quote:Ik open een biertje.
Op donderdag 12 juni 2003 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Open je een biertje, een shandy of loop je leeg?
quote:Ik neem ff een Extran want ik val anders zo echt in slaap
Op donderdag 12 juni 2003 17:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik open een biertje.
quote:Tot hoelaat moet je?
Op donderdag 12 juni 2003 17:48 schreef Tigress74 het volgende:
Ik neem ff een Extran want ik val anders zo echt in slaap
quote:Dat vind ik de laatste tijd nou ook eerlijk gezegd
Op donderdag 12 juni 2003 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat suf eigenlijk
quote:Heb ik hier niet
Op donderdag 12 juni 2003 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan je beter Redbull nemen Tiggy...
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 17:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat vind ik de laatste tijd nou ook eerlijk gezegd
Waar is het mis gegaan?
quote:Tot 23.00
Op donderdag 12 juni 2003 17:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tot hoelaat moet je?
quote:*aai over bol geeft*
Op donderdag 12 juni 2003 17:51 schreef Tigress74 het volgende:
Tot 23.00
quote:Nergens.. tis gewoon veel van hetzelfde denk ik.
Op donderdag 12 juni 2003 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waar is het mis gegaan?
"Je heerst, wat cool, meld, alles ok, klote werk, zucht, nog 3 uur, je heerst, knuffel, etc. " Te weinig inhoud dus
quote:Bij de 3e afslag links volgens mij....
Op donderdag 12 juni 2003 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waar is het mis gegaan?
quote:Nou leuke discussie beginnen dan maar ?
Op donderdag 12 juni 2003 17:53 schreef Bastard het volgende:[..]
Nergens.. tis gewoon veel van hetzelfde denk ik.
"Je heerst, wat cool, meld, alles ok, klote werk, zucht, nog 3 uur, je heerst, knuffel, etc. " Te weinig inhoud dus
quote:*ggggggggrrrrrrrrrr*
Op donderdag 12 juni 2003 17:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*aai over bol geeft*
quote:Oftewel de gijsjes hebben gewoon geen leven
quote:Volgens mij is het misgegaan bij "ik ga koffie zetten, ik ga boodschappen doen, ik heb een videotje gehuurd".
Op donderdag 12 juni 2003 17:53 schreef Bastard het volgende:
quote:Je sucked
Nee sorry, je hebt gelijk soms hoor... Om eerlijk te zijn heb ik dat soms ook... Vooral bij die Ker - Tiggy affaire
Verder vind ik het nog wel cool hier hoor
quote:Pardon
Op donderdag 12 juni 2003 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vooral bij die Ker - Tiggy affaire
![]()
quote:Tuurlijk is het hier leuk, alleen is het erg warm en gaan veel mensen nu met vakantie.
Op donderdag 12 juni 2003 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Precies.
Op donderdag 12 juni 2003 17:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Volgens mij is het misgegaan bij "ik ga koffie zetten, ik ga boodschappen doen, ik heb een videotje gehuurd".
Daarom, ik besluit hierbij niet meer te posten in de Gijsjes.. Kvind er geen hol meer aan de laatste tijd, en toch kom ik kijken. Gebrek aan levensinhoud aan mij kant hoogstwaarschijnlijk.
quote:Ik heb gewoon weinig te melden....moet denk ik maar weer eens met vakantie gaan...hebben jullie weer een leuke reden om allerlei vage plaatjes te gaan posten
Op donderdag 12 juni 2003 17:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tuurlijk is het hier leuk, alleen is het erg warm en gaan veel mensen nu met vakantie.
quote:Kom op, daar draait mijn maag ook behoorlijk van om hoor.
Op donderdag 12 juni 2003 17:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Pardon
quote:Gijs, wat wil je dan doen? Weer in POL en OOG gaan posten? Dat is inhoudsloos en je ergert je kapot.
Op donderdag 12 juni 2003 17:57 schreef Bastard het volgende:
Daarom, ik besluit hierbij niet meer te posten in de Gijsjes.. Kvind er geen hol meer aan de laatste tijd, en toch kom ik kijken. Gebrek aan levensinhoud aan mij kant hoogstwaarschijnlijk.
quote:Zeg Ker-Kloon doe eens normaal
Op donderdag 12 juni 2003 17:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Precies.
quote:*proest*
Op donderdag 12 juni 2003 17:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Kom op, daar draait mijn maag ook behoorlijk van om hoor.
quote:Daar ben ik laatst wel weer een paar keer geweest inderdaad, tis nog steeds hetzelfde geriedel, maar tis wel inhoud. Je wind je tenminste ergens over op.. das lekkerder dan al die standaard topics alhier. Of niet?
Op donderdag 12 juni 2003 17:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gijs, wat wil je dan doen? Weer in POL en OOG gaan posten? Dat is inhoudsloos en je ergert je kapot.
Je bent een van de redenen dat ik hier uberhaupt ben gekomen...
quote:Ok.. DIT IS mijn laatste Gijsjes topic voorlopig. Beter dat als dat ik me nog meer ga ergeren toch?
Op donderdag 12 juni 2003 17:58 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Zeg Ker-Kloon doe eens normaal
quote:Dammit.
Op donderdag 12 juni 2003 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet meer posten is ook een beetje TE hoor Bastard...Je bent een van de redenen dat ik hier uberhaupt ben gekomen...
Kom op.. moet toch gewoon kunnen dat je het zat bent na 227x155 posts (Dus annie en chocobo topics niet mee gerekend)
quote:Ja maar wat moeten we dan..
Op donderdag 12 juni 2003 18:05 schreef Bastard het volgende:
Allemaal stil ineneKom op.. moet toch gewoon kunnen dat je het zat bent na 227x155 posts (Dus annie en chocobo topics niet mee gerekend)
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 18:10 schreef Bastard het volgende:
Ik moet gewoon weer een leven hebben/maken.. mensen leren kennen.. verder gaan op mn levenspad.
Doeg
quote:Precies..
Op donderdag 12 juni 2003 18:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb je het gevoel dat je niks doet Gijs. Ik begrijp je wel hoor,....
![]()
Tis mooi geweest voor me.
De mzzl allemaal, ik kom jullie geheid nog wel op GAM of elders op FOK tegen.
Fijn
quote:Wacht,......... ik ga mee. Mzzl Gijsjes
Op donderdag 12 juni 2003 18:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Precies..
Tis mooi geweest voor me.
De mzzl allemaal, ik kom jullie geheid nog wel op GAM of elders op FOK tegen.
![]()
Vaarwel vrienden,....... het was WAANZINNIG. Julie waren fantastisch
Kom ik na een paar dagen weer online zijn de Gijsjes ermee gestopt
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 18:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Gijsjes zijn niet meer?.
.
.
.
quote:Gijsjes zijn ten einde dus rellen mag ff he
Op donderdag 12 juni 2003 18:33 schreef Nadientje het volgende:
neej even serieus...
ik vind dat jullie helemaal gelijk hebben hoor.. maar ja ik was de laatste tijd al niet meer veel aanwezig omdat ik het niet echt inetressant vind om te lezen wie welke film gaat kijken die avond of wat ie voor lunch gaat eten maar goed daar bedoel ik niks verkeerds mee, verder lig ik ook altijd overhoop met Tiggy en dus vind ik het ook niet gezellig als er de hele tijd ruzie gemaakt word
Je merkt het niet eens wanneer je genegeerd wordt he MEISJE !!
Nou krijg je eindelijk ff een reactie van me na 20.000 keer proberen uit te lokken...ben je nu blij ?? mooi dan ga je nu weer op ignore
meisje !!
quote:Als je dat doet, dan doe je je nickname wel eer aan..
Op donderdag 12 juni 2003 18:02 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog.. ik denk dat ik een kloon ga aanmaken en daarmee onzichtbaar over het forum heen ga glijden. Is nog wel humor ook denk ik.
quote:Dus je gaat nu rellen Tiggy
Op donderdag 12 juni 2003 18:39 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Gijsjes zijn ten einde dus rellen mag ff he
Nou krijg je eindelijk ff een reactie van me na 20.000 keer proberen uit te lokken...ben je nu blij ?? mooi dan ga je nu weer op ignore
meisje !!
quote:Waar maak je je nou helemaal druk om?
Op donderdag 12 juni 2003 18:39 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Gijsjes zijn ten einde dus rellen mag ff he
meisje !!
Persoonlijk heb ik wel respect voor Nadine om de Gijsjes een beetje te laten voor wat het is omdat ze snel gezeik heeft met jou.
En dan geef je zon reactie Niet echt volwassen van je...
Maar goed, weer een rede om hiermee te stoppen, het word gewoon triest.
quote:Ik kan wel een herkenbare kloon aanmaken toch?
Op donderdag 12 juni 2003 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als je dat doet, dan doe je je nickname wel eer aan..
.
Gewoon blijven posten in de XBOX topics...
* Lexie lurkt nog even naar de laatste ruzies .
quote:It's just not the same Bastard..
Op donderdag 12 juni 2003 18:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik kan wel een herkenbare kloon aanmaken toch?
quote:Ik heb er gewoon ff genoeg van dat dat puberende geval me iedere keer probeert te jennen...heb dat iedere keer zitten negeren maar als we toch ten einde zijn dan krijgt ze van mij nog 1 x een reactie...
Op donderdag 12 juni 2003 18:41 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Dus je gaat nu rellen Tiggy
Ik ben dan misschien blont ( nou ja eigenlijk niet) maar waarom hebben jullie in godsnaam ruzie
quote:Jezus 1 keer een discussie met dat kind gehad en al die keren jennen van haar zijn normaal
Op donderdag 12 juni 2003 18:42 schreef Bastard het volgende:[..]
Waar maak je je nou helemaal druk om?
Persoonlijk heb ik wel respect voor Nadine om de Gijsjes een beetje te laten voor wat het is omdat ze snel gezeik heeft met jou.
En dan geef je zon reactieNiet echt volwassen van je...
Maar goed, weer een rede om hiermee te stoppen, het word gewoon triest.
Tuurlijk
quote:Ja, das wel waar. *Nadenkt een nachtje*
Op donderdag 12 juni 2003 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
It's just not the same Bastard..
De herinneringen, de flame-wars...
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 18:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja, das wel waar. *Nadenkt een nachtje*
Ik ben er niet meer vanavond ...
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 18:46 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Jezus 1 keer een discussie met dat kind gehad en al die keren jennen van haar zijn normaal
Tuurlijk
Maar vraag je je niet af waar die hele discussie nou over ging? Twas gewoon een klein bitch fight wat niets voor stelde in mijn ogen. En zoiezo zou ik me daar gewoon snel over heen kunnen zetten.. maar dat ben ik.
Zij heeft een keer een opmerking geplaatst over dat je het moeilijk hebt met je leeftijd, dat je het zwaar valt 30 te worden binnenkort. Ik denk dat ze daarmee je zwaar gestoken heeft, maar zet je daar in hemelsnaam gewoon over heen. En ga zeker niet zwak zitten spelen op haar iq omdat ze een baantje heeft bij de Mac. Waarnaast ze nog fucking studeert.. mijn respect! Je hebt gelijk, nu we toch stoppen moeten we stoppen met een flink vuurwerk.. wel zo lekker. Alleen ben ik het gewoon kwijt, en zal je niet over 3 maanden nog lopen te bitchen om iets kleins.
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 12-06-2003 18:56]
Ik heb altijd gelachen om de humor in het topic.. Met Nuon, Ker, Bastard,Roy,Chocobo en Choas natuurlijk
Daarom is Msn er nog!!
Teeering wat een posts hier ineens zeg. Lijkt wel alsof de Gijsjestopics nu spannender zijn dan OOIT tevoren. Mmmmmmm hoe kan dat nu. Nadine,....... ik heb net als Bastard respect voor je werk en je studie. Ik ga je missen hier
Je bent een wijze vrouw
Tevens wil ik ook nog even zeggen dat ik Ker, Noot en Strol ga missen en alle andere Gijsjes............
Chocobo@xs4all voor mail of msn Hou van jullie !
Gijsjes .....................
quote:Sorry Bastard maar dat gedoe met haar heeft niks met leeftijd te maken....het kan me geen reet schelen dat hoe oud ik ben of hoe oud ik ga worden......
Op donderdag 12 juni 2003 18:53 schreef Bastard het volgende:[..]
Zwaai maar een eind in de rondte, wat jij wil natuurlijk.
Maar vraag je je niet af waar die hele discussie nou over ging? Twas gewoon een klein bitch fight wat niets voor stelde in mijn ogen. En zoiezo zou ik me daar gewoon snel over heen kunnen zetten.. maar dat ben ik.
Zij heeft een keer een opmerking geplaatst over dat je het moeilijk hebt met je leeftijd, dat je het zwaar valt 30 te worden binnenkort. Ik denk dat ze daarmee je zwaar gestoken heeft, maar zet je daar in hemelsnaam gewoon over heen. En ga zeker niet zwak zitten spelen op haar iq omdat ze een baantje heeft bij de Mac. Waarnaast ze nog fucking studeert.. mijn respect! Je hebt gelijk, nu we toch stoppen moeten we stoppen met een flink vuurwerk.. wel zo lekker. Alleen ben ik het gewoon kwijt, en zal je niet over 3 maanden nog lopen te bitchen om iets kleins.
En ik dacht dat jij me wel beter kende Bastard....wat iemand voor werk of studie doet of gedaan heeft daar reken ik niemand op af.....dat is onzin...wat een studie of werk zegt niets op zich over een persoon...gedrag daarintegen wel....
Ik doel met IQ op het feit dat ik haar vraag niet verder te gaan en dat ze daar niet naar luisterd maar doorgaat en vervolgens maanden erover blijft zeiken tegen mij en iedereen en mij probeert uit te lokken...ja dat is kinderachtig gedrag in mijn ogen...ik negeer dat al die tijd en nu had ik daar geen zin in..
Maar ja ze heeft nu weer haar zin omdat ik weer reageer....ok meer dan dit gun ik haar niet want dat is ze niet waard....zit nu voor mijn gevoel ff teveel op haar niveau met zeiken en etteren
(nee nogmaals dit heeft geen bal te maken met studie of werk !!)
quote:Oi, ik zeg FOK geen vaarwel hoor
Op donderdag 12 juni 2003 19:07 schreef yvonne het volgende:
Dag Gijsjes, dag Bastard,
het gaat jullie goed,
en het was leuk lurken soms
Eindelijk een reeks die in de gaten heeft dat alles na 200 topics wel gezegd is
quote:Mens ik heb al maanden geen reactie gegeven op je pogingen om mij uit te lokken...
Op donderdag 12 juni 2003 19:00 schreef Nadientje het volgende:
Tiggy, jij doet je altijd zo mooi volwassen voor maar ik geloof dat het werkelijk het tegenovergestelde is, ik ben niet veel meer hier geweest omdat ik niet altijd ruzie wil maken omdat ik erger aan jouw gedrag hierbinnen. Jij hebt het blijkbaar niet door dat je af en toe nogal kinderachtig gedraagt met je "ik geil op iedereen"gedrag... en dan vind je het hartstikke leuk dat anderen daar op reageren maar denk je niet es verder na dat die anderen mensen zich achter je rug om kapot over je lachen
maar goed.. jij je leven ik het mijne, en ik zou maar niet over IQ beginnen want ik denk dat ik meer in me heb dan jij, maar goed als jij vind dat je het al ver geschopt hebt in je leven dan is dat jouw mening.Met je kleintje en die stomme bijnamen van je.. maar daar hebben we al eens eerder een discussie over gehad.Ik heb altijd gelachen om de humor in het topic.. Met Nuon, Ker, Bastard,Roy,Chocobo en Choas natuurlijk
![]()
Daarom is Msn er nog!!
En als iemand hier de jongens probeert op te geilen dan ben jij het wel..
Dus doe nu niet zo onschuldig..
Maar ik vind het knap ....respect dat je iedereen erin laat trappen ....
En nogmaals IQ heeft niets te maken met je studie of bijbaantje...
Ik verzocht je toen te stoppen omdat je te persoonlijk werd...dat deed je niet met alle gevolgen van dien ..reken mij dat niet aan..
Dat is dankzij het feit dat jij ondanks een waarschuwing van mijn kant en verzoek van mijn kant dat niet te doen door ging....
Maar whatever.....ik heb er geen zin meer in.....ik had je gewoon moeten blijven negeren zoals ik al deed.....was beter geweest
quote:Oke,
Op donderdag 12 juni 2003 19:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Oi, ik zeg FOK geen vaarwel hoor
Erg jammer.. toch waren en zijn jullie nog steeds toffe lui. !
quote:Je beledigd nu andere mensen
Op donderdag 12 juni 2003 19:11 schreef Tigress74 het volgende:[..]
....respect dat je iedereen erin laat trappen ....
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 19:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Oi, ik zeg FOK geen vaarwel hoor
quote:Nieuwe regel: reeksen mogen, zolang ze niet meer dan 200 delen krijgen?
Op donderdag 12 juni 2003 19:07 schreef yvonne het volgende:
Dag Gijsjes, dag Bastard,
het gaat jullie goed,
en het was leuk lurken soms
Eindelijk een reeks die in de gaten heeft dat alles na 200 topics wel gezegd is
quote:Laat het maar even dood bloeden, als alles gezegd is is het klaar. Gijsjes 228 komt er niet meer van wat mij betreft.
Op donderdag 12 juni 2003 19:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Oke,
enne Gijs, zal ik het sluiten voor jullie leuke topicreeks ZO aan zn einde komt/?
Of moet alles er even uit?
quote:Jongens, komop!!!
Op donderdag 12 juni 2003 19:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je beledigd nu andere mensen
![]()
Iedereen is nu ineens niet slim genoeg
quote:Ik vind dat Strol en Noot die er nu niet zijn ook nog wel even hun zegje moeten doen vind je niet
Op donderdag 12 juni 2003 19:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Oke,
enne Gijs, zal ik het sluiten voor jullie leuke topicreeks ZO aan zn einde komt/?
Of moet alles er even uit?
quote:Persoonlijk kan ik het hele verhaal van Tigress niet zo voor de geest halen zoals zij het neer zet. Maar het zij zo, en het is goed.
![]()
quote:Prima, jij bent de hoofd Gijs
Op donderdag 12 juni 2003 19:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Laat het maar even dood bloeden, als alles gezegd is is het klaar. Gijsjes 228 komt er niet meer van wat mij betreft.
Jullie hebben GAM nog
Enne Tigress, kom ook eens kennis met ons maken,
we hebben echt wel leuke topics
quote:Jij maakt het erger nu denk ik
Op donderdag 12 juni 2003 19:14 schreef yvonne het volgende:[..]
Jongens, komop!!!
Jullie hebben elkaar gemeet en alles, collega's,
o, trouwens ,
ik ga niet zitten sussen
quote:Eigenlijk is het ook allemaal jou schuld Yvonnen
Op donderdag 12 juni 2003 19:14 schreef yvonne het volgende:[..]
Jongens, komop!!!
Jullie hebben elkaar gemeet en alles, collega's,
o, trouwens ,
ik ga niet zitten sussen
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 19:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jij maakt het erger nu denk ik
quote:Yep,....Yvonne sucked
Op donderdag 12 juni 2003 19:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Eigenlijk is het ook allemaal jou schuld Yvonnen
![]()
quote:Spannend
Op donderdag 12 juni 2003 19:16 schreef yvonne het volgende:[..]
,
ik ga dus eh, verder lurken
quote:Nee ze is er blijkbaar goed in....
![]()
maar ja...ik heb er ook genoeg van nu....jammer dat het zo moet eindigen wat mij betreft maar is niet anders.....voordeel is wel dat ik het op deze manier een stuk minder ga missen
quote:Tiggy,......... haal even adem en neem een glas water. Laat je toch niet zo op de kast jagen ma,....ehhh vrouw ! Doe chill
Op donderdag 12 juni 2003 19:17 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Nee ze is er blijkbaar goed in....
Tenslotte ben ik nu degene die het allemaal heeft gedaan volgens iedereen en reken ik haar af op het feit dat ze een bijbaantje heeft dat ze bij de Mac werkt ?? alsof ik mensen daarop zou beoordelen...dacht dat mensen die mij kende beter wisten..helaas niet...daarom respect voor haar dat ze mensen dat kan laten denken...dat zegt iets over haar kwaliteiten van manipuleren...niet over verstand van anderen...tenzij ik nu mensen ook totaal verkeerd ga inschatten....kan blijkbaarmaar ja...ik heb er ook genoeg van nu....jammer dat het zo moet eindigen wat mij betreft maar is niet anders.....voordeel is wel dat ik het op deze manier een stuk minder ga missen
quote:Jammer dat me mij dan eerst gaat zitten beschuldigen van het feit dat ik mensen zou gaan beoordelen op waar ze werken ....
Op donderdag 12 juni 2003 19:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Persoonlijk kan ik het hele verhaal van Tigress niet zo voor de geest halen zoals zij het neer zet. Maar het zij zo, en het is goed.
quote:Thanks
Op donderdag 12 juni 2003 19:15 schreef yvonne het volgende:[..]
Enne Tigress, kom ook eens kennis met ons maken,
we hebben echt wel leuke topics
quote:Ja, eik wel he
Op donderdag 12 juni 2003 19:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Eigenlijk is het ook allemaal jou schuld Yvonnen
![]()
quote:Ik ga jou zooooooooo missen
Op donderdag 12 juni 2003 19:19 schreef Strolie75 het volgende:Niet leuk
quote:Het gekke is dat JIJ dan steeds die mac erbij haalt.. maar hee, no hard feelings. Jij bent ook lief
Op donderdag 12 juni 2003 19:19 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Jammer dat me mij dan eerst gaat zitten beschuldigen van het feit dat ik mensen zou gaan beoordelen op waar ze werken ....
quote:Je kent me Sjoo (hoop ik dan...) kan een hoop hebben maar op een gegeven moment ga je te ver...heb haar dat al een keer verteld maar ze blijft bezig...tsja.........
Op donderdag 12 juni 2003 19:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tiggy,......... haal even adem en neem een glas water. Laat je toch niet zo op de kast jagen ma,....ehhh vrouw ! Doe chill
Tis maar een forum hoor.........
Vind het wel lekker weer ff een beetje tikken ...goed voor de doorbloeding in mijn handen
quote:Hee, we hebben toch nog een GAM slowchat cafe ergens?
Op donderdag 12 juni 2003 19:19 schreef Strolie75 het volgende:Niet leuk
quote:.............en dat allemaal door de eerste post van dit topic.
Op donderdag 12 juni 2003 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het Uberhaupt wel eens ergens over hier?
Foei Noot
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga jou zooooooooo missenGelukkig zie ik je in GAM nog
Dat is anders. Heb ik daarvoor voor het eerst gemeet.
quote:Wanneer heb ik Mac erbij gehaald dan
Op donderdag 12 juni 2003 19:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Het gekke is dat JIJ dan steeds die mac erbij haalt.. maar hee, no hard feelings. Jij bent ook lief
quote:Was lachen hier en daar he
Op donderdag 12 juni 2003 19:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
quote:Ja ik ken je en ik vind dat je even tot rust moet komen
Op donderdag 12 juni 2003 19:21 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Je kent me Sjoo (hoop ik dan...) kan een hoop hebben maar op een gegeven moment ga je te ver...heb haar dat al een keer verteld maar ze blijft bezig...tsja.........
Vind het wel lekker weer ff een beetje tikken ...goed voor de doorbloeding in mijn handen
quote:Ja, maar daar komt Tiggy niet.
Op donderdag 12 juni 2003 19:21 schreef Bastard het volgende:
Hee, we hebben toch nog een GAM slowchat cafe ergens?
quote:Ook roy werd het zat dus..
Op donderdag 12 juni 2003 19:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
.............en dat allemaal door de eerste post van dit topic.
Foei Noot
quote:Ja daaag
Op donderdag 12 juni 2003 19:22 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Wanneer heb ik Mac erbij gehaald dan
quote:heb ik lang genoeg gedaan...had ik nu ff geen zin in...en de boel is toch voorbij....dus vond het een mooi moment om te laten weten dat ik het allemaal wel zag maar er geen zin in had .......je weet hoe ik erover denk Sjoo...heb behoorlijk lang mij snoet gehouden dacht ik zo
Op donderdag 12 juni 2003 19:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja ik ken je en ik vind dat je even tot rust moet komen
Kan iemand eerbiedig de topictitel een respectvolle naam geven ?
quote:Lekker rustig toch
Op donderdag 12 juni 2003 19:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, maar daar komt Tiggy niet.
Ik vond het altijd gezellig hier en heb er heel wat tijd verspild. Jullie waren sowieso de eerste mensen bij wie ik zoiets had van "daar wil ik nu wel een biertje mee drinken".
quote:Kej
Op donderdag 12 juni 2003 19:24 schreef Bastard het volgende:
Ja iets van De Gijsjes zijn uitgeteld, The end ofzo
quote:Heb ik nu ergens Mac gezegt toen ik haar aansprak op haar gedrag
Op donderdag 12 juni 2003 19:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja daaag
quote:Zo goed?
Op donderdag 12 juni 2003 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Kan iemand eerbiedig de topictitel een respectvolle naam geven ?
quote:en dat hebben we ook gedaan toch ? ............ vind je niet dat de Gijsjes reeks geen inhoud meer heeft de laatste tijd dan ? Voel me meer een soapster geworden met al die lurkers
Op donderdag 12 juni 2003 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond het altijd gezellig hier en heb er heel wat tijd verspild. Jullie waren sowieso de eerste mensen bij wie ik zoiets had van "daar wil ik nu wel een biertje mee drinken".
quote:Idd , het hoogte punt was eigenlijk voor mij al de meeting. Dat was een mooi punt, dat in m'n geheugen zit. Daarna had ik te weinig tijd , en overdag geen tijd meer.
Op donderdag 12 juni 2003 19:22 schreef Bastard het volgende:[..]
Was lachen hier en daar he
![]()
Stoppen op het hoogtepunt dan maar .
Het is nu tijd om dit stukje "Oud onzin" vaarwel te zeggen en de reeks te laten ophouden voor dat het nog erger kan gaan worden.
quote:Hebben we nu samen veranderd?
Op donderdag 12 juni 2003 19:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zo goed?
quote:Kom op, som de laatste 10-15 topics eens op.. "Ik ben wakker, ik ben naar de slager, ik ga slapen, je heerst, mond, cunt, zucht, werken sucked, verhuizen sucked, mn bezem is kapot" En dan heb ik de meer diepere gesprekken gehad.
Op donderdag 12 juni 2003 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap jullie niet. Als een reeks even wat minder loopt is dat toch geen reden om te stoppen?
quote:Tiggy, ik zeg het niet snel.. maar stop er eens een kurk in.
Op donderdag 12 juni 2003 19:25 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Heb ik nu ergens Mac gezegt toen ik haar aansprak op haar gedrag
En ook in de eerste discussie met haar heb ik haar niet aangevallen op het feit dat ze daar een bijbaantje heeft...dat zegt niets over iemand...haar gedrag tegenover mij daarintegen des te meer...en daar spreek ik haar op aan ...
Jij begon over Mac en ik zei dat me dat echt geen bal uitmaakt dat ze daar een bijbaantje heeft....en hopelijk weet je ook dat ik dat meen !
quote:Ook dat, er lurken er steeds meer.. we lijken BB wel.
Op donderdag 12 juni 2003 19:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voel me meer een soapster geworden met al die lurkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |