quote:Ziet er idd goed uit
Op vrijdag 18 juli 2003 22:52 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]Ik vinnem mooi. Ik ga morgen eens kijken of-ie in het echt ook zo mooi is (zo ja: kopen!)
quote:Ze hadden 'm nog niet bij Temming
[afbeelding]Ik vinnem mooi. Ik ga morgen eens kijken of-ie in het echt ook zo mooi is (zo ja: kopen!)
quote:Die footlocker op de nieuwedijk? Die hebben inderdaad wel vaker LFC spul... Stom dat ik naar ook niet effe langs geweest ben. Temming is een heel aardige sportzaak in Utreg. Hebben meestal erg veel LFC spul. Stom dat het dit jaar zo laat is
Op zondag 20 juli 2003 22:09 schreef Smeich het volgende:
Wat is Temming dan weer?
Doc jonguh, ga eens langs Footlocker. Daar hadden ze hem wel, in Amsterdam in ieder geval.
quote:Volgens mij mag dat van de UEFA niet, die rugnummers zo, idd vanwege de leesbaarheid.
Op zondag 20 juli 2003 12:13 schreef Fulton het volgende:
Heerenveen heeft ook weer en wat meer traditioneler shirt.
[afbeelding]Weg met de lelijke witte vlakken. Zelfs op de rug zijn het nu doorlopende strepen.. waardoor het van de kant net lijkt alsof iedereen nr. 8 draagt.
[afbeelding]
quote:Kalverstraat had ik m gezien. Echt heel mooi shirtje
Op maandag 21 juli 2003 08:37 schreef Doc het volgende:
Die footlocker op de nieuwedijk?
quote:!??????? NAC diagonale bies op't uitshirt, dan een paar kilometer verderop ook maar diagonaal!??
Op maandag 21 juli 2003 18:30 schreef Rkc_waalwijk het volgende:
Het nieuwe rkc shirtIk vind het mooier als dat van vorig jaar
![]()
![]()
Het nieuwe shirt van FC Volendam. De sponsernaam staat er wel erg groot op, maar ja er is niet veel geld, dus alle middelen worden uit de kast gehaald.
quote:Alle middelen mogen dan wel uit de kast gehaald worden, maar om een shirt zo toe te takelen...
Op maandag 21 juli 2003 19:48 schreef Maja het volgende:
[afbeelding]Het nieuwe shirt van FC Volendam. De sponsernaam staat er wel erg groot op, maar ja er is niet veel geld, dus alle middelen worden uit de kast gehaald.
Volendam komt voor mij in aanmerking als een van de lelijkste shirts van de eredivisie
quote:tjsa en volgens de VI is het ook nog eens het duurste shirt na Ajax, Feyenoord en PSV
Op maandag 21 juli 2003 20:06 schreef Eilanden het volgende:[..]
Alle middelen mogen dan wel uit de kast gehaald worden, maar om een shirt zo toe te takelen...
En als ik me niet vergis staat de achterkant ook helemaal volgekalkt.....
Volendam komt voor mij in aanmerking als een van de lelijkste shirts
van de eredivisie
quote:
Op maandag 21 juli 2003 15:36 schreef Smeich het volgende:[..]
Kalverstraat had ik m gezien. Echt heel mooi shirtje
quote:Het witte LFC uitshirt hebben jullie het toch over trouwens?
Op maandag 21 juli 2003 08:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb dus zaterdag het nieuwe uitshirt van Feyenoord én het uitshirt van Liverpool gekocht. Toppertjes.
quote:Deze ja.
quote:Lachen hé, dat ding
Op dinsdag 22 juli 2003 15:37 schreef Fulton het volgende:
Het nieuwe arsenal uitshirt.
Whahahahahaha
Het ziet er niet uit. Lelijke sobere kleuren met een vrij beroerd design.
Het ergste is nog wel het logo dat ergens op het schouderblad rust.
Ontwerp thuisshirt:

Dat ziet er al heel wat beter uit, en is zelfs wel mooi te noemen.
quote:Lijkt wel een pyama shirt
Op dinsdag 22 juli 2003 17:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuwe uitshirt Vitesse:
[afbeelding]
quote:Benieuwd hoe snel ze dit ding wijzigen als ze een paar uitwedstrijden kut spelen en er meteen de geruchten d ekop op steken dat er een vloek heerst op het shirt (zoals met die foei en foeilelijk grijze SCUM uit-shirts van een jaar of 5 terug).
Op dinsdag 22 juli 2003 15:37 schreef Fulton het volgende:
[afbeelding]Het nieuwe arsenal uitshirt.
Whahahahahaha
In die zin nog 1 troost voor de Gunners: Zo lelijk als die SCUM shirts is dit tenue van Arsenal nog (net) niet.
quote:Als ik moet kiezen tussen onderstaande shirt, en dat afschuwelijke Arsenal shirt dan weet ik het wel
Op dinsdag 22 juli 2003 17:28 schreef DIGGER het volgende:
In die zin nog 1 troost voor de Gunners: Zo lelijk als die SCUM shirts is dit tenue van Arsenal nog (net) niet.

Dan laat ik de clubs zelfs nog even buiten beschouwing, ik kijk dan puur naar het shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |