Op tal van plekken langs bossen en parkeerplaatsen in Nederland cruisen sommige homo's rond op zoek naar snelle en vaak onveilige seks. Waar complete Internetsites gesloten worden omdat er afbeeldingen van seksuele handelingen met kinderen te zien zijn, kunnen sommige homo's op tal van plekken hun gang gaan met minderjarigen.
Of deze minderjarigen dit 'werk' vrijwillig doen is niet relevant. Onze samenleving heeft de morele plicht minderjarigen en volwassenen te beschermen tegen een dergelijke seksuele uitbuiting van mensen en van de openbare publieke ruimtes.
Hetero- of homoprostitutie hoort niet thuis in 'gedoogzones' of op afgelegen parkeerplaatsen, maar in een omgeving waarin de privacy en de veiligheid van alle betrokkenen gegarandeerd moeten kunnen worden.
Gebeurt dit niet in een veilige ontmoetingsruimte, dan zal de broodnodige erkenning van de gelijkwaardigheid van relaties van homoseksuelen nog lang op zich laten wachten.
Bij jongeren - ongeacht hun geloof of afkomst - bestaat de indruk dat veel homo's slechts geïnteresseerd zouden zijn in parkeerseks met jonge jongens. Het optreden van de in tanga en G-string dansende opa's op uitzinnige gayparades of een enkele gebeurtenis als de "homonudistenfitnessclub" in een Amsterdamse openbare school, doet de beeldvorming rondom de relatie tussen homo's en minderjarige jongens geen goed.
Islamitische jongens die zich op het meest kwetsbare moment in hun leven hun eer en waardigheid verliezen door zich te laten misbruiken door veelal blanke oudere mannen, ontwikkelen later een intensieve homohaat.
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen. Homo-organisaties zouden hun leden op het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs kunnen wijzen en hen ten sterkste afraden om nog langer Islamitische (minderjarige) jongeren als (parkeer)sekspartner te gebruiken.
Islamitische jongeren zouden de woorden van imam Khalil El Moumni in acht moeten nemen, zoals hij in het interview met Nova het volgende antwoord op de vraag over geweld tegen homoseksuelen gaf: "De Islam verbiedt het lastigvallen van wie dan ook. [...] Of het nu gaat om homoseksualiteit, overspel, alcoholisme of drugsgebruik. [...] Anarchistisch gedrag of het recht in eigen hand nemen is niet toegestaan in de Islam." (Bovenstaande citaat is in die polariserende uitzending van Nova niet uitgezonden)
Abdullah Haselhoef
Links:
http://www.bndestem.nl/archief?ArchiefID=1635247
http://www.brabantsdagblad.nl/archief?ArchiefID=1634035
En die schandknaapjes hebben anders niet te eten of zo?
Of willen ze gewoon dat flitsende mobieltje en die dure kleding?
Maak je je nu druk omdat het Marokkaanse schandknapen betreft ineens en dat moeilijk te verkroppen is als moslim, dat er ook homoseksualiteit onder moslims voorkomt (al dan niet in de vorm van prostitutie)?
Ik zou je maar eens hardmaken voor het doorbreken van dát taboe onder moslims, het taboe van homoseksualiteit, dat het niet iets vies is en slechts.
Dat homoseksuele moslimjongeren tenminste zonder schaamte en verstoting kunnen uitkomen voor hun geaardheid, zonder het idee te hebben dat ze minder dan varkens zijn, dat ze eeuwig zullen branden in de hel.
Mij is ook verteld dat jonge islamietjes best wel in de Heeren zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Kun je me daar misschien iets meer over vertellen vanuit de praktijk? Ook is mij opgevallen dat veel Marokkaanse jongens erg klef zijn met elkaar, elkaar veelvuldig aanraken enzo. Altijd maar met elkaar op stap, nooit eens een leuk meisje erbij. En die clubhuizen waar het voor meisjes ook al zo streng verboden is. En ook naar jezelf kijken, hoor. Als ze als voorbeeld kerels (nou ja) hebben die in jurken rondparaderen, dan lokt dat toch wel het een en ander uit.
Ja sorry dat ik het zeg, hoor. Maar dan begrijp je toch zelf ook wel dat je homofilie een beetje in de hand werkt? En wist je dat onze grote denker Pim Fortuyn ook wel een Marokkaans blaadje lustte? Zo zie je maar, ze zijn in goed gezelschap!
En verder geen rare beledigende praatjes over homo's graag. Respect!
quote:Hoe kan een moslim(a) hoereren?
Op donderdag 12 juni 2003 01:18 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:
Homo's en minderjarige moslim schandknapen
Ik keur het niet goed wat er zoal uitgevreten wordt op de bekende plekken. Zo komt de homogemeenschap natuurlijk in de ogen van "normale" mensen nooit af van het stigma wat het heeft.
En die islamietjes, die kiezen daar toch zelf voor? Hoezo homohaat? Omdat ze zogenaamd misbruikt worden door boze blanke mannen? Is dat wat je in de moskee predikt? Als je niet vijf keer daags tot allah bidt dan komt de boze blanke man je in je kontje knijpen?
Luister vrind, ik zal je iets vertellen wat wij autochtone Nederlanders al langer weten dan vandaag. Als je je iets meer verdiept had in onze cultuur had jij het ook geweten en zat je nu niet hier met je handen in het haar te vragen om een oplossing.
Als jonge mensen sexueel volwassen worden en zich gaan oriënteren op hun geaardheid dan zit daar af en toe iemand tussen die op het eigen geslacht valt. Kan 'ie verder ook weinig aan doen, dat heeft de natuur zo geregeld. Als zo iemand dan gaat experimenteren en vervolgens te horen krijgt van z'n omgeving dat wat 'ie doet slecht is en hem in de hel zal doen belanden dan krijgt zo'n jongen wroeging. Die wordt bang, angst slaat om naar woede en uiteindelijk haat. Vooral als je opgroeit in een benauwende omgeving die maar weinig toelaat op sexueel gebied.
Dat had de grote denker Yoda je nog kunnen vertellen, vrind.
Enfin, die zogenaamde haat waarvoor je nu de schuld in de schoenen van de Nederlandse homo's wil schuiven komt voort uit de bekrompen reactie van de imams en de islam op homosexualiteit. Je onderdrukt iets wat niet te onderdrukken valt. Als jij zo graag wil dat wij leren leven met moslims in ons midden dan raad ik jou aan om te leren leven met homo's in jouw midden. Er zijn zeer veel Turkse en Marokkaanse homo's, er zijn zeer veel islamietische homo's.
Als je daar geen respect voor kunt opbrengen is dat jouw probleem. Pas je maar lekker aan.
quote:Wees niet zo naief, man. Hint: CTRL-C, CTRL-V.
Op donderdag 12 juni 2003 03:00 schreef vosss het volgende:
Ergens toch fascinerend hoe sommige mensen (niet negatief bedoeld hoor, in tegendeel zelfs) het voor mekaar krijgen om om 3 uur 's nachts door de week nog zulke lange verhalen te posten!
quote:Vergis je niet sommige jongens (bv weglopers) worden wel degelijk gedwongen tot prostitutie (onlangs in ik meen Rotterdam een heel netwerk platgelegd).
Op donderdag 12 juni 2003 02:57 schreef Suncross het volgende:
Vooralsnog worden jongeren, ogeacht geloof, kleur of nationaliteit, niet ontvoerd en meegenomen naar de homo ontmoetingsplekken om daar onder dwang sex te hebben. Zij zijn er altijd nog "zelf bij", en kunnen zelf beslissen al dan niet deel te nemen aan deze praktijken, mits zij niet aan het syndroom van Down lijden, wat mij niet erg waarschijnlijk lijkt.
Dit feit lijkt mij wel degelijk relevant.
Ook de omstandigheden kunnen minderjarigen soms aanzetten tot prostitutie.
Er zijn best veel instanties welke zich inzetten voor tot prostitutie gedwongen meisjes, er mag best meer aandacht komen voor jongens (al dan niet moslim) in deze positie.
Overigens vind ik niet dat eea (zoals beschreven in de opener) een taak is voor homo-organisaties, zij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor de handelingen van een individu, bovendien zijn er plenty hetero's welke sex met minderjarigen hebben (zoniet hier dan buiten de landsgrensen), een ieder weet dat het bij wet verboden is en degenen die dat aan hun laars lappen zullen echt niet onder de indruk zijn indien instanties er hun afkeer over uitspreken.
Dat er sprake zou moeten zijn van een omgeving waarin de privacy en de veiligheid van alle betrokkenen gegarandeerd zou moeten kunnen worden spreekt voor zich.
Welterusten, meneer Hasselhoff. Er zit geloof ik een balk in uw ogen.
quote:Doe niet zo vervelend, lees bv even de eerste link in de opener, eea is geschreven nav enkele berichten zoals die in BN de stem.
Op donderdag 12 juni 2003 03:35 schreef Zoolook het volgende:Welterusten, meneer Hasselhoff. Er zit geloof ik een balk in uw ogen.
quote:Ookal ben je het niet eens met de openingspost (of vat je deze anders op dan bedoelt), dat is toch geen reden de topic-opener meermaals aan te vallen, ik vind het juist erg ok dat Haselhoef hier post.
Op donderdag 12 juni 2003 03:51 schreef Zoolook het volgende:
Vervelend? Die gozer heeft het over een 'polariserende' uitzending van Nova terwijl hij zelf niks anders doet als polariseren. Komt 'ie nu hier op Fok aandacht vragen voor het vreselijke lot van homofiele islamietische jongeren die zogenaamd worden uitgebuit door blanke homo's of hoe zit dat?
In de eerste link staat een probleem beschreven, nav dit is de opener geschreven (vermoed ik).
quote:Misschien zou het leuk zijn als jij je eigen advies ook eens zou opvolgen, oftewel op een normale toon posten en niet telkens spreken over 'Islamietjes'...
Op donderdag 12 juni 2003 01:40 schreef Zoolook het volgende:
En verder geen rare beledigende praatjes over homo's graag. Respect!
quote:Dat doen homo-organisaties allang - het afkeuren van seks met met minderjarigen. Denk je nou werkelijk dat deze organisaties keihard tegen de Nederlandse wet ingaan?
[b]Op donderdag 12 juni 2003 01:18 schreef
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen. Homo-organisaties zouden hun leden op het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs kunnen wijzen en hen ten sterkste afraden om nog langer Islamitische (minderjarige) jongeren als (parkeer)sekspartner te gebruiken.
Probeem hierbij is dat je homo-organisaties niet verantwoordelijk kunt stellen voor mensen die niet openlijk homo willen, kunnen of durven zijn. Zo'n man als die Fons S. is geen homo, althans niet als zodanig te bereiken, omdat hij alles in het geheim doet. Net zoals het gros van de mannen die hun seksuele activiteiten op die manier en op dat soort plekken verrichten.
Het is mijns inziens nogal koddig om homo-organisaties hierbij te betrekken en er mede verantwoordelijkheid voor te geven.
quote:Vraag me af of je dit allemaal echt meent, of dat je alleen maar wilt provoceren. Zou natuurlijk zomaar kunnen, aangezien er van moslims immers ook altijd wordt verlangd dat zij zich massaal uitspreken tegen overtredingen begaan door (een) enkeling(en). Volmaakt absurd, imo.
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen.
Mocht je e.e.a. toch serieus bedoelen, dan vraag ik me af of je misschien niet hard aan vakantie toe bent. Maar goed...
Overigens is het in de moslimcultuur toch gebruikelijk dat de vrouw een sluier draagt om mannen niet in verleiding te brengen? Als zij dit niet doet en ze gaat vreemd dat is zij toch een hoer die gestraft dient te worden? Nu Marokkaanse jongeren autochtonen homoseksuelen verlijden en laten betalen voor sex zijn de autochtonen homosexuelen het opeens schuld? Hypocriet en een dubbele moraal meneer Hasselhoef.
Eigen schuld, dikke bult........van die moslims
quote:Grappig, jij vindt het ineens geen groot probleem dat volwassenene sex gaan hebben met minderjarigen?
Op donderdag 12 juni 2003 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vraag me af of deze publiciteitsgeile nep-imam zich ook zo druk zou maken als die kleine groep homoseksuelen uitsluitend op autochtonen jongens viel. De Marokkaanse gemeenschap zou eerder eens moeten kijken waarom sommige van haar jongeren zich hoereren, komt dit voort uit gebrek aan zelfrespect of hebben ze gewoon geld nodig voor die flitsende BMW of dat nieuwe mobieltje?Overigens is het in de moslimcultuur toch gebruikelijk dat de vrouw een sluier draagt om mannen niet in verleiding te brengen? Als zij dit niet doet en ze gaat vreemd dat is zij toch een hoer die gestraft dient te worden? Nu Marokkaanse jongeren autochtonen homoseksuelen verlijden en laten betalen voor sex zijn de autochtonen homosexuelen het opeens schuld? Hypocriet en een dubbele moraal meneer Hasselhoef.
In andere topics ben je dan meestal van de castratie en molensteen om de nek het meer in etc.
Hoezo je nuances ineens?
quote:
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen.
quote:
Pedofiliestichting Martijn niet naar Roze ZaterdagDe stichting Martijn, die zich inzet voor acceptatie van pedofilie in Nederland, gaat niet naar de Roze Zaterdag in Deventer. Dat heeft een woordvoerder van de stichting woensdag bevestigd.
Leden van de stichting zouden naar de Roze Zaterdag, een evenement voor de gelijkheid van homofilie, afreizen om daar folders uit te delen. Toen dit uitlekte, ontstond grote commotie onder de organiserende homobeweging.
Eens zien hoe men dan reageert.
quote:Waar staat dat ik er geen probleem mee heb? Volwassenen dienen van kinderen af te blijven, klaar. Maar dan spreek ik over misbruik, iets dat hierbij duidelijk niet het geval is. Die schandknapen bieden vrijwillig sex tegen betaling aan.
Op donderdag 12 juni 2003 10:18 schreef Ulx het volgende:
Grappig, jij vindt het ineens geen groot probleem dat volwassenene sex gaan hebben met minderjarigen?
quote:Ow, waar heb ik dat gezegd? Als ik dat in andere topics meestal beweer zul je toch snel wat quotes van me kunnen vinden. Ik druk me meestal iets genuanceerder uit. Maar chemische castratie is zeker een mogelijke oplossing voor veelplegers.
In andere topics ben je dan meestal van de castratie en molensteen om de nek het meer in etc.
quote:Je doet je best maar.
Op donderdag 12 juni 2003 10:20 schreef Ulx het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een topic openen: Moslimhomo's hebben sex met minderjarige autochtoontjes.Eens zien hoe men dan reageert.
Ik reageer waarschijnlijk hetzelfde, zeker als het zo is dat jij dan ook op hoge poten komt vragen om een verklaring van moslimorganisaties.
quote:Wat een onzin, als er sprake is van minderjarigen zal de politie ALTIJD ingrijpen, punt is dat de minderjarigen waar jij het over hebt, 16 jaar of ouder zijn en dus helemaal niet strafbaar bezig zijn.
Homo's en minderjarige moslim schandknapenOp tal van plekken langs bossen en parkeerplaatsen in Nederland cruisen sommige homo's rond op zoek naar snelle en vaak onveilige seks. Waar complete Internetsites gesloten worden omdat er afbeeldingen van seksuele handelingen met kinderen te zien zijn, kunnen sommige homo's op tal van plekken hun gang gaan met minderjarigen.
quote:Mag ik uit u woorden concluderen dat u dus pleit voor plaatsen prostitutie mag plaatsvinden?
Hetero- of homoprostitutie hoort niet thuis in 'gedoogzones' of op afgelegen parkeerplaatsen, maar in een omgeving waarin de privacy en de veiligheid van alle betrokkenen gegarandeerd moeten kunnen worden.
quote:Geld dit niet voor alle soorten relaties?
Gebeurt dit niet in een veilige ontmoetingsruimte, dan zal de broodnodige erkenning van de gelijkwaardigheid van relaties van homoseksuelen nog lang op zich laten wachten.
quote:JAAAAAAH, en moslims slaan hun vrouwen, neuken geiten, en zijn vuile steun trekkers
Bij jongeren - ongeacht hun geloof of afkomst - bestaat de indruk dat veel homo's slechts geïnteresseerd zouden zijn in parkeerseks met jonge jongens. Het optreden van de in tanga en G-string dansende opa's op uitzinnige gayparades of een enkele gebeurtenis als de "homonudistenfitnessclub" in een Amsterdamse openbare school, doet de beeldvorming rondom de relatie tussen homo's en minderjarige jongens geen goed.
quote:Die minderjarige schandknapen bieden sex aan tegen betaling net als de loverboys die hun minderjarige *vriendinnen* laten hoereren..
Op donderdag 12 juni 2003 10:23 schreef Strolie75 het volgende:. Die schandknapen bieden vrijwillig sex tegen betaling aan.
quote:Tippelzones en wipbossen alsmede parkingsex zullen altijd blijven bestaan en hebben totaal nix met homofilie te maken..Snelle heftige sex al dan niet beschermd ("zoals mannen het graag willen ) komt meer voor onder de heteromannen dan onder de homo-mannen..
Homo's en minderjarige moslim schandknapenOp tal van plekken langs bossen en parkeerplaatsen in Nederland cruisen sommige homo's rond op zoek naar snelle en vaak onveilige seks.
quote:Niet relevant
Of deze minderjarigen dit 'werk' vrijwillig doen is niet relevant.
quote:Dat lijkt me toch niet helemaal hetzelfde.
Op donderdag 12 juni 2003 10:54 schreef Loedertje het volgende:[..]
Die minderjarige schandknapen bieden sex aan tegen betaling net als de loverboys die hun minderjarige *vriendinnen* laten hoereren..
In het geval van die jongens gaat het initiatief nog altijd van henzelf uit, van meisjes die eenmaal onder de plak bij hun loverboy zitten kun je dat niet zeggen.
quote:Klopt, alleen snap ik gewoon niet dat mr Haselhoef het niet heeft over de meisjes die slachtoffer zijn van jeugdige pooiers..
Op donderdag 12 juni 2003 11:07 schreef Nuoro het volgende:Dat lijkt me toch niet helemaal hetzelfde.
In het geval van die jongens gaat het initiatief nog altijd van henzelf uit, van meisjes die eenmaal onder de plak bij hun loverboy zitten kun je dat niet zeggen.
quote:Ah, op die fiets.
Op donderdag 12 juni 2003 11:09 schreef Loedertje het volgende:[..]
Klopt, alleen snap ik gewoon niet dat mr Haselhoef het niet heeft over de meisjes die slachtoffer zijn van jeugdige pooiers..
Nah ja, dat mag 'ie dan zelf uit komen leggen...
quote:Omdat de heer Hasselhoef elk feit dat niet binnen zijn bekrompen visie past als niet relevant afdoet. Hij is blijkbaar van mening dat de moslimgemeenschap niet in staat is om eigen keuzes te maken en verantwoordelijkheden te dragen. Het is allemaal weer de schuld van de autochtone Nederlander.
Op donderdag 12 juni 2003 11:09 schreef Loedertje het volgende:
Klopt, alleen snap ik gewoon niet dat mr Haselhoef het niet heeft over de meisjes die slachtoffer zijn van jeugdige pooiers..
quote:Je kan natuurlijk niet álles behandelen in één post...
Op donderdag 12 juni 2003 11:09 schreef Loedertje het volgende:Klopt, alleen snap ik gewoon niet dat mr Haselhoef het niet heeft over de meisjes die slachtoffer zijn van jeugdige pooiers..
quote:Dat ziet hij dan blijkbaar erg fout..
Op donderdag 12 juni 2003 11:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Omdat de heer Hasselhoef elk feit dat niet binnen zijn bekrompen visie past als niet relevant afdoet. Hij is blijkbaar van mening dat de moslimgemeenschap niet in staat is om eigen keuzes te maken en verantwoordelijkheden te dragen. Het is allemaal weer de schuld van de autochtone Nederlander.
quote:
Hypocriet
Weet je dat ik nog nooit een gelukkige Marokkaan(se) heb ontmoet in mijn vijfentwintig jarig bestaan. Ze zijn allemaal of geestelijk ziek of overspannen of crimineel of dit of dat. We mogen onszelf niet zijn. We mogen niet onze echte mening zeggen. We mogen niet zeggen dat we eigenlijk niet vinden dat alle Nederlanders naar de hel gaan omdat ze niet moslim zijn. Neeee dat mag je niet zeggen), en je mag ook niet zeggen dat je masturbeert want dat is slecht. Niemand zegt dat het gezond is ook al doen we het allemaal want o wee dat kan niet in onze cultuur want het is vies. En oh, zeg vooral niet dat je een vriendje hebt gehad want dan denkt iedereen dat je een hoer bent. Enne vooral niet je mening over de islam zeggen want dan gaat je vader schreeuwen dat god hem zulke slechte ongelovige kinderen heeft geschonken. Snap je. . . we kunnen onszelf niet zijn. We moeten een hypocriet leven lijden en zo komen we met onszelf geestelijk in de problemen.Samira
In cyberspace blijft geen onderwerp taboe. Marokkaanse homoseksuelen komen op voor hun rechten, de maagdenvliesmythe wordt aan kritisch onderzoek onderworpen, een meisje dat op punt staat uithuwelijking te accepteren vraagt raad of gaat op zoek naar een betere partij, een vader vraagt advies over zijn rebelse dochter, de imam wordt bekritiseerd, en zelfs het Marokkaanse koningshuis hoeft niet te rekenen op clementie.
quote:
4.43 O, gij die gelooft, komt niet tot het gebed als gij bedwelmd zijt; totdat gij weet wat gij zegt..
quote:Dat ziet hij inderdaad fout, ik ben van mening dat elke persoon is staat is keuzes te maken. Soms wordt iemand door omstandigheden gedwongen om iets tegen zijn zin te doen, maar deze schandknapen kiezen er toch echt zelf voor om daar s nachts op die parkeerplaats te staan. En dat is niet de schuld van homoseksuelen of wie dan ook.
Op donderdag 12 juni 2003 11:25 schreef Loedertje het volgende:
Dat ziet hij dan blijkbaar erg fout..
En zoals eerder in dit topic is aangegeven, meneer Hasselhoef, homoseksuelen zijn in dit land geëmancipeerd en worden als gelijken beschouwd. Dat uw aanhang daar blijkbaar anders over denkt is niet de schuld van de homoseksuelen.
quote:Gelukkig heeft de islam daar weer een trucje voor, geven van een gift in ruil voor iets anders..
Islamitische jongeren zouden de woorden van imam Khalil El Moumni in acht moeten nemen,
"De Islam verbiedt het lastigvallen van wie dan ook. [...] Of het nu gaat om homoseksualiteit, overspel, alcoholisme of drugsgebruik. [...] Anarchistisch gedrag of het recht in eigen hand nemen is niet toegestaan in de Islam." (Bovenstaande citaat is in die polariserende uitzending van Nova niet uitgezonden)
Abdullah Haselhoef
4:24. En getrouwde vrouwen, met uitzondering van haar, die gij bezit. Dit is een gebod van Allah voor u. Degenen, die daar buiten vallen, zijn u toegestaan; dat gij zoekt door middel van wat gij bezit haar behoorlijk te huwen en geen overspel te plegen. En geeft haar een huwelijksgift, tegenover de voordelen, die gij van haar hebt, dit is verplicht; er zal na het vaststellen daarvan geen zonde op u rusten in alles wat gij onderling overeenkomt. Voorzeker, Allah is Alwetend, Alwijs..
Tja, op zich heeft de man gelijk zolang het jongens betreffen die worden gedwongen. Verder is het niet de maatschappij die verantwoordelijk is voor de keuzes van bepaalde jongeren. Dat zijn zij zelf.
Als dhr. Schildknaap zijn BMW en Rolex wil betalen met dergelijk werk dan moet hij dat zelf weten. Beter dit dan dat ie de samenleving tot meer last is door te gaan stelen of in de drugsscene te verdwijnen.
Neemt niet weg dat een toch bepaalde mate van overheidscontrole op dergelijke plekken niet als erg kan worden bestempeld. Ik ben zeker voor het invoeren van enorme (anaal-) condoomautomaten op die plekken, als ze het doen laat ze het alsjeblieft veilig doen. Verder hoeft er van mij niks te veranderen.
quote:Inderdaad een goed plan en net als op de meeste tippelzones een leuke huiskamer alwaar de prostituees even kunnen uitpuffen met een kopje koffie of mierzoete pepermuntthee .
Op donderdag 12 juni 2003 11:40 schreef Blommetje het volgende:Neemt niet weg dat een toch bepaalde mate van overheidscontrole op dergelijke plekken niet als erg kan worden bestempeld. Ik ben zeker voor het invoeren van enorme (anaal-) condoomautomaten op die plekken, als ze het doen laat ze het alsjeblieft veilig doen. Verder hoeft er van mij niks te veranderen.
Ik ga toch ook geen topic openen omdat het maar eens afgelopen moet zijn dat minderjarig jongetjes van 12 jaar met blond haar blauwe ogen, die een bril ophebben en Gerard heten niet meer misbruikt of als schandknaapjes gebruikt moeten worden?
Nee dit is geen probleem van de schapenneukers. Dit is een probleem van iedereen !
quote:Waarom dicht? Zolang er ontopic en met respect wordt gediscussiert is alles prima, dat je het radicaal oneens met iemand bent is nog geen reden om een discussie uit de weg te gaan.
Op donderdag 12 juni 2003 12:00 schreef PLAE@ het volgende:
Mag dit topic dicht?Ik ga toch ook geen topic openen omdat het maar eens afgelopen moet zijn dat minderjarig jongetjes van 12 jaar met blond haar blauwe ogen, die een bril ophebben en Gerard heten niet meer misbruikt of als schandknaapjes gebruikt moeten worden?
Nee dit is geen probleem van de schapenneukers. Dit is een probleem van iedereen !
quote:Precies.
Op donderdag 12 juni 2003 12:05 schreef raptorix het volgende:[..]
Waarom dicht? Zolang er ontopic en met respect wordt gediscussiert is alles prima, dat je het radicaal oneens met iemand bent is nog geen reden om een discussie uit de weg te gaan.
quote:Sterker nog, het is geen probleem m.b.t. homo's maar een probleem van jongens én meisjes (de laatste groep vergeet dhr Haselhoef gemakshalve maar even..)
Op donderdag 12 juni 2003 12:00 schreef PLAE@ het volgende:
Mag dit topic dicht?Ik ga toch ook geen topic openen omdat het maar eens afgelopen moet zijn dat minderjarig jongetjes van 12 jaar met blond haar blauwe ogen, die een bril ophebben en Gerard heten niet meer misbruikt of als schandknaapjes gebruikt moeten worden?
quote:Wat is hieraan de discussie?
Op donderdag 12 juni 2003 12:05 schreef raptorix het volgende:[..]
Waarom dicht? Zolang er ontopic en met respect wordt gediscussiert is alles prima, dat je het radicaal oneens met iemand bent is nog geen reden om een discussie uit de weg te gaan.
die hasselhoef opent altijd zo'n topic en laat nooit meer wat van hem horen. Het is bovendien belachelijk om de stelling zo te maken dat het lijkt alsof er alleen moslim jochies gebruikt worden .
Waarom dit openlaten omdat het een bekende kerel is? laat hem maar eens een fatsoenlijk topic openen
quote:Deze *discussie* hebben we al eerder gehad
Op donderdag 12 juni 2003 12:09 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Wat is hieraan de discussie?
die hasselhoef opent altijd zo'n topic en laat nooit meer wat van hem horen. Het is bovendien belachelijk om de stelling zo te maken dat het lijkt alsof er alleen moslim jochies gebruikt worden
.
Waarom dit openlaten omdat het een bekende kerel is? laat hem maar eens een fatsoenlijk topic openen
quote:Je geeft hem ook wel de kans om te reageren. *zucht*
Op donderdag 12 juni 2003 12:09 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Wat is hieraan de discussie?
die hasselhoef opent altijd zo'n topic en laat nooit meer wat van hem horen. Het is bovendien belachelijk om de stelling zo te maken dat het lijkt alsof er alleen moslim jochies gebruikt worden
.
quote:Dat doet hij in zijn belevingswereld.
quote:
Volgens Krol gebeurt het steeds vaker dat 'kleine groepjes voornamelijk Marokkaanse jongens' homo's beroven en chanteren. "Tachtig procent van de mannen die daar komen leidt een dubbelleven. Deze jongens doen vaak eerst alsof ze zelf belangstelling hebben, maar na de tweede keer seks vragen ze om geld of is het 'hier met je horloge en portemonnee'. Het gebeurt ook dat ze met de man mee naar huis gaan als zijn vrouw niet thuis is en dan een vriendje meenemen dat de rest van de groep binnenlaat. Vervolgens halen ze het hele huis leeg.[..]
Burgemeester Welschen waarschuwde gisteren voor een heksenjacht op homo's en Marokkanen. Welschen: "Toen bekend werd dat Spooren seropositief is, werd in de buurt heel snel naar een groep Marokkaanse jongeren hier in de stad gewezen. De Marokkaanse gemeenschap is daar ook bezorgd over. Vandaar mijn oproep dat mensen niet te snel conclusies moeten trekken. Onder de 'schandknaapjes' zitten ook behoorlijk wat Nederlanders."
quote:
De omvang van de ontucht en mensenhandel, zoals de politie de gedwongen prostitutie aanmerkt, is nog steeds niet volledig bekend.[..]
Vrienden zijn volgens hem hetzelfde gaan doen, nadat ze merkten dat hij er veel geld mee verdiende. Geld is voor de jongens die zich in de parken prostitueren de grootste drijfveer, zo blijkt uit het politieonderzoek. Mr.-Tegenbosch zegt dat verschillende jongens het 'vervelend vinden dat ze erin gerold zijn'. "Ze vinden het moeilijk om zich daarvan los te maken. Sommigen hebben een verslaving, zoals gokken. Maar het was volgens mijn cliënt voor de meesten een vrije keuze. Hij ziet zichzelf ook niet als slachtoffer."
quote:die kans heeft hij al 16 topics lang gehad.
Op donderdag 12 juni 2003 12:13 schreef Nyrem het volgende:Je geeft hem ook wel de kans om te reageren. *zucht*
en tja met zo'n stukje als dit:
------------------
Islamitische jongens die zich op het meest kwetsbare moment in hun leven hun eer en waardigheid verliezen door zich te laten misbruiken door veelal blanke oudere mannen, ontwikkelen later een intensieve homohaat.
------------------
en blanke niet? Hiermee probeert ie de grote homohaat onder moslims te rechtvaardigen. Omdat 1 op de zoveel duizend misbruikt is door een homo. Nou meneer is dat cijfer bij blanke jongeren dan anders?
Wat probeert ie nou te zeggen?
Probeert hij nou begrip voor de homohaat onder moslims te kweken hierdoor?
leg t mij eens uit
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 12-06-2003 12:24]
quote:vooralsnog is bekend dat die jongens eht vrijwillig en zelfs soms met misdadige achtergrond (later kunnen afpersen van de homo, door te dreigen met openbaring) te werk gaan, dus voor zover wil ik vragen waarom het weer aan de homo's ligt en waarom niet aan de schandknapen? ze zijn allebei debet aan de situatie..
Homo's en minderjarige moslim schandknapenOp tal van plekken langs bossen en parkeerplaatsen in Nederland cruisen sommige homo's rond op zoek naar snelle en vaak onveilige seks. Waar complete Internetsites gesloten worden omdat er afbeeldingen van seksuele handelingen met kinderen te zien zijn, kunnen sommige homo's op tal van plekken hun gang gaan met minderjarigen.
Of deze minderjarigen dit 'werk' vrijwillig doen is niet relevant. Onze samenleving heeft de morele plicht minderjarigen en volwassenen te beschermen tegen een dergelijke seksuele uitbuiting van mensen en van de openbare publieke ruimtes.
Islamitische jongeren zouden de woorden van imam Khalil El Moumni in acht moeten nemen, zoals hij in het interview met Nova het volgende antwoord op de vraag over geweld tegen homoseksuelen gaf: "De Islam verbiedt het lastigvallen van wie dan ook. [...] Of het nu gaat om homoseksualiteit, overspel, alcoholisme of drugsgebruik. [...] Anarchistisch gedrag of het recht in eigen hand nemen is niet toegestaan in de Islam." (Bovenstaande citaat is in die polariserende uitzending van Nova niet uitgezonden)
Abdullah HaselhoefLinks:
En de smoes gebruiken "een echte moslim doet zoiets niet, kortom dit zijn geen moslims" is onderhand ook erg flauw, doorzichtig en makkelijk, dus kom daar niet mee aanzetten.
quote:Hij probeert alleen even uit te leggen wat er in El Moumni's jeugd moet zijn gebeurd...
Op donderdag 12 juni 2003 12:22 schreef PLAE@ het volgende:[..]
die kans heeft hij al 16 topics lang gehad.
en tja met zo'n stukje als dit:
------------------
------------------
en blanke niet? Hiermee probeert ie de grote homohaat onder moslims te rechtvaardigen. Omdat 1 op de zoveel duizend misbruikt is door een homo. Nou meneer is dat cijfer bij blanke jongeren dan anders?Wat probeert ie nou te zeggen?
Probeert hij nou begrip voor de homohaat onder moslims te kweken hierdoor?
leg t mij eens uit
quote:oooooooh zeg dat dan (Bassie en Adriaan mode)
Op donderdag 12 juni 2003 12:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:Hij probeert alleen even uit te leggen wat er in El Moumni's jeugd moet zijn gebeurd...
quote:Er is een jarenlange samenwerking geweest tussen de pedoseksuelen belangenvereniging Martijn en de homobeweging. Pas sinds de homo politiebond problemen hiermee had, zie je dat deze twee bewegingen uit elkaar gaan onder de publieke druk.
Op donderdag 12 juni 2003 09:32 schreef SCH het volgende:[..]Dat doen homo-organisaties allang - het afkeuren van seks met met minderjarigen. Denk je nou werkelijk dat deze organisaties keihard tegen de Nederlandse wet ingaan?
http://gaykrant.nl/pg_details.asp?idarticle=451
http://gaykrant.nl/pg_details.asp?idarticle=554
quote:Vervang het woord homo in bovenstaand artikel door moslim en dan kun je begrijpen waarom moslims vinden dat zij WEL verantwoordelijk gesteld worden voor het tarzan gedrag van sommige van hen.
Probeem hierbij is dat je homo-organisaties niet verantwoordelijk kunt stellen voor mensen die niet openlijk homo willen, kunnen of durven zijn. Zo'n man als die Fons S. is geen homo, althans niet als zodanig te bereiken, omdat hij alles in het geheim doet. Net zoals het gros van de mannen die hun seksuele activiteiten op die manier en op dat soort plekken verrichten.Het is mijns inziens nogal koddig om homo-organisaties hierbij te betrekken en er mede verantwoordelijkheid voor te geven.
quote:Dus omdat een homo organisatie zich daarmee inlaat zijn per definitie homos fout? Ik ben homo maar heb nooit toestemming gegeven om mij door hun te laten vertegenwoordigen!
Op donderdag 12 juni 2003 12:46 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Er is een jarenlange samenwerking geweest tussen de pedoseksuelen belangenvereniging Martijn en de homobeweging. Pas sinds de homo politiebond problemen hiermee had, zie je dat deze twee bewegingen uit elkaar gaan onder de publieke druk.
[..]Vervang het woord homo in bovenstaand artikel door moslim en dan kun je begrijpen waarom moslims vinden dat zij WEL verantwoordelijk gesteld worden voor het tarzan gedrag van sommige van hen.
Daarnaast wil ik er u even op wijzen dat juist doordat in de moslimwereld er een vrij groot taboe op homoseksualiteit heerst, de jongeren uit onzekerheid zich inlaten met de verkeerde homo's. Daarnaast heeft u het over pedofiliteit, was het niet uw grote voorbeeld Mohammed die zich inliet met jonge meisjes die zeker nog geen 16 waren?
quote:Met het verschil dat bijna alle homo's het gedrag van Fons S. afkeuren...
Op donderdag 12 juni 2003 12:46 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:
Vervang het woord homo in bovenstaand artikel door moslim en dan kun je begrijpen waarom moslims vinden dat zij WEL verantwoordelijk gesteld worden voor het tarzan gedrag van sommige van hen.
quote:Ik durf gerust te stellen dat het merendeel van de mannen die betaalde contacten hebben met dit soort schandknapen geen homo zijn, maar "thrillseakers" dan wel seksueel gefrustreerde dan wel gestoorde personen.
Op donderdag 12 juni 2003 12:54 schreef Tikorev het volgende:[..]
Met het verschil dat bijna alle homo's het gedrag van Fons S. afkeuren...
quote:Dit is exact de kern van mijn bericht. Minderjarigen dienen in dit soort gevallen tegen zichzelf bescherm te worden. Ook al doen zij dit vrijwillig is het onacceptabel voor een samenleving die kinderarbeid verbiedt om dit soort zaken te gedogen.
Op donderdag 12 juni 2003 10:23 schreef Strolie75 het volgende: [..] Waar staat dat ik er geen probleem mee heb? Volwassenen dienen van kinderen af te blijven, klaar. Maar dan spreek ik over misbruik, iets dat hierbij duidelijk niet het geval is. Die schandknapen bieden vrijwillig sex tegen betaling aan.[..]
Als hetero's of homo's sex willen hebben is het de vraag of de zgn. overlast veroorzakende gedoogde tippelzone's voor alle betrokkenen de meest veilige manier is.
Het sluiten van gedoogzone's voor parkeersex en dit verplaatsen naar gecertificeerde bordelen zou de situatie waarin minderjarigen maar ook volwassen prostituee drastische verbeteren.
Lees wat iemand geschreven heeft en lees niet alsof ge al weet wat de andere geschreven zou moeten hebben.
quote:Zucht, als je denkt dat het opheffen van de lokaties het probleem zal opheffen, dan ben je wel heel erg naieef. Deze plaatsen zijn ooit ingestelt met het idee dat het probleem nog enigzins beheersbaar was en dat hulpverleners in ieder geval steun en hulp kunnen bieden aan de gene die daar hun geld verdienen. Het alternatief is dat de jongens en meisjes alleen op de hoek staan te werken en elke gek ze meeneemt zonder dat daar ook maar enigzins toezicht op is.
Op donderdag 12 juni 2003 13:00 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Dit is exact de kern van mijn bericht. Minderjarigen dienen in dit soort gevallen tegen zichzelf bescherm te worden. Ook al doen zij dit vrijwillig is het onacceptabel voor een samenleving die kinderarbeid verbiedt om dit soort zaken te gedogen.
Als hetero's of homo's sex willen hebben is het de vraag of de zgn. overlast veroorzakende gedoogde tippelzone's voor alle betrokkenen de meest veilige manier is.
Het sluiten van gedoogzone's voor parkeersex en dit verplaatsen naar gecertificeerde bordelen zou de situatie waarin minderjarigen maar ook volwassen prostituee drastische verbeteren.
Lees wat iemand geschreven heeft en lees niet alsof ge al weet wat de andere geschreven zou moeten hebben.
quote:Maar dat worden ze toch ook door de wet?
Op donderdag 12 juni 2003 13:00 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Dit is exact de kern van mijn bericht. Minderjarigen dienen in dit soort gevallen tegen zichzelf bescherm te worden. Ook al doen zij dit vrijwillig is het onacceptabel voor een samenleving die kinderarbeid verbiedt om dit soort zaken te gedogen.
Of heb jij het dan over de groep van 16 tot 18 jaar?
Ik zie hier trouwens geen mensen die het niet onacceptabel vinden. Maar wat doe je er aan?
Bordelen? dat is niet voor mekaar te krijgen. Dan wordt de sex duurder enz. bovendien gaat het veel van die mannen er ook om dat die jochies juist zo jong zijn.
tja en ouders...........sorry dat ik t zeg maar die moeten de kinderen maar beter in de gaten houden en weghouden bij dit soort praktijk. en gewoon keihard aanpakken die vieze mannetjes.
bekijk het leven is realistisch, in plaats van uit een paar honderd jaar oud boekje
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:05 schreef Nuoro het volgende:[..] Vraag me af of je dit allemaal echt meent, of dat je alleen maar wilt provoceren. Zou natuurlijk zomaar kunnen, aangezien er van moslims immers ook altijd wordt verlangd dat zij zich massaal uitspreken tegen overtredingen begaan door (een) enkeling(en). Volmaakt absurd, imo.
Ten tijde van imam el Moumni moest de gehele moslimgemeenschap zich bij minister van Boxtel gaan verontschuldigen. Of na 11 september of Venlo, zie je vaak dat de gehele Islamitische gemeenschap wordt aangekeken vanwege het gedrag van een enkeling.
quote:En we vinden onszelf altijd zo zielig
Op donderdag 12 juni 2003 13:08 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Het kantelen van zienswijzen over de (on)verantwoordelijkheden van het gedrag van anderen kan soms door provocatie gerelativeerd worden.
Ten tijde van imam el Moumni moest de gehele moslimgemeenschap zich bij minister van Boxtel gaan verontschuldigen. Of na 11 september of Venlo, zie je vaak dat de gehele Islamitische gemeenschap wordt aangekeken vanwege het gedrag van een enkeling.
Ga het eens in het algemeen over maatschappelijke problemen hebben. Met verhalen zoals deze bevorder je die zogenaamde 'intergratie wel hoor'
Je intergreert door het gewoon over Nederlandse jongeren te hebben. En ja daar vallen de Nederlandse moslim jongeren ook onder.
Door o.a. jou verhalen over moslims dit moslims dat bestempel jij de moslims zo als een groep. Kap daar eens mee en het zal schelen
quote:Ja joh, kruip maar weer in je slachtofferrol...
Op donderdag 12 juni 2003 13:08 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Alleen El Moumni (Europeanen zijn lager dan varkens en honden) moest bij van Boxtel komen, niet die tienduizenden Marokkaanse jongeren die een steunpatitie voor hem hadden ondertekend.
Na 11 september werd slechts de 60% die die aanslagen goedkeurde (inclusief Haselhoef) scheef aangekeken.
En in Venlo was niet de Marokkaan het slachtoffer maar René Steegman
Probleem bij beide kanten is dat er een oudere generatie is bij zowel de moslims als de christenen(niet dat alle autochtone ned christen zijn)
Het mooie is dat veelal die jongeren helemaal niet zo christen of moslim zijn.
Een goeie zaak dat de geloven minder worden. protestanten trouwen nu gewoon met katholieken, katholieken met moslims. autochtone homo's trouwen met allochtone moslim homo's of de oudere generatie het nou wil of niet.
Ga een beetje mee met de tijd
quote:Gecertificeerde bordelen zijn mijn inziens de beste veiligheidsgaranties voor zowel de klant als de prostituee. Nu worden sommige klanten achteraf gechanteerd en durven vervolgens geen aangifte te doen en zijn de daders 'ongrijpbaar'.
Op donderdag 12 juni 2003 13:03 schreef raptorix het volgende: [..] Zucht, als je denkt dat het opheffen van de lokaties het probleem zal opheffen, dan ben je wel heel erg naieef. Deze plaatsen zijn ooit ingestelt met het idee dat het probleem nog enigzins beheersbaar was en dat hulpverleners in ieder geval steun en hulp kunnen bieden aan de gene die daar hun geld verdienen. Het alternatief is dat de jongens en meisjes alleen op de hoek staan te werken en elke gek ze meeneemt zonder dat daar ook maar enigzins toezicht op is.
Of wij het leuk vinden of niet maar de seks-industrie is een miljarden buisness waarvoor mijn inziens dezelfde hoge veiligheidsnormen voor klanten en medewerkers gesteld mag worden zoals aan elke andere onderneming.
Concreet houdt dit in dat de medewerkers volwassen zijn en in bezit zijn van geldige verblijfspapieren.
quote:zo en nou is het weer een maandje wachten op het volgende piep topic
Op donderdag 12 juni 2003 13:13 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ja joh, kruip maar weer in je slachtofferrol...
Alleen El Moumni (Europeanen zijn lager dan varkens en honden) moest bij van Boxtel komen, niet die tienduizenden Marokkaanse jongeren die een steunpatitie voor hem hadden ondertekend.
Na 11 september werd slechts de 60% die die aanslagen goedkeurde (inclusief Haselhoef) scheef aangekeken.
En in Venlo was niet de Marokkaan het slachtoffer maar René Steegman
rust
quote:Maar wat wil je dan? ook pedo bordelen met volwassen medewerkers? dt werkt toch niet. Want die pedo's en homo's willen jonge gewillige mannetjes.
Op donderdag 12 juni 2003 13:16 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:Concreet houdt dit in dat de medewerkers volwassen zijn en in bezit zijn van geldige verblijfspapieren.
Die bordelen zijn geen oplossing. Je moet ze gewoon keihard aanpakken!
quote:oh oh wat zijn we weer zielig
Het kantelen van zienswijzen over de (on)verantwoordelijkheden van het gedrag van anderen kan soms door provocatie gerelativeerd worden.
Van wie dan wel? Niet van mij hoor.
Daarnaast is el Moumni niet zomaar iemand maar iemand die een groot deel van de nederlandse moslimjeugd aanzet tot haat tegen homos.
Daarnaast waarom zou je excuses voor een daad moeten aanbieden waar je niet eens verantwoordelijk voor bent
Ik ga toch ook niet me excuses in bosnie aanbieden omdat nederlandse vn'ers verkeerd gehandelt hebben
quote:Ik vond dit een beetje een warrig stuk. Wat wil je nu eigenlijk?
Op donderdag 12 juni 2003 01:18 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:...
Abdullah HaselhoefLinks:
Het probleem van prostitutie door minderjarigen aan de kaak stellen?
Of gaat het over misbruik van minderjarige jongens door homoseksuele volwassenen?
Volgens mij zou je er beter aan doen een wat minder warrig stuk te schrijven over wat je aan de orde wilt stellen. Wellicht dat het dan ook mogelijk is om er anders op te reageren dan met vragen.
Overigens, niet iedere vorm van seks tussen minderjarigen en meerderjarigen is automatisch ook misbruik. Een minderjarige die geacht kan worden een autonome keuze voor seks te maken, mag die keuze ook maken voor seks met een meerderjarige. In dat soort situaties voorziet de wet dat er geen sprake is van een strafbaar soort handeling.
quote:Nu vraag ik mij oprecht af waarom je minderjarigen wilt laten werken in gecertificeerde bordelen, dit druist werkelijk in tegen alle wetten in Nederland namelijk..
Op donderdag 12 juni 2003 13:00 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:Het sluiten van gedoogzone's voor parkeersex en dit verplaatsen naar gecertificeerde bordelen zou de situatie waarin minderjarigen maar ook volwassen prostituee drastische verbeteren.
quote:Abdullah, ik denk dat je de plank volkomen misslaat. Ik denk dat de leden van homo-organisaties allang op de hoogte zijn van het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs. Mensen die zich met pedofilie bezig houden, zijn veelal stiekemerds die zich niet vertegenwoordigd voelen door homo-organisaties. Veelal zijn het in het dagelijks leven mensen, die niet eens durven toe te geven dat ze wellicht ook homo zijn. Daarom denk ik dat de betiteling "homo's onterecht is.
De suggestie dat homo-organisaties hun hand in eigen boezem moeten steken, verwijst naar de "algemeen omarmde" opvatting dat homo's excessen toejuichen. De doorsnee homo die dit soort verhalen hoort, zal alleen maar walgen van deze pedofilie. Hij voelt zich ook niet gelukkig met in G-string dansende mannen in parades, omdat de media dergelijke beelden gretig gebruiken om te stigmatiseren.
In mijn ogen moet de politie genadeloos ingrijpen bij dergelijke pedofiele handelingen. Oppakken, die praktiserende pedofielen! Tevens moet de minderjarige prostitué flink aan de tand gevoeld worden, om te voorkomen dat hij op het verkeerde pad terecht komt. Voorlichten helpt niet, omdat de doelgroep onbereikbaar is!
Ik gruwel ervan dat homo's op een lijn gezet worden met pedofielen!
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 12-06-2003 13:38]
quote:Over je eerste alinea: dat vind ik eigen schuld dikke bult. Als je daar heen gaat ben je op de hoogte van mogelijke risico's! Laat dan aan gigolo of ander persoon die zijn diensten aan jou verleent naar je toe komen of zoek die op op een fatsoenlijke locatie.
Op donderdag 12 juni 2003 13:16 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Gecertificeerde bordelen zijn mijn inziens de beste veiligheidsgaranties voor zowel de klant als de prostituee. Nu worden sommige klanten achteraf gechanteerd en durven vervolgens geen aangifte te doen en zijn de daders 'ongrijpbaar'.
Of wij het leuk vinden of niet maar de seks-industrie is een miljarden buisness waarvoor mijn inziens dezelfde hoge veiligheidsnormen voor klanten en medewerkers gesteld mag worden zoals aan elke andere onderneming.
Concreet houdt dit in dat de medewerkers volwassen zijn en in bezit zijn van geldige verblijfspapieren.
Verder ben ik het wel met je eens. Legaliseren en controleren die boel en niet in het verdomhoekje stoppen!
"[in Albanië zijn er] de daar gebruikelijke huwelijksplechtigheden tussen Grieks-orhodoxe mannen en jongens. Ze vinden ook tegenwoordig nog plaats, maar nu zelden en in het geheim, want ze zijn in strijd met de wet."
"[verder was er] een gebruik dat eens wijdverspreid was, [...]. Dit is de zogenaamde 'gjanelidhja' (zaadbond)'. Na overleg met de ouders reserveert een man de rechten op een kind als een seksueel partner. Jongens of meisjes, dat is om het even. Dit kind mag dan uitsluitend met deze bepaalde man omgang hebben, tot de tijd dat het volledig gerijpt is. Zo'n gjanelidhja' wordt heel ernstig genomen en door iedereen gerespecteerd. De volwassende geldt voortaan in het gezin van het kind als familielid, en hij is verantwoordelijk voor kleding en voeding van zijn beschermeling."
"Vele verhalen uit de 'Duizendeneen nachten', vele verzen van Abu Nuwas, Al Tifachi en andere bekende dichters getuigen van de belangrijke plaats die jongensliefde innam in de Arabische cultuur."
"Veel veldslagen tegen de 'christenhonden' werden alleen geleverd om mooie, blanke slavenjongens buit te maken. In Konstantinopel bestond daar een speciale markt voor. Zulke Griekse, Servische, Bulgaarse of Hongaarse lustknapen werden onder dwang besneden en tot de Islam bekeerd."
"Weliswaar verbiedt de Koran deze vorm van sex, maar anderzijds geeft die ook de belofte dat mooie jongens, eeuwig bloeiend, nooit verwelkend, de zaligen in het paradijs zullen bedienen."
(voetnoot van Oculus_Dei: de Arabische plegers van zelfmoordaanslagen wordt toch het paradijs beloofd?)
"M. Schild onderzoekt in 'De citadel van de integriteit. Een studie naar homosexueel gedrag in het Midden-Oosten' (1985) diepgaand de tegenstrijdige uitingen van de Arabische cultuur. Pedofilie komt daar veel voor. Belangrijk is dat, evenals bij overspel, veroordeling alleen gewettigd is indien maar liefst vier volwassenen mannen kunnen getuigen dat zij met eigen ogen de penis van de dader in het lichaam van de partner hebben zien steken. Bovendien kan een onbewezen aanklacht ertoe leiden dat de aanklager zelf zwaar bestraft wordt."
"Een studie van de hedendaagse Marokaanse jeugd bewijst dat daar slechts gering moreel bezwaar bestaat tegen de actieve rol bij anaal verkeer. De passieve rol is vooral onaanvaardbaar wanneer een derde daar iets van zou kunnen weten; in het diepste geheim voltrokken, ligt de zaak anders."
En tot slot dan een anecdote, op pag. 76 van hetzelfde boek:
"Een achttienjarige Marokkaan vertelde mij eens dat hij zijn weekends altijd doorbracht in een naburige stad, bij de familie van zijn aanstaande vrouw. 's Avonds liet men hem wel de gelegenheid wat met haar te vrijen, maar het kwam nooit tot de volledige geslachtsdaad, want zij stond erop als maagd te trouwen. Natuurlijk veroorzaakte dit vrijen bij hem een toestand van razende opwinding, een feit waarvoor zijn verloofde en haar familie alle begrip hadden. De oplossing was dat hij daarna in een bed sliep met haar veertienjarige broer, op wie hij dan zijn harstocht kon uileven. De jongen, heel goede maatjes met zijn toekomstige zwager, was daar ook erg op gesteld."
quote:Natuurlijk is het de schuld van de blanken en niet van de moslimlieverdjes.
Had niet anders verwacht.
quote:Aha, wat een dubbele moraal hier weer.
Op donderdag 12 juni 2003 13:33 schreef fulco- het volgende:[..]
Abdullah, ik denk dat je de plank volkomen misslaat. Ik denk dat de leden van homo-organisaties allang op de hoogte zijn van het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs. Mensen die zich met pedofilie bezig houden, zijn veelal stiekemerds die zich niet vertegenwoordigd voelen door homo-organisaties. Veelal zijn het in het dagelijks leven mensen, die niet eens durven toe te geven dat ze wellicht ook homo zijn. Daarom denk ik dat de betiteling "homo's onterecht is.
De suggestie dat homo-organisaties hun hand in eigen boezem moeten steken, verwijst naar de "algemeen omarmde" opvatting dat homo's excessen toejuichen. De doorsnee homo die dit soort verhalen hoort, zal alleen maar walgen van deze pedofilie. Hij voelt zich ook niet gelukkig met in G-string dansende mannen in parades, omdat de media dergelijke beelden gretig gebruiken om te stigmatiseren.
In mijn ogen moet de politie genadeloos ingrijpen bij dergelijke pedofiele handelingen. Oppakken, die praktiserende pedofielen! Tevens moet de minderjarige prostitué flink aan de tand gevoeld worden, om te voorkomen dat hij op het verkeerde pad terecht komt. Voorlichten helpt niet, omdat de doelgroep onbereikbaar is!
Ik gruwel ervan dat homo's op een lijn gezet worden met pedofielen!
quote:Oh ja natuurlijk, net zoals de meeste hetero-mannen het liefste hun leuter in een meisje van die leeftijd steken. Gelet op de populariteit van sextoerisme naar kinderbordelen in Zuid-oost Azië zal ik maar zeggen.
Op donderdag 12 juni 2003 14:08 schreef Oculus_Dei het volgende:[..]
Aha, wat een dubbele moraal hier weer.
De meeste homo's zouden maar wat graag een homo-knulletje van 12, 13 of 14 jaar als (sex-)partner hebben.
quote:Mee eens maar de lauwe afwijzing en toestaan en dan weer verbieden van de pedoseksuelen belangenvereniging Martijn door een deel van de homobeweging, is niet bevorderlijk voor de beeldvorming
Op donderdag 12 juni 2003 13:33 schreef fulco- het volgende: [..] Abdullah, ik denk dat je de plank volkomen misslaat. Ik denk dat de leden van homo-organisaties allang op de hoogte zijn van het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs. Mensen die zich met pedofilie bezig houden, zijn veelal stiekemerds die zich niet vertegenwoordigd voelen door homo-organisaties. Veelal zijn het in het dagelijks leven mensen, die niet eens durven toe te geven dat ze wellicht ook homo zijn. Daarom denk ik dat de betiteling "homo's onterecht is.
quote:Weet ik. Maar in een overgenuanceerd artikel verlies je soms de boodschap. En de boodschap is dat minderjarigen tegen zichzelf beschermd dienen te worden en dat klanten en medewerkers beter af zouden zijn in een gecontroleerde en veilige omgeving als een gecertificeerd bordeel.
quote:Dat bedoelde ik ook. Maar op het moment als sommige pedo's zich voordoenend als homo's dergelijke zaken gaan bagataliseren en de zwarte piet doorschuiven naar een andere minderheidsgroep, los je deze zaken niet op.
quote:Voor alle duidelijkheid, zo denk ik er niet over.
Ik gruwel ervan dat homo's op een lijn gezet worden met pedofielen!![]()
quote:Een bordeel is duurder, minder spannend en anoniem dan parkeerplaats-seks, en bovendien kun je er geen minderjarigen krijgen.
Op donderdag 12 juni 2003 14:11 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:Weet ik. Maar in een overgenuanceerd artikel verlies je soms de boodschap. En de boodschap is dat minderjarigen tegen zichzelf beschermd dienen te worden en dat klanten en medewerkers beter af zouden zijn in een gecontroleerde en veilige omgeving als een gecertificeerd bordeel.
Daarom is 't geen vervanging.
quote:Ben jij wel goed bij je hoofd ofzo
De meeste homo's zouden maar wat graag een homo-knulletje van 12, 13 of 14 jaar als (sex-)partner hebben.
quote:De wetten naleven of aanpassen maar gedogen ....is een gevaarlijk schemergebied wat reeds geleid heeft tot excessen in iedere geval in Eindhoven maar zeer zeker ook op andere plekken in Nederland.
Op donderdag 12 juni 2003 14:16 schreef DennisMoore het volgende: [..] Een bordeel is duurder, minder spannend en anoniem dan parkeerplaats-seks, en bovendien kun je er geen minderjarigen krijgen. Daarom is 't geen vervanging.
quote:Geen haar op mijn hoofd.
quote:En overigens ook in landen met een moslim-meerderheid.
Op donderdag 12 juni 2003 14:34 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
De wetten naleven of aanpassen maar gedogen ....is een gevaarlijk schemergebied wat reeds geleid heeft tot excessen in iedere geval in Eindhoven maar zeer zeker ook op andere plekken in Nederland.
quote:Prima laten we dan gelijk even duidelijk zijn naar jouw clubjes, elke moskee die de nederlandse wet niet accepteerd dan wel respecteerd wordt zonder waarschuwing dichtgetimmert. Elke Imam die oproept tot haat wordt het land uitgeflikkert, immers gedogen leidt tot niets dus aanpakken die hap.
Op donderdag 12 juni 2003 14:34 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
De wetten naleven of aanpassen maar gedogen ....is een gevaarlijk schemergebied wat reeds geleid heeft tot excessen in iedere geval in Eindhoven maar zeer zeker ook op andere plekken in Nederland.
quote:De wetten doen naleven lukt nooit voor 100%. Je kan niet op iedere parkeerplaats een agent neerzetten. Het is dus niet 100% te voorkomen dat er minderjarige hoertjes (homo/hetero) zijn.
Op donderdag 12 juni 2003 14:34 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:De wetten naleven of aanpassen maar gedogen ....is een gevaarlijk schemergebied wat reeds geleid heeft tot excessen in iedere geval in Eindhoven maar zeer zeker ook op andere plekken in Nederland.
Dit gedogen, of 'certificeren' is natuurlijk onzin, zal nooit gebeuren.
quote:Ah!
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:00 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:Het sluiten van gedoogzone's voor parkeersex en dit verplaatsen naar gecertificeerde bordelen zou de situatie waarin minderjarigen maar ook volwassen prostituee drastische verbeteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 12-06-2003 15:07]
quote:Mijn clubjes? Alle moskeeen accepteren de Nederlandse wet. Als het binnen de context van de Nederlandse wet volgens jou gebruikelijk is om gebouwen dicht te timmeren van verenigingen die een andere mening hebben dan de mainstream, of dat het gebruikelijk is om autochtonen haatzaaiers het Nederlandsschap te onttrekken, dan moet dat dan maar.
Op donderdag 12 juni 2003 14:43 schreef raptorix het volgende:[..]Prima laten we dan gelijk even duidelijk zijn naar jouw clubjes, elke moskee die de nederlandse wet niet accepteerd dan wel respecteerd wordt zonder waarschuwing dichtgetimmert. Elke Imam die oproept tot haat wordt het land uitgeflikkert, immers gedogen leidt tot niets dus aanpakken die hap.
Gedogen van prostitutie met minderjarigen is in strijd met alle nationale en internationale afspraken als men van mening is dat het geen kwaad kan dat minderjarigen werkzaam zijn in de seksindustrie, dan moet het dan ook toch geen probleem zijn om de wet aan te passen?
quote:Het wordt toch niet gedoogd?
Op donderdag 12 juni 2003 15:08 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:Gedogen van prostitutie met minderjarigen is in strijd met alle nationale en internationale afspraken als men van mening is dat het geen kwaad kan dat minderjarigen werkzaam zijn in de seksindustrie, dan moet het dan ook toch geen probleem zijn om de wet aan te passen?
quote:Nou - het gebeurt op grote schaal en er wordt niet vaak tegen opgetreden. Dat is toch ongeveer hetzelfde als gedogen?
Op donderdag 12 juni 2003 15:09 schreef DennisMoore het volgende:
Het wordt toch niet gedoogd?
quote:Nou, nee. Softdrugs worden gedoogd.
Op donderdag 12 juni 2003 15:10 schreef SCH het volgende:Nou - het gebeurt op grote schaal en er wordt niet vaak tegen opgetreden. Dat is toch ongeveer hetzelfde als gedogen?
Bestrijding van minderjarigen-prostitutie is waarschijnlijk een kwestie van prioriteiten en budgetten. Er zal geen agent zijn die het tegenkomt, en rustig verder wandelt.
quote:Gedogen betekent dat jer niet actief tegen optreedt. En als het geen prioriteit heeft dan zegt dat ook al iets. Het is voor de liefhebber niet zo moeilijk om in Nederland een minderjarige prostituee te vinden, dan moet het voor de politie ook niet al te moeilijk zijn. Blijkbaar heeft het geen prioriteit = dus wordt het gedoogd.
Op donderdag 12 juni 2003 15:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nou, nee. Softdrugs worden gedoogd.
Bestrijding van minderjarigen-prostitutie is waarschijnlijk een kwestie van prioriteiten en budgetten. Er zal geen agent zijn die het tegenkomt, en rustig verder wandelt.
quote:Dan heb je een andere definitie van 'gedogen'.
Op donderdag 12 juni 2003 15:14 schreef SCH het volgende:Gedogen betekent dat jer niet actief tegen optreedt. En als het geen prioriteit heeft dan zegt dat ook al iets. Het is voor de liefhebber niet zo moeilijk om in Nederland een minderjarige prostituee te vinden, dan moet het voor de politie ook niet al te moeilijk zijn. Blijkbaar heeft het geen prioriteit = dus wordt het gedoogd.
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
Dan heb je een andere definitie van 'gedogen'.
quote:En Marc Dutroux is geen homo... hoezo dubbele moraal?
quote:Dat weet ik en het klopt wat je zus zegt. Maar dit topic gaat niet over volwassenen die hun partner bedriegen alswel over volwassenen die geld betalen om sex te hebben met minderjarigen.
Op donderdag 12 juni 2003 15:52 schreef Koos Voos het volgende: Als je eens wist hoeveel getrouwde moslimmannen naar de hoeren gaan...Mijn zus werkt in een hotel dus ik hoor nogal eens wat
En of wij als Nederlandse samenleving dit willen toestaan of niet in het belang van de minderjarige als ook de veiligheid van de klant.
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 15:17 schreef SCH het volgende:![]()
Gedogen is het oogluikend toelaten en geen prioriteit in de opsporing leggen, bewust of onbewust.
quote:Te weinig geld, te weinig mankracht, etc etc.
Op donderdag 12 juni 2003 16:01 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:En of wij als Nederlandse samenleving dit willen toestaan of niet in het belang van de minderjarige als ook de veiligheid van de klant.
quote:Maar het blijft mij volstrekt onduidelijk waar nou de link met moslims en de islam ligt? De kern van dit probleem heeft daar toch niets mee te maken?
Op donderdag 12 juni 2003 16:01 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:
Maar dit topic gaat niet over volwassenen die hun partner bedriegen alswel over volwassenen die geld betalen om sex te hebben met minderjarigen.En of wij als Nederlandse samenleving dit willen toestaan of niet in het belang van de minderjarige als ook de veiligheid van de klant.
quote:Plus dat de structuur in die groepen vaak hecht is en het moeilijk is om mensen op heterdaad te betrappen.
Op donderdag 12 juni 2003 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
Te weinig geld, te weinig mankracht, etc etc.
quote:waarom spreek je zo specifiek over MOSLIM schandknapen die misbruikt zouden worden door BLANKE mannen..
Op donderdag 12 juni 2003 16:01 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Dat weet ik en het klopt wat je zus zegt. Maar dit topic gaat niet over volwassenen die hun partner bedriegen alswel over volwassenen die geld betalen om sex te hebben met minderjarigen.
En of wij als Nederlandse samenleving dit willen toestaan of niet in het belang van de minderjarige als ook de veiligheid van de klant.
quote:De aanleiding wel. De twee in de openingspost genoemde artikelen.
Op donderdag 12 juni 2003 16:05 schreef SCH het volgende:Maar het blijft mij volstrekt onduidelijk waar nou de link met moslims en de islam ligt? De kern van dit probleem heeft daar toch niets mee te maken?
quote:Blanke westerse mannen zijn toch de schuld van al het leed in de wereld?
Op donderdag 12 juni 2003 16:06 schreef milagro het volgende:[..]
waarom spreek je zo specifiek over MOSLIM schandknapen die misbruikt zouden worden door BLANKE mannen..
quote:Je mag het beestje toch wel bij de naam noemen ? Dat politiek correcte gedoe hier.
Op donderdag 12 juni 2003 16:06 schreef milagro het volgende:[..]
waarom spreek je zo specifiek over MOSLIM schandknapen die misbruikt zouden worden door BLANKE mannen..
quote:Nee, dat ben jij
Op donderdag 12 juni 2003 16:16 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Blanke westerse mannen zijn toch de schuld van al het leed in de wereld?
quote:Ja maar als je zo duidelijk de religie van de schandknapen benoemt wil ook weten of die mannen katholiek of gereformeerd of baptist of atheist zijn.
Op donderdag 12 juni 2003 16:18 schreef gelly het volgende:[..]
Je mag het beestje toch wel bij de naam noemen ? Dat politiek correcte gedoe hier.
quote:Maakt het nu opeens niets uit wie waar vandaan komt en waar die persoon fan van is?
Op donderdag 12 juni 2003 16:06 schreef milagro het volgende:waarom spreek je zo specifiek over MOSLIM schandknapen die misbruikt zouden worden door BLANKE mannen..
Dat zou mooi zijn!
quote:Het lijkt zo alsof moslimjongens verleid worden door en beschermd dienen te worden tegen BLANKE mannen.
Je mag het beestje toch wel bij de naam noemen ? Dat politiek correcte gedoe hier.
Ze worden verleid door hun eigen hebzucht en dienen hooguit beschermd te worden tegen ronselaars (en zichzelf), die in dit geval ook moslims zijn zelfs.
Het gaat hier om jongens die vrijwillig de hoer spelen, en slechts gebruik maken van bemiddelaars (ronselaars) er zit geen dwang, chantage achter, eerder is het zo dat die hoeren en hoertjes de klanten chanteren.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 12-06-2003 16:28]
quote:Ja hoor schat verdraai het maar zodat het voor jou weer klopt.
Op donderdag 12 juni 2003 16:22 schreef robh het volgende:[..]
Maakt het nu opeens niets uit wie waar vandaan komt en waar die persoon fan van is?
Dat zou mooi zijn!
quote:Alleen wanneer er relatief méér 'moslim' schandknaapjes zouden zijn, dan gereformeerde schandknaapjes.
Op donderdag 12 juni 2003 16:22 schreef robh het volgende:Maakt het nu opeens niets uit wie waar vandaan komt en waar die persoon fan van is?
Dat zou mooi zijn!
quote:Precies.
Op donderdag 12 juni 2003 16:19 schreef SCH het volgende:[..]
Ja maar als je zo duidelijk de religie van de schandknapen benoemt wil ook weten of die mannen katholiek of gereformeerd of baptist of atheist zijn.
quote:Dat is inderdaad een element uit het interview met Henk Krol.
Op donderdag 12 juni 2003 16:26 schreef milagro het volgende:Het gaat hier om jongens die vrijwillig de hoer spelen, en slechts gebruik maken van bemiddelaars (ronselaars) er zit geen dwang, chantage achter, eerder is het zo dat die hoeren en hoertjes de klanten chanteren.
De veelal Marokkaanse 'knaapjes' doen een paar keer alsof ze homo zijn, hebben een paar keer seks, en beroven vervolgens met wat vriendjes het 'slachtoffer'.
quote:Dit schrijven is ietwat provocerend bedoelt in een poging om onze zienswijze op een ander been te zetten.
Op donderdag 12 juni 2003 16:06 schreef milagro het volgende:[..] waarom spreek je zo specifiek over MOSLIM schandknapen die misbruikt zouden worden door BLANKE mannen..
In heel veel krantenartikelen lees je over moslims en hun vermeende homofobie. Bij misdrijven worden de laatste tijd altijd de etniciteit van de misdadigers vermeld. De vraag of dit relevant is of niet , is net zo relevant of niet, om bij sex met minderjarigen te schrijven dat de daders blank en ook homo zijn en de prostituee marokkaan zijn.
quote:Daar heb je gelijk in.
Op donderdag 12 juni 2003 16:01 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Dat weet ik en het klopt wat je zus zegt. Maar dit topic gaat niet over volwassenen die hun partner bedriegen alswel over volwassenen die geld betalen om sex te hebben met minderjarigen.
Wel denk ik dat er een taak is weggelegd voor de ouders van deze minderjarigen, die zich blijkbaar niet afvragen hoe het toch komt dat hun zoon (of dochter) van net 16 aan zijn nieuwe scooter komt.
Vanuit dezelfde gedachtengang moet er natuurlijk ook veel harder opgetreden worden tegen de zgn loverboys die, zoals bekend voor 99% uit de moslim hoek komen.
Feitenlijk een nog ernstiger vergrijp, het aanzetten tot prostitutie van een minderjarige.
quote:Dat is ook zo, dat die knullen Marokkanen zijn doet er niet toe ook.
Op donderdag 12 juni 2003 16:31 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Dit schrijven is ietwat provocerend bedoelt in een poging om onze zienswijze op een ander been te zetten.
In heel veel krantenartikelen lees je over moslims en hun vermeende homofobie. Bij misdrijven worden de laatste tijd altijd de etniciteit van de misdadigers vermeld. De vraag of dit relevant is of niet , is net zo relevant of niet, om bij sex met minderjarigen te schrijven dat de daders blank en ook homo zijn en de prostituee marokkaan zijn.
Buiten dat doe je net alsof die knullen verleid worden door die mannen.
Ze worden verleid door hun EIGEN hebzucht, niet anders dan dat.
Ze hebben enkel de voor hen makkelijkste manier gevonden om snel resultaat (geld) te boeken.
Zeker als vrijwel de meeste heren die daar komen, hun geaardheid geheim willen houden (want getrouwd bijvoorbeeld, of vanwege hun maatschappelijke positie) en dus daarom uitermate chantabel zijn, biedt dit nog wat extra perspectieven.
Ik vraag mij wel af, hoe ook die knullen dit geheim met zich meedragen, naar hun eigen achterban toe, die dit soort sexuele kontakten (mannen onderling) hevig veroordelen en het zelfs de doodstraf waard vinden.
quote:Je hebt trouwens nog steeds niet me vraag beantwoord, je hebt je mond vol over pedofilie, maar wat vind je er dan van dat Mohammed het bed deelde met 14 jarige meisjes? Is hij volgens jou ook een pedofiel?
Op donderdag 12 juni 2003 16:31 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Dit schrijven is ietwat provocerend bedoelt in een poging om onze zienswijze op een ander been te zetten.
quote:Dat valt denk ik wel mee. De islam keurt homoseksualiteit als geaardheid af maar heeft hele andere ideeen en praktijken wat betreft homoseks. Als je je laat neuken, ben je homo - zolang je zelf neukt is er veel minder of niets aan de hand. Dat is ook de dagelijkse praktijk in veel islamitische landen. Homoseks is er aan de orde van de dag, zonder dat je homo bent, heeft ook alles te maken met de rigide regels rond vrouwen en seks. Meestal wordt er gewoon over gezwegen.
Op donderdag 12 juni 2003 16:38 schreef milagro het volgende:
Ik vraag mij wel af, hoe ook die knullen dit geheim met zich meedragen, naar hun eigen achterban toe, die dit soort sexuele kontakten (mannen onderling) hevig veroordelen en het zelfs de doodstraf waard vinden.
quote:Is ook zo..anale seks is ook een (kromme) legale manier om voor het huwelijk sex te hebben met je toekomstige echtgenote.
Op donderdag 12 juni 2003 16:48 schreef SCH het volgende:[..]
Dat valt denk ik wel mee. De islam keurt homoseksualiteit als geaardheid af maar heeft hele andere ideeen en praktijken wat betreft homoseks. Als je je laat neuken, ben je homo - zolang je zelf neukt is er veel minder of niets aan de hand. Dat is ook de dagelijkse praktijk in veel islamitische landen. Homoseks is er aan de orde van de dag, zonder dat je homo bent, heeft ook alles te maken met de rigide regels rond vrouwen en seks. Meestal wordt er gewoon over gezwegen.
quote:Het is in iedere geval krom en volgens islamitische opvattingen is elke vorm van sex -dus ook het anale- buiten het huwelijk niet toegestaan. Anaal sex is overigens ook niet binnen het huwelijk toegestaan.
Op donderdag 12 juni 2003 17:28 schreef milagro het volgende: [..] Is ook zo..anale seks is ook een (kromme) legale manier om voor het huwelijk sex te hebben met je toekomstige echtgenote.
Maar je hebt gelijk het komt inderdaad voor dat meisjes die hun 'maagdelijkheid' willen beschermen, dit laten doen
quote:Wat vind je daar dan van, dat de druk om als maagd het huwelijk in te gaan zo hoog is, dat men zich in allerlei bochten gaat wringen omdat de behoefte er nu eenmaal is, om intiem te zijn met diegene van wie je houdt ( je wilt elkaar tenslotte ook op die wijze leren kennen, lijkt me).
Op donderdag 12 juni 2003 17:41 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Het is in iedere geval krom en volgens islamitische opvattingen is elke vorm van sex -dus ook het anale- buiten het huwelijk niet toegestaan. Anaal sex is overigens ook niet binnen het huwelijk toegestaan.
Maar je hebt gelijk het komt inderdaad voor dat meisjes die hun 'maagdelijkheid' willen beschermen, dit laten doen
Zo ook met homoseksualiteit, waar moeten moslimjongeren terecht met die gevoelens, hoe komt een moslimschandknaap uit dat milieu als het op eigen kracht niet lukt en hij dan dus moet bekennen zulke kontakten te hebben, maar dat niet durft, omdat er een driedubbele zonde begaan wordt, sex voor het huwelijk, homoseksuele kontakten en hoererij?
Kunnen ze hulp zoeken bij de eigen achterban, de gemeenschap, familie, Imam? Of komen ze dan toch weer, oh ironie, bij de blanke man uit?
quote:Er zijn verschillende overleveringen over de leeftijd van zijn vrouw. Alle overleveringen die de leeftijd van 16,14 of van 9 beschrijven gaan terug op de overleveraar Hisham. Deze Hisham zou volgens imam Malik op oudere tijd vergeetachtig zijn geworden en is de overlevering over de leeftijd van zijn vrouw discutabel.
Op donderdag 12 juni 2003 17:09 schreef Oculus_Dei het volgende: Mohammed. 14 jaar? Ik dacht 9 jaar.
Er zijn dus ook Islamitische wetenschappers te vinden die zeggen dat zijn vrouw meerderjarig was.
In iedere geval wordt ook het in Nederlands recht onderscheidt gemaakt of iemand in het echt getrouwd is of niet.
Art. 245 Hij die met iemand,die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
http://www.minjust.nl/b_organ/naps/wetgeving/de_wet_strafrecht_misdrijf_tegen_de_zeden.htm
quote:Elkaar leren kennen kan op verschillende manieren. Een huwelijk aangaan is goed mogelijk zonder elkaar eerst op dergelijke te 'eren'.
Op donderdag 12 juni 2003 17:46 schreef milagro het volgende: [..] Wat vind je daar dan van, dat de druk om als maagd het huwelijk in te gaan zo hoog is, dat men zich in allerlei bochten gaat wringen omdat de behoefte er nu eenmaal is, om intiem te zijn met diegene van wie je houdt ( je wilt elkaar tenslotte ook op die wijze leren kennen, lijkt me).
quote:Dus eigenlijk is het maar goed dat deze prostitutie er is want dit soort contacten is eigenlijk heel goed voor hun persoonlijke en geestelijke ontwikkeling. En de klanten in deze zijn dan ook geen vieze mannetjes, maar respectabele hulpverleners??
Zo ook met homoseksualiteit, waar moeten moslimjongeren terecht met die gevoelens, hoe komt een moslimschandknaap uit dat milieu als het op eigen kracht niet lukt en hij dan dus moet bekennen zulke kontakten te hebben, maar dat niet durft, omdat er een driedubbele zonde begaan wordt, sex voor het huwelijk, homoseksuele kontakten en hoererij?
quote:Nee, ze verkeren in een isolement. En omdat zij dus geen hulp kunnen krijgen vanuit hun achterban, is het goed dat de 'blanke man' hen , minderjarige kinderen, maar dan misbruikt?
Kunnen ze hulp zoeken bij de eigen achterban, de gemeenschap, familie, Imam? Of komen ze dan toch weer, oh ironie, bij de blanke man uit?
quote:Dat is geen antwoord op de vraag, de vraag was waar zij dan wel terecht kunnen?
Op donderdag 12 juni 2003 18:00 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:
Nee, ze verkeren in een isolement. En omdat zij dus geen hulp kunnen krijgen vanuit hun achterban, is het goed dat de 'blanke man' hen , minderjarige kinderen, maar dan misbruikt?
quote:zou het niet minstens zo nuttig zijn om in allochtone kring de discussie aan te zwengelen zodat dat isolement eens afgebroken wordt?
Nee, ze verkeren in een isolement
edit:
om het iets beter te verwoorden want het ziet er nu uit als een terugkaatsargument terwijl dat niet zo bedoeld is:
quote:Zou hulp vanuit hun achterban er niet voor kunnen zorgen dat ze niet naar zo'n "blanke man" (zou vieze ouwe vent de lading trouwens niet beter dekken?) toetrekken?
En omdat zij dus geen hulp kunnen krijgen vanuit hun achterban, is het goed dat de 'blanke man' hen , minderjarige kinderen, maar dan misbruikt?
quote:1. Het is nog altijd strafbaar bij mijn weten.
Waar complete Internetsites gesloten worden omdat er afbeeldingen van seksuele handelingen met kinderen te zien zijn, kunnen sommige homo's op tal van plekken hun gang gaan met minderjarigen.
quote:Oh islamitische jongeren ontwikkelen homohaat daardoor. Ligt dat dan aan de islam ... ik heb nl nog van niet een andere religie gehoord die met dit probleem kampt.
quote:Het recht in eigen hand nemen is niet toegestaan ... met het gevaar offtopic te gaan maar toch: volgens de VN zijn er jaarlijks ongeveer 5000 eremoorden, en het merendeel daarvan wordt gepleegd door islamieten (volgens de VN dus)
Ik verwacht een argumentatie in de trend van dat dat geen echte islamieten zijn, maar toevallig gebeuren dat soort zaken wel in landen waar madrassa's de jeugd opvoeden.
Het onderscheid met betrekking tot moslim jongens siert u niet.
Deze praktijken zijn fout ongeacht geloof of afkomst, het feit dat u onderscheidt maakt getuigt ervan dat ook u discrimineerd.
Sex met minderjarigen is fout, ongeacht geslacht, geloof of afkomst.
Het zou u sieren als u pedofilie zou veroordelen, het siert u niet dat u minderjarige moslim knaapjes veroordeeld en homo's aansprakelijk stelt.
En daarbij, niet de geaardheid, ook al is het pedofilie is fout, mensen kunnen nou eenmaal hun geaardheid niet beslissen, maar het actief praktizeren is fout.
Maar de echte oplossing voor dit probleem (en nog wel meer problemen binnen de Marokkaanse gemeenschap) ligt natuurlijk in het loslaten van religieuze dogma's en rigide standpunten. Er moet openheid komen, vrijheid en gelijkheid. Jullie hebben zo'n mooi voorbeeld aan de Nederlandse gemeenschap en jullie doen er zo weinig mee. Sterker nog, jullie vallen steeds meer terug in achterlijk denken.
Het is een neerwaartse spiraal, meneer Hasselhoff. Uiteindelijk prijst de Marokkaanse gemeenschap zichzelf steeds verder uit de samenleving.
Verder denk ik dat meneer Hasselhoff ook de criminele factor die bij dit probleem naar voren komt niet moet bagataliseren. Wat is dat toch met die groepjes Marokkanen die zo graag mensen beroven en mishandelen voor geld? Dat ze zelf zo laag gaan om zichzelf eerst te verkopen aan de eerste de beste hoereloper om hem vervolgens te rippen, dat doet me denken aan die krokodillen die een soortgenoot als lokmiddel erop uit sturen en dan met z'n allen hun prooi bespringen. Ligt hier een soort dierlijk instinct aan ten grondslag of zit het in de Noord-Afrikaanse volksaard?
Zeer benieuwd naar uw gedachten over deze materie.
quote:Ik bedoel dus dat die knapen misschien wel WILLEN stoppen met dit "werk".maar het op eigen kracht niet lukt, en dat hulp vragen aan de eigen achterban geen optie is omdat de EIGEN achterban homoseksualiteit zo veroordeelt, de schaamte is te groot, de angst om verstoten te worden te groot.
Op donderdag 12 juni 2003 18:00 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:[..]
Elkaar leren kennen kan op verschillende manieren. Een huwelijk aangaan is goed mogelijk zonder elkaar eerst op dergelijke te 'eren'.
[quote]Dus eigenlijk is het maar goed dat deze prostitutie er is want dit soort contacten is eigenlijk heel goed voor hun persoonlijke en geestelijke ontwikkeling. En de klanten in deze zijn dan ook geen vieze mannetjes, maar respectabele hulpverleners??
quote:De blanke man die ik bedoel is dus de hulpverlener als in de MAATSCHAPPELIJK WERKER, of een DOMINEE of de LERAAR op school.
Nee, ze verkeren in een isolement. En omdat zij dus geen hulp kunnen krijgen vanuit hun achterban, is het goed dat de 'blanke man' hen , minderjarige kinderen, maar dan misbruikt?
quote:Leer de naam van de beste man eens spellen
Op donderdag 12 juni 2003 18:39 schreef Zoolook het volgende:<knip>
Verder zou je kunnen bedenken dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn. .
quote:Ik denk dat het wel relevant is of deze jongens het vrijwillig doen. Roken is ook niet gezond maar er zijn een heleboel minderjarige die zwaar roken.
De samenleving heeft niet de plicht om dit tegen te gaan maar de opvoeders van die kinderen hebben de plicht om duidelijk te maken dat sex iets speciaals is dat je niet doet voor geld maar dat je doet omdat het lekker is om te delen met iemand waar je om geeft.
quote:Dat is zeker geen garantie dat minderjarige in aanraking komen met deze vorm van sex. Het is volgens mij vooral de islamitische wereld die deze jongere ertoe dwingt om hun homosexuele gevoelens te onderdrukken waardoor deze jongens hun heil zoeken in betaalde en zeer geheime sex. Zou de islamitische wereld eindelijk eens een keer volwassen worden dan zou ze ook aandacht gaan kunnen besteden aan de onderdrukking van de islamitische homo's.
Hetero- of homoprostitutie hoort niet thuis in 'gedoogzones' of op afgelegen parkeerplaatsen, maar in een omgeving waarin de privacy en de veiligheid van alle betrokkenen gegarandeerd moeten kunnen worden.Gebeurt dit niet in een veilige ontmoetingsruimte, dan zal de broodnodige erkenning van de gelijkwaardigheid van relaties van homoseksuelen nog lang op zich laten wachten.
quote:Dit is geen standaard. Onzin... het is dan in de islamitsche wereld dan zo gesteld maar in de westerse wereld weten jongeren over het algemeen heel erg goed dat homo's niet alleen hun heil zoeken in parken en parkeerplaatsen.
quote:Als het onvrijwillig gebeurd zal dat zeker kunnen maar als het vrijwillig gebeurd zal hij eerder aan zijn portomonne denken dan aan wie hem nu weer genaaid heeft.
quote:Homos terugsturen naar de darkroom en vooral in hun eigen club opsluiten draagt niet bij tot de emancipatie maar eerder tot het verstoppen van dingen die bestaan.
quote:De islamitische jeugd moet helemaal niet luisteren naar de Imam want de imam staat net als onze dominee en priester niet midden in het leven maar heeft zichzelf verbannen naar de zijkant van de samenleving.
Abdullah HaselhoefLinks:
quote:
Homocircuit valt voor Marokkaanse jongens10-06-03 | Marokkaanse jongens zijn populair in de Nederlandse homoscene. De jonge mannen worden vaak zeer aantrekkelijk gevonden en bieden zichzelf in de regel goedkoop aan. Volgens Omar Nahas van het informatiecentrum voor islam en (homo)seksualiteit Yoesuf prostitueren ongeveer 200 Marokkaanse jongens zichzelf in het homocircuit. "Daarvan is 80 procent heteroseksueel. Met andere woorden: zij doen het uit armoede, uit verveling of ze worden gedwongen," aldus Nahas. "Als je homoseksueel bent en je doet het uit vrije wil, is het prima. Maar heteroseksuele jongens die het doen, zijn niet zichzelf. Wij willen hen helpen zichzelf te zijn." Waarom vooral Marokkaanse jongeren in de homoprostitutie zitten, kan Nahas niet goed verklaren.
Omar Nahas verwijt de hulpverlenende instanties niets te doen aan het probleem. Hij constateert dat geen enkele homo-organisatie een project heeft dat Marokkaanse jongeren helpt zodat ,als de jongens willen uitstappen, zij zich tot niemand kunnen wenden.
Doordat de jongens nog jong zijn, is het voor hulpverleners niet makkelijk contact met hen te krijgen. Nahas denkt dat dit een rol speelt, evenals de gebrekkige kennis van de Marokkaanse cultuur. Ook de imams gaan niet vrijuit, volgens Nahas. Zij zijn slechts geïnteresseerd in het bekeren van homoseksuele Marokkaanse jongeren. Homoseksualiteit is binnen de Marokkaanse gemeenschap nog altijd een taboe.
quote:http://www.yoesuf.nl
Op vrijdag 13 juni 2003 00:55 schreef DennisMoore het volgende:
Nog een artikeltje:
[..]
quote:Aangezien ze alleen elkaar pakken en niet jou (tenminste niet zonder je toestemming dan),en jij er dus in principe geen last van hebt wat ze allemaal met elkaar doen en laten, moet je je er doodgewoon niet mee bemoeien en je gezeur voor je houden.
Islamitische jongens die zich op het meest kwetsbare moment in hun leven hun eer en waardigheid verliezen door zich te laten misbruiken door , ontwikkeveelal blanke oudere mannenlen later een intensieve homohaat.
Abdullah HaselhoefLinks:
En die sukkels die zogenaamd homo-haat ontwikkelen omdat ze met met een "veelal blanke oudere mannen" (hoezo generaliseren, tssk) Zijn zeker allemaal toevallig net op die parkeer plaatsen omdatz e autopech hadden, "toevallig". Nee, die komen er gewoon uit vrije wil om zich tegen betaling te laten neuken door z`n vieze oude blanke.
M.a.w. Jullie kunnen je eigen kroost niet uit de prostitutie houden en geven daar maar de blanke nederlandse man de schuld van. Eigen schuld, moet je je kinderen maar fatsoenlijk opvoeden.
quote:Nu begrijp ik de posts van SCH wat beter.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:55 schreef DennisMoore het volgende:
Nog een artikeltje:
[..]
quote:
Op maandag 16 juni 2003 16:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu begrijp ik de posts van SCH wat beter.
quote:AMEN!!!!
Op donderdag 12 juni 2003 10:54 schreef Loedertje het volgende:[..]
Die minderjarige schandknapen bieden sex aan tegen betaling net als de loverboys die hun minderjarige *vriendinnen* laten hoereren..
quote:Neenee, als je het beestje bij de naam noemt word je aangevallen door linkse geiten(wollen sokken)breiers die verwachten dat je onderbouwt wat je zegt. Als de meningen van Jan Marijnissen en Femke Halsema haaks staan tegenover die van jouw .... poepoe, dan heb je de poppen (lees: Marokkaanse loverboys die telkens weer een ander knap Nederlands meisje "onder hun hoede nemen") aan het dansen.
quote:En kijk ook eens in de hoerenstraten in de grote steden welke nationaliteiten daar het meest rondlopen.
Op donderdag 12 juni 2003 15:52 schreef Koos Voos het volgende:
Als je eens wist hoeveel getrouwde moslimmannen naar de hoeren gaan...
Mijn zus werkt in een hotel dus ik hoor nogal eens wat
quote:Schitterend. "Of komen ze dan toch weer, oh ironie, bij de blanke man uit?"
Op donderdag 12 juni 2003 17:46 schreef milagro het volgende:[..]
Wat vind je daar dan van, dat de druk om als maagd het huwelijk in te gaan zo hoog is, dat men zich in allerlei bochten gaat wringen omdat de behoefte er nu eenmaal is, om intiem te zijn met diegene van wie je houdt ( je wilt elkaar tenslotte ook op die wijze leren kennen, lijkt me).
quote:Vraag eens aan een hoer uit welk land de meeste klanten komen. Schiet meer op.
Op maandag 16 juni 2003 22:05 schreef luked45 het volgende:[..]
En kijk ook eens in de hoerenstraten in de grote steden welke nationaliteiten daar het meest rondlopen.
quote:Iemand moet de rekeningen betalen
Op maandag 16 juni 2003 22:52 schreef Ulx het volgende:[..]
Vraag eens aan een hoer uit welk land de meeste klanten komen. Schiet meer op.
quote:Ik denk dat meneer Hasselhoff slim overal een bewustwordingsproces inzet en daarbij zelf weer overal vandaan argumenten opdoet om het eigen standpunt bij te kunnen schaven en te verkopen. Om ergens een veranderigsproces in de gang te kunnen zetten heb je daar eerst wat krediet nodig. Volkomen logisch naar mijn idee dat dhr. Hasselhoff volgens gekende kaders schrijft op Maroc.nl
Op donderdag 12 juni 2003 18:39 schreef Zoolook het volgende:
Meneer Hasselhoff kan beter op Marokkaanse fora de discussie aanzwengelen waarom moslims toch zoveel moeite hebben met het bespreken van homosexualiteit. Eigenlijk sexualiteit in z'n algemeenheid. Wie weet gaat meneer Hasselhoff, als 'ie die trend doorzet, dan nog eens de geschiedenisboekjes in als een groot Verlicht Denker. Ik denk echter dat meneer Hasselhoff dat helemaal niet durft en liever de problemen uit 'zijn' gemeenschap ons voor de voeten komt werpen, het liefst op provocerende wijze.
quote:Volgens mij sla je met de vette tekst de spijker op zijn kop. Vergeet echter niet dat elk bewustwordingsproces tijd nodig heeft. Nederland was ook niet ineens af van katholieke of gereformeerde dwang bij de inrichting van het openbare leven.
Maar de echte oplossing voor dit probleem (en nog wel meer problemen binnen de Marokkaanse gemeenschap) ligt natuurlijk in het loslaten van religieuze dogma's en rigide standpunten. Er moet openheid komen, vrijheid en gelijkheid. Jullie hebben zo'n mooi voorbeeld aan de Nederlandse gemeenschap en jullie doen er zo weinig mee. Sterker nog, jullie vallen steeds meer terug in achterlijk denken.
quote:Die kant gaat het volgens mij ook op als de gemeenschap niet zelf openlijk haar crimineeltjes afvalt en veroordeelt. Hier past geen slachtofferrol maar een actieve opstelling naar voorbeeld van de buurtvaders.
Het is een neerwaartse spiraal, meneer Hasselhoff. Uiteindelijk prijst de Marokkaanse gemeenschap zichzelf steeds verder uit de samenleving.
quote:Zonder meteen in termen van Volksaard en andere Blut und Boden gerelateerde theoriën te vervallen ben ik ook zeker benieuwd wat nu veroorzaakt dat bepaalde individuen onder bepaalde omstandigheden niet over een sociaal geweten lijken te beschikken en hoe je dit meest effectief kunt tegengaan.
Verder denk ik dat meneer Hasselhoff ook de criminele factor die bij dit probleem naar voren komt niet moet bagataliseren. Wat is dat toch met die groepjes Marokkanen die zo graag mensen beroven en mishandelen voor geld? Dat ze zelf zo laag gaan om zichzelf eerst te verkopen aan de eerste de beste hoereloper om hem vervolgens te rippen, dat doet me denken aan die krokodillen die een soortgenoot als lokmiddel erop uit sturen en dan met z'n allen hun prooi bespringen. Ligt hier een soort dierlijk instinct aan ten grondslag of zit het in de Noord-Afrikaanse volksaard?
quote:Ik zie daar ook naar uit meneer Hasselhoff.
Zeer benieuwd naar uw gedachten over deze materie.
quote:Leuk excuus om eens naar de rode buurten te gaan luked45
En kijk ook eens in de hoerenstraten in de grote steden welke nationaliteiten daar het meest rondlopen.
Maar lees hier ook even dan..
quote:Ik gok Oost-Europeanen.
quote:Ik gok van niet.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:38 schreef nikk het volgende:[..]
Ik gok Oost-Europeanen.
en ja, de eer van moslimjogens staat toch wel eens ter discussie door het fenomeneen loverboys.
ik citeer een onderzoek (zie eerste referentie) "Over de daders is veel minder bekend, maar volgens Marktscan gaat het op dit moment overwegend om Marokkaanse jongens die vaak een crimineel verleden hebben."
Is Marokkaan = Moslim, nee, maar wellicht wel. Schrijnend is dat er juist ook veel marokaanse meisjes gerondseld worden en dat hypocriete organisaties als de AEL het daar niet over willen hebben (cq er niets aan willen doen!)
zie o.a.:
http://www.rutgersnissogroep.nl/publicaties/AardenO.pdf
http://www.scharlakenkoord.nl/loverboys.html
http://www.minjust.nl/b_organ/naps/agenda/18-09-03_werkdag_loverboys.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |