quote:Vind ik niet echt een blunder
Op zondag 29 juni 2003 01:48 schreef Roa het volgende:
Tijd voor mijn inbreng...Helaas niet van mij, ik maak geen blunders, heb het uitgaan pas net ontdektCollega van me had net met een meisje, komt een vriend van hem naar hem toe.
"Ze mogen der wel zijn vanavond hé??"
'Ja...Uhm..Welke dan bijvoorbeeld?'
"Nou...die blonde daar"
Blonde stond met de rug naar mijn collega toe, redelijk dichtbij, en dat was zijn vriendin...
'Oh..bedoel je deze??' -> begint met haar te zoenen
"Verdomme! Nou doe je het weer!"Was dus al eerder gebeurd met een ex van mijn collega.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:02 schreef Wrinex het volgende:
wazig verhaaltje....zal wel aan mij liggen
[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 29-06-2003 15:44]
Gister personeelsfeestje en aangezien ik part-timer ben ken ik niet alle collega's even goed. Op een gegeven momenyt zag ik een meisje dat er wel enigszins aardig uit zag, dus ik er heen voor een gesprekje. Tijdens het gesprekje bleek duidelijk dat zij me wel kende want ze wist allemaal dingen over mij te vertellen. Blijkt dat het gewoon een achternichtje van me is
quote:Laat de twijfel maar varen
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef PteV het volgende:
Vooruit...hoewel ik er over twijfel of het wel een blunder isGister personeelsfeestje en aangezien ik part-timer ben ken ik niet alle collega's even goed. Op een gegeven momenyt zag ik een meisje dat er wel enigszins aardig uit zag, dus ik er heen voor een gesprekje. Tijdens het gesprekje bleek duidelijk dat zij me wel kende want ze wist allemaal dingen over mij te vertellen. Blijkt dat het gewoon een achternichtje van me is
quote:En dat zet jij bij versierblunders omdat?
Op zondag 29 juni 2003 17:03 schreef SimplyIJzzz het volgende:
Gister op een georganiseerde barbeque (niet die in hoofddorp) ... liep een of andere kluns een beetje stoer te doen over dat hij bij de leiding hoorde... ik tegen een of ander grietje dat naast me stond 'wat een uitslover...' zij: 'wat moet je van me?'
![]()
quote:Dronken babes gaan versieren is een slecht plan.
Op donderdag 12 juni 2003 01:22 schreef VivaLaResistance het volgende:
Wilde afgelopen een meiske pakken die alleen stond bij de automaat, en ik met mijn dronken kop zou haar wel ff pakken (iedereen zat me op te jutte) en toen stond ik dus bij haar, en opeens pakte ze me bij mijn kruis STRAK vast en zegt ze, sorry vriend maar je bent wat te jong voor me en liep ze weg. Bleek dat ze 27 was, maar geil dat ze was!
quote:Ligt eraan
Op zondag 29 juni 2003 17:07 schreef TroyK het volgende:[..]
Dronken babes gaan versieren is een slecht plan.
Maar als je babes wilt versieren die dronken zijn
quote:juist!
Op zondag 29 juni 2003 17:15 schreef Wrinex het volgende:[..]
Ligt eraan
als je dronken bent en je wilt babes versieren,Maar als je babes wilt versieren die dronken zijn
komt zeker ook uit Arnhem :p
[Dit bericht is gewijzigd door TroyK op 29-06-2003 17:21]
quote:Omdat sommige meiden het nodig vinden je al af te wijzen voor je uberhaupt de kans hebt iets te beginnen
Op zondag 29 juni 2003 17:06 schreef Wrinex het volgende:[..]
En dat zet jij bij versierblunders omdat?
quote:Dit laat eerder haar arrogantie zien als jouw blunder... echt een blunder van haar dus.
Op zondag 29 juni 2003 17:03 schreef SimplyIJzzz het volgende:
Gister op een georganiseerde barbeque (niet die in hoofddorp) ... liep een of andere kluns een beetje stoer te doen over dat hij bij de leiding hoorde... ik tegen een of ander grietje dat naast me stond 'wat een uitslover...' zij: 'wat moet je van me?'
![]()
Ach, kon er wel om lachen eigenlijk
quote:Dat laatste werkt dus jammer genoeg niet altijd
Op zondag 29 juni 2003 17:15 schreef Wrinex het volgende:[..]
Ligt eraan
als je dronken bent en je wilt babes versieren,Maar als je babes wilt versieren die dronken zijn
* Dezz spreekt uit ervaring
quote:Wat werkt wel altijd? Er zijn altijd uitzonderingen die de regel ontkrachten
Op zondag 29 juni 2003 19:31 schreef Dezz het volgende:[..]
Dat laatste werkt dus jammer genoeg niet altijd
* Dezz spreekt uit ervaring
quote:Arnhem
Op zondag 29 juni 2003 17:18 schreef TroyK het volgende:[..]
juist!
komt zeker ook uit Arnhem :p
die meid was er dus weer...
eigenlijk n groot gedeelte van de avond mee gepraat...
ze is echt deperated... de hele tijd bezig dat ze
n lieve vriend wil enz enz.... ook weer steeds van die hints...
verder wel nog wat leuk gepraat maar kweenie
ze is wel leuk lief en aardig maar kweet eigenlijk niet
hoe ik hier op in moet gaan....
heb nu ook dr gsm nr ... weet nu ook nog steeds dr naam...
adres enz was al bekend...
ze moest eigenlijk met de taxi naar huis dus heb r ook weer gebracht.
ik zou dr nog gaan smsen of bellen maar heb eigenlijk geen id
wat ik moet gaan vertellen of wat af moet spreken of zo...
heb komende week zowiezo avond diest dus ben van 14:00 tot 23:45 gone.... das ook niet zo handig..
en ander hoop ik volgende week op n vervolg..
dit is / blijft en word zon blunder he.....
Hele tijd geleden al en was toen goed dronken
Sta op een afstandje van de dansvloer (vanaf de bar dus) een chick te checken. Lijkt mij wel wat dacht ik zo en zij leek ook wel geïnteresseerd in mij, gezien het vele oogcontact. Later op de avond haar aanspreken (ik nog meer gezopen...) en uiteindelijk samen met haar naar haar kamer. Komen we na een lange fietstocht (ik wat nuchterder geworden door de kou) op haar kamer en doet zij het licht aan bij binnenkomst. Ik bekijk haar eens echt goed met een iets nuchterdere blik. Ik denk: GVD wat is dit nou voor een lelijk mokkel... Allejezus nog an toe zeg. Ik moet wel echt dronken zijn... Ben 'm toen maar snel
., voordat ik ook nog de fout zou begaan om haar eens flink te uit te wonen...
Kwam haar later nog een keer in de stad tegen en ze keek toen ze mij zag...
quote:muhahahahahaha wat een actie
Op maandag 30 juni 2003 03:29 schreef timmie76 het volgende:
Ok, mijn inbreng...Hele tijd geleden al en was toen goed dronken
Sta op een afstandje van de dansvloer (vanaf de bar dus) een chick te checken. Lijkt mij wel wat dacht ik zo en zij leek ook wel geïnteresseerd in mij, gezien het vele oogcontact. Later op de avond haar aanspreken (ik nog meer gezopen...) en uiteindelijk samen met haar naar haar kamer. Komen we na een lange fietstocht (ik wat nuchterder geworden door de kou) op haar kamer en doet zij het licht aan bij binnenkomst. Ik bekijk haar eens echt goed met een iets nuchterdere blik. Ik denk: GVD wat is dit nou voor een lelijk mokkel... Allejezus nog an toe zeg. Ik moet wel echt dronken zijn...
Ben 'm toen maar snel
., voordat ik ook nog de fout zou begaan om haar eens flink te uit te wonen...
Kwam haar later nog een keer in de stad tegen en ze keek
toen ze mij zag...
Na een avondje, echt geil lopen flirten met een meisje.
Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!
Afijn wij naar flat toe ..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.
quote:whahahahaha ik zou ook niet meer bij komen.
Op maandag 30 juni 2003 11:53 schreef Houzer het volgende:
Van het weekend ook weer gelachen zeg.Na een avondje, echt geil lopen flirten met een meisje.
Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!Afijn wij naar flat toe
..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.
quote:Sjee, ik heb een zwak voor dat soort meisjes, heb je haar nummer?
Op maandag 30 juni 2003 11:53 schreef Houzer het volgende:
Van het weekend ook weer gelachen zeg.Na een avondje, echt geil lopen flirten met een meisje.
Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!Afijn wij naar flat toe
..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |