Maar het was zo ongeveer op het midden van de avond/nacht en er zwaait de hele tijd een meisje naar me, en toen ik er vlak langs liep zei ze zelfs hoi
Dus ik had al wat op, en ik maar denken hmm ik zal haar zo is gaan versieren
En bijna op het eind van de avond kom ik haar weer tegen...
Vraag ik : zullen we ff dansen, en zonder dat ze de kans krijgt om nee te zeggen begin ik er tegen aan te rijden
Dus zij draait haar gezicht zo om, ik d8 we gaan zoenen he , maar ze zegt... weet je wel wie ik ben ???
Ik zo : uhmmmmmm
Zij weer: ik ben de vriendin van.....
Ik: Uhmmmm , en ik keek haar ff goed aan, en ze kwam me wel bekend voor, maar ik wist niet meer van waar.
Dus ja ik zo, zeg het dan ff... en zij zegt: de vriendin van Dave...
ik zo: Oooooooh ja Dave (is iemand die bij mij in het voetbalelftal speelt, die gast is paar jaar ouder, en die vriendin ook)
Ik daarna tegen haar: oh sorry sorry, ik had al wat op en ik zag het niet zo ( khad eigelijk nog niet zoveel gedronke maar ik was er gewoon niet echt bij )
, gelijk schamen... NEEEEE wat heb ik gedaan, en toevallig zag iemand anders het van de voetbal... dus binnekort weet iedereen het...
En de rest op die avond elke keer als ik haar tegenkwam me zo helemaal schamen en zo sorry sorry zeggen, maar ze vond het wel grappig, en haar vriend kon er gelukkig ook wel mee lachen hoorde ik later, want die was er niet bij
KEB GEEN ZIN IN HET NIEUWE SEIZOEN
En na het weekend was ik het al vergeten, en kwam opeens iemand anders van de voetbal naar me toe op school en hij zei zo: heb je een blauwtje gelopen vrijdag???
Ik: uhmmm nee
Hij: maar je heb wel een meisje proberen te zoenen he
ik denken, uhmmm kan wel
Hij ja de vriendin van....
en toen begon het me weer door te dringen Ik zo neeeeeee hou op
En hij zit mij er als alsmaar mee te pesten
Dus ja, en binnekort op de voetbal zal het wel weer lachen om mij worden....
Wat bier al niet doet met een man!! Gelukkig over 2 weken op vakantie dus dan zal ik wel terugkomen met een paar best (óf beurten óf blunders )
Ik zou graag wat meer blunders van vrouwen lezen trouwens
quote:Ik ga ook over 2 weken op vakantie. Zal jammer genoeg ook wel weer hier moeten posten, vrees ik zo
Op donderdag 26 juni 2003 19:32 schreef File het volgende:
Das ook een sterke![]()
Wat bier al niet doet met een man!! Gelukkig over 2 weken op vakantie dus dan zal ik wel terugkomen met een paar best (óf beurten óf blunders
)
Ik zou graag wat meer blunders van vrouwen lezen trouwens
Hoop eigenlijk voor die tijd een vriendin te hebben, maar daar vertel ik ff niets over hier
quote:LOL.
Op donderdag 26 juni 2003 19:17 schreef Johnson_Lopez het volgende:Dus ik had al wat op, en ik maar denken hmm ik zal haar zo is gaan versieren
En bijna op het eind van de avond kom ik haar weer tegen...
Vraag ik : zullen we ff dansen, en zonder dat ze de kans krijgt om nee te zeggen begin ik er tegen aan te rijden![]()
Dus zij draait haar gezicht zo om, ik d8 we gaan zoenen he , maar ze zegt... weet je wel wie ik ben ???
Ik zo : uhmmmmmmZij weer: ik ben de vriendin van.....
Ik: Uhmmmm , en ik keek haar ff goed aan, en ze kwam me wel bekend voor, maar ik wist niet meer van waar.
Ik had ook zoiets meegemaakt.
Kwas op 1 of ander vaag feest en was al aardig niet nuchter.
Zie ik ineens een kei lekkere blonde meid naar mij kijken. En dat deed ze ongeveer een half uur. ( ja ik weet ben niet de snelste thuis)
Na half uur besluit ik maar er eens op af te stappen. Terwijl ik er naar toe loop voel ik ineens een arm op mijn schouder. Bleek mijn pa z'n collega te zijn, die ik kende van een bedrijfsfeestje.
Hij zo alles cool enzow.
Ik jaaah,, zit een kei lekker wijf naar mij te kijken en die ga ik effe proberen te versieren.
Hij sow: Cool welke meid is dat dan.
Ik wijs dus zow die lekkere blonde aan.
Hij sow jij hebt een goeie smaak das namelijk mijn vriendin.
quote:LOL
Op donderdag 26 juni 2003 20:49 schreef Tjen het volgende:[..]
.... Leuk verhaal....
![]()
![]()
* Hey alles goed.
* Jah tuurlijk, met jou ook?
* Ja joh.. Hey ben jij niet Erik?
* Ja klopt en wie ben jij?
* OK dan weet ik genoeg en ze loopt weg
quote:Nou..... volgens mij was ik met een vriendin van haar naar bed geweest op vakantie
Op vrijdag 27 juni 2003 00:32 schreef File het volgende:
Je reputatie lijkt me niet zo solide erik
quote:avatar ...
Op vrijdag 27 juni 2003 00:33 schreef flat_erik het volgende:[..]
Nou..... volgens mij was ik met een vriendin van haar naar bed geweest op vakantie
Maar het hoeft niet altijd negatief uit te pakken natuurlijk
Maar natuurlijk wel bter voor dit topic
quote:En? had je lekker geslapen...
Op vrijdag 27 juni 2003 00:33 schreef flat_erik het volgende:[..]
Nou..... volgens mij was ik met een vriendin van haar naar bed geweest op vakantie
quote:Whaha jah tuurlijk
Op vrijdag 27 juni 2003 15:52 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
En? had je lekker geslapen...
quote:Hehe
Op vrijdag 27 juni 2003 16:00 schreef flat_erik het volgende:[..]
Whaha jah tuurlijk
Beetje krap op 1 luchtbed maargoed
Zij was er niet bij maar ik denk dat ze ondeling het wel te weten is gekomen! Och boeie... kon er daarna wel om lachuh
quote:Dat heb ik ook vaak, redelijk lullig opzich voor de dame in kwestie
Op vrijdag 27 juni 2003 00:29 schreef flat_erik het volgende:
Laasts zit ik in de kroeg met wat vriend![]()
Gezellig ff praten, biertje pakken en wat met de dames kletsen
Komt er op een gegeven moment een meisje naar mij toe. Niet echt lekker maar goed, een praatje moet altijd kunnen* Hey alles goed.
* Jah tuurlijk, met jou ook?
* Ja joh.. Hey ben jij niet Erik?
* Ja klopten wie ben jij?
* OK dan weet ik genoeg en ze loopt weg
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:05 schreef Dezz het volgende:[..]
Dat heb ik ook vaak, redelijk lullig opzich voor de dame in kwestie
quote:Stel je eens voor, jij hebt bijvoorbeeld met een meisje gezoend. Je vind haar eigenlijk best leuk en dan kom je haar de volgende keer tegen en dan kent ze je niet meer, tja redelijk rot......
Op vrijdag 27 juni 2003 18:02 schreef Wrinex het volgende:[..]
hoe bedoel je?
quote:Dat is kut
Op vrijdag 27 juni 2003 18:10 schreef Dezz het volgende:[..]
Stel je eens voor, jij hebt bijvoorbeeld met een meisje gezoend. Je vind haar eigenlijk best leuk en dan kom je haar de volgende keer tegen en dan kent ze je niet meer, tja redelijk rot......
Collega van me had net met een meisje, komt een vriend van hem naar hem toe.
"Ze mogen der wel zijn vanavond hé??"
'Ja...Uhm..Welke dan bijvoorbeeld?'
"Nou...die blonde daar"
Blonde stond met de rug naar mijn collega toe, redelijk dichtbij, en dat was zijn vriendin...
'Oh..bedoel je deze??' -> begint met haar te zoenen
"Verdomme! Nou doe je het weer!"
Was dus al eerder gebeurd met een ex van mijn collega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |