Zeker omdat je melde dat je krampen had en dat ze steeds erger worden.
Gisteren op de verjaardag waar we zaten was ons kruumeltje enorm actief. Zelfs zo erg dat iedereen die buik kon zien bewegen ![]()
Het ging behoorlijk tekeer tot zelfs 3:30 's-nachts. En nu is het weer actief.
* Sc0rPi0n wil ook wel zo'n vaderdagkado
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter/zusje. Wat een snelle bevalling zeg!! Vind Isa een hele leuke naam!
Geniet ervan
Het klinkt als een geweldige bevalling. Heel veel geluk!
quote:Het is ondertussen middag. Jahaaa die is bezig!!!!!
Op zondag 15 juni 2003 00:23 schreef coolbabe het volgende:
Ik ga nu naar bed, eens kijken of we iets op kunnen wekkenMorgenochtend zal ik me weer melden (of niet maar dan weten jullie wel genoeg)
quote:psssssst Karin, kijk nog s goed een berichtje of 17 boven je...
Op zondag 15 juni 2003 13:08 schreef Karin het volgende:[..]
Het is ondertussen middag. Jahaaa die is bezig!!!!!
Nogmaals [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dus nu maar snel meepersen voor Coolbabe:
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:15 schreef coolbabe het volgende:
ik heb me al gemeld vanmorgen
Tis weer rustig hier helaas
quote:Nou moe... Ben ik weer te vroeg
Op zondag 15 juni 2003 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Phileine ging zo snel, ik heb niet eens kunnen helpen persenBen je even een dagje niet thuis
Dus nu maar snel meepersen voor Coolbabe:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk zijn jullie als gezin snel herenigd, geniet dan maar lekker van elkaar en doe rustig aan!
Zit trouwens toch wel een traantje weg te pinken, hormonen of niet, maar ik heb erg veel zin in om te bevallen! Nog een paar weekjes.
Ik heb trouwens een tijdje niks van me laten horen, maar na de laatste bezoek aan de VK werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Ik blijk nu al een wolk van een baby te hebben wat natuurlijk drie dingen kan betekenen: eerder bevallen, een mega-tienponder of zwangerschapsdiabetes. Wordt nu dus in de gaten gehouden. Ik heb trouwens zelf al 2 maanden het gevoel dat ik eerder ga bevallen, misschien wishfull thinking of een goed voorgevoel.
Heb de laatste tijd erg veel last van harde buiken en pijn onderin, de baby lag ook al erg naar beneden vertelde echoscopist, maar wat dat betekend weet ik niet. Misschien al bezig met indalen, kan dat?
...en waarom is er nog geen foto van Isa?
sjjjjeeesss die is al bijna een dag oud
, voor je het weet is ze volwassen hoor!
Geniet er lekker van met zn allen en heel veel geluk gewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |