Nou vroeg ik haar afgelopen zaterdag of ze wou dansen...nou dat wou ze wel, goed wij dansen... ik daarna ff wat drinken voor ons gehaald, staat een vriend van haar (en ook van mij) naast me en zegt: je vindt haar wel leuk he?
ik zeg: jazeker
hij: maar ze is lesbisch
hele leuke avond gehad verder enorm gelachen. Nou heb ik haar op m'n msn staan (ze is nog niet online geweest), via een vriendin van haar en ook weer van mij. Nou zag ik haar cu2 laatst en daar stond dus bij geaardheid: bi
ze is dus biseksueel. Verder hebben we natuulijk lekker gedanst enzo, en ja, ik vind haar wel leuk. Het probleem is dus dat ze biseksueel is, ik heb daar zelf geen problemen mee, maar het vekleint wel de kans dat ze mij leuk zal vinden. Ik vraag me af of ze meer op meisjes valt dan op jongens, dat weet je natuurlijk nooit zeker.
Ik heb geen flauw idee hoe ik het nu verder aan moet pakken...ehb nog nooit een bi leuk gevonden ....kan iemand me tips geven?
quote:Dat zeide vrienden van me ook al, 2 vrouwen, dat is wat
Op woensdag 11 juni 2003 20:57 schreef Dissection het volgende:
Gewoon voor gaan, als je haar echt zo leuk vindt, dan boeit je dat biseksuele heus niet...daarbij, het kan altijd nog weggaan, want als ze een relatie heeft heeft ze niet zo de behoefte aan een ander (neem ik aan)...maar het is natuurlijk wel relax, want een trio zit er altijd in
[Dit bericht is gewijzigd door The_Duce op 11-06-2003 21:01]
quote:Gewoon normaal
Op woensdag 11 juni 2003 20:59 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Dat zeide vrienden van me ook al, 2 vrouwen, dat is wat
Maar moet ik haar anders aanpakken dan andere vrouwen of gewoon normaal zoals ik elke hetero vrouw ook zou behandelen?
quote:Niet technisch inhoudelijk maar vooral doorgaan
Op woensdag 11 juni 2003 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik het nu verder aan moet pakken...ehb nog nooit een bi leuk gevonden....kan iemand me tips geven?
bel haar en vraag of ze nog een keer zin heeft om uit te gaan
wat niet is kan nog komen
ik zou haar gewoon zo behandelen als elke andere meid. als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk... en anders heb je pech.
quote:nee gewoon hetzelfde aanpakken, als ze eenmaal een relatie met jou aan zal gaan. Kiest ze toch voor jou al manzijnde, waarom zou je er dan anders gaan behandelen, dan een ander meisje?
Op woensdag 11 juni 2003 20:59 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Dat zeide vrienden van me ook al, 2 vrouwen, dat is wat
Maar moet ik haar anders aanpakken dan andere vrouwen of gewoon normaal zoals ik elke hetero vrouw ook zou behandelen?
quote:persoonlijk vind ik dat echt onzin. Een biseksueel iemand ziet zichzelf vaak niet eens als bi. Die is gewoon verliefd op iemand, om wie die is. Niet om het geslacht oid.
Op woensdag 11 juni 2003 21:03 schreef SnowBite het volgende:
Volges mij zijn biseksuele mensen
homo, maar doordat ze niet helemaal geaccepteerd worden
zijn ze maar ook een beetje hetero.
Of zie ik dit verkeerd?
quote:Nou die vriend van haar zei het dus ook (nee het is niet haar vriend
Op woensdag 11 juni 2003 21:00 schreef The_Duce het volgende:
CU2 en bi --> meer meisjes zeggen dit: attention whoreEn weet die meid het wel zeker, zijn altijd van die gasten die het zeggen om interessant te zijn voor hun vrienden
Bi is overigens wel een uitdaging
quote:Ze heeft wel haar rijbewijs, lol
Op woensdag 11 juni 2003 21:04 schreef Dissection het volgende:
Je moet haar gewoon hetzelfde behandelen als elk ander meisje, het is tenslotte een meisje, en jij bent er verliefd op. Dat ze bi is is net zo belangrijk als dat ze geen rijbewijs heeft. Gaat ze vreemd met een meid, dan zou ze dat ook met een kerel gedaan hebben.
En zoals ik al zei, de kans op een trio is groter, maar ga er niet van uit, wees blij dat het meisje genoeg aan jou heeft
quote:Ja ik zou er neit echt mee zitten...wat ik wel is gehoord heb is dat biseksuele mensen toch altijd behoefte hebben aan seks met beide geslachten, dus in mijn geval zou ze het toch ook nog met een vrouw willen doen....ik weet niet of dit waar is, zou er wel in kunnen komen eignelijk...
Op woensdag 11 juni 2003 21:07 schreef RMW het volgende:
Verkleinen van je kans? Nah, ik denk het niet. Als ze jou mag hoeft dat echt niet zo te zijn. Als jij zelf 100% achter het feit staat dat zij biseksueel is, kan er weinig fout gaan in zo'n relatie.
quote:Dat zou mooi meegenomen zijn
Op woensdag 11 juni 2003 21:07 schreef nfz het volgende:
Ik zou dr voor gaan en hopen dat ze ook nog een stil gehouden relatie met een leuke vriendin heeft..!
Go Girl!
quote:hmmm....goeie vraag...Kijk vreemdgaan is nooit leuk...maar het is toch anders dan dat je vriendin vreemd zou gaan met een man denk ik.
Op woensdag 11 juni 2003 21:09 schreef SnowBite het volgende:
Maar wat zou je ervan vinden als ze opeens
"vreemd" gaat met een vrouw?
quote:Hoezo verkleint dat de kans dat ze jou leuk vind, er zijn toch nog evenveel jongens?
Op woensdag 11 juni 2003 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Een goeienavond allemaal...
Het zit zo...3 weken terug heb ik waar ik uitga via wat vrienden een meisje ontmoet, ik spreek haar nu elke zaterdagavond als we uitgaan en we hebben het heel gezellig. Ik ben haar wel leuk gaan vinden, maar ben niet echt verliefd op haar (maar dat zou heel goed kunnen komen).Nou vroeg ik haar afgelopen zaterdag of ze wou dansen...nou dat wou ze wel, goed wij dansen... ik daarna ff wat drinken voor ons gehaald, staat een vriend van haar (en ook van mij) naast me en zegt: je vindt haar wel leuk he?
ik zeg: jazeker
hij: maar ze is lesbisch
hele leuke avond gehad verder enorm gelachen. Nou heb ik haar op m'n msn staan (ze is nog niet online geweest), via een vriendin van haar en ook weer van mij. Nou zag ik haar cu2 laatst en daar stond dus bij geaardheid: bi
ze is dus biseksueel. Verder hebben we natuulijk lekker gedanst enzo, en ja, ik vind haar wel leuk. Het probleem is dus dat ze biseksueel is, ik heb daar zelf geen problemen mee, maar het vekleint wel de kans dat ze mij leuk zal vinden. Ik vraag me af of ze meer op meisjes valt dan op jongens, dat weet je natuurlijk nooit zeker.Ik heb geen flauw idee hoe ik het nu verder aan moet pakken...ehb nog nooit een bi leuk gevonden
....kan iemand me tips geven?
quote:Vertel es... hoezo is bi een uitdaging?
Op woensdag 11 juni 2003 21:00 schreef The_Duce het volgende:
CU2 en bi --> meer meisjes zeggen dit: attention whoreEn weet die meid het wel zeker, zijn altijd van die gasten die het zeggen om interessant te zijn voor hun vrienden
Bi is overigens wel een uitdaging
Oh, en dat biseksuelen gewoon homo zijn, maar hetero doen is natuurlijk ook onzin. Mensen vallen nou eenmaal op een bepaald karakter. Er zijn een aantal faktoren waar die persoon aan moet voldoen om 'goedgekeurd' te worden zeg maar. Een aantal faktoren zijn geslachtsgebonden misschien en een boel andere niet. Als er in je verzameling eisen alleen maar niet geslachtsgebonden dingen zitten, dan kan je dus vallen op zowel jongens als meiden, als die voldoen aan de andere eisen...
Da's tenminste mijn theorie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |