quote:Denk ik niet dat je die snel kunt downloaden, kijk liever op marktplaats.
Op woensdag 11 juni 2003 21:09 schreef -Eddow- het volgende:
Maar om ff mijn vraag te herhalen waar kan je de vraagbaak downen op internet voor een Peugeot 205 en/of Saxo ??
quote:Vraag ff aan GizartFRL
Op woensdag 11 juni 2003 21:09 schreef -Eddow- het volgende:
Maar om ff mijn vraag te herhalen waar kan je de vraagbaak downen op internet voor een Peugeot 205 en/of Saxo ??
quote:Die leest het vanzelf wel
Op woensdag 11 juni 2003 21:14 schreef jacco het volgende:[..]
Vraag ff aan GizartFRL
quote:Daar gaan we wel vanuit
Op woensdag 11 juni 2003 21:15 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Die leest het vanzelf wel
quote:deze
Op woensdag 11 juni 2003 21:15 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Die leest het vanzelf wel
quote:En de bedoeling is tot?
Op woensdag 11 juni 2003 21:19 schreef jacco het volgende:
[afbeelding]Die gaat maar tot '86
quote:hier luie donder.
Op woensdag 11 juni 2003 21:22 schreef -Eddow- het volgende:
Nee ik moet die van na 86 hebben
quote:Maar daar zit weer geen foto bij
Op woensdag 11 juni 2003 21:24 schreef slashme het volgende:[..]
hier luie donder.
quote:Teken je er zelf toch een plaatje bij
Op woensdag 11 juni 2003 21:25 schreef jacco het volgende:[..]
Maar daar zit weer geen foto bij
quote:Heb je he specifiek ergens voor nodig? Volgens mij is het model niet significant veranderd tot na de 87 versie.
Op woensdag 11 juni 2003 21:28 schreef -Eddow- het volgende:
Niet dat er volgens mij veel verschil zit in de 205 jes
Ik heb door school wisselende tijden en mn vader voor zijn werk ook, ik kan mijn auto dus niet op het oprit zetten omdat het te lastig 's ochtends.
Daarom zijn er bij ons in de straat parkeerplaatsen. Op de dichtsbijzijnde zet ik dus altijd mn auto. Komt na 2 wkn een mevrouw aan de deur, wat wij ervan vinden dat er altijd (ik ben overdag weinig thuis, ik ga meestal 7u weg, en kom om 22u terug) een grote rode auto (mijn auto dus) voor de deur staat. Ik vertel haar dat dat mijn auto is en dat ik het heel normaal vind, omdat dat de openbare weg is en ik niet voor nix elke 3mnd ¤ 55 betaal.
Dan begint zij te zeiken dat zij een grote familie heeft (met die van haar man erbij 14 broers/zussen) en dat die wel 2keer per jaar komen. En dat ik daarom mijn auto daar niet neer mag zetten. Onzin zeg ik er is plek zat hier (binnen 100 meter 15 parkeer plaatsen, en alleen mijn auto staat daarop), toen zei aij dat haar kinderen (3 stuks) ook afentoe komen (eens per 2mnd) en dat die dan de auto daar neer willen zetten. "Nou" zeg ik, "dan zetten ze hem toch 1 plek verder." En dat kom niet dat moest ik maar doen. * PeuRac werdt ondertussen steeds kwaaier Daarop antwoorde ik dat zij geen goede argumenten had en dat ze het een andere keer nog maar eens moest proberen, groette haar vriendelijk en deed de deur dicht. Na 3 weken zei haar man Exect hetzelfde nog eens tegen mij waarop ik hetzelfde antwoord gaf.
Nu zetten zij elke keer hun auto op die plek neer (terwijl ze een garage hebben ). Ze hebben de auto net binnen gezet, nu heb ik hem weer op die plek gezt en laat hem daar de komende week daar staan (ik pak de fiets wel, of mn vaders auto).
Ik heb het btw ook met mensen uit de buurt over gehad. En zij waren het allemaal met me eens. De buren hadden nl gezegd dat de meesten het me hun eens waren, nu blijkt dus dat iedereen, niemand uitgezonderd, het met mij eens is.
Zo dat moest ik ff kwijt.
quote:hehe ik ken t probleem, hier hebben we t zelfde soort buren
Op woensdag 11 juni 2003 22:23 schreef PeuRac het volgende:
Zo net ff buren gepest (ben t eigenlijk nog steeds aan het doen). En voor iedereen begint te zeiken hier t verhaal:Ik heb door school wisselende tijden en mn vader voor zijn werk ook, ik kan mijn auto dus niet op het oprit zetten omdat het te lastig 's ochtends.
Daarom zijn er bij ons in de straat parkeerplaatsen. Op de dichtsbijzijnde zet ik dus altijd mn auto. Komt na 2 wkn een mevrouw aan de deur, wat wij ervan vinden dat er altijd (ik ben overdag weinig thuis, ik ga meestal 7u weg, en kom om 22u terug) een groterode auto (mijn auto dus) voor de deur staat. Ik vertel haar dat dat mijn auto is en dat ik het heel normaal vind, omdat dat de openbare weg is en ik niet voor nix elke 3mnd ¤ 55 betaal.
Dan begint zij te zeiken dat zij een grote familie heeft (met die van haar man erbij 14 broers/zussen) en dat die wel 2keer per jaar komen. En dat ik daarom mijn auto daar niet neer mag zetten. Onzin zeg ik er is plek zat hier (binnen 100 meter 15 parkeer plaatsen, en alleen mijn auto staat daarop), toen zei aij dat haar kinderen (3 stuks) ook afentoe komen (eens per 2mnd) en dat die dan de auto daar neer willen zetten. "Nou" zeg ik, "dan zetten ze hem toch 1 plek verder." En dat kom niet dat moest ik maar doen. * PeuRac werdt ondertussen steeds kwaaier Daarop antwoorde ik dat zij geen goede argumenten had en dat ze het een andere keer nog maar eens moest proberen, groette haar vriendelijk en deed de deur dicht. Na 3 weken zei haar man Exect hetzelfde nog eens tegen mij waarop ik hetzelfde antwoord gaf.
Nu zetten zij elke keer hun auto op die plek neer (terwijl ze een garage hebben). Ze hebben de auto net binnen gezet, nu heb ik hem weer op die plek gezt en laat hem daar de komende week daar staan (ik pak de fiets wel, of mn vaders auto).
Ik heb het btw ook met mensen uit de buurt over gehad. En zij waren het allemaal met me eens. De buren hadden nl gezegd dat de meesten het me hun eens waren, nu blijkt dus dat iedereen, niemand uitgezonderd, het met mij eens is.Zo dat moest ik ff kwijt.
quote:Maar wat het vooral is, is dat er binnen 100m 15 plekken zijn, waar nooit een auto staat. EN dat ik mijn auto dan niet op de voor mij dichstbijzijnde mag parkeren omdat een van hun kinderen daar heel misschien de auto zou willen neerzetten, en voor die familie welke 2X per jaar komt.
Op woensdag 11 juni 2003 22:25 schreef -Eddow- het volgende:
Een bekend probleem.
Hier in de buurt gaat het om het 1e plekje op het terrein
En op de weg voor ons huis is ook geen optie omdat daar elke ochtend en middag scholieren langs komen, en 's avonds lui uit het cafe. Dat betekend dus elke week nieuwe spiegel links plus dat ik korting krijs bij de spuiter voor de krassen welke erop komen. En dat kan een goede vriend beamen (hij had ook net de 2 dagen oude BMW 540i Touring mee, spiegel eraf, en de hele linker zijkant kon worden gespoten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |