abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:50:22 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11042375
Een goeienavond allemaal...
Het zit zo...3 weken terug heb ik waar ik uitga via wat vrienden een meisje ontmoet, ik spreek haar nu elke zaterdagavond als we uitgaan en we hebben het heel gezellig. Ik ben haar wel leuk gaan vinden, maar ben niet echt verliefd op haar (maar dat zou heel goed kunnen komen).

Nou vroeg ik haar afgelopen zaterdag of ze wou dansen...nou dat wou ze wel, goed wij dansen... ik daarna ff wat drinken voor ons gehaald, staat een vriend van haar (en ook van mij) naast me en zegt: je vindt haar wel leuk he?
ik zeg: jazeker
hij: maar ze is lesbisch
hele leuke avond gehad verder enorm gelachen. Nou heb ik haar op m'n msn staan (ze is nog niet online geweest), via een vriendin van haar en ook weer van mij. Nou zag ik haar cu2 laatst en daar stond dus bij geaardheid: bi
ze is dus biseksueel. Verder hebben we natuulijk lekker gedanst enzo, en ja, ik vind haar wel leuk. Het probleem is dus dat ze biseksueel is, ik heb daar zelf geen problemen mee, maar het vekleint wel de kans dat ze mij leuk zal vinden. Ik vraag me af of ze meer op meisjes valt dan op jongens, dat weet je natuurlijk nooit zeker.

Ik heb geen flauw idee hoe ik het nu verder aan moet pakken...ehb nog nooit een bi leuk gevonden ....kan iemand me tips geven?

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:55:57 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11042508
veel views, weinig reacties
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:57:33 #3
29429 Dissection
King of all kings
pi_11042529
Gewoon voor gaan, als je haar echt zo leuk vindt, dan boeit je dat biseksuele heus niet...daarbij, het kan altijd nog weggaan, want als ze een relatie heeft heeft ze niet zo de behoefte aan een ander (neem ik aan)...maar het is natuurlijk wel relax, want een trio zit er altijd in
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:59:33 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11042573
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:57 schreef Dissection het volgende:
Gewoon voor gaan, als je haar echt zo leuk vindt, dan boeit je dat biseksuele heus niet...daarbij, het kan altijd nog weggaan, want als ze een relatie heeft heeft ze niet zo de behoefte aan een ander (neem ik aan)...maar het is natuurlijk wel relax, want een trio zit er altijd in
Dat zeide vrienden van me ook al, 2 vrouwen, dat is wat
Maar moet ik haar anders aanpakken dan andere vrouwen of gewoon normaal zoals ik elke hetero vrouw ook zou behandelen?
pi_11042590
CU2 en bi --> meer meisjes zeggen dit: attention whore En weet die meid het wel zeker, zijn altijd van die gasten die het zeggen om interessant te zijn voor hun vrienden Bi is overigens wel een uitdaging

[Dit bericht is gewijzigd door The_Duce op 11-06-2003 21:01]

woensdag 11 juni 2003 @ 21:00:33 #6
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11042593
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar moet ik haar anders aanpakken dan andere vrouwen of gewoon normaal zoals ik elke hetero vrouw ook zou behandelen?

Gewoon normaal .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_11042595
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik het nu verder aan moet pakken...ehb nog nooit een bi leuk gevonden ....kan iemand me tips geven?
Niet technisch inhoudelijk maar vooral doorgaan
pi_11042603
waarom zouden je kansen daardoor kleiner zijn geworden dan

bel haar en vraag of ze nog een keer zin heeft om uit te gaan

wat niet is kan nog komen

woensdag 11 juni 2003 @ 21:01:10 #9
21157 sioux_
lost in space
pi_11042607
lastige vraag: weinig reacties

ik zou haar gewoon zo behandelen als elke andere meid. als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk... en anders heb je pech.

pi_11042614
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

nee gewoon hetzelfde aanpakken, als ze eenmaal een relatie met jou aan zal gaan. Kiest ze toch voor jou al manzijnde, waarom zou je er dan anders gaan behandelen, dan een ander meisje?
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:03:55 #11
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_11042670
Volges mij zijn biseksuele mensen
homo, maar doordat ze niet helemaal geaccepteerd worden
zijn ze maar ook een beetje hetero.
Of zie ik dit verkeerd?
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:04:22 #12
29429 Dissection
King of all kings
pi_11042677
Je moet haar gewoon hetzelfde behandelen als elk ander meisje, het is tenslotte een meisje, en jij bent er verliefd op. Dat ze bi is is net zo belangrijk als dat ze geen rijbewijs heeft. Gaat ze vreemd met een meid, dan zou ze dat ook met een kerel gedaan hebben.
En zoals ik al zei, de kans op een trio is groter, maar ga er niet van uit, wees blij dat het meisje genoeg aan jou heeft
pi_11042692
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:03 schreef SnowBite het volgende:
Volges mij zijn biseksuele mensen
homo, maar doordat ze niet helemaal geaccepteerd worden
zijn ze maar ook een beetje hetero.
Of zie ik dit verkeerd?
persoonlijk vind ik dat echt onzin. Een biseksueel iemand ziet zichzelf vaak niet eens als bi. Die is gewoon verliefd op iemand, om wie die is. Niet om het geslacht oid.
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:05:01 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11042695
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:00 schreef The_Duce het volgende:
CU2 en bi --> meer meisjes zeggen dit: attention whore En weet die meid het wel zeker, zijn altijd van die gasten die het zeggen om interessant te zijn voor hun vrienden Bi is overigens wel een uitdaging
Nou die vriend van haar zei het dus ook (nee het is niet haar vriend gewoon een goeie vriendin van zijn vriendin). Maar hij zei echt lesbisch....en op haar cu2 staat bi....
maar als ze lesbisch is ofzo dan snap ik niet echt dat ze gewoon "ja" zei en met me ging dansen
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:06:11 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11042717
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:04 schreef Dissection het volgende:
Je moet haar gewoon hetzelfde behandelen als elk ander meisje, het is tenslotte een meisje, en jij bent er verliefd op. Dat ze bi is is net zo belangrijk als dat ze geen rijbewijs heeft. Gaat ze vreemd met een meid, dan zou ze dat ook met een kerel gedaan hebben.
En zoals ik al zei, de kans op een trio is groter, maar ga er niet van uit, wees blij dat het meisje genoeg aan jou heeft
Ze heeft wel haar rijbewijs, lol
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:07:20 #16
21157 sioux_
lost in space
pi_11042750
ik wou dat ik biseksueel was, heb je meteen 2x zo veel kans op een relatie/one night stand als je uitgaat
pi_11042754
Ik zou dr voor gaan en hopen dat ze ook nog een stil gehouden relatie met een leuke vriendin heeft..!
Go Girl!
zeg wat je denkt
pi_11042757
Verkleinen van je kans? Nah, ik denk het niet. Als ze jou mag hoeft dat echt niet zo te zijn. Als jij zelf 100% achter het feit staat dat zij biseksueel is, kan er weinig fout gaan in zo'n relatie.
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:08:51 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11042784
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:07 schreef RMW het volgende:
Verkleinen van je kans? Nah, ik denk het niet. Als ze jou mag hoeft dat echt niet zo te zijn. Als jij zelf 100% achter het feit staat dat zij biseksueel is, kan er weinig fout gaan in zo'n relatie.
Ja ik zou er neit echt mee zitten...wat ik wel is gehoord heb is dat biseksuele mensen toch altijd behoefte hebben aan seks met beide geslachten, dus in mijn geval zou ze het toch ook nog met een vrouw willen doen....ik weet niet of dit waar is, zou er wel in kunnen komen eignelijk...
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:09:20 #20
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_11042800
Maar wat zou je ervan vinden als ze opeens
"vreemd" gaat met een vrouw?
pi_11042811
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:07 schreef nfz het volgende:
Ik zou dr voor gaan en hopen dat ze ook nog een stil gehouden relatie met een leuke vriendin heeft..!
Go Girl!
Dat zou mooi meegenomen zijn
offtopic: je moet even je slotje van je fotoboek affhalen
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:10:59 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11042838
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:09 schreef SnowBite het volgende:
Maar wat zou je ervan vinden als ze opeens
"vreemd" gaat met een vrouw?
hmmm....goeie vraag...Kijk vreemdgaan is nooit leuk...maar het is toch anders dan dat je vriendin vreemd zou gaan met een man denk ik.
Het is wel zo dat als ik echt verliefd ben of echt van haar ga houden, dat ik het dan wel erg zou vinden, momenteel niet natuulijk....maar als ik wat met haarr zou krijgen denk ik wel dat ik het erg zou vinden...tenzij ze het alleen doet voor de seks...
pi_11042940
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Een goeienavond allemaal...
Het zit zo...3 weken terug heb ik waar ik uitga via wat vrienden een meisje ontmoet, ik spreek haar nu elke zaterdagavond als we uitgaan en we hebben het heel gezellig. Ik ben haar wel leuk gaan vinden, maar ben niet echt verliefd op haar (maar dat zou heel goed kunnen komen).

Nou vroeg ik haar afgelopen zaterdag of ze wou dansen...nou dat wou ze wel, goed wij dansen... ik daarna ff wat drinken voor ons gehaald, staat een vriend van haar (en ook van mij) naast me en zegt: je vindt haar wel leuk he?
ik zeg: jazeker
hij: maar ze is lesbisch
hele leuke avond gehad verder enorm gelachen. Nou heb ik haar op m'n msn staan (ze is nog niet online geweest), via een vriendin van haar en ook weer van mij. Nou zag ik haar cu2 laatst en daar stond dus bij geaardheid: bi
ze is dus biseksueel. Verder hebben we natuulijk lekker gedanst enzo, en ja, ik vind haar wel leuk. Het probleem is dus dat ze biseksueel is, ik heb daar zelf geen problemen mee, maar het vekleint wel de kans dat ze mij leuk zal vinden. Ik vraag me af of ze meer op meisjes valt dan op jongens, dat weet je natuurlijk nooit zeker.

Hoezo verkleint dat de kans dat ze jou leuk vind, er zijn toch nog evenveel jongens?
pi_11042965
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:00 schreef The_Duce het volgende:
Vertel es... hoezo is bi een uitdaging?
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:19:49 #25
52485 guttunge
Murphy's Son
pi_11043053
Tsjah... de kans dat iemand die biseksueel is iemand tegenkomt waar bij "het klikt" is, wiskundig gezien, wel wat hoger misschien... maar verder zie'k geen verschil met een homo- of heteroseksuele persoon en zou'k geen reden zien om puur vanwege het feit dat ze biseksueel is het "niet te doen" zeg maar. Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk, da's dan toch niet anders als bij een hetero.

Oh, en dat biseksuelen gewoon homo zijn, maar hetero doen is natuurlijk ook onzin. Mensen vallen nou eenmaal op een bepaald karakter. Er zijn een aantal faktoren waar die persoon aan moet voldoen om 'goedgekeurd' te worden zeg maar. Een aantal faktoren zijn geslachtsgebonden misschien en een boel andere niet. Als er in je verzameling eisen alleen maar niet geslachtsgebonden dingen zitten, dan kan je dus vallen op zowel jongens als meiden, als die voldoen aan de andere eisen...
Da's tenminste mijn theorie

Happiness Is A Temporary Chemical Imbalance Of The True State Of Mind...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')