Deze ga ik ook halen, echt te vet
quote:Haha de penny wou ik net posten! die is echt mooi! deze dan he:
Op donderdag 12 juni 2003 09:24 schreef WiXX het volgende:
Ik heb nu de a-wire, maar als je er nu een gaat kopen pak dan de pennyDeze ga ik ook halen, echt te vet
quote:Die heb ik. Fijn brilletje inderdaad.
Op donderdag 12 juni 2003 09:22 schreef Murphy22x het volgende:
[afbeelding]For Sure
quote:Ik heb enkele t-shirts zonder mouwen van Oakley. Zijn van goede kwaliteit en ik vind ze iets moois hebben.
Op donderdag 12 juni 2003 09:32 schreef Bartolomew het volgende:
Hebben jullie ook nog andere spullen van oakley? Kheb wel een stel schoenen lopen wel goed! Ze maken dan ook echt mooi spul!
quote:Dies cool ja.
[afbeelding]For Sure
quote:Heb ik ook en ben ook nog steeds heel tevreden.
Op donderdag 12 juni 2003 09:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
deze heb ik, en hij is echt geweldig!!![]()
[afbeelding]
voor foto->zie fotoboek!
quote:Ook ik vind de a wire het mooist
[afbeelding]For Sure
En laat ik die nou een paar weekjes terug in de US gekocht hebben
quote:Ahum de zonnebrillen van die merken die jij noemt kunnen dus echt niet aan de kwaliteit van een Penny of een Romeo komen, al helemaal niet als ze gepolariseerd zijn.
Op maandag 7 juli 2003 23:28 schreef Jetset het volgende:
Ik vind het merk Oakley echt helemaal niets. De meest foute tiepjes lopen daarmee en daar zou ik dus echt niet mee geassocieerd willen worden. Een zonnebril van het merk Versace of Gucci vind ik veel mooier en bovendien passen dat soort merken beter bij mij.
quote:Oakley is inderdaad van speciale kwaliteit en worden op een bepaalde manier geslepen zodat het altijd goed tegen UV beschermd is, en altijd goed gevormd zit om je ogen....
Op maandag 7 juli 2003 23:35 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
Ahum de zonnebrillen van die merken die jij noemt kunnen dus echt niet aan de kwaliteit van een Penny of een Romeo komen, al helemaal niet als ze gepolariseerd zijn.
quote:Het draait niet alleen om de kwaliteit van een zonnebril. Ik zie een zonnebril als een relevant onderdeel van mn garderobe. Oakley is gewoon te opzichtig. De felle kleuren van de Oakley zonnebrillen zijn moeilijk te combineren met de rest van mn garderobe.
Op maandag 7 juli 2003 23:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Ahum de zonnebrillen van die merken die jij noemt kunnen dus echt niet aan de kwaliteit van een Penny of een Romeo komen, al helemaal niet als ze gepolariseerd zijn.
quote:Ach je hebt zoveel soorten en kleuren in Oakley, als je een simpele grijze wilt met normaal kleurende glazen wilt dan zijn ze ook op de markt. In de winkels liggen ook meestal de meest opzichtige kleuren zodat het oog het ziet.... Maar er is zoveel te bestellen in zoveel vormen, en ik kan het weten want ik heb 1 jaar lang bijna elke dag Oakley's verkocht en besteld
Op maandag 7 juli 2003 23:48 schreef Jetset het volgende:[..]
Het draait niet alleen om de kwaliteit van een zonnebril. Ik zie een zonnebril als een relevant onderdeel van mn garderobe. Oakley is gewoon te opzichtig. De felle kleuren van de Oakley zonnebrillen zijn moeilijk te combineren met de rest van mn garderobe.
quote:ik weet niet wat voor Garderobe je hebt maar die dingen zijn in alle kleuren en maten. Mijn blauwe glazen matzilveren montuur is imho subtielo opzichtig. Dus opvallend maar toch niet overdone
Op maandag 7 juli 2003 23:48 schreef Jetset het volgende:[..]
Het draait niet alleen om de kwaliteit van een zonnebril. Ik zie een zonnebril als een relevant onderdeel van mn garderobe. Oakley is gewoon te opzichtig. De felle kleuren van de Oakley zonnebrillen zijn moeilijk te combineren met de rest van mn garderobe.
Ik zou gewoon bij http://www.replica-zone.com/products.htm bestellen :-)
quote:replica's zijn illegaal in nederland. horloges, klokkies, kleding. alles.
Op dinsdag 8 juli 2003 14:51 schreef Morphs het volgende:
Waarom zijn die krengen zo teringduur? 200 euro voor een zonnebril slaat gewoon nergens op. Jammer dat de maatschappij zo is geworden.Ik zou gewoon bij http://www.replica-zone.com/products.htm bestellen :-)
net m'n c-wire black opgehaald, kreeg er een gratis koker bij
(plaatje, zie boven)
zoiets ben ik al een tijdje naar op zoek... hebben jullie mischien tips of merken die ook zoiets hebben maar niet zo associaal duur zijn ?!
[edit] ... had pagina 2 nog niet gelezen, mjah da illegale circuitje zit ik niet meer zo in sinds ik van Koning Willem 1 af ben.. dus meer een beetje in winkels enzo [/edit]
quote:hij lag bij mijn zus
Op donderdag 10 juli 2003 13:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
denk dat je grote kans bij LAGEJA hebt.... da winkeltje tegenover de kerk bij stratumseind.... daar hebben ze in de vitrine een stel oakley's liggen....
quote:200 euro vinnik persoonlijk errug veel geld voor een zonnebril. Ik had het er nu voor over, maar dan ga ik er vanuit dat ik tochwel een aantal jaar mee doe. Maar ja, mijn grens schuift ook op. Mijn eerste dure zonnebril was een Bolle van 230 gulden (3 jaar meegedaan en toen kwijtgeraakt op een intro), en nu hebbik dus voor 195 euro een A-wire gekocht.
Op donderdag 10 juli 2003 17:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik snap niet dat mensen 200 euro voor een zonnebril duur vinden hoor. De meeste kwalitatief goede zonnebrillen vallen in die prijsklasse. Deze brillen zijn het geld zeker waard. €450 vond ik zelf te duur, die prijs vond ik niet in verhouding staan met de voordelen van een oakley Penny.
ik ben echt niet van de goedkope Etosbrillen (3 voor 10 euro ) maar dat gaat me toch echt iets te ver. Een vriend van me had ook een Oakley, ik vond het ding nogal slecht afgewerkt van kwaliteit (maybe was ie nep? er stond echt oakley op)
Ik hou et lekker bij mijn Fossil
quote:Het schijnt dat als je een echte hebt dat je dan de pootjes uit elkaar kan trekken en dat je dan nog een stukje speling hebt zeg maar... Dus dat een veertje meegeeft ipv. het hele montuur meebuigt.
Op donderdag 10 juli 2003 22:42 schreef Threepio het volgende:
pfft.. 200 euroik ben echt niet van de goedkope Etosbrillen (3 voor 10 euro
) maar dat gaat me toch echt iets te ver. Een vriend van me had ook een Oakley, ik vond het ding nogal slecht afgewerkt van kwaliteit (maybe was ie nep? er stond echt oakley op)
Ik hou et lekker bij mijn Fossil
Ik heb verschillende lui horen roepen dat je zo ziet offie echt is of niet. Maar goed, het zou zo kunnen zijn.
Ik heb wel een echte (met doosje, en al die quatsch gekocht bij een official dealer (gunneman dus)) en die is imho prima afgewerkt.
quote:Mijn fossils ziet er qua afwerking 10x beter uit dan die ene oakley.. moest wel nepper geweest zijn, was gewoon etos-kwaliteit.
Op donderdag 10 juli 2003 22:47 schreef bleiblei het volgende:[..]
Het schijnt dat als je een echte hebt dat je dan de pootjes uit elkaar kan trekken en dat je dan nog een stukje speling hebt zeg maar... Dus dat een veertje meegeeft ipv. het hele montuur meebuigt.
Ik heb verschillende lui horen roepen dat je zo ziet offie echt is of niet. Maar goed, het zou zo kunnen zijn.
Ik heb wel een echte (met doosje, en al die quatsch gekocht bij een official dealer (gunneman dus)) en die is imho prima afgewerkt.
quote:Snie waar hè
Op donderdag 10 juli 2003 22:47 schreef bleiblei het volgende:[..]
Het schijnt dat als je een echte hebt dat je dan de pootjes uit elkaar kan trekken en dat je dan nog een stukje speling hebt zeg maar... Dus dat een veertje meegeeft ipv. het hele montuur meebuigt.
[..]
quote:ow.... dan heb ik een "Spring Hinge" vet gaaf man
Op vrijdag 11 juli 2003 00:03 schreef RickN het volgende:[..]
Snie waar hè
De standaard a-wire heeft gewoon een vast scharnier. Je moet de "a-wire 2.0 spring hinge" hebben voor een euh....spring hinge
Wat een oakley wel altijd is, is goed afgewerkt, dus daar kun je het aan zien.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:15 schreef Robbie007 het volgende:
Jawel, ik heb eraan moeten geloven, eergister was het zover. Mijn ogen kwamen voor het eerst in aanraking met het merk OAKLEY, en wat zat het lekker, ik ben trotse eigenaar van:
De OAKLEY A-Wire 2.0 Silver Ice Iridium
En wat staat hij mooi, en zit hij lekker. Ook kijkt het zo rustig door de zonnebril.
Ik wil wel eens feedback van andere OAKLEY gebruikers. Waarom zijn jullie voor dit merk gegaan?
Iedereen verklaard me voorgek, 210 euro betalen voor een bril, totdat ze hem opzetten.
Mja hij zit wel heel erg lekker, hij staat ook best wel mooi opzich heh....
Het voordeel van dit merk is dat bijna niemand zo'n bril heeft, je bent dus de enige op straat die met een perfect afgewerkte zonnebril rond loopt.
ps:Overigens wat mij opviel bij het thuiskomen, dat de neusstandaardjes niet allebei hetzelfde zitten, is dit normaal? Kan je dit weer licht rechtbuigen ofzo? Ik zal eens een foto maken straks.
Ik heb um bij Gunneman gekocht. Ik kreeg er een sport hoesje van 42,50 bij omdat ze absoluut NIKS van de prijs af mochten halen. Want dit was slecht voor de naam van de dealer als ik het door zou vertellen. Ook zou dit het imago van OAKLEY omlaag halen met de gedachte 'OAKLEY in de uitverkoop'.
Dat zal de Fives zijn ofzo..... nog steeds 90 euro ofzo.....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef Valar het volgende:
hoeveel kost nou de goedkoopste Oakley?
Is dat deze? De glazen lijk op deze wel "vierkanter". Weet je welke dit is?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:30 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Half Wire XL denk ik:quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:12 schreef Histocasa het volgende:
[..]
Is dat deze? De glazen lijk op deze wel "vierkanter". Weet je welke dit is?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:10 schreef Miwe het volgende:
Even voor de mensen die zich er zorgen om maken, ik heb vanmorgen kunnen constateren dat Oakley's wasmachine-proof zijn.![]()
idd, van oakley mogen ze absoluut geen korting geven. is mij wel gelukt in de winkel na een beetje hinten/vragen korting te krijgen op mijn oakley brilquote:Ik heb um bij Gunneman gekocht. Ik kreeg er een sport hoesje van 42,50 bij omdat ze absoluut NIKS van de prijs af mochten halen. Want dit was slecht voor de naam van de dealer als ik het door zou vertellen. Ook zou dit het imago van OAKLEY omlaag halen met de gedachte 'OAKLEY in de uitverkoop'.
Hmz..... lees maar eens wat reviews op http://www.roadbikereview.com of http://www.mtbreview.com ..... die Zero schijnt erg kwetsbaar te zijn....quote:
Welke winkel ?? Waar ?? Welke kleur ?? Ik zoek deze namelijk al een tijdje om te passen zodat ik m op he tnet kan bestelllen.. heb nu een valve ducati namelijk en die is aan vervanging toequote:Op donderdag 8 juli 2004 22:41 schreef Chillmeister het volgende:
Heb eindelijk de dartboard in de winkel aangepast. Denk alleen dat ik een paar vrienden mee moet nemen om te kjiken hoe zij hem vinden staan bij mij.
ik heb ze gepast in de sunglass hut in Den Haag, die hadden de bronzen en transparante kleuren. Daarna zag ik een opticien vlakbij de Bonnetrie en die had de dartboards in het zwart (zwart dus niet de camo grey)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:51 schreef KeeZ het volgende:
[..]
Welke winkel ?? Waar ?? Welke kleur ?? Ik zoek deze namelijk al een tijdje om te passen zodat ik m op he tnet kan bestelllen.. heb nu een valve ducati namelijk en die is aan vervanging toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |