ohw en Sjoo...bij mij is er net weer een kilo af
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heerlijk he weer alleen,........ gelukkig morgen ook weer alleen en heb er veel zin in.
Nou, ja, behalve je PIN Code...
...
Nee wacht...
Ik hoef eigenlijk ALLEEN je pincode te weten
quote:6215
Op vrijdag 13 juni 2003 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoef eigenlijk ALLEEN je pincode te weten
quote:Tsja maar dat was een vent ...en die liegen altijd over dat soort dingen
Op vrijdag 13 juni 2003 21:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bill Clinton zei ook geen sex gehad te hebben met Monica cunt
quote:Jij noooooit zeker
Op vrijdag 13 juni 2003 21:07 schreef Tigress74 het volgende:[..]