quote:Over dates gesproken: Jeroen heeft afgebeld voor morgen,
Op donderdag 12 juni 2003 20:51 schreef Kwark het volgende:
Als er trouwens teveel mensen niet kunnen prikken we toch gewoon een andere date?
Enne ... een week later dan 4 juli kan ik in ieder geval niet.
quote:Dan blijf je aan de gang.
Op donderdag 12 juni 2003 21:10 schreef Maanvis het volgende:
lijkt me een redelijk idee
Maaruh... weinigen kunnen dus de 4de. Wel op een vrijdag dus, maar na de 4de, de 11e???
Of is een andere dag makkelijker? Donderdag de 10e??
quote:Goed, nou heb ik het hele topic niet gelezen, maare .. wie kunnen de 4e dan niet, naast Yvonne en de tweeling?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:06 schreef marsterretje het volgende:
Maaruh... weinigen kunnen dus de 4de.
Enne, call me stupid, maar er kan toch altijd nóg een datum worden afgesproken? Het wordt zomervakantie, iedere datum die je nu roept, zijn er massa's mensen die niet kunnen. Je kunt (lees: men) het natuurlijk ook gewoon leuk proberen te maken met de mensen die wèl kunnen.
(en ja, dat geldt ook voor de 11e. als het verzet wordt, prima, ik lig er niet wakker van dat ik dan niet kan, ik wordt alleen zo moe van dat gezever altijd over een datum).
quote:Alleen Yvonne kon niet, volgens mij heeft de 'tweeling' nog niet eens uitsluitsel gegeven.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:11 schreef Barb het volgende:[..]
Goed, nou heb ik het hele topic niet gelezen, maare .. wie kunnen de 4e dan niet, naast Yvonne en de tweeling?
Enne, call me stupid, maar er kan toch altijd nóg een datum worden afgesproken? Het wordt zomervakantie, iedere datum die je nu roept, zijn er massa's mensen die niet kunnen. Je kunt (lees: men) het natuurlijk ook gewoon leuk proberen te maken met de mensen die wèl kunnen.
(en ja, dat geldt ook voor de 11e. als het verzet wordt, prima, ik lig er niet wakker van dat ik dan niet kan, ik wordt alleen zo moe van dat gezever altijd over een datum).
En idd... als hietweef iederde vrijdag in de kroeg mensen van drankjes voorzien, dan kan het ook gewoon de 4e EN de 11e. Geen haan die er naar kraait....
De 4de is toch prima, er kunnen een aantal mensen niet, dat was de vorige keer zo, en dat zal de volgende keer weer zo zijn. Dat hou je als je met grotere groepen wil afspreken....
quote:Ja 2 meetings is ook goed
Op vrijdag 13 juni 2003 09:05 schreef PPL het volgende:
4e of 11e is mij om het even.
Goeiemorgen trouwens
goeiemorgen terug trouwens
quote:Het Muziekcollectief wordt in ieder geval door 1 persoon vertegenwoordigd op de vierde.
Op vrijdag 13 juni 2003 08:27 schreef Vork het volgende:
Zet mij ook maar op de onder zwaar voorbehoud lijst dan.
quote:Nou...
Op donderdag 12 juni 2003 18:12 schreef marsterretje het volgende:[..]
Hoe spectaculair denk je dat dat eruit ziet??? Voedsel, mes, vork, that's about it...
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 11:06 schreef HeatWave het volgende:
de goeie ideeen komen al los zie ik
Iemand een minder extreem idee dan ik?
Misschien allemaal een soort fok kenmerk, we zijn tenslotte allemaal nerds
In the end....
quote:Dan is het net een SM-keldertje...
Op vrijdag 13 juni 2003 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja zo groot is die tent niet, maar er zit een rolluik aan het begin van de bar, dat kunnen we wel dicht doen, dan kan niemand weg
quote:woei! fok rock shock meeting
Op vrijdag 13 juni 2003 11:31 schreef PPL het volgende:[..]
Dan is het net een SM-keldertje...
quote:Voor af achter de trap?
Op vrijdag 13 juni 2003 11:30 schreef HeatWave het volgende:
maar er zit een rolluik aan het begin van de bar, dat kunnen we wel dicht doen,
quote:na de trap, beetje aan het begin van de bar....
Op vrijdag 13 juni 2003 11:40 schreef static het volgende:[..]
Voor af achter de trap?
Ff overleg met Nitro gehad en hij kan ook op de misschien-lijst van de eerste meeting na 11 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |