ben je er trouwens zeker van dat het sperma is?
quote:*denkt aan druip.................druip.........druip............druiper*
Op donderdag 12 juni 2003 15:37 schreef FunnyName het volgende:
Ik zou idd snel naar de dokter gaan, dit klopt niet!
quote:misschien es naar je huisarts gaan?
Op donderdag 12 juni 2003 15:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is dit niet meer wat voor LIF je huisarts?
[Dit bericht is gewijzigd door McShaka op 12-06-2003 15:44]
quote:ook 's middags om een uurtje of 2 ?
Op donderdag 12 juni 2003 15:39 schreef mwuhaha het volgende:
Dat een beetje sperma achterblijft in de urinebuis, is vrij normaal, dat er vervolgens tijdens het plassen weer eruit gaat.
Als er echt een hele lading uitkomt, is het idd vreemd.
quote:Dan komt het niet NA het plassen maar juist ervoor. Er blijft sperma achter in de urinebuis, dat wordt er door de eerste urine uitge .. ehh.. spoten
Op donderdag 12 juni 2003 15:39 schreef mwuhaha het volgende:
Dat een beetje sperma achterblijft in de urinebuis, is vrij normaal, dat er vervolgens tijdens het plassen weer eruit gaat.
Als er echt een hele lading uitkomt, is het idd vreemd.
Als er dus NA het plassen sperma uitkomt (inderdaad, is het wel sperma?) is dat NIET goed.
Ik weet niet of het een druiper (gonorroe) is, maar dit staat erover op soa.nl:
quote:
Gonorroe (druiper) is een soa die vaak voorkomt.
Als een man gonorroe heeft, merkt hij dat enkele dagen tot twee weken na het onveilig seksuele contact. Hij kan dan last hebben van geelgroene of waterige afscheiding uit de plasbuis. Plassen kan pijn doen. Vrouwen merken vaak niets. Soms is er iets meer afscheiding dan normaal. Ook als je niets van de gonorroe merkt, kan de infectie ernstige gevolgen hebben, bijvoorbeeld ontstekingen van de eileiders (bij vrouwen) of de bijbal (bij mannen).
was et niet gewoon de mayo van de dag daarvoor?
klinkt een beetje als een lekkere SOA... ik zou je partner(s) even vragen of hij/zij ook (dezelfde) klachten hebben...kunnen jullie saampjes de dokter visiteren....
Good Luck!
JJ
quote:nooit geen gex gehad en dan dit !?
Op donderdag 12 juni 2003 15:43 schreef TripleM het volgende:[..]
Dan komt het niet NA het plassen maar juist ervoor. Er blijft sperma achter in de urinebuis, dat wordt er door de eerste urine uitge .. ehh.. spoten
als je gaat plassen.
Als er dus NA het plassen sperma uitkomt (inderdaad, is het wel sperma?) is dat NIET goed.
Ik weet niet of het een druiper (gonorroe) is, maar dit staat erover op soa.nl:
[..]
Go see the docter beste fok!er, voordat de gaten erin vallen.
En volgende keer maar weer met het latex preservatiefje aan de slag.
(misschien ook wel zo billijk om je vriendin (of wie dan ook) ook even mee te nemen naar dokter bibber)
Succes
quote:Je hebt nog nooit sex gehad?! Dan zou ik eens met de huisarts bellen als ik jou was, want sperma na het plassen is niet zoals het hoort. Het hoeft niks ernstigs te zijn maar omdat het ongewoon is zou ik sowieso even met je huisarts bellen tijdens het telefonisch spreekuur. Die vertelt je waarschijnlijk meteen of je je zorgen moet maken.
Op donderdag 12 juni 2003 15:44 schreef Male21 het volgende:
nooit geen gex gehad en dan dit !?
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 12-06-2003 15:51]
quote:Kan ook een urineweg infectie zijn van het type NIET-SOA, maar dan was je je niet zo vaak.
Op donderdag 12 juni 2003 15:44 schreef Male21 het volgende:[..]
nooit geen gex gehad en dan dit !?
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 15:44 schreef Male21 het volgende:[..]
nooit geen gsex gehad en dan dit !?
quote:ik weet bijna zeker dat het sperma is en het is de ene keer wel en de andere keer weer niet :s
Op donderdag 12 juni 2003 15:49 schreef Chayenn het volgende:
Le-zen.
Hij heeft nog nooit sex gehad.
Weet je zeker dat het sperma is en heb je het elke keer als je moet plassen?
quote:ik douch me elke ochtend dussss.......
Op donderdag 12 juni 2003 15:49 schreef McShaka het volgende:[..]
Kan ook een urineweg infectie zijn van het type NIET-SOA, maar dan was je je niet zo vaak.
quote:Soms wel en de andere keer helemaal niets
Op donderdag 12 juni 2003 15:55 schreef Maud_Dib het volgende:
Heb je er ook pijn aan of niet?
Maar ja, is het de gehele dag door zo, of is het alleen na het sjorren het geval? Dit laatste is vrij normaal!
quote:3x per week is dat te veel dan !?
Op donderdag 12 juni 2003 15:55 schreef kill_bill het volgende:
Weet nie welk probleem groter is......................!Maar ja, is het de gehele dag door zo, of is het alleen na het sjorren het geval? Dit laatste is vrij normaal!
quote:Doe is lezen. Het is nog een knaap. Kan het geen pus zijn ipv zaad
Op donderdag 12 juni 2003 15:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Een Dri Dra Druiper!!!!!! Gefeliciteerd! En dat Anno 2003 knap hoor!!!
quote:Het gaat erom dat het na het plassen komt. Dat is juist niet normaal, sperma dat nog in je urinebuis zit komt er juist bij de eerste plas mee uit, niet pas nadat je uitgeplast bent.
Op donderdag 12 juni 2003 15:55 schreef kill_bill het volgende:
Maar ja, is het de gehele dag door zo, of is het alleen na het sjorren het geval? Dit laatste is vrij normaal!
quote:precies daar kom ik zelf dus ook niet uit en ik heb al zoiets zitten denken van: het kan ook aan de prostaat liggen....... na het poepen nog ff de laatste drup eruit en dan is het misse boel
Op donderdag 12 juni 2003 16:00 schreef TripleM het volgende:[..]
Het gaat erom dat het na het plassen komt. Dat is juist niet normaal, sperma dat nog in je urinebuis zit komt er juist bij de eerste plas mee uit, niet pas nadat je uitgeplast bent.
quote:Ja, dat is veel te veel. Slaap eens met je handjes boven de dekens. Zoek eens in de gouden gids naar een psychiater!
Op donderdag 12 juni 2003 15:58 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Doe is lezen. Het is nog een knaap. Kan het geen pus zijn ipv zaad
quote:Ach het kan van alles zijn. Je kunt een onsteking hebben, maar de afscheiding die je dan krijgt is meestal juist niet sperma-achtig. Je zaadleider zou beschadigd kunnen zijn maar het lijkt me dat je dan veel meer pijn zou moeten hebben, lijkt me dus ook geen optie.
Op donderdag 12 juni 2003 16:02 schreef Male21 het volgende:
precies daar kom ik zelf dus ook niet uit en ik heb al zoiets zitten denken van: het kan ook aan de prostaat liggen....... na het poepen nog ff de laatste drup eruit en dan is het misse boel
Ik kan echt maar 1 conclusie trekken. Het is niet normaal en je dokter bellen is het eerste dat je moet doen nu.
quote:het is waarschijnlijk een plasbuis ontsteking, wel ff naar de dokter ermee.
Op donderdag 12 juni 2003 16:02 schreef Male21 het volgende:[..]
precies daar kom ik zelf dus ook niet uit en ik heb al zoiets zitten denken van: het kan ook aan de prostaat liggen....... na het poepen nog ff de laatste drup eruit en dan is het misse boel
quote:Dat is ook het eerste wat ik ga doen, maar ik wou ff weten of er nog meer mensen zijn/waren die hetzelfde probleem zelf hebben gezien of ervan hebben gehoord, Tnx
Op donderdag 12 juni 2003 16:04 schreef laffer het volgende:[..]
het is waarschijnlijk een plasbuis ontsteking, wel ff naar de dokter ermee.
Maar het klinkt niet goed nee. Laat eens weten wat het is als je het weet. Ben wel benieuwd.
quote:Als ik meer weet zal ik het Ckers ff plaatsen, ok
Op donderdag 12 juni 2003 16:26 schreef ook_gek het volgende:
heb je geen ziekte van parkison
Meer dan 2X schudden is er mee spelen heMaar het klinkt niet goed nee. Laat eens weten wat het is als je het weet. Ben wel benieuwd.
quote:Ja we willen natuurlijk wel weten wat je hebt
Op donderdag 12 juni 2003 16:30 schreef Male21 het volgende:[..]
Als ik meer weet zal ik het Ckers ff plaatsen, ok
quote:Nee, tussen zn benen
Op donderdag 12 juni 2003 16:00 schreef Can_I_kick_it het volgende:
zit het niet gewoon tussen je oren?
Just my twee Eurocents...
quote:en als dat het nou niet blijkt te zijn?
Op vrijdag 13 juni 2003 16:02 schreef Butt_Plugg het volgende:
Je kunt het je vriendin even laten proeven, zodat je zeker weet dat het sperma is.
Kweet niet een kameraad van me heeft dat in zijn drugstijd ook wel es gehad.......(gestopt)
Denk je dat je moet plassen komt er alleen maar voorvocht of een kloddertje sperma.....
Groet,
Lauwrence
quote:Nou dan weet je dat ook weer
Op vrijdag 13 juni 2003 16:48 schreef G33rt het volgende:[..]
en als dat het nou niet blijkt te zijn?
Kun je met een gerust hart naar de dokter en weet je niet dat je die euro's voor jan lul betaald.
Dokter:" En weet je zeker dat het geen sperma is?"
Patient:" Jep, mijn vriendin heeft het geproeft, dokter."
quote:klopt
Op vrijdag 13 juni 2003 17:18 schreef cyberbull het volgende:
Het zou voorvocht kunnen zijn wat vrijkomt door de intense beleving van het plassen bij het zaakje bij jou onderin!!Kweet niet een kameraad van me heeft dat in zijn drugstijd ook wel es gehad.......(gestopt)
Denk je dat je moet plassen komt er alleen maar voorvocht of een kloddertje sperma.....
Groet,
Lauwrence
had vroeger ook elke keer bij de discotheek dat mijn vriendin zo dicht bij me stand te dansen dat me zaakje denk ik opgewonden raakte en dat ik dus sperma ging plassen
quote:ten eerste ik gebruik geen drugs en ten tweede ik heb geen alcoholprobleem en het komt altijd na het plassen
Op vrijdag 13 juni 2003 17:32 schreef kaio het volgende:[..]
klopt
sperma bij het plassen komt vaak voor in combinatie met drugsgebruikt
(pillen of wat dan ook)had vroeger ook elke keer bij de discotheek dat mijn vriendin zo dicht bij me stand te dansen dat me zaakje denk ik opgewonden raakte en dat ik dus sperma ging plassen
quote:Wat is het nou? Want je hebt niets meer laten horen en het is allang maandag geweest. Ik ben benieuwd...
Op vrijdag 13 juni 2003 18:56 schreef Male21 het volgende:[..]
ten eerste ik gebruik geen drugs en ten tweede ik heb geen alcoholprobleem en het komt altijd na het plassen
maar ik heb een afspraak bij de dokter voor maandag dussss......
quote:uhm, als je te vaak slingert (je weet wel om van de laatste druppeltjes af te komen) komt er bij mij ook sperma uit...
Op vrijdag 13 juni 2003 18:56 schreef Male21 het volgende:[..]
ten eerste ik gebruik geen drugs en ten tweede ik heb geen alcoholprobleem en het komt altijd na het plassen
maar ik heb een afspraak bij de dokter voor maandag dussss......
ik denk dat je te vaak slingert
quote:Dat hoor je ook maar 2 keer te doen, doe je het vaker, dan speel je er mee.
Op donderdag 19 juni 2003 12:41 schreef ramsesii het volgende:[..]
uhm, als je te vaak slingert (je weet wel om van de laatste druppeltjes af te komen) komt er bij mij ook sperma uit...
(george michael is daar toch voor opgepakt
)
ik denk dat je te vaak slingert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |