quote:Cork City, gekocht toen ik een weekendje in Dublin was. Merk is Le Coq Sportiv en er is in Nederland heel latig aan te komen
Op maandag 13 oktober 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Van die sponsor heb ik heel veel shirts (en pint glazen en mokken, klokken, bar towels, tinnen reclame platen etc etc etc.) maar geen voetbal shirts. Wel een zwart / gebroken wit rugby shirt.
quote:Je kunt even Accentsport bellen. Is een klein winketje met heel veel shirts. Gegevens staan op http://www.accentsport.com/
Op donderdag 6 november 2003 18:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Een vriend van me krijgt van ons voor zijn 30e verajardag een bedrukt shirt. Nu wil hij graag het shirt van Schotland. Iemand een idee waar ik dat kan bestellen, bedrukt en wel? DIGGER maybe?
quote:Ehhh nee, ben niet zo thuis is wat waar online te bestellen is want ik Internet alleen vanaf m'n werk, niet thuis eigenlijk, dus het ontbreekt me aan de tijd ervoor.
Op donderdag 6 november 2003 18:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Een vriend van me krijgt van ons voor zijn 30e verajardag een bedrukt shirt. Nu wil hij graag het shirt van Schotland. Iemand een idee waar ik dat kan bestellen, bedrukt en wel? DIGGER maybe?
Maar als je zoekt, ken het niet moeilijk te vinden zijn lijkt me, probeer het ff op wat schotse sites (FA, sponsor bv).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |