Hmm..en ik zag zojuist dat ze de placebo-ketting die je eerst alleen via placeboworld.co.uk kon krijgen, nu ook gewoon in de Large te bestellen is....ik had dus gewoon even moeten wachten....had me waarschijnlijk 10 euro gescheeld...Aah well...
Op dinsdag 7 oktober geeft Placebo een eenmalig concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Kaarten kosten ¤ 27,50 en zijn vanaf aanstaande zaterdag (21 juni) te koop.
Zaterdagmorgen maar meteen kaartjes gaan bestellen via ticketservice.nl
super
Download ook: The metric system
Ook met trash palace.. Daar zingtie over het verkopen van sperma aan beroemde lesbiënnes
quote:hehe, zo grappig, waar kan ik die vinden?
Op woensdag 18 juni 2003 19:59 schreef Burger_Queen het volgende:
I know!Download ook: The metric system
Ook met trash palace.. Daar zingtie over het verkopen van sperma aan beroemde lesbiënnes
btw, zijn projectje met the alpine stars (carbon kid), vond ik ook zeer geslaagd. Iets totaal niet placebo, maar het klinkt gewoon zo leuk, en je zit er zo mee in je hoofd.
Oh en ze gaan niks samen doen dit keer want op 15 oktober zit placebo in frankrijk geloof ik (ze hebben in ieder geval een optreden.. ik had ook al gekeken namelijk ).
The metric system kan je als het goed is gewoon op kazaa vinden.. En je mag hier toch geen links naar download sites geven?
Nieuwe aanwinsten:
- This Picture DVD
- Placebo videotape (3 uur lang yayness)
Ik heb helaas geen cd's die ik in een top 5 (of iets dergelijks) kan zetten want ik heb geen cd's van ze. Maar wat ik van ze ken is gewoon super!!!! Hou wel van die engelse bandjes met hun typische engelse rock!!!
quote:OUCH!! Je kan Placebo echt niet méér beledigen dan door dit te zeggen. Ze zijn dus echt geen typisch engels rock bandje..
Op donderdag 19 juni 2003 11:46 schreef sassa_s het volgende:
Hou wel van die engelse bandjes met hun typische engelse rock!!!
Anyways.. Nieuwe aanwinst: This Picture single
quote:Wie o wie is die special guest
di 7 okt 2003 Heineken Music Hall AMSTERDAM PLACEBO & SPECIAL GUEST
quote:komt die special guest ook naar brussel?
Op donderdag 19 juni 2003 22:14 schreef amnesiac het volgende:
Van www.ticketservice.nl:
[..]Wie o wie is die special guest
quote:Weet ik veel
Op vrijdag 20 juni 2003 00:48 schreef placebeau het volgende:[..]
komt die special guest ook naar brussel?
Alleen dit concert staat bij www.ticketservice.nl
Of een Nederlands bandje.. Maar welke zou dat kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |